niedziela, 16 marca 2014

Kolekcja zapachów.



   Perfumy odgrywają znaczną rolę w życiu wielu kobiet. Była czas, kiedy miały dla mnie olbrzymie znaczenie. Zapach powoduje, że jesteśmy szczęśliwsi. Przez długi czas kolekcjonowałam zapachy, szczególnie skrzętnie zbierałam miniaturki. Miałam swoje ulubione , inne o każdej porze roku. Tak się nimi nacieszyłam, że teraz rzadziej używam i mam zaledwie kilka swoich ulubionych. Najbardziej lubię te, które mają subtelny aromat. Dla swojego mężczyzny wybrałabym Jil Sander.

 A to moja kolekcja. Teraz często zarządza nimi wnuczka, lubi przestawiać buteleczki na półkach i dobierać je po swojemu.




 

40 komentarzy:

  1. Nie nazwę żadnego z zapachów, jakie używa moja Hela, ale zawsze poznaję ją powonieniem. To taki znak szczególny i w dwójnasób atawistyczny. A sam się ubieram w zapach, jaki dostaję od niej. Eh!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wybieram dla męża zapachy, on nawet nie wie jakich używa. Hela wie, jaki zapach mężczyzny jej się podoba.

      Usuń
  2. Trochę tych buteleczek widzę ,że masz :-)
    Lubię perfumy,
    ale ja używam bardzo zdecydowanych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zdecydowane zapachy ale boję się sama używać, bo mam trochę przytępiony węch i mogę przesadzić.

      Usuń
  3. Uwielbiam perfumy.
    Moje ulubione to Perceive z Avon-u.
    Niektóre z serii z króliczkiem też mają ładne zapachy.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon również ma ładne zapachy. Kiedyś wąchałam próbki, nawet coś z tego miałam, ale nie pamiętam jaka to była nazwa. Znajoma rozprowadzała więc trochę je znam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. LUBIĘ PERFUMY KWIATOWE PRZEDE WSZYSTKIM BUZIAKI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatowe również są ładne, ale muszą być delikatne. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. jadore diora - oszczędzam je jak mogę bo drogie ja nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ich zapach. Nie mam w swojej kolekcji. Kiedyś kupowaliśmy na promach i stateczkach kursujących do Niemiec, były w strefie wolnocłowej, teraz nie ma tego, trzeba płacić, niestety.

      Usuń
  6. Od lat preferuję "Być może", oprócz nich lubię jeszcze CHANEL nr. 5. Wszystko byłoby dobrze Lotuś, tylko często gęsto zapominam o nich, wychodząc z domu, ot skleroza :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się , ja też zapominam. Do lekarza w Szczecinie nie mogę stosować, bo lekarka kręci nosem na zapachy. Dawno temu miałam "Być może", podobał mi się zapach. Serdecznosci zostawiam dla Ciebie.

      Usuń
    2. A Ty masz całkiem niezłą kolekcję tych perfum :)
      No tak, bo lekarza to może i zemdlić od nadmiaru zapachów - co nowy pacjent - inny zapach i to może przyprawić o zawrót głowy.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wspaniała ta Twoja kolekcja Lotko!
    A Wnuczka jeśli interesuje się perfumami, to znaczy super-kobietka z niej rośnie.
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczka lubi przestawiać buteleczki, twierdzi, że jej ustawienie jest lepsze, więc nie interweniuję. Póki co, ma tylko swoje dziecięce perfumy malinowe. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Moje ulubione to Davidoff, mają subtelny zapach. Lubię też inne, różne o orientalnych zapachach. Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam, że nie masz bloga Agatko, dlatego myślałam, że jesteś tą, która jest wpisana wyżej. Davidiffa, dawno temu. W swojej kolekcji mam i dużego i miniaturkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Loteczko, uwielbiam perfumy, mogę wyjść z domu bez makijażu, ale nigdy bez "psiknięcia się" perfumami.
    Nie przepadam za orientalnymi i wyraziście kwiatowymi. W perfumeriach sprzedawcy mają mnie dość, bo nigdy nie jestem zdecydowana, co mi się najbardziej podoba.
    Chyba wiesz, że często flakonik kosztuje więcej niż jego zawartość.
    Pozdrawiam pachnąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Aniu. Za granicą są dużo tańsze, te oryginalne. Czasami przywozi mi kolega z Francji, albo zamawiamy z wysyłkowych. Był czas, kiedy miałam do nich dostęp. Większości moich zbiorów pochodzi sprzed kilkunastu lat. Na fotografii to nie wszystkie, mam również w innym miejscu, ale używam zaledwie kilku. Lubię ładnie pachnieć. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Okazała jest Twoja kolekcja. Bardzo lubię perfumy. Jestem przywiązana do kilku.
    Od kilku lat kupuje Chic, Chanel No.5, Euphorie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również używam kilku w zależności od pogody. Najbardziej lubię Lanvin, Dolce vita i Alchemie. Chanel mam, ale to są perfumy więc muszę uważać aby nie za wiele kapnąć. Większość z mojej kolekcji straciła zapach ale wciąż mam wybór. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Aa ja kocham tę Chanelkę, którą wystawiłaś Zresztą 5 też Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta chanelka dość mocno pachnie i muszę z nią ostrożnie, ale zapach piękny. Słonka życzę.

      Usuń
  13. Śliczna kolekcja zapachowa nawet kiedy piszę post delektuję się zapachem Chanelki lubię delikatne zapachy serdecznie pozdrawiam
    Ola dziękuje za życzenia i jest niesamowicie wdzięczna że Tobie tort się podobał
    Zapraszam na moje blogi
    http://mojeimperiumw1.blogspot.com/-PRZYSTAŃ
    http://wkrainiemoichmarzen.blogspot.com/-KRAINA MARZEŃ-ROŻA
    NA TYM BLOGU SĄ PRZENIESIONE RÓŻA i RÓŻA-B22.Nie mogłam sobie poradzić ze spamem(komentarze również przeniosłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle przychodzę na bloga, z którego piszesz komentarz. Oleńkę serdecznie pozdrawiam, a rysunek na torcie był bardzo oryginalny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Witaj Lotka!
    Niesamowita kolekcja perfum i zapachów.
    Sabo się jednak znam na tych cudeńkach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Michale, wy lubicie, jak Wam kobiety kupują i dobierają zapachy. Mojemu mężowi dobieram i wodę po goleniu i jakieś zapachy. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Witaj :)
    Pokaźna kolekcja u Ciebie zapachów :)
    Ja mam swoje ulubione, nie kolekcjonuję ich, mam kilka. Ulubione, to nadal perfumy "Code" od Armaniego" :)
    Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie oglądałam tej swojej kolekcji, mam ją od dawna i większość już tak ładnie nie pachnie. Ciągle muszę dokupować coś świeżego. Armani jest w kolekcji również, na ostatniej fotografii buteleczka z czarnym spodem, schowana ostatnia po prawej. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Dziękuje Lotko. Proszę krócej niż zwykle bo mm laptopika i nie wygodnie mi sie pisze. Jestem w Słubicach jutro będę niedaleko granicy Szwajcarii. Jest też teraz chłodniej trochę sie zaziębiłem. Nz. Trzymaj za mnie kciuki.


    Pie kana kolekcja. ja kiedyś z powodzeniem działałem w firmie Oriflame z moją zoną. Doszliśmy do poziomu DYREKTORA. Lubię branże kosmetyczną i też subtelne zapachy. Teraz mam ze sobą wodę toaletowa dla panów MEXX. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Cię znów zaniosło Vojtku? Co robisz tak daleko od domu? Kciuki trzymam, bo może tego potrzebujesz. Uważaj na siebie, teraz pogoda jest zdradliwa.
      Znam zapachy Oriflame, sąsiadka je rozprowadzała. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. niesamowice dekoracyjne sa te perfumu :) tez lubie "miec" - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż mój stwierdził, że ja lubię "posiadać" i to chyba prawda, bo zużyć ich nie dałabym rady. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Perfumy dla człowiek są czasami radością pozdrawiam miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z mojej kolekcji pochodzi z Placu Lotników jak się nie mylę, tam była perfumeria. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Moje zdjęcia znad morza to są z Świętoujścia bo co roku jeździmy.To jest Camping Tramp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO PIĘKNE MIEJSCE, Agatko. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Hoje Dia Do Blogueiro..
    Venho te deixar meu abraço
    carinho e agradecimento
    por caminhar comigo .
    Que durante muitos anos ainda possamos
    caminhar juntos levando paz e amor.
    Beijos no coração .
    Evanir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Para você também enviar um monte de desejos felizes. Seja feliz. Eu beijo e abraço apertado.

      Usuń
  21. Kasiu ale masz kolekcję piękną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.