czwartek, 2 października 2014

Rocznica mojego blogowania


    W październiku przypada rocznica mojego blogowania. Początkowo pisałam pamiętnik, o który prosiła mnie rodzina, a blog nosił tytuł "Dzieci Sybiraka".
Na Onecie spędziłam sporo lat od 2005 roku. Do dnia dzisiejszego widnieje na nim 716072 wejść. Jednak nie polubiliśmy nowego miejsca po zmianaie właściciela i większość z nas przeniosła się na blogspota. Tu znaleźliśmy swoje miejsce, poznaliśmy nowych przyjaciół.
   Wszystkim, którzy wiernie odwiedzają mój blog najserdeczniej dziękuje za miłe komentarze i za to, że jesteście.
Wszystkim Wam życzę słonecznych dni i dużo radości w życiu osobistym. Miłego blogowania.



43 komentarze:

  1. gratulacje, lotko. ja tez przeniosłam się z onetu, ale mój staż jest nieco krótszy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Ciebie z Onetu. Dobrze, że jest tu nas dużo, starych znajomych. Dziękuję Ci, że jesteś. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Chyba większość uciekła z onetu, ja też:) Tutaj jest lepiej i mam nadzieję że dużo jeszcze takich rocznic przed nami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałyśmy się tam właśnie. Poznałam Ciebie jako wspaniałą młodą i mądrą uczennicę i zdania nie zmieniłam. Życzę Ci spełnienia marzeń.

      Usuń
  3. Gratulacje! Dziewięć lat to szmat czasu, to cała epoka w blogowaniu.
    Tak trzymaj:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci tak szybko, że nie nadążam liczyć lat. Miło, że jesteście tu ze mną.

      Usuń
  4. Gratuluję! Życzę kolejnych takich pięknych rocznic.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w Waszym towarzystwie, to piszę się na to chętnie. Serdecznosci dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie nam te podziękowania należne, boć przecie nie dla podziękowań tu przychodzim:) To WMPani sprawiłaś, że się to miejsce nam przyjaznym i ciekawym zdaje. Rocznicy winszuję i za kolejne przepijam:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wznoszę kielich za pomyślność wszystkich blogujących. Tobie, drogi Wachmistrzu, przekazuję serdeczne podziękowania za miłe słowa, których nam wszystkim nie szczędzisz. Uśmiechy wysyłam i dobre życzenia na każdy dzień.

      Usuń
  7. Bardzo serdecznie Ci dziękuję Lotko. Chociaż znam Twój blog dopiero od dwóch lat, to zawsze zaglądam Do Ciebie z wielką przyjemnością.
    Życzę dalszych lat udanego blogowania
    A także zdrowia dla Ciebie i Twoich najbliższych.
    No i całuję Księżniczkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia i całuski odwzajemniam. Pamiętam nasze poznanie i niech ono przynosi radość przez wiele następnych lat. Najmilej pozdrawiam i przekazuję serdeczności Twoim Wnukom.

      Usuń
  8. Witaj Lotka!
    Gratuluję. Tak trzymać i poznawać nowych znajomych, że o miłych komentarzach nie wspomnę.
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chętnie odwiedzam Twój blog i znajdują na nim dużo ciekawych rzeczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Loteczko bardzo lubię u Ciebie bywać, choć zdarza mi sie czasami nie zaglądać jakiś czas, bowiem powodem są moje wyjazdy, zawsze wracam, choc nie zawsze zostawiam komentarz. Ja też kiedyś pisałam na Onecie, jesteś tą znajomą,która tam poznałam.i z wielką przyjemnością czytam, oglądam cudne zdjęcia.
    Życze jeszcze wielu lat blogowania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Również cieszę się z naszego poznania, a Twoje wiersze zachwycają na blogu nie tylko mnie. Pozdrawiam najserdeczniej.

      Usuń
  10. Witam Lotka!

    Bardzo dziękuję za tak miłą i sympatyczną koleżankę spotkaną w wirtualnym świecie ,bardzo dziękuje za wszystkie Twoje blogi którymi cieszysz rzeszę blogowych przyjaciół ,dziękuję że jesteś bo dzięki Tobie mam tylu wspaniałych komentatorów na moich blogach a to właśnie dlatego że jesteś wszystkim dla mnie,zaraz wyjaśniam ;kiedykolwiek poprosiłam o pomoc zawsze ją otrzymałam a słowo DZIĘKUJĘ należy się TOBIE z wszelkimi wyrazami wdzięczności i dobrego serca bo serce masz ogromne.Pozdrawiam Was(rodzinkę) bardzo serdecznie dziękuję;

    DLA CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Słonko za piękną kartkę i tyle miłych słów dla mnie. Zarumieniłam się straszliwie i uśmiecham się do Ciebie z całą swoją skromnością. Uważam , że nie zasłużyłam na tyle słów pochwały. na blogach jesteśmy po to, aby sobie wzajemnie pomagać. Całuski dla Ciebie i Oleńki.

      Usuń
  11. Loteczko, mimo że blogspot jest dość przyjaznym miejscem, nie mogę odżałować dawnych blogów na Onecie. Zrobiono nam cholerne świństwo, o czym napisałam w pewnej ankiecie i chyba Onet się na mnie obraził, tylko że ja mam to w nosie. Nikt nam nie dał wyboru, nikt nas nie spytał o zdanie i przez to Onet stracił tysiące blogowiczów, którzy uciekli na blogspot.
    29 grudnia też będę obchodziła dziewiątą rocznicę blogowania, ale mnie to już nie cieszy. Jesteśmy w pewnym sensie dinozaurami.
    Serdeczności i gratulacje za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Aniu, że Onet zakpił sobie z nas. Czułam się tam przez wiele lat dobrze. Mieliśmy zgraną paczkę wspaniałych ludzi, a po zmianach , niestety, straciliśmy wielu. Pamietam, że zaczynałam krótko przed Tobą, bo spotkałyśmy się na blogu Księżniczki, http://dapogo. Cieszę się, że poznałam Ciebie, że jesteś i że rozumiemy się doskonale będąc przez tyle lat na blogach. Serdecznosci dla Ciebie Aniu i całusy za każdy napisany przez Ciebie post.

      Usuń
    2. Loteczko, naprawdę nie rozumiem, co szkodziło Onetowi, aby zostawił stare blogi. Mógł sobie dołożyć nowe, ale nie zabierać nam tych, do których się przyzwyczailiśmy. Najgorsze, że co rusz są tam wprowadzane jakieś zmiany, których nie lubię. Ostatnio nie mogłam wgrać zdjęcia, dopiero dzisiaj wypróbowałam nowy sposób i chyba by mi się udało, ale nie pisałam żadnego nowego postu.
      Szkoda, że już nie ma bloga Księżniczki, bo zdjęcia malutkiej były urocze i pięknie oprawione.
      Również się cieszę, że Cię poznałam, bo gdyby nie internet, nawet nie wiedziałybyśmy o sobie.
      Cieplutko pozdrawiam w wyjątkowo słoneczny dzień.

      Usuń
    3. Ja również cieszę się z naszego poznania. Jest tu kilka osób, z którymi znamy się długo i lubimy. To jest fajna gratka, poznawać ludzi w internecie. Nie lubię Facebooka, tam już chyba istny bigos panuje. Również żałuję Onetu, tego starego. Bardzo przyjazny sp[osób pisania notek i zamieszczania fotografii. Pozdrawiam Cię serdecznie. Mieliśmy gości w weekend, dzieciaki przyjeżdżały. Było gwarnie.

      Usuń
  12. Moje gratulacje!!!
    Niech żyje blogspot. Ja też się tu przeniosłem.

    Blogspotowe pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba tu się poznaliśmy, z czego ogromnie się cieszę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. No i super i wzajemnie: tylko dobrych ludzi wokół i pięknych chwil!
    Gratuluję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci , Joasiu, dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Gratulacje Lotuś, zdrowia i radości z blogowania na dalsze lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Klik dobry:)
    Żartowaliśmy, że cała blogowa elita poszła na emigrację.

    Dla Ciebie, Lotka, także życzę miłego blogowania oraz wszystkiego dobrego.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nieźle jej się na tej emigracji powodzi. Pamiętam jak pomagałaś nam zamieszkać na blogspocie. Dziękuje za to, że jesteś.

      Usuń
  16. Miłego blogowania i kolejnych jubileuszy;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ad multos annos na blogu.W doskonałej formie. Pozdrawiam serdecznie...andante

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za przypomnienie. Faktycznie od wielu lat się znamy i to jest bardzo cenne. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Loteczko tak to prawda, czas leci... my dojrzewamy.... Wszystkiego dobrego, satysfakcji i zadowolenia, radości i spełnienia, niech u Ciebie zawsze słonko świeci!,,, to z okazji rocznicy.. kolejnej... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Witaj :)
    I ja bloguję od bardzo dawna. Miałabym pokaźną ilość postów, gdybym nie musiała "uciekać" z Onetu.
    Życzę Ci kochana kolejnych, tylko dobrych lat w blogowej rodzince ;)
    Pozdrawiam mile na udany nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre życzenia. Obyśmy mogły pisać przez wiele następnych lat. Dziękuję, że jesteś.

      Usuń
  21. Hej Lotko
    Cenię sobie Twój blog bo jest prawdziwy i taki swojski. I też bardzo rodzinny i ciepły. Dzięki za wizyty u mnie. Ja z różnych przyczyn robię przerwę w blogowaniu. I przepraszam, że od razu nie odpowiedziałem.
    Vojtek stały czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje serdecznie rocznicy, dziękuje za Twoje wpisy i zdjęcia,
    j

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.