piątek, 11 marca 2016

Dokąd idziesz, Polsko?



  Staram się raczej nie komentować spraw związanych z polityką. Jednak to co dzieje się ostatnio, doprowadziło mnie do białej gorączki. Przepraszam wszystkich, którzy mają odmienne zdanie od mojego.

  Nie jest mi obojętne co dzieje się w Polsce. Bardzo przeżywam niepomyślne wiadomości odnośnie łamania prawa przez rząd . Kto im pozwolił na niszczenie wszystkiego tego, co zdobyliśmy z takim trudem? Kto pozwolił małemu człowieczkowi, którego słusznie określiła p. Krzywonos, psuć Polskę? Siedzi schowany za plecami Prezydenta i Premiera, za nic nie odpowiada, na nic się nie naraża, a ma tyle do powiedzenia.  Jestem pewna, że Lech Kaczyński nie uczyniłby niczego, co tak bardzo szkodziłoby krajowi. Miał za sobą Marię, mądrą kobietę, a kogo ma Jarosław? Tkwi w nim samo zło. On jest chory z nienawiści do Polski i świata, dlatego chce zburzyć istniejący porządek.

  Co do Prezydenta, to szkoda mi słów. Po wygłoszeniu cytatu „Ojczyznę….. racz nam wrócić Panie”, stracił resztki mojego szacunku. Nie jest godny nosić miana Prezydenta Polski, oferuję mu tytuł „Podnóżek Prezesa”.

  Jestem zawstydzona i zażenowana postępowaniem Premier Beaty Szydło i jej rządu. Będziemy się jeszcze bardziej wstydzić, kiedy odwróci się od nas Unia Europejska i Ameryka. Zaprzepaszczą naszą dobrą opinię w świecie. Szkoda, ja ich nie wybierałam, bo można było przypuszczać co uczynią po dojściu się do władzy.    
   Najbardziej mnie boli to, że mają ludzi za głupców, którzy nic nie rozumieją, którzy uwierzą w ich interpretację i w ich poglądy.

Niech Bóg ma nas w swojej opiece i nie pozwoli, aby Polacy stracili godność i zdobyte wartości.



32 komentarze:

  1. Lotka słowo w slowo przytakuje tak samo to co napisalaś to przekracza ludzkie i zdrowe myślenie jestem zwyklą kobietą ale to co robi nasz rzad przekracza doslownie wszystko ,ja tez nie głosowalam ...........!polityką sie nigdy nie zajmowalam ale do czego zmierzamy z jakim trudem doszliśmy do tego co mamy a na naszych oczach wszystko się niszczy !Obecnie ludzie umia pisac i czytać a robia z nas jołopów przepraszam -serdecznie pozdrawiam tylko modlitwa do Boga nic innego nam nie zostało brak słow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Polska zdąża do kraju zaściankowego, bez prawdziwych przyjaciół, do izolacji, do makabrycznego zadłużania się, do biedy ostatecznie. Najgorsze, że Polacy nawzajem się kłócą i nie potrafią zrozumieć, że to jest Polska wszystkich i wszystkim ma się dobrze i spokojnie żyć. Jestem przerażona i boję się, że nasz wódz naczelny nie odpuści, a Polacy będą coraz w większej ilości wychodzić na ulicę ( co popieram) i żądać poszanowania praw obowiązujących u nas i może dojść do nieszczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Niestety ja się nie zgodzę, ale znamy się już kupę czasu więc pewnie znasz moje poglądy:) Nie będę się tutaj wdawac w szczegóły bo brak mi kompetencji ale bliżej mi do tego co popiera obecny rząd niż do tego co robił poprzedni. Oczywiście nic nie jest czarno białe, dobrze by było gdyby wypośrodkowac wszystko i znaleśc rozwiązanie dobre dla wszystkich ale tak się nie da. A co do Unii i Ameryki to oni i tak mają Polskę gdzieś. A co do tego postępu to całe szczęscie że obecny rząd trochę go przystopował bo mi się wcale on nie uśmiecha. Postęp jest dobry gdy nie zapomina się o tradycji i wartościach. Ten obecny "postęp" to kultura śmierci. W dzisiejszych czasach moglibyśmy naprawdę dużo osiągnąc a staczamy się coraz niżej. Ja to wszystko odbieram tak że z trudem naprawia się błędy innych i cóż zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie wszystko to co robi PiS mi się podoba, nie o wszystkim mam pojęcie więc kwestie konstytucyjne i te wszystkie pozostawiam bez komentarza bo zwyczajnie się na tym nie znam. Mój mąz jest bardziej w temacie i sam uważa że niektóre działania PiS-u są kontrowersyjne. Ale mam nadzieję tak jak napisałam wyżej że ten pęd za Zachodem będzie trochę przystopowany. I w tym popieram całym sercem obecny rząd. A reszta no cóż, Polacy nigdy nie będą zadowoleni z panującego rządu. To już mamy we krwi :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podejmuję dyskusji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Masz rację Margolciu!
      Polacy nigdy nie będą zadowoleni z panującego rządu. Z tego fałszu i obłudy!
      Wyjechałaś do Szwecji i Ty śmiesz mówić o przystopowaniu pędu za Zachodem?
      Z pozdrowieniami, Maria:)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    4. Wyjechałam do męża a nie dlatego że wielbię i podziwiam ten kraj. Właśnie dlatego piszę że nie chcę tego postępu. Bo wiem jak on tu wygląda i wcale mi się on nie podoba.

      Usuń
    5. Nie będę Cię do niczego przekonywać. Mam nadzieję, że sama będziesz potrafiła ocenić rząd. Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Wiesz ja wcale nie chcę żeby ktoś mnie przekonywał, napisałam że w wielu kwestiach nie jestem kompetentna żeby się wypowiadac ale mam prawo miec swoje zdanie jak każdy tutaj prawda? Nawet jeśli mieszkam w innym kraju.

      Usuń
  4. Witaj Lotka.
    Znam życie, wiele przeżyłem i byłem w Szecinie w grudniu 1970 r. Zapłaciłem za to dość dużą cenę. Dlatego zaczynam się bać, że postępujący kaczyzm zakończy się wewnętrzym konfliktem społecznym, ale bardziej tragicznym. Obym był złym prorokiem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dużo przeżyłam, cieszyłam się miejscem, w którym się znaleźliśmy. Na wschodzie już byłam, bezpieczniej jest mi w Europie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Nie przepraszaj, nie rzucaj pereł przed wieprze , bo nawet Biblia ma to za złe. Masz racje i ja też z bólem serca na to wszystko patrzę .Obawiam sie , że skonczy się to Majdanem... Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też boję się tego. Mam nadzieję, że nie damy się zepchnąć z pozycji jaką z takim trudem osiągnęliśmy. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Podpisuję się dwoma rękami pod Twoim postem. Obecny rząd robi wszystko by krótko rządzić. Nie znoszę ludzi niosących nienawiść do drugiego człowieka i to jest jeden z powodów, że nigdy nie popierałam PiS-u. Strach ze swą siostrą nienawiścią zaślepia, niesie szkodę ludziom i narodowi.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ockną się ci na górze. Jeżeli nie, to jakaś siła ich zmiecie. Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń
  7. Nie popieram obecnego rządu. Nigdy nie byłam za PiS, to partia, która chce skłócić tylko Polaków. A ty Margolciu, nie odzywaj się lepiej. Postęp jest potrzebny, jego zahamowanie doprowadzi do tego,że Polska się cofnie. Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego również się obawiam, że podążymy do tyłu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Mam się nie odzywac dlatego że mam trochę inne zdanie? Przecież jest wolnośc słowa i poglądów a takie teksty są zwyczajnie niegrzeczne!

      Usuń
  8. Loteczko, bardzo dobrze znasz moje poglądy polityczne, bo od wielu lat interesuję się polityka. Wiesz, że nigdy nie głosowałam na PiS i nie będę glosować.
    Widzę, że bardzo delikatnie pisałaś o niektórych sprawach, więc uzupełnię. Posłanka Krzywonos nazwała Kaczyńskiego kurduplem. Dziwne, że ta informacja bardzo szybko zniknęła z Onetu, choć obrazek pozostał. Prezydent nie wszystkich Polaków powiedział o Polsce jako o dojnej krowie, a wydaje mi się, że to PiS przez 8 lat aż przebierał nóżkami, aby dorwać się do wymion tej dojnej krowy. Wreszcie, kupując sobie głosy za 500+, doi, ile tylko może.
    Biedna nasza ojczyzna, im szybciej uwolnimy się od nadprezesa IV RP, tym mniej ruin po nim pozostanie.
    Nie denerwuj się, bo nie warto. Szkoda zdrowia, choć mnie też szlag trafia.
    Niedzielne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam nikogo urazić. Po komentarzach widać,że większość blogowiczów myśli podobnie. Trzeba być ślepym aby nie widzieć jak tracimy w świecie. Tak,to jest wina zaślepionego nienawiścią jednego człowieka. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Loteczko, z zasady nigdy nie czytam komentarzy pod czyimś postem, ale pod Twoim przeczytałam i cieszę się, że większość z nas myśli podobnie i mało komu podoba się to, co teraz się wyczynia.
      Chyba siedem obiecanek- cacanek miało zostać spełnionych w pierwsze sto dni, a tymczasem jeszcze nikt nie widział 500 złotych, a większość z tych, co na te pieniądze liczyła, nie doczeka się. Rodzicom nie uśmiecha się posłać drugi raz swoje dziecko do pierwszej klasy, jak to proponuje minister Zalewska. Każdy, kto ma głowę na karku, mógł przewidzieć, że tego, co obiecywał PiS, nie da rady zrealizować. A co będzie, jeśli UE się na nas wypnie i przestanie finansować?
      Ciemno to wszystko widzę.
      Serdeczności.

      Usuń
  9. Witaj ciepło
    od jakiegoś czasu przestałam się interesować i przeżywać mocno politykę, bo czasem nie spałam bo tak się denerwowałam.
    Dziś myślę sobie, że warto o tym wiedzieć ale nie warto to przeżywać bo niestety nie mamy na to wpływu, raz na 4 lata idę głosować ale i tak wszystko zależy od innych kogo wybiorą
    pozdrawiam ciepło i doskonale Ciebie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem wyłączyć się tak zupełnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Staram się polityką wiele nie zajmować ale teraz to i ja już nie mogę wytrzymać gdy słyszę te wszystkie głupoty. Cóż oni czynią, to woła o pomstę do nieba! Całkowicie Loteczko się z Tobą zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko żyć w takim kraju, a może być jeszcze ciężej i wstyd wobec świata. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. to prawda...
      Buziole.

      Usuń
  11. Niestety, za dużo Polaków nie poszło do wyborów. Pisowczyki poszły czwórkami i mamy z tego niezły pasztet. Ja też nie głosowałam na PIS i jestem przerażona tym co widzę i słyszę. I boję się, boję się kwietniowej rocznicy. Prezes, który oczywiście rządzi wszystkim z tylnego siedzenia przedstawia astronomiczne liczby Polaków, którzy rzekomo na tą nieszczęsną rocznicę katastrofy i utraty rozumu mają zjechać do stolicy. Zwolennicy normalności też będą dla przeciwwagi. A co z tego spotkania wyjdzie to strach się bać.
    Jest źle, jest bardzo źle i na dłuższą metę ludzie tego nie wytrzymają.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam podobne obawy. Prezes jest nieobliczalny i chory od nienawiści. Stracił wszystko i mu nie zależy nawet na Polsce. Kiedy ludzie to zauważą? Może być za późno dla nas wszystkich. Pozdrawiam Cię Jolu serdecznie.

      Usuń
    2. OJ DZIEWCZYNY I JA MYŚLĘ PODOBNIE ... CO DZIEŃ TO NOWE "DOBRO" nas spotyka , nic tylko śpiewać do księżyca

      Usuń
  12. SAMYCH ZNAJOMYCH TU WIDZĘ - SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.