środa, 20 sierpnia 2014

Rzeźby z piasku - Albeck część II














38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To artyści rzeźbiarze, prawdziwi. Talent jest im przypisany przez opatrzność.

      Usuń
  2. Ależ to piękne!!!

    Ja niestety zatrzymałem się na poziomie babek, foremek i kubełka :))

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtku, ja też mam talent podobny do Twojego. Pozdrawiam z wietrznego i chłodnego Świnoujścia.

      Usuń
  3. Już gdzieś widziałam takie rzeźby, bardzo ładna robota. Maryla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo ładna robota. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne i... ulotne rzeźby, dlatego robią takie wrażenie, bo są na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby być nawet na dłuższą chwilę, gdyby stały w jednym miejscu.

      Usuń
  5. Witam ! Lotka mnie najlepiej z piasku wychodzą babki a takie cuda to dla prawdziwych artystów pięknie wykonane rzeźby prawie prawdziwe serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałyśmy z wielkim podziwem, są fantastycznie wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. U nas poranki i wieczory tez zimne i wilgotne. Kontrole mi nie przeszkadzają. Na początku byłem tylko zaskoczony. Tu w pobliżu jest bardzo duży posterunek straży granicznej. I już mnie rozpoznają:)
    Niestety w W Warszawie Twoich nie powitam. Jak będą w Augustowie na przykład to bardzo chętnie.

    Fantastyczne te rzeźby. Powiem nawet GENIALNE! Na własne oczy nigdy czegoś takiego nie widziałem.
    Pozdrawiam z Suwalskiego. Jesień już tuż, tuż......
    Vojtek na prowincji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas również pogoda już nie letnia. Podmuchy wiatru chłodniejsze. Dziś świeci słonko dość ostro ale nie jest najcieplej. Dziewczyny dadzą sobie radę, córka często bywała w Warszawie. Będą zwiedzać, bardziej chodzi o wrażenia wnusi, przyda się potem w szkole. Pogodę, mam nadzieję, będą miały. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. To prawdziwe arcydzieła. Jeszcze bardziej żałuję, że nie obejrzeliśmy ich w czasie pobytu w Świnoujściu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie skontaktowałyśmy się wcześniej. Powiedziałabym co można ciekawego zobaczyć w naszym mieście. Chętnie pokazalibyśmy Wam fajne zakątki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Klik dobry:)
    Postacie na trzecim zdjęciu przezornie zaopatrzyły się w worki z piaskiem na wypadek, gdyby coś im się rozsypało. :)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne jest Twoje skojarzenie. Faktycznie, mają piasek w workach i chyba dosypują gdzie trzeba. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  9. Naprawdę są piękne, ciekawi mnie jak długo one w tej postaci pozostaną...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas do listopada, a potem sama nie wiem co się z nimi stanie. Podejrzewam, że muszą je zburzyć. Zainteresuję się tym na pewno. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Lotko. Jeszcze nie wiem jak długo tu będę ale nie na stałe. Jesień się zbliża wielkimi krokami.....
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też podejrzewałam, że nie mógłbyś mieszkać tam zimą. Póki co, miłego pobytu i jak najwięcej ciekawych przeżyć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Witaj Lotka!
    O rany, aż mnie zatkało z wrażenia i szczena opadła mi na kolana...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała, że nadwyrężysz przez to szczękę, nie dałabym zdjęć. Wrażenie bardzo fajne, a rzeźby wykonane profesjonalnie. W końcu robili je artyści z różnych krajów. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Niesamowite! Jaka precyzja wykonania!
    Kiedyś czytałam, jak Michał Anioł wyrzeźbił we Florencji wspaniałą rzeźbę postaci, ale była to rzeźba ze śniegu i niedługo potem stopniała. Podobny los spotka te piękne rzeźby z piasku i to jest wielka szkoda.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Michał Anioł rzeźbił w soli, to nic dziwnego, że inni próbują w piasku. Oczywiście, że szkoda będzie je zniszczyć. Musze dopilnować terminu ich unicestwienia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Ależ cudne-dech zapiera!!!!Pozdrowionka zostawiam.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są pięknie wykonane i tematycznie ustawione. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. To jest tak piękne , ze brakuje słów. Widziałam podczas moich tegorocznych wędrówkach po części wyspy Uznam. Ale nie całości , a tylko fragment.Żal było odjeżdżać i jeszcze dzisiaj słyszę szum Bałtyku i wszystko co najpiękniejsze staje mi przed oczami. ściskam Kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochasz nasze miasto, to mnie cieszy. mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze nie raz. Liczę na Twój przyjazd jesienią. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Czy długo Lotko? We wtorek będzie 3 tygodnie. A wygody mam większe niż w Warszawie. I na razie od TV odpoczywam bo nie mam. A jak będę chciał to kupie. Tu niedaleko mieszka facet z Warszawy. na stałe. ma spore rancho. W Warszawie jest 2-3 razy w miesiącu. Mają dwie małe dziewczynki.
    Pozdrawiam z Suwalskiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałbym zobaczyć przy pracy rzeźbiarzy tych cudów!
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mieli okazję obserwować artystę, który wykonywał kilkumetrową rzeźbę na promenadzie naszego miasta. Okazuje się, że robił ją na drewnianej konstrukcji. Stoi do dziś i nawet najsilniejszy wiatr, ani deszcz jej nie zniszczył.
      Na naszym terenie również ludzie uciekają na wieś. Moja siostra cieszyła się własnym domkiem na wsi przez kilkanaście lat. po śmierci męża, było jej tam ciężko samej.
      Mam nadzieję, że będzie Ci tam dobrze, a obcowanie z przyrodą da wytchnienie od szarości dnia codziennego.
      Najserdeczniej pozdrawiam.

      Usuń
  17. Niesamowite i wspaniałe rzeźby i aż szkoda, że to pewno z czasem się rozsypie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będą musieli rozsypać, bo 7 listopada kończą wystawę w Albecku. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Moja siostra starsza po przejściu na emeryturę na wsi się osiedliła. Kupiła tam siedlisko. Do Warszawy wpada kiedy chce. A tu blisko mnie mieszka facet z Warszawy z zoną i dwójką małych dzieci. Jak mi powiedział takiego wyboru dokonali wraz z zoną. Bardzo różnie to jest Nie wiem jak długo tu będę. na razie odpoczywam duchowo. Jak to pisze to lotka Lola wskoczyła mi na kolana :) Taka przylepa i towarzyska jest.
    Pozdrawiam
    Vojtek& Lolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy umiałabym dziś mieszkać na wsi. Okropnie boję się wszelkiego rodzaju latającego robactwa. Od czasu jak szerszeń mi wpadł do pokoju, na wsi właśnie, a potem zobaczyłam cały ich rój, nie mogę pohamować lęku przed bzykiem owada.
      Konie lubię, koty również.
      Miłego odpoczynku życzę. Moje dziewczyny zwiedzają dziś Centrum Kopernika, bo pada deszcz w Warszawie. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Cudne - ulotne. To tak samo jak rzeźby w lodzie ...
    Lotka tutaj jest zdjęcie annanasa. Mnie się za trzeci razem udało wychodowac. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, będę wiedziała, że trzeba potrzymać w wodzie aż puści korzenie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. W maślakach to wkurza mnie zdejmowanie tej skórki. A jest ich tyle, że można kosą kosić. I to na wybiegu dla koni. Pewnie im służy nawóz koński. Też dobry on jest do róż.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.