wtorek, 10 września 2013

Pomigane fotki

   Nasz Park Zdrojowy. Po renowacji jest zadbany i ukwiecony. Każdej wiosny jestem ciekawa jaką kompozycję wymyśli miejski ogrodnik. W tym roku wygląda tak jak na slajdzie. Miejsce to jest chętnie odwiedzane przez mieszkańców i turystów.

   Będąc tym razem na falochronie, obserwowaliśmy jak wypływa w rejs do Szwecji prom "Baltivia". Terminal promowy widzę z okna mojego mieszkania. Lubię obserwować wypływające w rejs jednostki.

 Kilka widoków z plaży. Fotki były robione na początku lipca, kiedy nie było jeszcze tłoku. Lato tego roku było piękne, a turyści dopisali. Myślę, że Świnoujście zasłużyło na duży najazd gości. Posiada od wielu lat niebieską flagę, która świadczy o czystości plaży i wody.
 

40 komentarzy:

  1. Twoje okolice i te kwieciste kobierce naprawdę robią wrażenie. Jakie kwiaty użyto do ich skomponowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość kwiatów, to begonie, starzec i krzewy wieloletnie. Ładnie się to wszystko komponuje.

      Usuń
  2. Witaj :)
    Piękne miasteczko i ogrodnik ma gust :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze ma gust, nie potrafi pięknie obsadzić miejsc na promenadzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Lubię morze i wszystko, co z nim związane... nawet wyspę Robinsona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Robinson przystojny, to ja również się piszę. Cieszę się, że mieszkam nad morzem.

      Usuń
  4. w pięknym miejscu mieszkasz loteczko. jak ja kocham nasz bałtyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kocham wszystko, co wiąże się z morzem. Byliśmy dziś w Albecku, sezon w pełni, masa spacerujących.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Owszem, wraca jego dawna świetność.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, o smaku lata, wakacji... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lata na pewno będziemy wracać zimą, jak zatęsknimy. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Nie byłam osobiście, ale słyszałam wiele dobrego na temat miasta.
    Turystycznie położone, znakomicie, tylko problemy z promem, podobno powodują jakieś zgrzyty.
    Pozdrówka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby przeprawić się na drugi brzeg, trzeba czasami trochę poczekać, bo promy kursują co 20 minut i są kolejki. Jest to wielka niedogodność dla turystów, a szczególnie dla mieszkańców. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, cudowny park, lubię takie zielone zakątki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię i na szczęście u nas ich nie brakuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne te "pomigane" zdjęcia. I kto ma czelność mówić, że Polakom źle się powodzi, skoro w tym roku na nadmorskich plażach nie można było szpilki wsadzić. Miasto też stać na ukwiecenie zieleńców. Zresztą w moim mieście wszystkie ronda toną w sezonowych kwiatach; jedne przekwitają, sadzone są inne.
    Mieszkasz w pięknym mieście, Loteczko.
    Życzę spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w tym roku było aż ciasno od turystów. W naszym mieście na dodatek jest zawsze masa Niemców, którzy zachowują się różnie. W Międzyzdrojach było bardzo ciasno. Nasze miasto jest rozległe i plaża szeroka więc nie odczuwaliśmy tego, że dużo ludzi przyjechało. Do teraz kwatery są pozajmowane, bo wrzesień jest cieplutki. Pozdrawiam Cię Aniu.

      Usuń
    2. Loteczko, Niemcy zawsze w Polsce zachowywali się bardzo krzykliwie. Pamiętam, jak do NRD można było wjechać na dowód osobisty. U siebie Niemcy zachowywali się normalnie, a w moim mieście jak awanturnicy.
      Czy wiesz, że pewna właścicielka pensjonatu w Międzyzdrojach zaprosiła mnie do siebie na tydzień za darmo?! Oczywiście się w ogóle nie znamy, jedynie z maili. Naturalnie, że podziękowałam i odmówiłam ze względu na moje zdrowie, ale było mi bardzo miło.
      Buziaczki wieczorne.

      Usuń
    3. Czyli nie wszyscy ludzie wynajmujący kwatery są groszorobami. To bardzo ładne ze strony tej pani. Wielka szkoda, ze nie możesz przyjechać, na pewno byłabyś zadowolona, bo nawet jesień nad morzem jest piękna, a morze ma wtedy tyle barw. Pozdrawiam Cię Aneczko.

      Usuń
  10. Ciekawe, a nawet bardzo ciekawe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznosci dla Ciebie. Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  11. Dzięki Kasiu za kolejną piękną wycieczkę po Twoim mieście.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Was zapraszać na takie wycieczki, bo sama je lubię. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wspaniałe slajdy!
    Można je bez końca oglądać i podziwiać morze, statek, plażę.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na slajdach można pokazać więcej niż zamieszczając zdjecia w notkach. Mam dużo programów do wykonywania slajdów, więc czasami będę korzystać. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Pod zamkniętymi powiekami przetrzymuje te obrazy, zresztą o tym wiesz. Czasem tylko dochodżą mnie niepokojące wiadomości z Świnoujścia. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie bój, u nas jest ok. Kiedy przyjedziesz? Całuski.

      Usuń
  14. A mi tam szkoda lata...
    Super Loteczko pomigałaś te zdjęcia i od razu cieplej mi się zrobiło na duszy.
    Kiedyś (chyba już pisałam) byłam w Świnoujściu, ale to było dawno i teraz na pewno byłabym zaskoczona :)

    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego pewna, bo miasto zmieniło się bardzo. Mam nadzieję, że zechcesz tu przyjechać, pójdziemy na kawę.Pozdrowionka.

      Usuń
  15. Jak zawsze świetny post o Świnoujściu zawsze wyszukasz najpiękniejsze momenty i utrwalisz na kliszy aparatu a nam przedstawisz na blogu ,powtarzam nie wiem który raz z kolei że Świnoujście warte i godne wszystkiego co najlepsze i cieszy mnie przede wszystkim relacja z wybranej na blogu taktyki promowania miasta jesteś Lotka jedyna w swoim rodzaju- reporterka jaką miałam szczeście poznac ,,wirtualnie'' serdecznie pozdrawiam milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle przeceniasz mnie. Owszem, lubię robić zdjecia w moim mieście, bo przy okazji sama odkrywam ładne rzeczy. Przecież Ty również dajesz mi dużo radości kiedy czytam Twoje posty. Serdecznosci Różyczko dla Ciebie i Oli.

      Usuń
    2. To wszystko prawda nic nie przeceniam ciesze sie za odwiedziny i pozdrowienia dla Oli miłego weekendu

      Usuń
    3. W każdym razie serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  16. park piekny ale i plaza cudna ...caly piach ze Szwecji do was zmylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mieliśmy szeroką plażę ale czasami mam wrażenie, ze trochę jej przybywa, szczególnie w okolicy falochronu. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. twoje miasto jest piękne o każdej porze roku.
    Pamiętam zdjęcia z parku z ubiegłego roku. Też były bardzo piękne a park urzekający.
    Coś nowego, te "pomigane" zdjęcia.
    Ciągle czymś zaskakujesz. Jesteś świetna. Umiesz bawić się w te "klocki". Z podziwem oglądam Twoje blogi.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle niezasłużone pochwały. Lubię bawić się programami, a że mam ich dużo, to czasami sięgam i coś robię. Ostatnio jestem leniwa, kiedyś robiłam dużo animacji. Miasto moje lubię, dziś otwierali następny uroczy zakątek, park dla dzieci i dorosłych.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Jesteś Kasiu bardzo skromna,a pochwały są zasłużone.Ja od początku Cię podziwiałam.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.