poniedziałek, 11 stycznia 2016

Owsiak górą

   Jak co roku, z wielkim wzruszeniem oglądałam finał Orkiestry Jurka Owsiaka. Wiedziałam, że wypowiedzi wrogich tej akcji polityków, pomogą. Tak się stało, znów będzie rekord.
  Nie tylko pieniądze są ważne w tej akcji. Ważne jest to, że w tym dniu Polacy są razem. Tak trzymać.
   Nie mogłam być w mieście, mąż zaniósł pieniądze i przyniósł mi serduszko.

   Fotografie pochodzą z http://www.iswinoujscie.pl p. Ryfczyńskiego i p. Puszcz. Portal ten śledzę każdego dnia, wszystkie wiadomości są w nim zamieszczane na bieżąco.


                          A to jest nasza codzienna rzeczywistość. Przepłyniesz, albo i nie przepłyniesz.

32 komentarze:

  1. Witaj Lotka!Ja się mówi,, RÓB MY SWOJE ''i,, RÓB TA CO CHCETA''to hasła JURKA OWSIAKA i wielkie dzięki za takiego człowieka !Dzięki całemu sztabowi oraz wolontariuszom za pełne zaangażowanie się w tak szczytny cel jakim jest ZDROWIE CZŁOWIEKA jest niesamowite ;DOBRO POWRACA ZE ZDWOJONĄ SIŁĄ!Mimo wszelkich pomówień- WOŚP ZDAŁA EGZAMIN ,również oglądalam migawki z poszczególnych miast i poleciało ŚWIATEŁKO DO NIEBA serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo radości mieliśmy dzięki Owsiakowi. Jak oglądam, to zawsze się wzruszam. Było cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Fajnie wygląda ten statek na lodzie i ptaki odpoczywające na małych krach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby temu statkowi się tylko przyglądać, to fajnie. My,niestety, bez przeprawy tym promem,nie wyjedziemy z wyspy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Wierzyłam Polaków, że będą chcieli mieć serduszko WOŚP i się nie zawiodłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cieszyłam się bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ja też mam serduszko i mąż ma serduszko, gramy co rok.
    Ostatnie zdjęcie jest przepiękne....dla mnie z południa. Codzienność macie ciężką zimą. Tyle, że klimat nieco łagodniejszy. Zawsze mnie dziwi brak porządnego mostu do Świnoujścia. Potrafią budować mosty w samym środku morza, a tu nie mogą się na to zdobyć żadne rządy. Oj, niedobrze.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowa tunelu jest daleko posunięta, ale my się chyba nie doczekamy. Promy, to zło konieczne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. I my też mamy serduszka. Każdego roku popieramy fantastyczną akcję.
    Owsiak jest THE BEST!!!!
    Lotko wszystkiego najlepszego a nade wszystko zdrowia!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Służę pomocą.
    U mnie wygląda to zupełnie inaczej, będąc za granicą, moja skóra reaguje najprawdopodobniej na zmianę wody, a wg teorii doktorki - również powietrza. Już drugiego dnia po przekroczeniu granicy, zaczynają się pojawiać wypryski, a drugiego dnia po powrocie do Polski, cera wysusza się, a po wypryskach zostają nieładne przebarwienia, ale i one wkrótce znikają.
    Chodzi najprawdopodobniej o przesuszone powietrze (w blokach) i chlorowaną wodę w Polsce. W Szwajcarii jest wilgotne powietrze i ozonowana woda w kranie. Skóra przyzwyczajona do wysuszaczy, teraz ma nadprodukcję swoich naturalnych nawilżaczy, czyli w efekcie - łoju. Pojawiają się zaskórniki. Mam wciąż otwarte pory, które zbierają alergizujący bród z powietrza, zamieniają się w pokaźne wypryski. To tyle jeśli chodzi o mnie.
    Na szczęście to już za mną, zaczęłam przypominać człowieka i nie muszę na swoich zdjęciach korzystać z fotoszopa.

    W związku z tym, iż potwierdziłam już, że to alergen, skuteczne się okazało wapno w syropie, nie to w tabletkach musujących, to może być za słabe. To się nazywa "Calcium Hasco Allergy" Syrop bez sztucznych barwników i substancji smakowych.
    Niezależnie od różnic przypadłości jakie nam dolegają, nadal mówimy o uczuleniu, a więc ta kuracja powinna Ci pomóc. Na pewno nie zaszkodzi, to przecież wapienko, tyle że bardziej esencjonalne.

    Do tego polecam przemywanie twarzy płynem miceralnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Mój kłopot podobny, mam alergię na krople do oczu i wygląda to cholerstwo podobnie. Mam nadzieje, że te specyfiki są dostępne. Całusy Ci przekazuję.

      Usuń
    2. Wapno w syropie w aptece, płyn miceralny w drogerii Rossmann, ale przypuszczam, że dostaniesz też w każdej innej, oraz może nawet w samej aptece.
      Nie ma za co ;)

      Usuń
    3. Jesteś kochana.Jak mi pomoże, obiecuję rewanż.

      Usuń
  7. Ja też mam serduszko i zawsze ta akcja mnie fascynuje - od lat zresztą.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również fascynujące, a co się przy tym napłaczę, to moje. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. I robimy to każdego roku. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Witaj Lotka.
    Ja równiez zagrałem w WOŚP i parę złotych dałem, a raczej wpłaciłem na konto...
    Też mi stawy dokuczają i za długo nie mogłem chodzić, aby spotkać wolontariuszy z puszkami.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale, przyjedź do nas latem, wygrzej stawy, albo załatw sanatorium. Życzę dobrego zdrowia i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Loteczko, ci, którzy są wrogami WOŚP, to zwykłe kołtuny. Gdyby nie pomoc Polaków, nasze szpitale nie miałyby najnowszego sprzętu i to najwyższej jakości. Jurek zwraca uwagę na to, czego nie dostrzegają inni. Przecież każdy był dzieckiem i będzie chorował w godnych warunkach.
    Poseł Pięta swą kretyńską wypowiedzią strzelił sobie w piętę. Podobnie wypowiadała się Krystyna Pawłowicz. Mam nadzieję, że nie zachorują i nie będą musieli korzystać ze sprzętu kupionego ze zbiórki Polaków, z których każdy włożył do puszki choć złotówkę.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że zachorują i nad łóżkiem szpitalnym zobaczą serduszko. Pozdrawiam Cię, Aniu.

      Usuń
  11. Durnych, zawistnych nie sieją, oni się rodzą, zawsze kibicuje Owsiakowi i orkiestrze, pozdrawiam w Nowym Roku, dużo zdrowia i szczęścia Loteczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Każdego roku gram z Orkiestra i będe to robiła tak długo jak będzie mi dane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy więc razem w tej Orkiestrze. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Klik dobry:)
    Pochwalam każdą akcję niosącą pomoc i czyniącą dobro. Trochę tylko za dużo niektóre fundacje czerpią dla siebie. Zmieniłabym przepisy, co pozwalają na "kreatywną księgowość".

    O WOŚP w tym roku jakoś zapomniałam i serduszkiem się nie pochwalę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pochwalamy tę akcję i nie tylko o pieniądze tu chodzi. Wartość mobilizacji ludzi,to coś pięknego. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Witaj, Lotko,
    myślę, że cała ta nagonka i hejty w necie, tylko Owsiakowi reklamy narobiły.
    Co roku wspieram i będę wspierać, dopóki mogę.

    Pozdrawiam, mam nadzieję, że z oczkami już dobrze u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna jest fotka ta z promem. Raz płynąłem tam u Was ale jeszcze za komuny i to latem na wakacjach. Pozdrowienia z wiosennej na razie Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna jest fotka ta z promem. Raz płynąłem tam u Was ale jeszcze za komuny i to latem na wakacjach. Pozdrowienia z wiosennej na razie Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Owsiak robi świetną robotę, pamiętam początki "rockendrolowa jazda bez trzymanki" jak zaczynał z tą akcją, to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.