poniedziałek, 4 września 2017

Jesienna pogoda nie nastraja optymistycznie

  Nie bardzo mogę korzystać z komputera. Po okresie nieużywalności, strajkuje i  za bardzo się rozgrzewa.
  Mam dobrane okulary, choć jeszcze nie ostatecznie. Lepiej mi się żyje, ale sześć miesięcy w stresie, daje się we znaki. 
  Trochę mi brakuje wędrówki po blogach. Jaskra nie pozwoli mi na zbyt długie czytanie. Cóż, trzeba się i z tym pogodzić.
   Lato nie było łaskawe, może jesień nadrobi? 
  Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Odwiedzę Wasze blogi,  proszę wybaczyć jeżeli zostawię tylko pozdrowienia. Praca na telefonie jest dla mnie lepsza.




34 komentarze:

  1. Witaj Lotka.
    Fajnie, że jesteś. Wzrok należy oszczedzać...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce odwiedzę Cię na blogu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witaj!
    Oszczędzaj oczy i nie martw się blogami.
    Pozdrawiam milutko i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi Was bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Ważne ,że dobrze się czujesz i powoli wszystko się unormuje.
    Zdrowia życzę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze, ja zmieniłam bloga na www.zakreconej-swiat.blogspot.com ( Margolcia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj serdecznie Loteczko.
    Bardzo dobrze Cię rozumiem. Też te oznaki deszczowej jesieni mnie zmartwiły. A w ciągłym stresie żyję już od marca br.
    Jak to dobrze, że mamy fajne wnuki - prawda?
    Rozumiem, że to jest Twoja śliczna Księżniczka na zdjęciach?
    Zdrowia życzę.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja Księżniczka. Zmartwiłam się Twoim stresem. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze. Życzę Ci dużo słońca, tego w życiu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Najważniejsze, że z oczami dobrze i okulary właściwie dobrane. Na blogi zapraszamy i jak najserdeczniej pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  7. Moc serdeczności i powrotu do pełnego zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lotko!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny. Proszę, szanuj oczy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się bardzo. Dużo serdeczności zostawiam.

      Usuń
  9. Bardzo Ci dziękuję za wizytę u mnie. Jestem teraz w Szczyrku. Pogoda fatalna. Nie ma co ukrywać. Mam za to czas na rozmyślania. A kto to tak pięknie skacze????
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie życząc zdrowia! Dla Ciebie i Twojej całej Rodziny.
    Vojtek z Beskidy Śląskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i serdeczności dla Ciebie na pogodne dni wędrówki.

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia nam zostawiłaś. Oczywiście, że nie mam pretensji o same tylko pozdrowienia, bo za tak ciepłe słowa, powinno się tylko dziękować.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo jak oczy niedomagają, to już bardzo ciężko się robi w życiu, a nawet nie o czytanie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Loteczko, jaka jaskra? Wydawało mi się, że zaćma!
    Księżniczka to już duża panienka, na dodatek niezwykle urodziwa i zgrabna.
    Niedawno dowiedziałam się, że nasze miasta są miastami bliźniaczymi, o czym nie wiedziałam.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz zaćmy mam jaskrę, niestety. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Lotuś, nie wiedziałam i aż się przeraziłam.
      W poniedziałek idę na kolejne badanie siatkówki oka. Na szczęście jestem zarejestrowana na godzinę 13, a lekarka przyjmuje do godziny 14, więc nie będę czekała godzinami.
      Mocno Cię przytulam.

      Usuń
    3. Na oczy chorowałam będąc dzieckiem. Pisałam o tym na pierwszym blogu. Dbaj o oczy, Aniu.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest super. Oszczędzaj oczy, bo to teraz najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klik dobry:)
    Miło, że się odezwałaś, Lotka. Pozdrawiam serdecznie.
    Zbyt wcześnie nastała taka paskudna jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zbyt wcześnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Lato nas w tym roku zbytni nie rozpieszczało i chyba dalej tak będzie w pogodzie.
    Cieszę się, że jest już troszku lepiej, a z czasem będzie już dobrze. Nie dość zaćmy to jeszcze jaskra się przypałętała. Życzę zdrówka dużo i cierpliwości.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. A wnusia urodziwa, tak jak moja i chyba obydwie są w tym samym wieku. Moja chodzi do ostatniej klasy gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza jest w szóstej,ale wyrosła ponad miarę. Wszystkie ubrania trzeba było zmieniać.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Myślałam, że mniej więcej są w tym samym wieku. Moja wnusia też jest wysoka.

      Serdeczności.

      Usuń
  16. Lotko, ważne, że jesteś,
    że lepiej widzisz. Bardzo się z tego cieszę!

    Pogoda w tym roku - nie rozpieszcza, niestety.
    Jesień chyba nie nadrobi, ważne, że żyjemy.

    Pozdrawiam najcieplej.

    PS

    Mam nową klasę, nowe wyzwania. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam takie zmiany w szkole, zawsze trafiałam na ciekawych rodziców i dzieci bardzo różnie uzdolnione. Praca nauczyciela jest ciekawa, niejednokrotnie stawia wielkie wyzwania.Powodzenia.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.