niedziela, 4 grudnia 2016

Mikołajkowa kąpiel Morsów

  W dniu dzisiejszym Świnoujście zakwitło czerwonymi barwami. Zjechali do nas motocykliści z całego kraju i rozdawali dzieciakom upominki, w kilku miejscach miasta. 


  Na plaży natomiast zorganizowano Mikołajkową Kąpiel Morsów. Przyjechało do nas z całej Polski i kilku miast Niemiec, ponad 300 morsów. Widok był wspaniały. Nigdy nie widziałam tylu chętnych na morska kąpiel. 
Atrakcją była obecność rekordzisty świata długości kąpieli w kodzie. To link do wiadomości na jego temat. Ja tylko zrobiłam mu zdjęcie. Stał w jednym miejscu ponad godzinę, a potem kąpał się ze wszystkimi w morzu. Nic nie wskazywało na to, że było mu zimno.

Byli i moi Przyjaciele, którzy morsują już kilka lat.


  Wszystkim, którzy zaglądają jeszcze na mój blog, serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Oczy nadal odmawiają mi posłuszeństwa.
  

20 komentarzy:

  1. Fantastyczne imprezy mikołajowe i dzieci zadowolone i morsy, na których widok w wodzie robi mi się zimno. Podziwiam ich :). Pozdrawiam i dbaj o swoje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Morsy robią wrażenie, ja siedzę przy kaloryferku i nie wyobrażam sobie morskiej kąpieli w takie zimno.
    Zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zimno ale mi nie wolno tak eksperymentować. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Klik dobry:)
    Brrrr... zimno mi się zrobiło. Dobrze, że widzów grzeją mikołajową fantazją.
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę u mnie. Ale fajne fotki!!!! Ja to wodę kocham. Od dziecka chodziłem na basen. I też skakałem z trampolin. Jednak marzłem. Byłem chudzielcem :) W Bałtyku tez marzłem ale kocham Bałtyk po prostu. Raz w gdańsku widziałem kąpiących się w październiku. Życzę Ci zdrowia!!! I całej Twojej Rodzinie.
    Serdeczności z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności odwzajemniam i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale fajne wydarzenie!!!
    I jakie te Morsy wszystkie są zadowolone.
    Serdeczności Loteczko.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Lotka!Ale niesamowita impreza lubie zimno ale nie w zimie i w Baltyku na samo spojrzenie na zdjęcia dostaję ,,gęsiej skórki'',zdjecia piekne pozdrawiam wszystkich morsów i życzę zdrowia Tobie Lotka życzę rownież ukochanego zdrowia miło mi za odwiedziny pozdrawiam calą Rodzinkę serdeczności z południa Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich tylu, że nie wiedziałam od którego mam prezenty odbierać. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Witaj Lotka.
    Fajna impreza. Na widik morsów ciarki mnie przechodzą.
    Pewnie się starzeję, bo kiedyś byłem na zimno wytrzymały, a teraz coraz mniej.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi było wolno, na pewno skorzystałabym z takiej kąpieli. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Nie dziwię się, że temu morsowi nie było zimno, przy takiej ilości sadła, miało go co grzać. Życzę poprawy wzroku, chociaż może to jakaś plaga, bo ja też coraz gorzej widzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba plaga, bo co jestem u okulisty, to kilka osób z zaćmą czeka w kolejce. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  9. Lotko,
    jestem pod wrażeniem ilości morsów. Ja ich podziwiam.
    Fantastyczna impreza i świetna jest Twoja relacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Witaj
    Niektórym Morsom nie było zimno, sadząc po tuszy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.