środa, 8 kwietnia 2015

Wiosenne przesilenie.

   Po świętach odpoczywam. Pogoda w kratkę, a przełamanie wiosenne osłabia mnie potwornie, jestem meteopatą.
   Dziś przekazuję Wam serdeczne pozdrowienia. Post napiszę, jak ustabilizuje się ciśnienie.
   Pochwalę się tańcem Księżniczki na Ogólnopolskim Turnieju Tańca w Kamieniu Pomorskim.

                                              W żółtej sukience. Numer startowy 150.
                                               Sukienka pomarańczowa w czarne kropki.
                                                        Para zajęła drugie miejsce.

33 komentarze:

  1. Witam po świętach,jak piszesz osłabienie ,pogoda, zdrówko no i nasz,, pesel''robią wszystkie te niedomagania ,u mnie samopoczucie jest podobne ale dosyć wazne że jesteśmy no i proszę wnusia i jej partner niesamowici .Lotka tu nie chodzi o pochwalenie się dorobkiem cudownej tańczącej pary ,bez dwóch zdań EKSTRA życzę dalszych sukcesow serdecznie WAS pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pesel warto byłoby poprawić, tak nam szkodzi w codziennym życiu. Nam również podobał się taniec dzieciaków, robią to pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Rozumiem to doskonale, bo każda zmiana pogody powoduje u mnie migrenę.
    Trzymaj się Loteczko!!!
    A Księżniczka po prostu wspaniała:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany ciśnienia, to zmarnowany czas, muszę wtedy przeleżeć albo szybko biec na basen. Pływanie pomaga i przywraca formę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. To wspaniale, że wnuczka ma pasję i do tego odnosi sukcesy. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pasja trwa już cztery lata i nic nie wskazuje, że przeminie. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Witaj Lotka.
    Po swiętach należy odpocząć. Najlepiej na tańcach Książniczki.
    Nic tak życia nie upiększy, jak wnusi hołubiec większy...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale, sam wiesz jak bardzo cieszą nas wnuki. Nawet sukcesy dzieci nie były takie ważne. Następny Turniej mamy 18 kwietnia w Nowogardzie i pojedziemy oczywiście. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Прекрасные видео, Lotka, ваша внучка уже выросла. Я тоже люблю смотреть танцы!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczka chodzi do trzeciej klasy, strój do tańca ją postarza. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Też ostatnio nie czułam się zbyt dobrze, miałam problemy z zaśnięciem, budziłam się nawet przed godziną szóstą. Na szczęście od wczoraj już czuję się lepiej.
    Wydaje mi się, że Księżniczka przez ostatni rok bardzo wyrosła, stała się bardziej dojrzała. Widzę, że w pierwszym tańcu ma piękne przeprosty, prawie tak jak Kinga Rusin w "Tańcu z gwiazdami".
    Warto inwestować w tak utalentowane dziecko. Ucałuj ją ode mnie.
    Pozdrawiam w wyjątkowo ciepły dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucałuję w następną sobotę, jedziemy na następny turniej do Nowogardu. Właśnie te przeprosty podobno są jej wielką zaletą. Instruktorzy twierdzą, że ma talent, a na dodatek uwielbia chodzić na zajęcia, jej partner również. Niech tańczą póki mają na to ochotę. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  7. Mnie po prostu ciekawią ludzie. Każdy z nas jest inny. I kontakt osobisty to coś zupełnie innego niż klikanie w pidżamie :) I opowiadanie bzdur :)
    Niedługo się wybieram do Katowic. Ale potem potem i na blogu.

    Tańczyć nie potrafię. To na pewno. Ale oglądać tańczące pary to lubię. Macie pociechę z Księżniczki. Gratuluje. Dobrze w życiu mieć jakiegoś konika. Też pogoda jestem zalezny od pogody. Jak długo słońca nie ma to robię się nerwowy.
    Pozdrowienia!
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy reaguje na swój sposób na zmiany ciśnienia. Kiedyś lubiłam poznawać ludzi, jeździć, zwiedzać, dziś zwolniłam tempo życia i spokojniej żyję. Podziwiam tych, co są aktywni, dlatego lubię Twój blog, bo dzieje się na nim dużo i sporo ciekawostek znajduję dla siebie. Szczególnie kiedy piszesz o Warszawie czytam z ciekawością. Na blogu również się poznajemy i nic to, że czasami jesteśmy w pidżamach. Pozdrawiam Cię serdecznie, życzę jak najwięcej słońca dla Twoich wojaży.

      Usuń
  8. Klik dobry:)
    Nie ma lepszego lekarstwa na babcine niedyspozycje, jak sukcesy wnuków. Księżniczka wspaniała!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno babcie zdrowieją po porcji wrażeń z występów wnuków. Oczywiście, ze cieszymy się wszyscy z jej sukcesów i z tego, że rusza się, a nie siedzi ciurkiem przy komputerze. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  9. Pozdrowienia. Bilet na Pendolino kupiony. Teraz tylko dwa dni pracy i ruszam ze "stolycy" Piękna jest dziś pogoda. Czego i Twoim stronom życzę. Już niedługo u Was sezon.
    Vojtek w locie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon już rozpoczęty. Promenada pełna ludzi, opalają się, a słonko świeci. Bokami trochę chmur przepływa, ale jest znośnie, a Promenada osłonięta od wiatru. Wiedziałam, że znów gdzieś Cię poniesie. Opisz podróż, jestem ciekawa czy to faktycznie duże przyspieszenie? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękny widok dla oczu, a dla każdej babci radość w sercu. Pozdowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest radość. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Przepięknie - gratuluję.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dni są zwariowane, a ciśnienie tez jakieś takie skaczące. Można z tym jednak żyć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można żyć, ale co to za życie. Żartuję, da się wytrzymać. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Tak opisze to na blogu. Mnie podróże po prostu rajcują. Te bliższe i dalsze. I tak samo ciekawią mnie ludzie. Różni ludzie. Dziś jadę. za bardzo się przejąłem i za wcześnie wstałem :)

    I chyba nie jest możliwe, żebym nie był w tym roku nad morzem. Nad polskim morzem.
    Pozdrowienia z porannej, czarnej jeszcze Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak opisze to na blogu. Mnie podróże po prostu rajcują. Te bliższe i dalsze. I tak samo ciekawią mnie ludzie. Różni ludzie. Dziś jadę. za bardzo się przejąłem i za wcześnie wstałem :)

    I chyba nie jest możliwe, żebym nie był w tym roku nad morzem. Nad polskim morzem.
    Pozdrowienia z porannej, czarnej jeszcze Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej podróży życzę. Ja też się denerwuję jak gdzieś jadę i wolę zapas czasu, tak na wszelki wypadek. U nas na dodatek nie można przewidzieć kolejki do promu. Będę czekać na relację, zdjęcia i jak zwykle, filmiki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Loteczko, no tak dbaj o zdrowie.... napiszesz kiedy indziej a zreszta jedno zdanie u Ciebie tez wystarczy, czasem zastanawiam sie po co ja tak dużo pisze.... :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś również pisałam dużo, teraz trochę zwolniłam, sama nie wiem czemu, chyba się starzeję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Patrząc na te zdjęcia, tańce... Z pewnością odpoczywasz i "ładujesz" akumulatory. Eh. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna daje się we znaki i samopoczucie od niej zależy. Trochę alergia mnie dopada więc ratuję się jak mogę. Tańce wnusi cieszą ogromnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Wróciłem. Super bylo. Opiszę w wolnym czasie na blogu. Na razie dałem jadą w fotoekspresie.
    Pędzę pozarabiać, pozdrawiam :)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.