niedziela, 10 listopada 2013

Dbamy o kondycję fizyczną


  
 Chcę zachęcić Was do uprawiania ruchu, bez wychodzenia z domu.
  Chłodne dni nie zawsze pozwalają na spacery, wpadłam więc na genialny pomysł, zakupu steppera.
Od wielu miesięcy odbywam "marsze domowe", a przy okazji patrzę na to, co dzieje się za oknem. Dużą frajdę miałam z obserwacji odlatujących ptaków. Dzięki temu, czas marszu nie dłużył się.
  Zakupiony stepper nie był najmocniejszy, trzeba było go przerabiać. 
   Otrzymaliśmy od dzieci drugi. Idzie się na nim trudniej, ale wysiłek się opłaca.
  Liczymy na efekt spalania kalorii, poprawę kondycji, a w zwiazku z tym, na lepszy humor.
POLECAM!!!
   Przy muzyce maszeruje się wspaniale, dlatego dołączyłam ją na początku.


Ten nie był najlepiej wykonany. Dopiero po przerobieniu na łożyska, spełnia doskonale swoją rolę i chodzi się na nim lekko.
 
A to prezent od dzieci. Zajmuje sporo miejsca w naszym maleńkim mieszkaniu, ale jesteśmy z niego zadowoleni.



68 komentarzy:

  1. Nic nie zastąpi spaceru po lesie lub parku. Żadna pogoda nie jest przeszkodą, bo to tylko kwestia odpowiedniego ubioru.
    Ale dobre i tyle, skoro nie chce się ruszyć szanownych 4 liter z ciepełka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to, moje 4 litery wolą siedzieć niż chodzić. Cierpliwie znoszą marsz na stepperze, dzięki im i za tę łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałoby się i mi trochę ruchu. Fajna sprawa takie coś, chociaż ja mam nadzieję, że kiedyś odważę się i zacznę się wybierac na dłuższe spacery po szwedzkich terenach, jak na razie na wyprawie do sklepu się kończy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwecja jest bardzo bezpieczna, doświadczyłam tego osobiście. Łaziłam gdzie się da. Bywaliśmy w okolicach Kungsbacki. Nie bój się, miej zaufanie do ludzi, bo do Szwedów warto.Natomiast Polacy mieszkający tam nie są życzliwi do siebie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. ja wprawdzie mam rowerek stacjonarny, ale jednocześnie zakaz męczenia się. a meczy mnie byle co. i tak sie tworzy błędne koło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli taki zakaz jest, to trzeba się zastosować. Mas,z na szczęście, dużo ruchu na świeżym powietrzu, to dobrze Ci zrobi. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Pozdrawiam serdecznie znamy się z blogowania ale nie prowadzę już blogów.Buziaki.Miałam Codzienne życie Agaty i inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to było na Onecie, miałam tam przemiła Agatkę. Moimi sąsiadami byli ludzie o tym samym nazwisku. Dziękuję za pamięć i serdecznie pozdrawiam. Jak założysz bloga, zapraszam do mnie.

      Usuń
  6. Witaj Kasiu,właśnie myślę o zakupie takiego stepera,ciekawa jestem czy jest drogi.Muszę zorientować się w necie.Kiedyś miałam rower i teraz żałuję,że go wydałam,bo w takie deszczowe dni by się przydał,a tak to łapę kilogramy siedząc bezczynnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Allegro był tani, około 230zł, ale nie kupuj go, bo gdyby mąż mi nie przerobił, nie nadawałby się do użytku, pękały nawet stalowe złącza. Ten, który kupiły nam dzieci jest fantastyczny. Kupiony w normalnym sklepie na raty. Jego koszt około 600zł,ale można brać na raty. Widziałam steppery tylko na nogi, bez rączek do trzymania, wyglądały na porządne i kosztowały 160zł. Nawet chciałam taki kupić, tej firmy z drugiej fotografii. Polecam.

      Usuń
  7. Ojejku, zapatrzyłam się na Twoje cudowne kwiaty.
    Lotuś, to Ty masz taką dobrą rękę do kwiatów?
    Kocham spacery i jazdę na rowerze...
    Takie urządzenie jest świetne. Muszę koniecznie o nim pomyśleć teraz szybko jest ciemno i na spacer do lasu mogę iść jedynie w sobotę i niedzielę...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą rękę do kwiatów. Siostra się śmieje, że suchy patyk mogę wsadzić do doniczki i puści listki. Mam w maleńkim pokoju więcej kwiatów niż miejsca, dlatego pną się po ścianach. Szeflery rosną mi półtora metra w ciągu roku. Uwielbiam je. Kup sobie takie urządzenie, zdrowie murowane. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Mam w domu rower stacjonarny, korzystam z niego jak za dużo posiedzę przy komputerze, albo przy książce, a tak to zdecydowanie wolę piesze wycieczki:)
    Ale dobrze, że zachęcasz... łatwiej o pokusę u innych.
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower dla mnie za trudny, ruszają się tylko nogi, a tu idę cała. Każdy ruch jest dobry. Mam alergię na jesienną słotę, więc otwieram okna i idę, nie wychodząc na zimno. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Z mojego doświadczenia wynika, ze jak się ma sprzęt sportowy w domu, pod ręką to rzadko się z niego korzysta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mam ten sprzęt w pokoju i każdego dnia wyznaczam sobie minuty do przemaszerowania. Mam dużo czasu na emeryturze, a że na dobrym zdrowiu mi zależy, chodzę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. UJa mam rower stacjonarny i taki , którym objeżdżam Pyrkowo lubię te ustrojstwa , ale spacer z moimi Cudami jest bezcenny. Pozdrawiam najserdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lubisz spacerować z Cudami, a moje jest za daleko. Z moim obchodzi miasto mąż, bo ja dmucham na zimno i boję się placów zabaw. To dobrze, ze jeździsz na rowerze, ja tego nie lubię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Lotuś wszystko dobrze by było, gdybym miała gdzie go postawić...
    A śpiewy Budki Suflera... uwielbiam, nogi same wtedy niosą :))
    O kwiatkach już nie wspomnę, przecudowne!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pokój ma około 17 metrów kwadratowych. Jest w nim masa kwiatów i dwa steppery pod oknem. Dla nas jest niewiele miejsca, ale dwa fotele i ława i narożnik wystarczą do swobodnego spędzania czasu. Gdybym miała duży pokój, takich urządzeń kupiłabym więcej. Muszę dbać o kondycję, bo widzisz jaka jest nasza służba zdrowia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Witaj Lotka!
    Trzymam kciuki za twoją kondycję, bo zdrowie trzeba mieć, aby na na takim perpedesie ćwiczyć.
    Pozdrawiam serdecznie i do się zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się na takim perpedesie idzie systematycznie, to kondycja jakoś sama przychodzi, a ja już idę na tym 10 miesięcy i to dzień w dzień. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Dziękuję Kasiu za dobrą radę.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent :-)
    Ja mam za to dużo schodów, 3 kondygnacje i używam jako steppera :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również dobra metoda. Kiedyś pieszo chodziliśmy na ósme piętro. Miłego dnia życzę.

      Usuń
  15. Witam!Taki stepper ma moja synowa z poczatku to nawet i mnie się podobalo ćwiczyć (bylo to z dwa lata temu) teraz stoi i czeka na chętnego ,mam problemy z kolanami tak bardzo rzadko korzystam ,Jest to bardzo praktyczne i przydatne urządzenie (jeżdżę na rowerze )tylko jak pogoda w miarę znośna .Twoje kwiaty są bardzo piękne serdecznie pozdrawiam ,miłego świętowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem czy można ćwiczyć kiedy kolana bolą. Mnie również dokuczały ale wyleczyłam je, polewając codziennie rano zimną wodą. Miłego dnia.

      Usuń
    2. Dobra rada warto spróbować jutro jadę do Oravic (Słowacja)na termalne baseny do ciepłych wód a następnego dnia zimna woda o efektach zamelduję .Dziękuję za informacje na Przystani chyba to był błąd w ustawieniach (szukałam i porównywałam Różę i myślę że jest już dobrze)co ja bym bez Twojej pomocy zrobiła słoneczne i cieplutkie pozdrowienia ślę nad Bałtyk

      Usuń
    3. Na Słowacji jest kilka fajnych miejsc z termami. Mam fotografie koleżanki, gdzie pławi się w ciepłej termie, a za chwilę leży na śniegu. Miłego pobytu życzę.
      Po to jesteśmy tu razem, aby sobie pomagać, a ten kod jest taki wredny i nikt nie lubi go pokonywać. Chętniej przychodzi się na blogi, gdzie nie ma kodu.

      Usuń
    4. Kochana u nas w Polsce też są dałam na blogi i Tatralandia (Słowacja,Liptowski Mikulasz) odwiedzane każdego roku w wakacje z wnukami .Jak piszesz można jeździć na nartach a potem pławić się w ciepłej termie.To jest jednodniowy wypad wieczorem przyjazd pięć godzin w termach to dosyć i bąbelków też a od czwartku hydro terapia, Dziękuję za pomoc i sprawdzenie czy działa serdecznie dziękuję milego wieczoru

      Usuń
    5. Dobrze, że mieszkacie w pobliżu takich miejsc, bo pławienie się w termach, to raj, w porównaniu z basenem. Ja nawet na basen nie mogę chodzić, mam od wody alergię na skórze.
      Kod usunięty, musiałam sprawdzić. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Swietny pomysł na to by zima ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to właśnie wymyślono te przyrządy, dla leniwych do wychodzenia z domu. Miłego dnia.

      Usuń
  17. Ja miałam na blogspocie kilka blogów np.Codzienne życie Agaty ,blog o wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, już pamiętam. Może wrócisz do blogowania? Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Loteczko, w taką pogodę jak teraz, tylko spacerować na stepperze, przynajmniej nie trzeba rozkładać parasola, gdy z góry pada deszcz. Niestety, nie mamy miejsca na postawienie kolejnego sprzętu.
    Życzę przyjemnego i efektywnego spaceru.
    Wieczorne uściski z zadymą narodowców w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja TV dostarczyła niemało wrażeń. Naćpani narodowcy tylko szukają okazji do zadymy, bo dla nich nie ma nic świętego. Wiem, że to niewiele da, ale zdelegalizowałabym tę faszystowską organizację, aby Polska nie musiała się za nich tłumaczyć. Aby tylko ta dzicz nie opanowała nas z kretesem, bo będziemy się bać wyjść na ulicę. Pozdrawiam Cię Aniu.

      Usuń
    2. Loteczko, dopiero dzisiaj byłam w stanie napisać post na Onecie, bo wcześniej nie miałam żadnych parlamentarnych słów na wyrażenie tego, co myślę o tej bandzie.
      I pomyśleć, że gdy mój syn był malutki, robiłam mu na drutach kominiarki, aby buzia nie zmarzła, a teraz na widok kogoś w kominiarce uciekłabym z krzykiem.
      Życzę spokojnej soboty.

      Usuń
    3. Mnie również bardzo poruszyło zachowanie tej dziczy. Oni są niebezpiecznie naćpani i nalani alkoholem. Niech nas opatrzność chroni przed takimi następcami.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Fajne to urządzenie :D pamiętam, że korzystałam z niego na siłowni ;) I chętnie jeszcze bym "pochodziła" ;) Moją uwagę przykuły jednak kwiaty, patrzę, że kilka z nich też mam w domu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W siłowni są podobne steppery, to prawda. Kwiaty , to moje hobby. Uwielbiam je rozmnażać, podlewać i szczepić. Dają mi dobrą energię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Klik dobry:)
    Kiedyś kupiłam rower stacjonarny i nigdy się nie przydał. W końcu wyniosłam na strych, bo tylko przeszkadzał. Postanowiłam nigdy więcej żadnych sprzętów tego typu nie kupować.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lubisz chodzić, bo ja mam alergię na wilgotne jesienne powietrze, więc marsz na urządzeniu, przy otwartym oknie, musi mi wystarczyć. Serdecznosci dla Ciebie Elinku.

      Usuń
  21. Nic nie złapałem. Ale nawet się specjalnie nie szykowałem na wędkowanie. NO i ZAPOMNIAŁEM ROBAKÓW Z DOMU! Zostały w lodówce. A tam nie ma gdzie kupić:) W sobotę ruszam na Pomorze do Kwidzyna. A potem do Gdańska. Spotkam się z O. i sobie gdzieś razem pojedziemy. Myślę o Jastrzębiej Górze, Rozewiu,Dębkach???
    W Warszawie była wojna. I ja dostałem. Przestraszyłem się na prawdę. Ale dzięki Bogu rana nie groźna i całe okulary i aparat. Ale chyba sobie dam spokój. W końcu mam dla kogo żyć :) A w pracy mamy już nowy model Skody. Jutro pokaże po południu w foroekspresie. Pozdrawiam serdecznie po obiedzie.


    Jak najbardziej ruch popieram! Ja mam to na co dzień bo pracuję na stojąco:) Nawet jak powinienem siedzieć:) Wędkuję też na stojąco. A mogę siedzieć na foteliku. Już TAK MAM:) Siedze tylko w metrze jak do pracy jadę.
    Ruch to zdrowie!
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że nie lubisz siedzieć w miejscu, Twoje eskapady turystyczne o tym świadczą.
      Obserwowaliśmy to, co działo się w Warszawie. Zastanawiałam się nad tym, czy tam poszedłeś. Dobrze, ze skończyło się to dla ciebie dobrze. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ja mam częste spacery z pieskiem i nie muszę spacerować w domu. Tobie życzę miłych spacerów i ptaków za oknami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oknami u nas jest masa sikorek. Zawiesiliśmy słoninkę i specjalne kuleczki, zlatują sie tabunami. W ubiegłym roku nie było ich wcale. O dziwo, nadal lecą klucze ptaków, wciąż odlatują na zachód.

      Usuń
  23. Tak jadę swoim autkiem. bardzo się ciesze i już żyję wyjazdem. Z Otyśką spotkamy się w niedzielę. Ona mam megadużo pracy i innych zajęć. U mnie podobnie. Ale jeden dzień urlopu mi dadzą. A w ogóle to mam jeszcze 23 dni urlopu z tego roku :) W przyszłym roku na Marsz już nie pójdę. MAM DLA KOGO ŻYĆ:)
    Więc chcę jechać w sobotę około 6 rano. Najpierw Kwidzyn a potem Gdańsk :) Do Warszawy wracam w poniedziałek. Zobacz w fotoekspresie jakie autko do nas przyszło :)
    Pozdrawiam
    Vojtek

    U Ciebie lubię prozę życia. Bo w końcu to jest najważniejsze. Fajne sprawy, rzeczy nieczęsto się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej wycieczki Vojtku. Mam nadzieję, że znów przeczytamy ciekawa relację z podróży. proza życia, to nasza codzienność ,więc piszemy o tym, co nas cieszy każdego dnia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. pięknie i stepper super, życzę wytrwałości, pozdrawiam serdecznie
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwała jestem, ale się opłaci. Systematyczne marsze zbiły mi cholesterol z 240 na 145. pozdrawiam.

      Usuń
  25. sama zastanawiam sie nad zakupem takiego aparatu :) ale moja uwage przyciagnely twoje kwiaty - troche zazdroszcze, musisz miec bardzo jasno w domu - te "parasolki"( no nie wiem jak sie nazywa) co tak pieknie pna sie po scianie nie rosna u mnie poza oknem a i tam czasem obrazaj sie ( w ciemniejszym okresie roku) i usychaja - a przeciaz ta zielona roslina jest taka dekoracyjna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o szeflerę Ci chodzi. Nie jest to pnąca roślinka, ale u mnie rośnie półtora metra na rok, dlatego musze ją po cianie puszczać, bo sięga do sufitu i dalej. Pnacze stoi z innej strony, puszczam je do góry, bo mam małe mieszkanko. Uwielbiam kwiaty i czasami musze im ustępowac miejsca.
      Mam nasionka tego kaktusa, który na drugiej fotografii stoi na dole i ma podłużne liście. Jest to kaktus, choć nie wyglada, łodyga jego jest w kształcie czworokątnym. Liście ma tylko w części górnej, dołem opadają, odstałaniąc łodyge. Mogę wysłąć nasiona, podaj adres. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. wiem ze nie jest to pnacze bo probowalam z tym kwiatkiem wczesniej zdecydownia z gorszym rezultatem ...a co do tego kaktusa ( ten co "strzela" nasionami ) to mam , od sasiadki dostalam bo miala strasznie duzo nowych roslinek w docniczce i w doniczkach innych kwiatow obok - ale dziekuje za checi napewno bym skorzystala jakbym nie miala :) :)

      Usuń
    3. Dopiero przeczytałam.

      Usuń
  26. ________ (¯`:´¯)⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    ______ (¯ `·.\|/.·´¯)
    _____ (¯ `·.(۞).·´¯)DZIEŃ
    ______ (_.·´/|\`·._)
    ________ (_.:._).
    __ (¯`:´¯)⋰⋰⋰⋰⋰⋰ ⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    (¯ `·.\|/.·´¯)-DOBRY!:)
    (¯ `·.(۞).·´¯)⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    .(_.·´/|\`·._)⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    .......(¯✶ ¯)...........(¯✶ ¯)
    ..(¯✶ ¯) .......(✶) .......(¯✶ ¯)
    .(¯✶ ¯) .......................(¯✶ ¯)
    (¯✶ ¯) ....... WITAM ....... (¯✶ ¯)
    (¯✶ ¯) ..... SERDECZNIE ...(¯✶ ¯)
    (¯✶ ¯) .......,,>..(¯✶ ¯)......( ◡␣◡) ....... (¯✶ ¯)
    ...(¯✶ ¯).....(")(")-✶ ....(¯✶ ¯)
    ......(¯✶ ¯).............(¯✶ ¯)
    .........(¯✶ ¯)........(¯✶ ¯)
    ............(¯✶ ¯)..(¯✶ ¯)
    ................. (¯✶ ¯

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, pięknie to zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. Faktycznie, takie urządzenie jest przydatne. Ja jednak preferuję spacery szybkim krokiem - i to niezależnie od pogody.
    Serdeczności Lotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimne powietrze mi szkodzi, mam alergię i wysypuje krtań. Dlatego m,usiałam znaleźć inne wyjście. pozdrawiam.

      Usuń
  28. Hej Lotko.
    Powoli się szykuję. Kupiłem dziś atlas samochodowy polski oraz atlas drogowy Trójmiasta. Jak też i latarkę i notesik do autka. Jutro mi kolega jeszcze pomoże w ustawianiu autonawigacji i ustawi telefon na głośno mówiący w aucie. Czesi też produkują dużo broni. Pistolety SCORPIONY to czeskie. Oraz materiał wybuchowy SENTEX też czeskie. Po prostu jakoś inaczej myślą? A też tam była komuna i nawet armia radziecka interweniowała. Ruszę z Warszawy około 6 rano. W sobotę. Jutro pracowity, normalny dzionek. Pozdrawiam serdecznie w domu po drobnych zakupach.
    Vojtek

    Kondycję to mam. Jak się rozruszam to nie mogę usiąść. A jak się położę to szybko zasypiam:) Wcześniej niż bym chciał:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoich wyprawach widzę, że masz kondycję nieposkromioną. Dopiero wróciłeś z urlopu, a już znów Cię niesie. Czekam na relację z wycieczki.

      Usuń
  29. Witaj :)
    Grunt, to zdrowie i oryginalna zielona sceneria :)
    Pozdrawiam mile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat maszerując jestem odwrócona tyłem do zielonej scenerii, za to patrzę na ptaki za oknem i opatulonych w ciepłe szaliki ludzi. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  30. Znakomite urządzenie. Spacerek w domowym zaciszu i przy ulubionej muzyce jest naprawdę relaksacyjny.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, przy ulubionej muzyce. Do każdego steppera inna muzyka się nadaje, mamy nagrane i korzystamy. Miłej niedzieli.

      Usuń
  31. A co zrobić jak kolana bolą? Pozdrawiam.Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kiedyś bolały kolana, zaczęłam rano brać zimne prysznice i szczególnie schładzać kolana. Mniej dokuczają, znacznie mniej. Aby wszystko było w porządku,zbadaj tarczycę. Ona często przyczynia się do tego, ze kolana są zimne. Pozdrawiam Cię Ulu serdecznie.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.