poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Otwarcie hotelu "Trzy Wyspy" w Świnoujściu.

W sobotę uczestniczyliśmy w uroczystości otwarcia największego hotelu w mieście "Trzy Wyspy". Znaleźliśmy się tam za sprawą wiersza mojego brata. Właściciele hotelu szukali wiersza o Świnoujściu i trafili na mój blog. Był to wiersz pt. "Miasto na Wyspie", a treść jego idealnie współgrała z nazwą hotelu. Jest zamieszczony w recepcji i we wszystkich apartamentach.
   Brat nie żyje od 1984 roku, więc trzeba było załatwiać formalności z córką, która jest jego spadkobierczynią. W ramach rekompensaty, załatwiono jej wraz z synem dwutygodniowy pobyt w hotelu z wyżywieniem i możliwością korzystania z urządzeń SPA.
  Właścicielami hotelu są mieszkańcy Świnoujścia, którzy zadbali o to, aby wystrojem przybliżyć gościom miasto. W pomieszczeniach jest ogromna ilość obrazów dawnego i współczesnego Świnoujścia, tablice podświetlane prezentujące piękne widoki. Kusił kolorowo podświetlony basen. Jest to nowoczesny, pięknie zaprojektowany hotel, który składa się z trzech części połączonych łącznikami.

Prezydentowi miasta zacięły się nożyczki.
 Święcił ksiądz z poczuciem humoru.
Wysłuchaliśmy koncertu Marcina Dillinga.
Właściciele seniorzy, przekazali klucze do zarządzania hotelem córce i zięciowi.

Fragment wiersza zamieszczony w recepcji.

Potem zwiedzaliśmy hotel, był wspaniały poczęstunek i wręczenie gościom gadżetów reklamowych.
  Zdjęcia robiłam telefonem komórkowym.
Więcej fotografii dobrej jakości, można obejrzeć tu KLIK

1. Gratuluję Ci ze szczerego serca Loteczko.:-)

1. Mnie nie trzeba gratulować, to wiersz mojego brata. Pozdrawiam serdecznie.

2. Na pewno posłuży ludziom, którzy lubią spędzać urlop nad morzem. Miasto jest urocze, a pobyt w takim hotelu sprawi, że wyjadą z chęcią powrotu. Katarzyna.

1. Wierzę, ze będą wracać. Znam małżeństwo z Krakowa, które przyjeżdża do nas każdego roku na miesiąc. Pozdrawiam Kasiu.

3. Chciałabym ten hotel odwiedzić, dobrze, że o tym napisałaś.
    Bardzo dziękuję Tobie za tak miłe i ciepłe słowa, ja też lubię Twój Blog
    pozdrawiam cieplutko

1. Nic nie stoi na przeszkodzie aby przyjechać do Świnoujścia, atrakcji nie zabraknie, gwarantuję. Pozdrawiam.

4. Dzięki. Warszawę też najczęściej się pokazuje z jak najlepszej strony. A przecież tak nie jest. Znasz zapewne moje relacje z Warszawskiej Pragi. Otylia, Ania i ja mamy jedno wspólne zainteresowanie. SPORTU MOTOROWE. Z Anią spotkaliśmy się raz w Warszawie jak była z Agnieszką na imprezie motorowej TOP GEAR na Stadionie Narodowym. Dziwne, że tak ciekawych osób w Warszawie znaleźć nie mogę. Ale tak to sobie przynajmniej po Polsce i nie tylko pojeżdżę.

Piekny hotel. Naprawdę. bardzo dobrze, że Twój brat się zapisał dosłownie w pamięci gości hotelowych i właścicieli. Gratulacje. Jak Ci kiedyś pisałem w Świnoujściu byłem kiedyś parę godzin. Głównie na plaży.
    Pozdrawiam serdecznie z wiosennej Warszawy

1. Zamiłowanie do podróży i poznawanie ludzi, to nic złego. Kiedyś również dużo podróżowałam, zwiedzałam do upadłego zakątki Polski. Zawieranie nowych znajomości było atrakcyjne, a niektóre przetrwały do dziś. Podziwiam tylko Twoją żywotność, sympatię dla ludzi i życzliwe opisywanie zdarzeń jakie w Twoim życiu zachodzą. Pozdrawiam serdecznie.

5. Dzięki. Warszawę też najczęściej się pokazuje z jak najlepszej strony. A przecież tak nie jest. Znasz zapewne moje relacje z Warszawskiej Pragi. Otylia, Ania i ja mamy jedno wspólne zainteresowanie. SPORTU MOTOROWE. Z Anią spotkaliśmy się raz w Warszawie jak była z Agnieszką na imprezie motorowej TOP GEAR na Stadionie Narodowym. Dziwne, że tak ciekawych osób w Warszawie znaleźć nie mogę. Ale tak to sobie przynajmniej po Polsce i nie tylko pojeżdżę.

Pozdrawiam serdecznie z wiosennej Warszawy

6. Klik dobry:)
    Tylko 2 tygodnie jednorazowo? A to skąpcy! Dożywotnio powinni dać możliwość przebywania w hotelu przynajmniej przez 2 tygodnie w roku. Toż wiersz tam zostaje na zawsze, a nie tylko na 2 tygodnie. Wartość intelektualna jest większa, niż łóżko i urządzenia SPA w hotelu, o!

Pozdrawiam serdecznie.

1. Nie uważamy, że jest to mało. Dekorację można w każdej chwili zmienić więc nie jest to nic ważnego. Dla nas jest to sentyment , a dla architekta wnętrz, tylko jeden z elementów. W hotelu jest taka mnogość atrakcyjnych elementów wystroju, że nie warto kruszyć kopii. Pozdrawiam cieplutko.

7. Witaj Lotka.
    Fajny ten hotel, a nie na moją kieszeń. Ale zobaczyć go nie zawadzi.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

1. Myślę, że nie jest taki drogi. To trzygwiazdkowy hotel i myślę, że każdego byłoby stać na spędzenie kilku nocy. Ja również zwracam uwagę na koszty, bo emerytury w naszym drogim kraju są godne pożałowania. Pozdrawiam serdecznie.

8. To dopiero wspaniałe wyróżnienie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

1. Przypadek Jolu, ze treść wiersza pasowała do nazwy hotelu i że akurat zamieszczałam go na blogu. Pozdrawiam ciepło.

9. Witaj
    Piękny gest i pamiątka ;)
    Pozdrawiam najserdeczniej ;)

1. To prawda, uhonorowanie twórcy po trzydziestu latach od daty śmierci. Pozdrawiam.

10. Я рада Lotka что у вас в городе открылся такой замечательный отель. Поздравляю!

1. Pozdrawiam również. Hoteli u nas jest dużo, a ten szczególnie będzie nam bliski. Pozdrawiam serdecznie.

11. Witaj serdecznie
    Byłam w Świnoujściu jest to piękne miasto, mnie zachwyciło zimą bo klimat świetny, mniej turystów... teraz się wybieram na jesień- w wrześniu, może właśnie w tym hotelu zanocuję bo tak ładnie o tym piszesz....
    pozdrawiam ciepło
    dobrycoach.bloog.pl

1. Jesienią faktycznie powietrze jest lepsze, nawet jodu po sztormach jest więcej. Warto tu przyjechać, aby pooddychać. Serdeczności zostawiam.

12. Z pewnością dla Ciebie i córki brata to było wielkie i miłe przeżycie. Pozdrawiam.

1. Było to wielkie przeżycie. Dla innych to kilka słów, a dla nas sentymentalna podroż do przeszłości. Pozdrawiam.

13. Mam nadzieję, że do tego pociągu wandale się nie dobiorą. Zobaczymy. Jeszcze żywy jestem. A jest powiedziane NIECH ŻYWI NIE TRĄCĄ NADZIEI :) Jak byłem młodszy tez mnie do przodu gnało. A w domu to siedziałem tylko za karę. Jak coś na przykład zbroiłem. Dziś karą może być proponowanie dziecku CHODZIĆ PO GÓRACH. Poważnie. Spotkałem się z tym.

Czuję zew morza...............

Pozdrawiam serdecznie wyjątkowo z domu. Hej

1. Twój "zew" na pewno doprowadzi Cie do Trójmiasta, bo wiem że lubisz jeździć w tym kierunku. Dzieciaki są dziś leniwe i jeżeli rodzice nie reagują, całymi dniami siedziałyby przed komputerem. Cieszymy się, ze nasza wnusia ma tańce trzy razy w tygodniu, bo to i gimnastyka i przyjemność. Pozdrawiam serdecznie.

14. Powinnam Twoje miasto zobaczyć latem. Zimą mnie zachwyciło a latem zauroczy, jeśli będę mieć okazję wybrać się tam. Pozdrawiam serdeczności zostawiam.

1. Latem morze chłodzi i to jest urok, natomiast zimą oddaje ciepło i mamy dzięki temu klimat przyjazny. Pozdrawiam serdecznie.

15. Lody to raz ja robiłem z mamą. Waniliowe. Z przepisy z książki kucharskiej:) Dziś Pierwszy Maja. Jadę do pracy. Ale jutro i pojutrze mam wolne. Możliwe, że się spotkam z kolega z bloga bo jest w Warszawie. Dzwonił do mnie wczoraj. Pozdrawiam pierwszomajowo
    Vojtek

16. Pozdrowienia dla całej Twojej szanownej rodziny.

1. Bardzo dziękuję za pozdrowienia. Nam weekend upłynął w rodzinnej atmosferze. Wnuczka nie dała się nudzić , a w mieście było trochę imprez. Stałam jak zwykle przy garnkach. Smakowało i to najważniejsze, że fatyga moja nie poszła na marne. Pozdrawiam Cię serdecznie.

17. Podoba mi się wiersz Twojego brata.
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie, j. :)

1. To nie jest cały wiersz, fragment większej całości. Serdecznie pozdrawiam.

18. Widać, że hotel wybudowano z rozmachem, nawet można w nim przyjmować koronowane głowy. Na kawałek tego tortu też chętnie bym się załapała;)
    Naprawdę podziwiam wiersze Twojego Brata.
    Miłych majowych dni!

1. Dziękuję Ci Aniu za miłe słowa. Hotel ma trzy gwiazdki więc jest dość elegancki. Ma solną grotę, co jest w naszym mieście nowością. Pozdrawiam serdecznie.

19. ✿⊱·.
    Bom mês de Maio!

Ótimo fim de semana!
    Beijinhos..·°هჱ
    ❤ه° ·.

20. No kurcze.... Ale historia Loteczko! Gratuluję!!!!! Brat byłby szczęśliwy... Pozdrawiam serdecznie

1. Na pewno byłby szczęśliwy. Pisał bardzo dużo ale niszczył i niewiele po nim nam zostało. Pozdrawiam serdecznie.

21. A dziś postaram się trochę pouczyć. Wymóg firmy. Nauka przez Internet. Piękna pogoda nie sprzyja nauce. Tak jak dawniej w szkole :) A co do lodów to jadłem wczoraj lody u nas w nowym punkcie. Trochę cena mnie zmroziła. Oprócz temperatury samych lodów. Ale zrozumiałem dlaczego cena nie była na ladzie :)
    Ciepło jednak pozdrawiam
    Vojtek

22. A dziś postaram się trochę pouczyć. Wymóg firmy. Nauka przez Internet. Piękna pogoda nie sprzyja nauce. Tak jak dawniej w szkole :) A co do lodów to jadłem wczoraj lody u nas w nowym punkcie. Trochę cena mnie zmroziła. Oprócz temperatury samych lodów. Ale zrozumiałem dlaczego cena nie była na ladzie :)
    Ciepło jednak pozdrawiam
    Vojtek

23. Lody mogą cenami zamrozić. Często upewniam się co do cen, bo handlowcy starają się je zamaskować aby były mało widoczne. Taki to nieuczciwy sposób zarabiania i to na każdym kroku. Każdą umowę trzeba sprawdzać i czytać po kilka razy, bo niezrozumiałe słownictwo może wprowadzić w błędne rozumienie. Pozdrawiam serdecznie.

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.