piątek, 4 kwietnia 2014

Godzina na falochronie

   Czasami lubimy pojechać w okolice falochronu, aby poobserwować to, co dzieje się na redzie. Ruch statków jest dość duży o każdej porze roku, więc i tym razem trafiliśmy na kilka przepływających jednostek. Jedne wypływały w morze, inne wpływały do portu. Pokażę fotografie jakie zrobiłam, ale oprawię je w ramki w tym programie.

                                             Klik

   Możecie z niego korzystać, bo i efekty ma ciekawe i ramki do oprawy zdjęć i zmniejszyć można i obciąć i naświetlić, czyli jest całkowita obróbka fotografii.

Kuter rybacki wypływa w morze.

42 komentarze:

  1. Fajna taka wycieczka też bym lubiła coś zwiedzać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się mieszka nad morzem, to raczej trzeba to nazwać spacerem. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kochane Świnoujście i wiatraczek obróbka zdjęc fantastyczna dziękuję za nową zabawkę na pewno skorzystam serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawkę dla Oli masz na Onecie, myślę, ze już ją widziałaś. Wiem, ze te miejsca są Ci znane. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. a mnie się nie otwiera, trudno. za to widoki piękna
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program się otwiera, może masz za słaby komputer, albo trzeba trochę poczekać. Jest to pożyteczna rzecz, bo nie trzeba nic instalować.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Marzy mi się morze, ale będzi emi dane dopiero w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwcu nad morzem już jest fajnie, bo ciepło, a ludzi nie ma jeszcze zbyt dużo. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wspaniałe widoki. Ramki są świetne. Pierwsza jest fantastyczna !!!
    Wandzia skorzysta z nowej zabawki ale ja nie potrafię się tym posługiwać.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsługiwanie wszystkich graficznych programów jest do siebie podobne. Jeżeli umiesz obsłużyć jakikolwiek, to i ten potrafisz, a to wielka przyjemność grzebać w takich zabawkach bez instalacji. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Dziś zimny u nas poranek. I w maju bywają zimne dni i poranki. Tak już jest. Ale coraz bardziej zielono. Ja z siostrą pójdę na grób rodzinny w tygodniu. Musze kupić Rundup. To jest środek do niszczenia chwastów. Robimy za pomocą tego porządek wokół nagrobka. Jakoś teraz po śmierci mamy poczułem się samotnie. Mimo, że przecież dzieckiem nie jestem. W ten weekend nigdzie nie jadę. Może w przyszły. A na pewno wyjadę na Wielkanoc.


    Najbardziej podoba mi sie fotka tam gdzie jest wpływający statek. Jest dynamiczna, prawdziwa bo widać rozbryzgujące się fale na dziobie. Ramki dobra rzecz. Dziękuję. Na morze mogę się zawsze patrzeć i nigdy to mi się nie znudzi. Widok naszego morza kojarzy mi sie nieodłącznie z moim dzieciństwem, wakacjami, młodością. Ciekawe dla czego nie góry? W dzieciństwie z rodzicami bywaliśmy też w górach.
    Pozdrawiam przedświąteczne z Niziny Mazowieckiej :)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego lubisz morze? To nie jest nic dziwnego, morze wszyscy kochają. Góry również lubię, ale za nimi nie tęsknię. Jak wracamy z Polski, to już z odległości 50km czuję swojski zapach naszego powietrza, bo tu się lekko oddycha.
      W poniedziałek jadę na pogrzeb koleżanki z "naszej klasy". Nie jest to miła wyprawa, ale trzeba spełnić ten smutny obowiązek. Odbędzie się koło Kamienia Pomorskiego. Jedyna pociecha, że spotkam tam wielu moich rówieśników, z którymi spotykamy się na zjazdach.
      Randopu używałam na działce do wypleniania chwastów, teraz czasami polewam plac koło grobów. Szkoda tylko, że nie wypala on skrzypu, którego tu nie brakuje.
      Spokojnego weekendu życzę.

      Usuń
  7. Nie widzę słoneczka na zdjęciach, więc chyba trochę zmarzłaś przez tę godzinę.
    Program dodałam do zakładek i kiedyś go wypróbuję.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmarzliśmy, to prawda. W tym dniu było arktyczne powietrze w mieście, a na plaży ciut cieplej. U nas jest dziwnie, bo kiedy w mieście wieje, nad morzem potrafi być spokojnie i odwrotnie. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
    2. U nas wczoraj nie było przyjemnie, ale za to dzisiaj jest już rewelacyjnie. Od rana świeci słoneczko, na niebie kilka białych obłoczków na błękitnym niebie. Dzięki tamu liście na drzewach na moim osiedlu rozwijają się w zawrotnym tempie.
      Miłego popołudnia.

      Usuń
    3. U nas też zrobiło się bardzo ciepło, wczoraj wiał zimny wiatr. Przyroda szaleje, robi się cudnie i niech tak zostanie. Miłego popołudnia.

      Usuń
  8. U nas z NASZEJ KLASY Już było parę pogrzebów. Takie jest zycie. I się z tym pogodzić trzeba. Nie ma innego wyjścia. Kiedy znów morze zobaczę? Nie wiem. W październiku byłem na urlopie w Trójmieście i okolicach to sie napatrzyłem :)
    Jeszcze się spytam o ten środek do chwastów, który podobno niszczy wszystko oprócz trawy.
    dałem nowy wpis.
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytaj o środek do zwalczania skrzypu, dobrze? Życzę Ci słonecznych dni i pogody ducha. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przyznam, że wolę zdjęcia surowe, bez ozdobników i upiększeń:) Choć i te rwą oko... Z korabiów prezentowanych najwięcej mię ten rybaczy urzekł... Jakiś taki prawdziwy...
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prawdziwy , choć może nie świadczy o zbytniej zasobności właściciela. Mam nadzieję, że jak nałapie ryb, to kuter odnowi. Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Mnie się zawsze podobają zdjęcia z morzem.
    Z programu chętnie skorzystam, wzięłam sobie na zakładkę, dziękuję:)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami daję takie programy, bo często pytają blogowicze w jakim programie robię oprawę fotografii. Może się komu przyda. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Dlaczego dzieci? Bo dzieci nie wybierają swojego miejsca urodzenia ani rodziców. W Warszawie są to za duże obszary biedy. I za mało się o nich mówi zniekształcając po prostu obraz mojego miasta. dawniej mozna było pasożytów na przykład pogonić do pracy. zakłady czekały. Teraz to nie możliwe. Pracy nie ma. I coraz więcej cudzoziemców zatrudniają. Widać to nawet po ogłoszeniach: "zatrudnię cudzoziemców" Na przykład do ogrodnictwa, sprzątania......
    O rybki dbamy, tak.
    Pojadę powędkować chyba w przyszły weekend. Zobaczymy.


    Faktycznie w tym poście OBRAZY SA W RAMKACH ZATRZYMANE :)
    Marynistyka. To jest to co ja lubię.
    Szczur lądowy Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lądowy, ale do morza wielkie serce masz i to jest najważniejsze.Może kiedyś i w naszym mieście zagościsz?
      To prawda, że dzieci nie są niczemu winne i ich najbardziej mi szkoda. Bieda ich dotyka najbardziej, wiem coś o tym z dzieciństwa. Może dlatego teraz jestem na to bardzo wyczulona i często obdarowuję czym mogę biedniejsze rodziny. Kiedy pracowałam w szkole, miałam najwięcej serca do dzieci z takich rodzin, którym się nie przelewało. Kilka razy w roku mieliśmy w klasie święto z pieczonym przez rodziców ciastem i co najdziwniejsze, biedniejsze maluchy, rzadko brały dokładki, musiałam im wciskać na siłę.
      U nas zrobiło się bardzo ciepło, może przez kilka dni tak będzie. Twoje wypady na wieś są urocze i jesteś dobrym obserwatorem pogody, to Twój Teleexpress zapełni się wiadomościami. Serdecznosci zostawiam.

      Usuń
  12. Latem oglądam te widoki i chodzę z Chłopakami na falochron. Zawsze z rozczuleniem wspominam mte pobyty. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w imieniu Małgośki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jedno z najciekawszych miejsc w naszym mieście, każdy je lubi, bo dzieje się tu dużo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. kocham morze zawsze lubiłam, szum fal, wiatr relaksowało mnie, do dzisiaj tak jest, tylko moje wizyty nad morzem coraz rzadsze
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak , jak mi daleko do gór,a chętnie pospacerowałabym po szlakach górskich. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. ✿°
    º•°✿
    Gostei de todas as fotos.
    Muito lindas. Gostei mais da segunda, as espumas das ondas...



    ¸.•°❤❤°•.¸
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ·.¸.•♪♪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę dobrego tygodnia i słonka w duszy.

      Usuń
  15. Dawniej jak byliśmy mali, za komuny to moi rodzice na wieś wysyłali paczki z ubraniami. na wieś świętokrzyską tam gdzie my wakacje spędzaliśmy. To była bardzo biedna wieś. Teraz już kompletnie opustoszała. Nas było czworo dzieci to ubrań było sporo. A wtedy sie po prostu pomagało. Nie dlatego, że taka moda i żeby sie przy okazji zareklamować i wypromować jak teraz to się robi. Zaraz dam coś nowego w fotoekspresie :0
    Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My robimy to do dziś. Rzeczy po małej wystawiamy na dole bloku, swoje zawozimy na wieś albo oddajemy do punktu, gdzie zbierają odzież dla biedniejszych, lub bezpośrednio dajemy tym, co potrzebują. Dzielimy się czym możemy. O znajomych na wsi również nie zapominamy, ale tak raczej po mężu rzeczy się przydają. Tylko widzisz, biedni nie żebrzą na ulicy, oni skromnie siedzą w domach i trzeba ich znaleźć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Niestety bieda to wstyd. I masz racje. Biedni najczęściej nie żebrzą. Trzeba ich odszukać. Bieda potrafi być też dziedziczna. I to jest straszne. Wczoraj byłem z siostra na cmentarzu na grobie rodzinnym. I jeszcze raz będziemy przed samymi Świętami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego denerwuje mnie, kiedy słyszę o niebotycznych zarobkach menadżerów, bo zupełnie nie rozumiem skąd się one biorą i jak można takie ustalać. 250tyś miesięczne??? To zbrodnia i mam o to pretensję do rządzących. Sobie nie żałują a nam wyliczają grosze. Podwyżka dla emeryta 20 zł, śmiech na sali. Cóż, chcieliśmy zmian, to je mamy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Piękne te fotografie. Zatęskniłam za takimi widokami.
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok morza uspokaja i każe pozytywnie myśleć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. ODWIEDZAM BLOG JUŻ ŚWIATECZNIE ŻYCZĘ CUDOWNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ZDRÓWKA POMYŚLNOŚCI -BĘDĘ PO ŚWIĘTACH
    SZCZŚLIWYCH ŚWIAT WANDA CIEPEŁKO I SŁONECZKO POSYLAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspaniałą kartkę. Tobie również życzę spełnienia marzeń i wesołego kurczaka.

      Usuń
  19. Witaj Lotka!
    Znam te klimaty i widoki, bo byłem w Świnoujściu kilka razy.
    Fajny spacerek i zdjęcia.
    Pozdrawiam wiosennie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Spacer nad morzem sprawia mi dużo przyjemności, tylko z lenistwa jestem tam rzadko.

      Usuń
  20. Mnie zastała ta tragedia na wędkowaniu na wsi. Pojechałem wtedy skuterem. Przez długi czas nie mogłem uwierzyć, że to prawda. Żona do mnie dzwoniła i nie mogłem uwierzyć. Co było dalej to wiemy. O polityce pisał nie będę.
    U nas rozdźwięk w zarobkach jest charakterystyczny dla Krajów Trzeciego Świata. Wąska "elita" zarabia bardzo dużo, a reszta bardzo mało albo szukają pracy. Mnie też szlag trafia. Takie coś to grozi REWOLUCJĄ. Na rybki nie jadę. Nie mogę po prostu. Jestem w trakcie poszukiwania dodatkowej pracy i znajdę ją. Chcę więcej mieć - muszę więcej pracować :) Jeden marzy o paru milionach trafieniu w Totka a drudzy maj.ą tyle odprawy jak odchodzą z firmy. Nic tylko z firmy odchodzić.
    Pozdrawiam z trochę deszczowej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas też trochę deszczowo dziś. Widzisz Vojtku, my odejdziemy z firmy i nikt nam godziwej odprawy nie da, a oni chapią ile mogą, bo kiedy są przy żłobie, chcą się nachapać. Jakbym Ci napisała jaką mam emeryturę po 31 latach pracy, to byś się zdziwił. Nie dziwię się, że chcesz dorobić. Z pensji nie zaszurasz, a jeżeli się chce choć trochę z życia skorzystać, to dupa blada.
    Weekend zapowiada się niezbyt ciekawie, to nie żałuj, że nie jedziesz na wieś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.