wtorek, 5 stycznia 2016

Letnie wspomnienia

Będziemy grać w tym roku dwa razy głośniej. fot.iswinoujscie. pl
                 Drodzy blogowi Przyjaciele.
   Mam problemy z oczami i muszę ograniczyć kontakt z internetem.
   Czekam na konsultację z odpowiednim okulistą. Ten, na którym się zawiodłam, nie zdołał pomóc.
   Od czasu do czasu będę odwiedzać Wasze blogi korzystając z telefonu i zostawiać pozdrowienia. Nie jestem w stanie przeczytać wszystkiego o czym piszecie. Proszę wybaczyć i zrozumieć moją sytuację.
  Najserdeczniej Was pozdrawiam, zostawiam najlepsze życzenia.



30 komentarzy:

  1. Ode mnie, miła blogerko, życzenie noworoczne:
    - obyś zdrowa była i życiem się cieszyła, a Twoje oczy trafiły pod najlepszą opiekę i odzyskały jak najszybciej sprawność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dobre życzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lotko, trzymaj się!
    Nie poddawaj!
    Mocno wierzę, że znajdziesz bardzo dobrego okulistę, ja mam takiego, ale to jest tu, na Dolnym Śląsku, wierzę, że go znajdziesz w swojej okolicy!

    Zdjęcia piękne, przywołują miłe, wakacyjne wspomnienia.

    Moc dobrych myśli przesyłam Tobie z serca, pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i najserdeczniej pozdrawiam. 13.01 jadę do okulisty prywatnie, córka znalazła.

      Usuń
  4. Lotko, dla mnie jest najważniejsze abyś zdrowa była.
    Szukaj lepszego okulisty. My będziemy na Ciebie czekać.
    Dla mnie liczysz się tylko Ty i tylko Ty a nie komentarz...
    Całuję i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całuję Cię za te słowa najserdeczniej.

      Usuń
  5. Witaj Lotka.
    No to musisz zadbać o swój wzrok, bo z tym nie ma żartów. Ale będzie dobrze...
    Pamiętam plażę w Świnoujściu, ba i nawet sobie popływałem w morzu...
    Pozdrawiam serdecznie i kciuki trzymam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Dużo zdrówka w Nowym Roku życzę.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Witaj Lotka!Cudownych wspomnień czar wiatraczek Świnoujście morze piękne wspomnienia,życzę zdrówka i dobrego okulisty najważniejsze jest zdrowie przesyłam pozdrowienia dla całej Rodzinki buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie, życzę powodzenia.

      Usuń
  8. Zdrowie jest najważniejsze. Dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Loteczko, nie przemęczaj oczu, bo jeszcze długo Ci będą potrzebne.
    Niedawno o Twoim mieście było głośno w telewizji, możesz być z niego dumna.
    Duuuużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było nawet bardzo głośno. Wybuch petard nas zaskoczył.Dopadliśmy do okien aby sprawdzić czy zbiorniki LNG stoją.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Wczoraj również widziałam Wasz gazoport. Oczywiście, najbardziej był dumny obecny minister od morza, który nawet palca do gazoportu nie przyłożył.
      Miłej niedzieli.

      Usuń
    3. Chyba nie oglądałam tego programu. Muszę jednak przynać uczciwie, że lokalizacja Gazoportu w Świnoujściu, to sprawka PiSu, PO chciało w Trójmieście. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Lotko cieszę się, że będziesz miała nowego okulistę.
    Proszę, oszczędzaj oczy.
    Całuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiam pozdrowienia i serdeczności.

      Usuń
  11. No cóż życzę ci zdrowi i Szczęśliwego Nowego Roku, bo szczęście wraz ze zdrowiem w parze idzie
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Witaj kochana w Nowym 2016 Roku:)
    Nie martw się- rozumiemy, nie nalegamy. Zdrowie jest najważniejsze, a o oczy trzeba dbać.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  13. Wszystko będzie dobrze, Loteczko! U mnie zmiany, jeśli oczy zezwolą, zajrzyj, proszę.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na pewno. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Oczy są najważniejsze i niech nowy okulista pomoże Tobie, życzę tego z całego serca i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy są najważniejsze i niech nowy okulista pomoże Tobie, życzę tego z całego serca i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjęłam leczenie, zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Podjęłam leczenie, zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.