środa, 4 czerwca 2014

Zabawa z fotografią

  Niektórzy z Was, lubią swoje fotografie oprawiać w ramki. Chcę zaproponować Wam adres, pod którym znajduje się olbrzymi zbiór ramek. Są one podzielone na kategorie, znajdziecie więc ramki na każdą okazję.
   Obsługa tego programu jest bardzo łatwa. Należy kliknąć w wybrany wzór, a tam znajdziecie migający napis do pobrania fotografii z komputera. Aby zapisać na dysku,  należy po prawej stronie kliknąć w drugi napis, wtedy nasze dzieło zapisze się bez zbędnego napisu. 

Oto adres strony

A to przykładowe prace:




36 komentarzy:

  1. Super ta zabawa czasem też lubię coś z tym robić.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widywałam na Twoim blogu takie rzeczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Skuś się, to relaks i świetna zabawa. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Księżniczka jak się patrzy, śliczne fotki oprawione.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Na zdjęciach PRAWDZIWA KSIĘŻNICZKA!!!!
    Ależ ona jest piękna.
    A co do programu? jestem troszkę zmęczona więc nawet nie próbuję zgłębiać tematu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdego takie zabawki interesują. Kilka osób prosiło mnie ostatnio o zamieszczenie adresu z ramkami, więc czynię to z przyjemnością. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pamiętasz, Loteczko, jak się męczyłyśmy z wycinaniem ramek do Adobe? a teraz jest tyle stron, że aż głowa boli.
    Teraz nie mam czasu, bo zaraz zaczyna się mój ulubiony program, ale jutro przyjrzę się tym ramkom.
    Życzę spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam nasze początki. Wtedy jeszcze nie wiedziałam o istnieniu takich gotowców, a przybywa ich coraz wiecej. Można się pobawić w wolnej chwili. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dopiero dziś miałam czas do wypróbowania tych ramek. Oprawiłam pewne piękne zdjęcie, które umieszczę kiedyś na blogu.
      Bardzo gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo dużo możliwości. Może i mnie uda sie kiedyś zrobić takie cudeńka, pozdrawiam.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś tylko chciała, to nic trudnego. Trzeba tylko mieć fotografie, które chce się oprawić. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Rzeczywiście przednia zabawa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś lubi, to faktycznie przednia.

      Usuń
  8. ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞۞ WITAM ۞۞
    ۞ SERDECZNIE ۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    Dzisiaj dla Ciebie piszę,
    pozdrowienia z nadzieją,
    że radość w sercu gościsz,
    a oczy już się śmieją.
    Co Ci podarować
    w tym dzisiejszym dniu?
    Wiem – dam swoje uśmiechy,
    jak bukiet fiołków
    albo nawet cudowny zapach róż.
    Niech Cię zapach otuli,
    rozjaśni Twoją twarz,
    cudowny zapach róży
    zaniesie radosny wiatr.
    Na skrzydłach moich myśli,
    z tą rosą, co wesoło lśni,
    uśmiechy najpiękniejsze,
    wysyłam Tobie dziś

    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞MIŁEGO DNIA۞
    ۞ POZDRAWIAM ۞
    ۞۞ BUZKA ۞۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne życzenia, dziękuję pięknie i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Takich programów jest teraz sporo, a każdy wnosi coś nowego.
    Dziękuję za coś nowego!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo jest również na moim blogu, po lewej stronie w linkach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Zajrzę do tego programu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Lotka!
    U mnie żona fotografie dzieci i wnuków w ramki oprawia. Takie prawdziwe, a nie komputerowe.
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wirtualne również są piękne. Mam jedną stojącą ramkę z fotografią wnusi i kilka na ścianie, na więcej nie mam miejsca. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. A ja próbowałam...ciekawe są te ramki...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. °❤❤彡º°。
    Muito divertido!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿✿° ·.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także życzę miłych i spokojnych dni. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Witaj ;)
    Nie oprawiam już zdjęć, mam ich mnóstwo ;) ale stronka ciekawa, nie przeczę ;)
    Pozdrawiam mile na udany tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gromadzę ich, jedynie kiedy mi potrzebne są do kartek, wtedy korzystam. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Dziękuję. Jakoś wytrzymujemy choć ja upałów nie lubię. Dla mnie najlepsza temperatura to do 26 stopni Celsjusza. Wczoraj byłem służbowo nad Zalewem Zegrzyńskim to miałem namiastkę wakacji. Dziś tez tam jadę. Teraz rano jak pisze jest chłodnie. Gratulacje dla wnuczki. Co może bardziej cieszyć jak nie sukcesy dzieci, wnuków? Nic.
    Dziękuje za ten adres do ramek. Zrobię O. niespodziankę. Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jak jest chłodniej. Do południa mieliśmy zachmurzone niebo, a teraz grzeje, więc siedzę w domu. Ciekawa jestem jakie lato będziemy mieli w tym roku, bo na wiosnę nie możemy narzekać. Koło granicy, Niemcy ustawili namioty z rzeźbami z piasku. Są to sceny biblijne. Wybiorę się tam z wnuczką i będziemy robić zdjęcia. U nas każda rozrywka cieszy, bo za wiele ich nie mamy. Rzeźby będą stały do listopada,, więc jeżeli będzie warto, może z O. wybierzecie się do naszego miasta? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Oooo! to coś dla mnie :) Dzięki Loteczko za tę stronkę, jesteś kochana.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty się cieszysz, miłej zabawy z oprawianiem fotek. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Miłe i piękne te oprawiane fotki i bardzo ciekawe .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. RAMKI SLICZNE A KSIEZNICZKA WSPANIALA JAK ZAWSZE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.