sobota, 7 marca 2015

Moje miasto na fotografii

   Zbliża się sezon letni. Warto zaplanować urlop w ciekawym zakątku Polski. Być może moje fotografie zachęcą Was do odwiedzenia miasta, które podniosło się z powojennych gruzów i z każdym dniem coraz bardziej pięknieje. Jest tu miękka, szeroka plaża, czysta woda w morzu, uporządkowane parki, port i Marina, która jest rajem dla żeglarzy, jest tu sporo ciekawych miejsc do zwiedzania. Niektóre z nich prezentowałam na fotografiach,
   Do Niemiec można iść pieszo, jechać rowerem, samochodem albo stateczkiem wycieczkowym, można również jechać pociągiem, który ma przystanek w środku naszego miasta. Można popłynąć statkiem nie tylko do Niemiec, ale również do Szwecji i Danii.
Kto przyjedzie tu chociaz raz, będzie chciał wrócić.

     Zdjęcia można powiększyć klikiem.









36 komentarzy:

  1. Latem wszystkie miasta są ładne. Lubie podziwiać właśnie w takiej porze obce mi miejsca i miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często oglądam je w kamerkach.

      Usuń
  2. To prawda że to miasto przyciąga. Ale najbardziej ta sliczna Księżniczka.
    Serdeczności Lotko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księzniczka dziś bierze udział w Turnieju Tańca. Trzymamy kciuki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Bywałem w Twoim mieście. Bardzo trudno wracało mi się do domu (Fama...) Być może, jak śpiewa Irena Santor - powrócę tam...
    buziulki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. Nie poznasz miasta tak bardzo wypiękniało. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Lotka Twojego ukochanego Świnoujścia nie można nie lubić kto był i pomieszkał po prostu się zakocha i wróci ponownie byłam dwa razy to trzeci raz też będzie ,do zdjęć Księżniczka ladnie pozuje serdecznie pozdrawiam (f)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczka znalazła się przypadkowo, wybierałam różne fotografie aby pokazać najważniejsze punkty miasta. Nie da się wszystkiego sfotografować. Byłaś, to wiesz jak tu jest. Pozdrawiam, całuski z okazji Święta.

      Usuń
  5. Ale mi tęskno za latem. Wiem, zaraz będzie. Czas bowiem pędzi jak oszalały.
    Lotko, Wasza Księżniczka to prawdziwa modelka. Jest przepiękna.
    Twoje miasto jest przeurocze. Cieszy mnie, że 98 % polskich miast z każdym dniem jest piękniejsze.
    Lotko, nie mam pojęcia dlaczego nie potrafię otworzyć linku.
    Będę jeszcze próbować.
    Pozdrawiam serdecznie ♡ ♡ ♡



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasta pięknieją, Polska coraz bogatsza i to jest właśnie piękne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Tak ,to prawda , że chce się tam wracać. Coś w tym mieście jest . Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wracaj jak najszybciej, będę czekać. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Loteczko, czy w Świnoujściu jest jeszcze coś, czego nie sfotografowałaś.? Podziwiam Twoją miłość do miasta, bo ja aż tak nie kocham mojego i wydaje mi się, że bez żalu mogłabym mieszkać w innym, byle w Polsce.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kiedy przyjechaliśmy do Świnoujścia, było ono całkiem zrujnowane . Na naszych oczach piękniało, a my obserwowaliśmy zmiany na lepsze. Teraz po wojennych zniszczeniach nie ma śladu, a my kochamy miasto, bo jest nasze. Nie wyobrażam sobie siebie w innym mieście. Miłego dnia życzę.

      Usuń
    2. Loteczko, moje miasto też wypiękniało przez 25 lat i na dodatek bardzo powiększyło swoje terytorium. Władze miasta narzekają, że ludzie nie odwiedzają naszego rynku, ale w odległości ponad kilometra nie ma gdzie zaparkować. Właśnie dlatego rzadko odwiedzam naszą Starówkę. Nie mamy morza ani nawet rzeki, jedynie siedem wzgórz, choć nie jesteśmy Rzymem.
      Jak często piszę, wolałabym mieszkać w rodzinnej wsi, ale to niemożliwe.
      Pozdrawiam wyjątkowo cieplutko w piękny dzień.

      Usuń
    3. Aniu, duże miasta mnie męczą, wszędzie daleko, z parkowaniem problem. Ze Szczecina wracam zmęczona do granic wytrzymałości. U nas nawet samochód w mieście nie jest niezbędny, piesze wycieczki sprawiają przyjemność, bo spokojne parki i plaża dają wypoczynek i oczom i duszy. Miłość do Ś-cia wpoił mi brat, który był zakochany w mieście, uwielbiał morze i łowienie rybek. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. W tym roku we wrześniu wybieram się nad nasze morze. Gdzie, jeszcze nie wiem. Może gdzieś w pobliżu Ciebie:). *** Stronka (link), którą pokazałaś u mnie jest świetna, dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuję spędzić urlop u nas, nie pożałujesz plaża szeroka, piasek miękki, a dla takiego wędrownika jak Ty, jest co zwiedzać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już tak dawno Loteczko w Twoim mieście nie byłam. Ostatni raz byłam na wczasach z pracy, jak dzieci były jeszcze małe. Wcześniej jeździłam z mężem na obozy kondycyjne piłki nożnej. Zawsze mile Twoje miasto wspominam, a teraz, od tamtego ,zapewne jest jeszcze piękniej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję abyśmy się latem spotkały. Pokażę Ci co u nas warto zobaczyć . Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Lotka, Lubię Twojego miasta! Myślę, że miasto jest rajem dla turystów.
    masz piękna dziewczynka, ona skąpane w zimnej wodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto jest ładne, ale Twoje podziwiam choć z daleka. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Klik dobry:)
    Bardzo lubię miasta, w których wystarczy przemieszczać się pieszo, żeby gdziekolwiek się znaleźć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze nie jest duże i można spacerować do woli. Też tak lubię. Miłych wiosennych dni życzę.

      Usuń
  13. Witaj Lotka.
    Fajne zdjęcia. Bywałem w Świnoujściu w różnych okresach, a nawet, gdy promy były parowe.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pływałam starymi promami o nazwie " Świnoujście" i "Wolin". Wysłużone poszły na emeryturę, a teraz mamy dość nowoczesne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Piękne jest Twoje miasto. Morze jest piękne i Twoja wnusia tez jest piękna na zdjęciach.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczka znalazła się przypadkiem. Chciałam zaprezentować zakątki miłe naszym sercom. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Mieszkasz w pięknym mieście...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszy mnie to, że we mnie wierzyłaś:) Dziś metrem jechałem na Pragę. Ale już nie do filmowania. Tak jest też, MOJA DROGA KULTURA. Niestety.

    Świnoujście zawsze się będzie mnie kojarzyło z Bałtykiem, latem, wypoczynkiem i dawnymi czasami. Byłem krótko w Świnoujściu. Jechaliśmy na wycieczkę z Kołobrzegu. Wzdłuż miejscowości nad Bałtykiem. Ze Świnoujścia zapamiętałem szerokie plaże i po stronie niemieckiej stal helikopter. Pozdrowienia z Warszawy.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzyłam w Ciebie, bo zawsze zdajesz nam relacje i to ciekawe relacje z wydarzeń, które dzieją się w Twoim mieście. Są ciekawe, dlatego na nie czekam. mało kto potrafi bez zadęcia i tak naturalnie pisać. Miłego dnia życzę, nareszcie słoneczny.

      Usuń
  17. Przyda się metro na pewno. Dziś jest słonko w Warszawie.

    A miasta nadmorskie po prostu kocham. czy w Polsce czy gdzie indziej. Nie mam jeszcze planów urlopowych. Wszystko przede mną :)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że kochasz morze, bo ciągnie Cię często w tym kierunku. Mam nadzieję, że lato będzie ciepłe i gdziekolwiek się wybierzesz, będziesz zadowolony. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Byłam tylko jeden dzień, niestety był wietrzny, po przeprawie promem trochę pospacerowałam, i trzeba było wracać do ośrodka na kolację.
    To bardzo bliskie mi miasto,że względu na mojego nieżyjącego wujka, mieszkał w Przytorze, obecnie to dzielnica
    Świnoujścia.
    Nie poznałam tej wsi.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała, spotkałybyśmy się choć na chwilę aby się uścisnąć. W Przytorze mieszka brat mojego męża.Świnoujścianie chętnie budują tam domy, dlatego nie poznałaś wsi. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.