środa, 18 marca 2015

Spełniajmy marzenia

video

17 komentarzy:

  1. Marzyć, marzyć i doczekać niektórych spełnień:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia czasami spełniają się.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia piękna rzecz, ale dzisiaj jest mi wyjątkowo smutno . Zamach w Tunezji mnie przeraza.. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteście dobrymi rodzicami, dziadkami. Tradycyjnymi. My do dziadków na wakacje też jeździliśmy. Na Pomorze do Kwidzyna. Fantastycznie to wspominam. W pracy mamy listę urlopową. To będę się na jakiś miesiąc musiał wpisać. Możliwe, że pojedziemy razem z O. Jak zgrają nam się urlopy. Zobaczymy zaś się niedługo. Zapowiada się u nas słonecznie. J ruszam do miasta Łódź. I będę w CH Manufaktura. Mam dwa dni wolne.

    Pokaz przepiękny!
    To moje klimaty. Jak Ci kiedyś pisałem chciałem iść do Wyższej szkoły Morskiej w Gdyni. Mój kolega z liceum kończył tą szkolę. Opłynął cały świat. jest Kapitanem Żeglugi Wielkiej. Już na emeryturze. marzenia? Są konieczne. Podoba mi się taka sentencja. JEŚLI SOBIE NIE POTRAFISZ CZEGOŚ WYOBRAZIĆ TO TEGO NIGDY MIEĆ NIE BĘDZIESZ. Ale nie zawsze. Nie wyobrażałem sobie wakacji z O. A jednak to bylo dwukrotnie :)
    Pozdrowienia serdeczne i w miarę skuteczne.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Wasze zamierzenia spełnią się latem i plany urlopowe również. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Alez zatęskniłam za morzem.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam morze.... jego szum, widok, wszystko mnie pozytywnie nastraja...
    Marzenia trzeba spełnić ale najważniejsze wierzyć, że ich spełnienie jest możliwe...
    pozdrawiam
    dobrycoach.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby, gdyby wszystkie marzenia mogły się spełniać.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja również, całuski dla Kubusia.

      Usuń
  8. Warto marzyć i wierzyć, że się spełnią.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem marzenia się spełniają więc lubie pomarzyć serdecznie pozdrawiam Was wszystkich zdrowka

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.