czwartek, 12 grudnia 2013

Turniej Tańca Towarzyskiego - Świnoujście



   Wczoraj uczestniczyliśmy w bardzo miłym wydarzeniu. Po raz pierwszy oglądaliśmy Turniej Tańca Towarzyskiego, w którym brała udział nasza wnuczka.

   Dzieci doskonale dawały sobie radę z układami tanecznymi, stanowiły zespół fruwających po parkiecie barwnych motyli .

   Występy naszej pociechy uważamy za bardzo udane. Dopiero dwa miesiące tańczy z nowym, przesympatycznym partnerem. Efekty ich pracy są bardzo dobre,  tworzą świetną parę, życzymy więc im wielu, wielu sukcesów i wytrwałości w tym trudnym sporcie.

 
Tak tańczyli, Ładnie prawda?


Prezentacja par tanecznych.




 
Ci młodzi ludzie też zaczynali będąc dziećmi, a dziś tańczą i wyglądają zjawiskowo.

77 komentarzy:

  1. Witam!
    Bardzo lubię oglądać taniec towarzyski a na szczególną moja uwagę zasługuje taniec towarzyski- gdzie swoje umiejętności prezentują dzieci są naturalne nie szpanują całym swoim ciałem pokazują swoje artystyczne zdolności co można zauważyć u dorosłych.Na pewno mają tremę ale sposób prezentowania jest naturalny kochana babciu cieszę sie razem z Tobą z tak pięknej i zdolnej artystki jaka jest Księżniczka oraz jej Partner tańczą rewelacyjnie ,wspaniale życzę duzo sukcesów i powodzenia na przyszłe konkursy .Gratulacje dla Was wszystkich serdecznie pozdrawiam miłej i słonecznej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec, gimnastyka i niebanalne zainteresowanie, kontakt z rówieśnikami i wychowanie estetyczne. Jest tyle wartości w tej dyscyplinie, że nie szkoda ani czasu, ani pieniędzy. Przy tym zabawa jest świetna, nie tylko dla Ksieżniczki, ale dla całej rodziny. Dziękuję pięknie za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Wnuki to nasze słoneczka zdolne i cudowne serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    3. To prawda, wnuki kochamy może bardziej, niż swoje dzieci, bo nie odpowiadamy za ich wychowanie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Moja mama zawsze mówila że wnuki się więcej kocha niż swoje dzieci podpisuję sie pod tym stwierdzeniem bo to prawda pozdrawiam mikolajkowo i weekendowo serdeczności

      Usuń
    5. Dlatego tak bardzo je kochamy i cieszymy się z każdego , najmniejszego sukcesu. Miłego dnia.

      Usuń
    6. Witam !
      Dolączam jeszcze raz gratulacje ale jak tam ,,Ksawery? mocno pustoszy rządzi sobie jak u siebie?bo muszę o to zapytać bo co pokazują w telewizji to bardzo smutne ,nie dajcie się oby wszystko dobrze się skończylo czego Wam bardzo życzę serdecznie przytulam

      Usuń
    7. Byliśmy przed chwilą nad morzem. Groźnie to wygląda, cała szeroka plaża zalana , a morze wyje. Robiłam zdjęcia, ręce marzły potwornie i piasek sypał w oczy. Zamieszczę na blogu, mam też krótki filmik. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    8. Przeczytałam posta bardzo dziękuję za odpowiedź filmik też obejrzałam można dostać gęsiej skórki jeszcze raz Was pozdrawiam i ślę uściski spokoju wewnętrznego zyczę o ile to możliwe

      Usuń
    9. Nie umiem się rozeznać w Twoich blogach, masz ich tyle, ze zaczynam się gubić. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjącie, drugi od lewej- mój uczeń- Kuba ;D Jestem z Niego taka dumna, że aż pękam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam taniec Kuby, nawet mam filmik z jego tańcem. Gratuluję ucznia. My jesteśmy dumni z wnusi i też trochę pękamy.

      Usuń
    2. Nie dziwię się, zaraz i Ona zatańczy jak Kubuś z Partnerką ;D (a tak nawiasem mówiąc tańczą ze sobą dopiero jakieś pół roku )

      Usuń
    3. Tańczą bardzo pięknie. Podziwialiśmy ich taniec, nawet nagrałam filmik i zrobiłam im kilka fotografii. zachwycająca para. Gratuluję im z całego serca.

      Usuń
  3. Urocze dzieciaki i nie mogłam oderwać wzroku od tańczącej pary. Niech radość im towarzyszy w każdym przetańczonym dniu. Życz im sukcesów od oglądając ten film. Pozdrawiam Ewka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, bardzo Ci dziękuję za miły komentarz. Twoje życzenia przekażę. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
    2. Obejrzałam jeszcze raz. Zastanawiam się czy puścić swojego syna do takiej szkoły. Nie wiem czy nie jest za stary, ma 11 lat. Doradź. Pozdrawiam Ewka.

      Usuń
    3. Wysyłaj, a nie pożałujesz. Nie jest za późno, Ewuniu. Zobaczysz jak zacznie się pięknie rozwijać, te dzieci poważnieją, a trochę ruchu też mu nie zaszkodzi, wyszczupleje, bo kilka kilogramów ma za dużo, prawda? Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Nic z tego, zakręcił nosem jak wiatrakiem. Powiedział, że chłopcy grają w piłę i już. szkoda, bo bardzo mi się podoba taniec maluchów. Dorosłych również, ale to już jest wyższa szkoła jazdy.

      Usuń
    5. Szkoda, miałabyś Ewuniu dużo radości, choć i obowiązków doszłoby Ci sporo. Miłego dnia, pogłaskaj to swoje kocię.

      Usuń
  4. Lotuś, gratuluję utalentowanej wnuczusi. Kilka razy oglądałam filmik. Cudownie tańczą...
    Hmm, Księżniczka i Jej Partner wyglądają uroczo...Uwielbiam taniec towarzyski, mogę podziwiać grację i elegancję tancerek...Twoja Księżniczka ma duży potencjał. Będzie z niej dobra tancerka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Łucjo za miłe słowa. Księżniczka lubi tańczyć, a czy coś z tego będzie, zobaczymy. Dzieciaki bardzo do siebie pasują, Partner tańczy wspaniale, ale czeka ich ciężka praca, jeżeli się zdecydują na doskonalenie tego, co już umieją. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Witaj Lotka!
    Aż miło popatrzeć jak wnuki tańcują. Mają to pewnie po babci.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale, przeceniasz mnie, aż taka zdolna nie byłam. Pozdrawiam pięknie.

      Usuń
  6. Ciesz się Lotko, bo wnuczka świetnie tańczy i oby jak najdłużej to jej sprawiało przyjemność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trzy lata jej to nie mija. Mam nadzieję, że jeszcze kilka lat potańczy, bo to i miłe i przyjemne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Pięknie. Jestem pod wrażeniem , bo to faktycznie bardzo widowiskowe. Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również byliśmy pod wrażeniem. Po raz pierwszy widziałam tyle pięknie tańczących dzieci. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. ale u was się dzieje! a księżniczka jest znakomita. pełna gracji i wyczucia rytmu. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Ewuniu za miłe słowa. Miło było na nich popatrzeć, to prawda.

      Usuń
  9. Nie dziwi mnie duma dziadków:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem wpisać komentarza u Ciebie. Napisz jak się tam należy zachować, nie chcę logować się do nieznanych mi miejsc.

      Usuń
  10. Możliwe, że nie wykorzystujesz tego co dal aparat. Ten aparat co mam to lepiej robi nocne fotki bo ma jaśniejszy obiektyw Zeissa. Fajnie bardzo było. Otyśka ma być na Rajdzie Barbórki w sobotę ale jeszcze nie na 100% To jest fantastyczna impreza i słychać ją w całej Warszawie :) Pozdrawiam i ja po powrocie ze wsi...........

    Gratulacje dla wnuczki! bardzo dobrze mieć hobby! Popieram jak najbardziej. Niestety tańczyć nie umiem i nie lubię specjalnie. Też nie mam słuchu muzycznego. Wszystkiego mieć nie można:) Mój ojciec zaś grał na skrzypcach, gitarze i mandolinie i organkach ustnych. po prostu zazdrościłem :) Wnuczka niech sie uczy i pilnuje swojego hobby. Pozdrawiam Ciebie wraz z cala rodziną
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze odwiedzacie się wzajemnie i korzystacie z atrakcji u siebie. Rajd Barbórki z pewnością jest ciekawą imprezą, obejrzyjcie za nas wszystkich. Już się cieszę na myśl o Twoich fotografiach.
      Wnuczka tańczy bardzo chętnie, już trzeci rok uczęszcza na lekcje tańca. Nas cieszy to, bo przebywa w dobrym towarzystwie i ma jakieś zainteresowania. A ja musiałam mieć słuch, bez tego nie przyjęliby mnie do liceum. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Klik dobry:)
    Gratuluję Twojej wnuczce, a Tobie, Lotka, gratuluję wspaniałej wnuczki.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Elli dziękuję, cieszymy się z niej ogromnie, mam nadzieję, ze rodzice jej partnera również cieszą się z jego osiągnięć tanecznych. Miłego wieczoru.

      Usuń
  12. Gratulacje dla wnuczki. Tańczą przepięknie!
    Znakomity jest partner wnuczki, tańczy ze zwinnością kota.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję. Para wyjątkowo dobrana, masz rację, a partner tańczy przepięknie.

      Usuń
  13. Ciociu, mała jest naprawdę niezła. Odjazd, ta postawa, profesjonalizm w każdym calu. I partner z żabotem.
    Pełen szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również oglądaliśmy z przyjemnością, bo po raz pierwszy, do tej pory widzielismy tylko solowe popisy w domu. Pozdrawiam Cię Jolu.

      Usuń
  14. Cudnie tancza ! chetnie obejrzalabym to na zywo ! Gratuluje Wnuczce ! pozadrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wrażenie było wspaniałe, bo oglądaliśmy z przyjemnością i inne dzieci, to kolorowe motyle krążyły po sali. Serdecznosci zostawiam.

      Usuń
  15. Piękna dziewczynka i bardzo utalentowana.Możesz z niej być dumna.Pozdrawiam.Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuję ci za wierna pamięć i miłe słowa. Pozdrawiam, słonka życzę.

      Usuń
  16. Rajd Barbórki jest fajny dlatego, że imprezy odbywają się w różnych miejscach Warszawy. I na te miejsca jeżdżą kierowcy rajdowi. I jest wtedy wrażenie, że ścigają się po całej Warszawie. Pierwsze eliminację będą już w piątek wieczorem. moja siostra odziedziczyła po ojcu słuch muzyczny.
    bardzo dobrze jet mieć hobby, swojego konika. To pomaga w życiu. Filmik obejrzałem. Pozdrawiam serdecznie.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że oglądanie rajdu sprawi Ci dużo przyjemności. Pamiętam rajd samochodowy nocny w Radkowie. Wrażenie ryczących na zakrętach samochodów był niezapomniany. To prawda, że hobby mieć, to tak jakby ciekawiej przezywać życie. Dzieci teraz maja duże możliwości, my ich nie mieliśmy. Pozdrawiam Cię Vojtku serdecznie.

      Usuń
  17. Serdeczne gratulacje dla Twojej wnuczki i życzę jej sukcesów. Już wyobrażam sobie Twoja radość.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, nawet bardzo. Czy będą sukcesy, to zależy od wielu czynników. Cieszymy się, że taniec ją cieszy i lubi to robić. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. No pięknie:) Jak zgrabnie zatańczone:) Jestem pełna podziwu i trochę zazdroszczę bo ja to dwie lewe nogi mam niestety a Twoja wnóczka to bije mnie na głowę i w tańcu i pływaniu, eh... ( :):) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przesadzaj, masz za małe wyobrażenie o swoich zdolnościach, ja je trochę znam. Ona nie tańczy sama z siebie, tylko chodzi na lekcje, a na pływanie również. Dziś świeci słonko, to chyba masz lepszy nastrój? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! Pokażę córce, coś czuję, że jako kilka lat młodsza poczuje od razu klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię tu widzieć, Aniu. Ala już dawno czuje klimat, pokaż jej filmik, może i potańczyć zechce w życiu. To wielka przyjemność. Całuski dla Was zostawiam.

      Usuń
    2. Ala chodzi na taniec w poniedziałki, a w piątki na balet:) Tylko że chłopaków nie ma tam ani jednego!

      Usuń
    3. Koniecznie musicie jej załatwić partnera. Wybierzcie kolegę z przedszkola i zmuście do działania, w końcu Ala, to najpiękniejsza dziewczyna w mieście, a miasto duuuuże. U Lenki też nie wszystkie dziewczynki mają parę. Chłopcy nie za bardzo chcą tańczyć. Lenki partner już kilka lat tańczy. Miłego dnia dzieciaki!!!

      Usuń
  21. Loteczko, jestem już po formatowaniu dysku C i nie mam zainstalowanej wtyczki Adobe flash, więc nie mogę obejrzeć filmiku. Chętnie bym sama zainstalowała, ale mogą mi zainstalować razem z czymś innym (jakimś antywirusem), a ja tego nie chcę, niech Wojtek zdecyduje, co mam z tym fantem zrobić.
    Chyba dumna jesteś, że Wasza wnuczka jest tak wspaniałą tancerką i to w tak młodym wieku. Razem z kolegą tworzą prześliczną parę.
    Aha, nie mam jeszcze GG, bo nie wiem, jak mam go zainstalować, skoro już mam numer.
    Życzę miłej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się z jej umiejętności. Nie myślimy o wielkiej karierze, ale raczej pod kątem dobrej gimnastyki, radości z tańca i wyjazdów wakacyjnych. Bardzo nam się podobał występ naszych dzieci, oglądaliśmy po raz pierwszy.
      Jeżeli komputer upomni się o zainstalowanie wtyczki, możesz śmiało zatwierdzić. Instalując GG, zapyta czy masz już numer, trzeba go podać, to łatwe.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę.

      Usuń
    2. Dziś Wojtek poświęcił dwie godziny na instalowanie potrzebnych wtyczek. Sama rano zainstalowałam stare GG, tylko zawahałam się, co mam napisać w rubryce "profil", bo nie było żadnej podpowiedzi. Najpierw wpisałam "prywatny", potem Wojtek doszedł do tego, że mam wpisać swoje imię.
      Nareszcie obejrzałam taniec Waszej wnusi i nawet założyłam słuchawki na uszy, co rzadko mi się zdarza.
      Nigdy nie wiadomo, co wyniknie z nauki tańca. Syn tego pana, który mi formatował dysk, też chodził do szkoły tańca, a teraz jest już dorosły i sam założył szkołę tańca, właśnie z tego się nieźle utrzymuje. Przyznam, że ja odradzałam rodzicom tego chłopca (mojego ucznia) tracenia czasu na naukę tańca i okazało się, że byłam w błędzie.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie wiemy co wyniknie z zainteresowań naszej małej. Póki co, ma z tego dużo radości, a o to przecież chodzi.
      Fajnie, że udało Ci się doprowadzić komputer do używalności. Zawsze wiedziałam, że jesteś zdolna bestyjka, tylko odwagi czasami Ci brakuje. Miłego dnia.

      Usuń
    4. Miejmy nadzieję, że mała i później znajdzie czas na taniec. Już oswoiła się z publicznymi występami, więc trema nie będzie jej zjadać.
      Loteczko, co do komputera, to boję się, że zainstaluję coś, czego nie będzie można później usunąć. Już kiedyś tak zrobiłam. Poza tym deprymuje mnie terminologia komputerowa, bo nie wiem, o co chodzi.
      Nie wiem, dlaczego bardzo wolno otwierają mi się blogi na Onecie, choć na Bloggerze otwierają się natychmiast po kliknięciu.
      Serdeczności.

      Usuń
    5. Co do małej, to nie wiemy co z niej wyrośnie i czy zechce dłużej tańczyć. Póki co, cieszy się z zajęć i bawi nimi.
      Nie jestem mocna technicznie jeżeli chodzi o komputer. Owszem, instaluję sobie różne rzeczy i czasami udaje się coś naprawić, czy usunąć wirusa. Jednak co jakiś czas, proszę mojego informatyka o to, aby przejrzał komputer dokładniej. W poniedziałek właśnie przychodzi. Korzystam z tego, że przypłynął z rejsu. Taki przegląd się przyda.
      Miłego dnia Aniu. Orkan był dość silny, żyrandole się chwiały.

      Usuń
  22. Loteczko cudnie, naprawdę możesz być dumna ze swojej wnusi.
    Bardzo lubię oglądacz taniec towarzyski, szkoda, że kiedyś nie było takich możliwości, żeby można było tańczyć tak jak dzisiaj, bo ja bym już tą możliwość wykorzystała. Bardzo lubiłam kiedyś tańczyć, a jeszcze tak...

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było dawniej możliwości,. to prawda, dlatego dużo talentów się zmarnowało. moja mama przepięknie śpiewała, ale cóż... tylko w rodzinie ja podziwialiśmy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Jak te dzieci pięknie tańczą !!! Partner szarmancki, partnerka elegancka. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nam również się bardzo podobało. Tańczące dzieci są wzruszające. Dziękuje za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  24. Pięknie tańczyli Loteczko, a ta sukienka różowa... śliczna... kiedyś moje córcie tez tak tańczyły ale partnerów było za mało więc same dziewczynki, tez bywałam na turniejach... to wspaniałe pamiątki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopców nadal brakuje w szkołach tańca. Nasza wnusia też tańczyła sama ponad rok. Z tym partnerem dopiero od połowy września, więc i tak ładnie sobie radzą. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  25. Pięknie bardzo lubimy taniec towarzyski, a nasze wnuki tez tańczyły w formacji i zdobyły nawet tytuły mistrzów świata i wicemistrzów, gratuluje dobrego wyboru a i tancerz jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  26. Więc wiesz jaka to przyjemność. Nasi dopiero zaczynają wchodzić w taneczny świat. Gratuluje Ci wnuków i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymajcie się tam nad morzem, loteczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam, jestem sama w domu i trochę mi nieprzyjemnie. Noc była wietrzna, teraz znów się nasila, a przez moment nawet świeciło słońce. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Uweielbiam taniec towarzyski, sama kiedyś uczęszczalam na spotkania taneczne, coś mnie tam nauczyli :)), ale taniec tak naprawdę ma się we krwi.
    Pieknie prezentuje się ta młoda para taneczna. Księżniczka wygląda zjawiskowo!

    Loteczko, jak tam Ksawery nie straszy Was za bardzo ?

    Loteczko na moim blogu czeka na Ciebie prezent od Św. Mikołaja.
    Co prawda już go znasz , ale z całego serca aktualny.:)
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam zdjecia Ksaweremu, zamieszczę na blogu. Uwielbiam oglądać zdjecia i filmiki z turnieju. To prawda, że jesteśmy dumni z naszej małej Księżniczki i Małego Księcia, jej partnera. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  29. Lotko. Byłem wieczorem na Bemowie. na płycie lotniska. Były eliminacje. Super było. Ale zimno i wiatr. Dzięki emocjom tego nie czułem. Zaraz w fotoekspresie zamieszczę fotki z wczoraj. A dziś będę prawie cały dzionek na powietrzu. Super było!!!!!!!! Zapraszam na razie do fotoekspresu :)
    Vojtek, który już odtajał:)
    Mocno u Was wiało? U nas tak!

    Tak jak pisałem. tańczyć nie umiem ale bardzo lubię oglądać jak mistrzowie tańczą. Zyczę wnuczce, zeby zawsze miała swoje hobby. Łatwiej po prostu jest żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie obejrzę Twój fotoekspres. Widziałam wieczorny rajd w TV, nawet ciekawie to wyglądało, szkoda tylko, że odbył się w nieprzyjazny i wietrzny dzień. U nas dziś słonko, ale morze wygląda groźnie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. Cudna ta Twoja Księżniczka!!! I Książę też niczego sobie...
    Gratuluję wnuczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza para jest najcudowniejsza, bo nasza. Serdeczności dla Ciebie Stokrotko.

      Usuń
  31. Oglądałam fragmenty tego turnieju na kronice. Pięknie dzieci tańczą.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.