sobota, 17 października 2015

Sukcesy dzieci, cieszą rodziców i dziadków

  Ogromnym urozmaiceniem brzydkiej kampanii wyborczej i wielką radością, były dla nas sukcesy wnuczki. 
   Na Ogólnopolskim Turnieju Tańca w Wolinie (10.09.2-15), nasza para zajęła trzecie miejsce. Przepiękne pucharki za zwycięstwo i nagrody, ufundował Burmistrz miasta..
   Następną wielką niespodzianką było zwycięstwo wnuczki w II Mistrzostwach Szczecina w pływaniu. W stylu grzbietowym zajęła I miejsce w starcie czwartych klas miasta. W nagrodę otrzymała złoty medal , tablet , koszulkę i inne drobiazgi.
Wybaczcie próżność babci , dumnej z osiągnięć wnuczki.








39 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    Nie ma większego szczęścia na świecie, niż duma z dzieci lub wnuków. Wcale to nie jest próżność, o!

    Pozdrawiam serdecznie i jak najwięcej powodów do dumy zyczę. Księżniczce gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.Takie zdarzenia i drobne osiągnięcia maluchów radują nasze serca. Dzień staje się jaśniejszy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Babcia Księżniczki nie jest próżna. Babcia po prostu bardzo kocha swoja wnuczkę i jest z niej dumna.
    Tak powinno być.
    Gratuluję Księżniczce, jej Rodzicom i Tobie /i Dziadkowi też/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdeczności zostawiam.

      Usuń
  3. Jaka próżność? To normalne, że jesteś dumna z osiągnięć swojej wnuczki.
    A swoją drogą, Księżniczka świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypuszczałam kiedyś, że tyle radości będzie nam przynosić. Pozdrawiam najserdeczniej.

      Usuń
  4. Witaj Lotka.
    gratuluję wniczce i babci, bo jest powód do dumy i radości.
    A kampania... Boże miej nas w swojej opiece.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kampanią jestem zmęczona. Mam wrażenie że ona trwa wiecznie. Czekamy na wybory i aby w końcu zamilkli. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. To absolutnie nie jest próżność. Zasłużyła na to, zapracowała. Próżność by była wtedy na przykład gdybyście Jej coś drogiego kupili i Ona by się tym pochwaliła. Gratulacje raz jeszcze.Łatwiej, ciekawiej się żyje jak się ma jakieś hobby
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się jak szaleni z jej każdego sukcesu. Chyba wszyscy dziadkowie tak mają. Miłej niedzieli Vojtku.

      Usuń
  6. I to są najpiękniejsze wyniki, bo politycy przychodzą i odchodzą, a rodzina była, jest i będzie.
    Gratulacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdolną masz wnuczkę Loteczko i masz czym się pochwalić. Życzę Twojej Księżniczce dalszych sukcesów.
    Czy my babcie jesteśmy próżne?! Wcale nie, to nie jest próżność, my w ten sposób pokazujemy jak bardzo nasze wnuczęta kochamy i jak potrafimy się cieszyć razem z nimi ich sukcesami, osiągnięciami.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się , źle Twoja też tańczy, wiesz jak cieszą się dziadkowie. Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń
  8. Loteczko, wybaczamy, podziwiamy, gratulujemy.
    Wnuczka jest bardzo zdolna, pracowita i musi być dumą Babci.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko Ciebie i bardzo zdolną Wnuczkę...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdolna i to nas bardzo cieszy. Zobaczymy jak długo ten zapał potrwa. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Loteczko, nie mów o próżności, lecz tylko o dumie, bo to zaszczyt mieć tak utalentowaną wnuczkę.
    Pogratuluj ode mnie Księżniczce i mocno ucałuj.
    Życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy dumni i radośni kiedy zdarza się sukcesik małej. Cieszyliśmy się dwa dni. Przekazałem gratulacje, a Tobie przekazuję podziękowania od Księżniczki.

      Usuń
  10. dziękuję bardzo. My z rodzicami dużo podróżowaliśmy. My to znaczy czworo dzieci :) jak to można było zorganizować w sześcioosobowej rodzinie to do dzisiaj nie wiem. Dość wcześnie auto mieliśmy bo na początku lat 50 tych. Musze to kiedyś opisać by ocalić od zapomnienia.

    Najfajniejszy to chyba ten tablet?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo. My z rodzicami dużo podróżowaliśmy. My to znaczy czworo dzieci :) jak to można było zorganizować w sześcioosobowej rodzinie to do dzisiaj nie wiem. Dość wcześnie auto mieliśmy bo na początku lat 50 tych. Musze to kiedyś opisać by ocalić od zapomnienia.

    Najfajniejszy to chyba ten tablet?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tabletu cieszyła się , jako że to piękna nagroda, choć swój ma większy. Teraz dziecko musi mieć dostęp do internetu, w szkole jest informatyka. Opisz koniecznie swoje dzieciństwo , warto. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Bardzo, bardzo mocno przytulam Twoje sliczne dzieciaczki. Wcale sie nie dziwie Loteczko, ze jestes dumna ze swoich wnukow. Powiem Ci na uszko, ze ja ze swoich rowniez, bo takie jest babcine prawo :))
    Z cala serdecznoscia przesylam Wam pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wyruszyłam się czytając Twoje słowa, serdecznie dziękuję.

      Usuń
  13. Witaj Lotka! Wnusia jest super uzdolniona i wcale Ci się nie dziwię że jesteś dumna jest się czym pochwalić i tak trzymać !
    Proszę pogratulować Księżniczce dalszych sukcesów i wytrwalości serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nasza radość trwała jak najdłużej, z dzieckiem nigdy nie wiadomo co dalej. Pozdrawiam serdecznie, Olę również.

      Usuń
  14. Masz się kim chwalić, to chwal i nie myśl, że to jest próżność, bo to jest radość dla Ciebie, a dla mnie przyjemność popatrzenia na to. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. U nas też pochmurno i mokro. J właściwie to tylko pisze na klawiaturze. Ma to swoją cenę bo kilka razy źle się w banku podpisałem ! Tłumaczyłem urzędniczce , że dawno nie pisałem tradycyjnie. Pilnujcie, żeby wnuczka normalnie, tradycyjnie pisała.
    Pozdrowienia z ponurej pogodowo Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest ciepło, to szarość łatwiej znieść. Mogłoby tak być całą zimę. Nie tęsknię za śniegiem. Dobrych dni życzę.

      Usuń
  16. No cóż, mam złą wiadomość dla wnuczki - i ona w przyszłości będzie musiała borykać się z wyborami:))

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda. W tym roku mamy wybitnie trudne zadanie kogo wybrać. Mam prawdziwy dylemat, nikt mi nie pasuje, jedni obrzydli, drugich się boję. Zobaczymy i podejmiemy jedynie słuszną decyzję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. U nas mokro i ponurawo. Ale żyć trzeba :) Ja zawsze bazgrałem. Kiedyś się mówiło "jak kura pazurem" Od kaligrafowania byli inni. Na przykład, żeby w dowodzie osobistym dawnym wpisywać imię i nazwisko.


    Wspaniale pamietam moje pływanie na AZS AWF Warszawa. Oraz kurs dla ratowników wodnych. Mam stopień młodszego ratownika. Odpracowałem ten kurs ale potem jako ratownik nie pracowałem. Zrobiłem to dla satysfakcji sportowej i żeby się sprawdzić. Jedno życie uratowałem. Instruktorzy byli bardzo dobrzy i z pasją. Teraz takich nie ma. Najważniejsza w wodzie jest rozwaga! Nie szpanować! Musisz wiedzieć co umiesz a co nie. Pozdrowienia z jesiennej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartę pływacką miałam od czasu Liceum, musieliśmy je zdobyć i sędziego piłki ręcznej. Jednak do doskonałości pływania doszłam dopiero na emeryturze.
    Dziś u nas świeci słońce , jest cudnie, czego i Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również ciesze się z każdego sukcesu moich Chłopców , wiec rozumiem doskonale...Serdecznosci dla całej rodziny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia, babcię zawsze zrozumie. Pozdrawiam wyborczo.

      Usuń
  20. Witaj
    Nie jestem jeszcze babcią, ale rozumiem Twoją radość i dumę- gratuluję tak zdolnych wnuczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam ..Jestem u Ciebie pierwszy raz..Ciekawie opisujesz.W wolnej chwili poczytam więcej .Będę tu zaglądać ;-) Radość z osiągnięć dzieci ..wnuków..jest wspaniała.Moja córka od lat zakochana w koniach..spędza każdą wolną chwilę z nimi..w tym kierunku podąża by leczyć zwierzęta..Też jesteśmy z niej dumni.Jeżeli będziesz miała chwilkę ..to zapraszam do mnie..Pozdrawiam - danka

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam zdolne dzieci, rodziców i dziadków!
    Dalszych sukcesów życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.