czwartek, 26 stycznia 2017

A to Polska właśnie

   Nie będzie dziś komentarza do obrazka, który pokażę. Szkoda słów. Jeżeli w porę nie zareagujemy, wpadniemy do czarnej dziury i przez wiele lat z niej nie wyjdziemy. Paranoja szerzy się na każdym kroku. Jeżeli generał salutuje Misiewiczowi, to o czym tu mówić.
  Zastanawiam się tylko, jak można zaprzepaścić wszystko co z takim trudem zdobywaliśmy. Znika szacunek sąsiadów do Polski, Unia Europejska stała się wrogiem. Dokąd zmierzamy? Dokąd?
  Jeżeli ktoś z Was popiera PiS, nie komentujcie, proszę.

                          Powolutku, powolutku, aż do skutku.

42 komentarze:

  1. Nie popieram PIS-u, więc jestem. Również jestem przerażona tym, co się dzieje. Boję się też, że obecny podział Polaków jak tak skrajny, że może dojść do wielkiego nieszczęścia. Gdy emocje wezmą górę, Polak Polakowi może zrobić krzywdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam. Boję się, aby znów nie przeżywać stanu wojennego. Pozdrawiam serdecznie. 🌞

      Usuń
  2. Nie popieram PiS-u i tego rządu, nigdy na nich nie głosowałam i nigdy nie zagłosuję. Sieją nienawiść i dzielą Polaków. Są niezwykle aroganccy i pyszni. Mają poparcie bo dają + 500 a my za to płacimy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Łucjo, sieją nienawiść, robią co chcą pod płaszczykiem dobrej zmiany. To straszna zmiana. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Też nie popieram PIS-u i jestem coraz bardziej przerażona tym co się dzieje.

    Pozdrawiam Loteczko.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję,a nie da się wyłączyć z polityki i nie śledzić wydarzeń. Słonka życzę. 🌞

      Usuń
  4. Wczoraj był protest studentów.Na protest ten w całej Polsce przyszło około w sumie 1500 osób,w tym 1200 to tzw wieczni studenci albo na wiecznej dziekance 60+! To był kabaret.W Polsce jest około 1,5 miliona studentów.W moim studenckim Krakowie przyszło 100 osób,w tym paru SB-eków,komuchów i pan Hartman(ten co promuje związki kazirodcze).Młodzież to przyszłość tej ziemi, to oni za kilka lat będą rozdawać karty a oni głosują na Kukiza,Korwina i PIS.
    Dla nich PO,Nowoczesna to obciach i żenada a tzw KOD to banda komuchów,złodziei i PZPR
    Ja ich doskonale rozumiem:)
    Pozdrawiam z miasta Królów:)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie boję się tego, jaką przyszłość zgotujemy naszym wnukom. Weroniko, pozdrów mój ukochany Kraków, moja córka studiowała na UJ-cie.

      Usuń
  5. Nie popieram PISu -zastanawiam się kiedy absolutna władza zrozumie co robi i chwalą sie ciagle co dokonali(jest takie powiedzenie ,,kto sam siebie chwali to jak by się g.wnem (przepraszam za wyraz)smarowł''szkoda słów serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rząd zachowuje się bezkarnie, nie mają zahamowań. Obawiam się do czego doprowadzą nasz kraj. Oby nie na skraj przepaści. Pozdrawiam serdecznie. 🌞

      Usuń
  6. Klik dobry:)
    Na wielkiej polityce nie znam się, więc nie zabiorę głosu. Wiem natomiast, jak się czuję obecnie. Nigdy tak się nie bałam, jak teraz. Boję się blogować, rozmawiać przez telefon i Skypa oraz wysyłać SMS. W towarzystwie lękam się, czy ktoś z obecnych nie nagrywa rozmowy. Ponieważ czasem coś "lapnęłam", boję się poranków, bo w każdej chwili mogę być zrzucona z łóżka i zabrana na przesłuchanie. Dziennikarz, który wypowie się nie po linii partii, jest chroniony prawem oraz naciskami społecznymi. Kto szarego obywatela ochroni? Źle się czuję w naszym kraju, a wręcz żyć mi się odechciewa. Dla osoby tak niezależnej i ceniącej wolność, jak ja, nie ma już miejsca na tym łez padole. Nawet rejestracja telefonu budzi mój sprzeciw. Kto mnie zna z wcześniejszych lat blogowania wie, jaką radość życia przekazywałam. Niektórzy przychodzili na mój blog po optymizm i pogodę ducha. Dawali tego dowód w komentarzach. Dzisiaj tylko zrzędzę i smutasy sieję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po optymizm przychodziłam do Ciebie. Widzę, że wszyscy długoletni blogowicze są zniechęceni. Przeżyliśmy ciężką drogę do wolności, dlatego tak bardzo nam szkoda, że jest to okrutnie trwonione przez życiowych nieudaczników. O siebie nie boję się, tylko o dzieci i wnuki.

      Usuń
    2. Ależ trzeba się bać także o siebie, bo - tak jak w tej reklamie leku nasercowego - jesteśmy dzieciom i wnukom przecież potrzebni.

      To prawda. Przeszliśmy drogę trudną i ciężką. W tym waloryzacje, prywatyzacje i inne ...acje, które odbierały nam dorobek życia, książeczki mieszkaniowe i posagowe dla naszych dzieci, pracę... etc... etc...

      Usuń
    3. Wszystko to pamiętam, nasze wyrzeczenia także. Nie boję się PiSu, co oni mi mogą zrobić? Niech aresztują, zaoszczędzę na emeryturze. Chodzę na manifestacje KODu, który w moim mieście prężnie działa. Jestem stara i mam ich gdzieś. Trzymaj się! Całuski!

      Usuń
    4. Powiadasz zaoszczędzisz emeryturę? Wystarczy jedno głosowanie w sali kolumnowej i możesz emerytury w ogóle nie mieć.

      Usuń
    5. Masz rację, ale nie możemy bać się wszystkiego, bo zwariujemy. Widać gołym okiem, że robią co chcą, jakby Polska była tylko ich. Dziwię się tylko, że niektórzy tego nie dostrzegają. Trzymaj się Słonko.

      Usuń
  7. Loteczko, bardzo dobrze znasz moje sympatie polityczne. Nigdy nie głosowałam na PiS i nie będę głosować. Trzeba interesować się tym, co się dzieje w Polsce, aby w przyszłości zapobiec temu, co teraz zgotował nam PiS.
    Źle się czuję w obecnym państwie, w którym szarogęsi się jeden człowiek, a jest on tylko zwykłym posłem. Podporządkował sobie ludzi, którzy głośno nie odważą się niczego przeciw niemu powiedzieć. Kupił Polaków obietnicami socjalnymi, z których spełniono tylko 500+ i to nie wiadomo na jak długo. Lista tych niespełnionych obietnic przez premier Szydło i prezydenta Dudę jest ogromna, np. bezpłatne leki dla seniorów.
    Wyjazd Macierewicza do Torunia na wykład w szkole Rydzyka kosztował nas dwie rozbite limuzyny rządowe. Najtragiczniejsze jest, że Macierewicz po wypadku nie zainteresował się ludźmi, którzy zostali poturbowani, tylko wsiadł do nierozbitej limuzyny i popędził do Warszawy, aby zdążyć na wręczenie odznaczenia Człowieka Wolności dla swego guru, Kaczyńskiego.
    To, co wyprawia młody Misiewicz, woła o pomstę do nieba. Szkoda pisać, bo chyba wszyscy o tym wiedzą. W Białymstoku szastał w lokalu pieniędzmi na prawo i lewo i obiecywał ciepłe posadki w MON. Oczywiście zwolennicy PiS-u go usprawiedliwiają, np. posłanka Ligęzińska.
    Mogę pisać jeszcze długo, tylko po co, 500+ wszystko załatwiło. Gdy patrzę na sondaże, mam wrażenie, że były one robione tylko na Podkarpaciu.
    Życzę zdrowia i dobrego samopoczucia, droga Loteczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, chyba pomyliłam nazwisko posłanki, ale naprawdę nie mogę go sobie przypomnieć. Jedynie wiem, że pracowała w TVP1.

      Usuń
    2. Już wiem, to Lichocka, która broniła Misiewicza, że młody i głupi.

      Usuń
    3. Lichocka dawno już podlizuje się PiS-owi, ale ona nigdy nie była zbyt mądra. Zgadzam się z Tobą , Aniu. Tylko przez oczy, nie wylałam tu więcej żalu. Już zaczynamy wyłączać telewizor kiedy zaczynają mówić o poczynaniach rządu. Wpadam we wściekłość. Oczywiście, że znam Twoje poglądy, znam również poglądy większości moich blogowych Przyjaciół i nie zawiodłam się. Wściekłość kazała mi zrobić gifa, który odzwierciedla naszą polską rzeczywistość. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    4. Loteczko, słabo wcześniej znałam tę posłankę, bo już od dawna nie oglądam telewizji państwowej. Dziś czytałam, że o godz. 19,30 mieszkańcy Lublina wyjdą na spacer, aby pokazać władzy, gdzie mają Wiadomości.
      Gdyby to, co wyprawia obecny rząd, działo się za czasów poprzedniego rządu, krzyk podniósłby się na całą Polskę, a teraz wszyscy podkulają ogony, bo wszyscy się boją.
      Nie wiedziałam, że ta tragiczna mapa Polski, to Twój wyrób. Rewelacja.
      Niestety, moje województwo też zmieniło się na czarny kolor, choć nie mieszkają w nim sami zwolennicy PiS-u. Zresztą zachód Polski zawsze był postępowy
      Życzę miłego weekendu i więcej optymizmu.

      Usuń
    5. Dawno nic nie robiłam w Photoshopie. Pomyślałam, ze w taki sposób wyrażę swój bunt. Podczas oglądania wiadomości stajemy się agresywni. Uspokajamy się wzajemnie i wyłączamy wiadomości. Wszystko to straszne. Schetyna ogłosił zwycięstwo, a marszałek powiesił zasłony i cisza. MALI ludzie są cwani, oszwabią normalnie myślących ludzi jak zechcą. Jaruś ma wokół siebie ślicznych chłopaczków do czarnej roboty i kryje się za nimi i ryje bezkarnie. Nie piszę więcej, bo nawet klawiatura się buntuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. To co się teraz dzieje jest tragiczne.
    Dziwię się tylko ludziom, że dali się tak podzielić, że nie ma już 'wspólnej polskiej sprawy'
    Zadzwoniłam do zaprzyjaźnionej (tak mi się przynajmniej wydawało) sąsiadki z życzeniami świątecznymi a ona w odpowiedzi wykrzyczała mi, że pis chce dobrze, a takie jak ja wszystko psują.... Rozmawiamy ze sobą ale coraz mniej tematów mamy, ech...
    Nie wiem, co będzie dalej, ale jestem przerażona.
    Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy normalny Polak jest przerażony, a co do sąsiadów, to nie wiemy kto za ścianą. W moim wieżowcu mieszka masa starszych ludzi i nie głosują oni na PiS, martwią się co będzie dalej. Nam starym już niedaleko do finału ale młodzi? Joleńko, trzymaj się . Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Młodzi Loteczko wyjadą i nie wrócą, niestety....:-)

      Usuń
    3. Tak, młodzi mają wyjście, my już musimy tkwić w tym bagnie. Trzymaj się Joleńko.

      Usuń
  9. Miazga oraz masakra się dzieje- tyle napiszę oraz mam nadzieję, że młodzi też się w końcu oceną i sami coś stworzą na przekór tym, co od lat przy korycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci przy korycie zapomnieli, że mają ludzi na dole. Też liczę na młodych, choć szkoda mi ich najbardziej. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Witaj Lotka.
    Na sam dźwięk PiS przechodzą mnie dreszcze.
    Trudno bedzie wrócić do normy, gdy PiS upadnie.
    Łatwiej jest burzyć niż odbudowaywać.
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale, nasze pokolenie wie najlepiej , ile trudu ponieśliśmy aby wyjść na prostą, aby wejść do Europy, a dziś? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Właśnie, Lotko, quo vadis Poloniae?!!! To się musi wreszcie posrać! Wtedy pozostaną wyrobnicy i męczennicy!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo czekam na to aby się posrało, nareszcie zapanowała normalność , a "zwykli ludzie" przestali się obawiać o przyszłość dzieci i wnuków. Pozdrawiam Cię pięknie.

      Usuń
    2. To se ne vrati, już nigdy nie będzie tak jak było.
      Chociaż czarno widzę, to słonecznie pozdrawiam :))

      Usuń
    3. Dziękuję, Jolu za promyk słonka i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Trzeba mieć optymizm mimo wszystko, jeśli stale się martwimy to tylko zdrowie można stracić.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się wysilę na optymizm, a potem włączę telewizor, to czar znika. Nie umiem być obojętna. Pozdrawiam serdecznie. 🌞

      Usuń
  13. Też nie popieram PIS-U, ale są tacy co głosują na nich. Oby nie obudzili się, gdy już będzie za późno. Przyszłość kolejnych pokoleń widzę w czarnych barwach. A ci co wyjechali już nie wrócą.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z nas, ludzi myślących boi się i nie ma w tym nic dziwnego. Przeżyliśmy ciężkie czasy,myślałam, że tylko może być lepiej. Niestety. Pozdrawiam serdecznie. 🌞

      Usuń
  14. Kiedyś była prosta droga, bo ją wyprostowaliśmy. A teraz coraz większe i większe zakręty tworzą się, aż w końcu pozostanie tylko jedna wielka dziura.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego dzielisz ludzi na popierających PiS, i tych, którzy nie popierają. Przecież taki warunek komentowania jest właśnie dzieleniem ludzi, nawet tu na blogu. Nie warto pozwalać się wciągać w wojnę i spory, w których jesteśmy mięsem wyborczym.
    https://media.giphy.com/media/3o7TKo4NqijWnAB3rO/giphy.gif

    OdpowiedzUsuń
  16. La Voz de la República de San Escobar - Głos Republiki San Escobar

    Ambasador Pełnomocny i Nadzwyczajny Jefe i Caudillo Republiki San Escobar
    prof. dr hab.
    J. Maria Jose de San Trinidad y de Todos los Santos

    http://sanescobariano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem w stanie patrzeć
    na ten kabaret.

    I wciąż nucę:

    "Jeszcze będzie przepięknie,
    jeszcze będzie normalnie..."

    Tylko KIEDY?

    Dobrego czasu, Lotko, szczerze pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.