wtorek, 9 lipca 2013

Lato w "Marinie"- Świnoujście


Proszę posłuchać szanty
 
   "Marina" nasza jest po remoncie, dofinansowanym przez Unię Europejską. Poszerzyła terytorium i wzbogaciła się o miejsca do cumowania jednostek, z możliwością podłączenia ich do prądu. 
   Jest dużo chętnych do wypoczynku na wodzie, a w "Marinie" obserwuje się ciągły ruch, to wpływających, to wypływających jednostek.
 
Niebieska flaga przyznana "Marinie" za dobre warunki.
 
Ogromny obszar zajmują nabrzeża do cumowania jednostek.
 
Latarnia Morska dumnie spogląda na cumujące jachty.
 
Najwięcej jachtów niemieckich, ale są też z wielu innych państw.
 
Zachwycająca musi być podróż takim cudem.
 
Piękny spacerowy trakt wzdłuż nabrzeży "Mariny".
 
Para niemłodych ludzi wraca z rejsu po Bałtyku.
 
Stojące na górce drzewa uschły z zazdrości.
 
Do Latarni Morskiej można dopłynąć stateczkiem.
 
A to link do kamery, która pokazuje fragment "Mariny".
http://www.eswinoujscie.pl/kamera-w-marinie

55 komentarzy:

  1. Lato, lato, jachty i woda, coś pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda i my, to powinno współgrać jak orkiestra. Miłego lata.

      Usuń
  2. Ładne miejsce i ładnie przedstawione:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miejsce rzeczywiście fantastyczne, a taka ilość jachtów może przyprawić o zawrót głowy. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Moze niedługo pospaceruje po Marinie tymczasem upajam się i bardzo, bardzo dziękuje za te szanty . One nie sa ładne. Są przepiękne.Cały czas wzruszam się. Pozdrawiam i dziekje. Wiesz za co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię muzykę szantową. Zaraził nas nią nasz miejski wykonawca, znany w całej Polsce, to Jerzy Porębski. Warto pokazać dzieciakom "Marinę", chłopcy oszaleją z radości. Całuski.

      Usuń
  4. Witaj :)
    Mam nadzieję, że dotrę tego lata, podczas urlopu- nad ukochane jeziora mazurskie :)
    I wtedy będę w raju :)
    Pozdrawiam mile ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma chyba lepszego odpoczynku niż nad wodą. Tak mało znam Mazury. życzę Ci raju na urlopie. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  5. cudowne szanty! i pięknie tam u was...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zachęcić turystów do przyjazdu. Nasza plaża jest najpiękniejsza nad Bałtykiem, myślę, że "Marina" również.

      Usuń
  6. Witaj, piękne zdjęcia, aż chce się pojechać nad morze!
    Niestety, póki co ścięło mnie z nóg (chyba tzw. korzonki, nie mogę chodzić).

    Pozdrawiam serdecznie, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponaklejaj sobie rozgrzewające plastry, a w aptece są plastry z borowiny, jeżeli możesz oczywiście ciepłym przykładać. Masz wakacje, nie choruj, szkoda czasu. Serdecznosci dla Ciebie posyłam.

      Usuń
    2. Szkoda, ale czasem ścina z nóg..
      Ale nic to, będzie OK!

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Dziwne jest to, ze wszelkie słabości wychodzą w człowieku wtedy, kiedy jest spokojnie i beztrosko. też chorowałam podczas wakacji.

      Usuń
  7. Piękne to Świnoujście!!! To, które zachowałem w pamięci, do pięt mu nie dostaje.
    Wybrałbym się tam i popodziwiał w naturze...
    Może kiedyś...

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie samą zadziwiła nowoczesna "Marina". Nie widziałam jej po remoncie, a daje wrażenie rozmachu i nowoczesności. W tym miejscu stacjonowały okręty ruskiego wojska i nawet stali mieszkańcy mogli je zobaczyć dopiero po wyprowadzeniu nieproszonych gości. Zyskaliśmy dużo miejsc do tej pory niedostępnych. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękne okolice Świnoujście superowe pozdrawiam po długiej nieobecności na blogach a Świnoujście jest po prostu cudowne zadbane i czyste miasto miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Cię chyba, szłaś z kilkoma osobami ul. Wyspiańskiego w białej kurtce. Cieszę się, ze moje miasto Ci się podobało. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Witam jestem po prostu zachwycona pobytem w Swinoujściu duzo spacerowaliśmy i wymienioną ulicą też ale w białych takich samych kurtkach było wiele pań nie twierdzę może i ja to byłam szkoda że nie podeszłaś miałam nadzieję że Cię spotkam bardzo bym się cieszyła szkoda.Świnoujście jest nie do poznania wszędzie pełno zieleni parki a forty Aniola i Zachodni tez zwiedziłam a fort Gerharda również ,Promenada wspaniała ,pieśni i tańce w Muszli Koncertowej jedyne w swoim rodzaju serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinę miłej niedzieli

      Usuń
    3. Wandziu, kiedy prosiłam Cię o adres, nie podałaś numeru, więc pomyślałam, ze nie chcesz się spotkać. Może następnym razem. najważniejsze, że jesteś zadowolona z pobytu.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Z pobytu w Świnoujściu mam bardzo miłe wspomnienia czego dowodem są wszystkie posty poświęcone Twojemu miastu na moich wszystkich blogach cudownej słonecznej niedzieli Wam życzę pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja to chyba uschnę z zazdrości tak, jak te drzewa.
    Tak bardzo lubię morze, a tak daleko mam do niego.
    Niby w dzisiejszych czasach podróż nie musi być koszmarem. Tyle, że sama wyprawa jest wyzwaniem. Do tego dobrze by trafić na pogodę, a to jest już loterią. Ostatnio byliśmy w Świnoujściu we wrześniu kilka lat temu. Samochód załadowaliśmy kurtkami, ciepłymi sweterkami, butami i takimi tam. Prognozy nie sprawdziły się, były takie upały, że nie wyjęliśmy ani jeden raz połowy z tego, co zabraliśmy.
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, zdecyduj się, przyjedź. Wrzesień zwykle bywa u nas ładny i grzybki są blisko. Warto zobaczyć kilka miejsc, a nigdzie nie jest daleko i do Niemiec idziesz pieszo , a do Międzyzdrojów tylko 15km. Może jednak zdecydujesz się, robię co mogę aby zachęcić.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Pięknie u Ciebie, Loteczko, jachty: wiatr, słońce i uśmiech.
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie, tylko pogoda chwilowo kaprysi ale chyba w całej Polsce jest chłodno i deszczowo. Jutro przyjedzie Księżniczka i będzie potrzebne słonko. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Takie wakacyjne obrazki. Zachęciło mnie, by wybrać się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że warto. Mam nadzieję, że pogoda w dalszej części lata dopisze. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Marzy mi się popłynąć statkiem:))
    Kasiu dziękuję Ci za dobre słowo.Ja jestem już skazana na pomoc innym,tak jakoś same drzwi się otwierają i nie umiem ich zamknąć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają wiec nie trać nadziei. Masz przed sobą wiele lat na ich spełnianie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Lotko, a co się dzieje z Anną próbowałam wejść na jej bloga i nie udała mi się ta sztuka. Wyskakiwało,że blog został usunięty. Bardzo lubiłam jej bloga i często do niego zaglądałam. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani blog został usunięty przez administratora, który domagał się podania numeru telefonu. Tez nie podałabym go. Ania założy następny blog, póki co, możesz ją odwiedzić na Onecie. jest w moim spisie. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Klik dobry:)
    A mnie ta kamera pokazała zdjęcia ślubne.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie pokazuje "Marinę", może nie masz jakiej wtyczki, czy co? Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ach posłuchałoby się szant wieczorem w takiej marinie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy jest impreza w "Marinie", to muzyka jest taka głośna, że czym prędzej odchodzę z tego miejsca i wolę słuchać szant w zaciszu domowym. Nie wiem czemu wszelkie imprezy są tak potwornie nagłośniane. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Tylko pozazdrościć właścicielom takich pięknych jachtów.
    Serdecznie pozdrawiam, Loteczko- Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jachty są piękne, a niektóre wręcz ekskluzywne. Za każdym razem spacerując nabrzeżem, podziwimy je i podziwiamy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Chętnie poszłabym na długi spacer nadbrzeżem 'Mariny'
    Tam jest cudnie!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie się obserwuje różniste jednostki pływające. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Ola kocha kwiaty. I ogród ma imponujący a także dom. Kiedyś tu pokażę. Jest też kociarą, czyli lubi koty. Sprowadziła do USA kota z Polski. Leciała z nim samolotem i wzbudziła sensację:)
    Dziś impreza na ulicy Francuskiej w Warszawie bo jest święto narodowe Francji. Będę tam :)

    To chyba najlepsza pora dla Świnoujścia wakacje??? Ja bardzo lubię wodę. Bez wody to wakacji nie ma. A szkoda bo dawno w górach nie byłem:) To może w Chorwacji zobaczę???
    Jachty, łodzi to dla mnie super widok. Kiedyś się rozczytywałem w morskich opowieściach. Piękne widoki.
    Dziękuję
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon u nas w pełni. Na wodzie ruch różnych statków i żaglowców, a ma być potężna impreza, o której informują w TV. Zlot żaglowców z całego świata, w 2007 roku siedziałam w porcie pięć godzin i robiłam zdjecia paradzie żaglowców, które płynęły ze Szczecina. Teraz mam dużo pracy, bo córka z wnusia są u nas do końca sierpnia. To się nagotuję, a nagotuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Loteczko, piszę komentarz, aby łatwiej Ci było odnaleźć mój nowy blog.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego komentarza nie wchodzi się na bloga, tylko na profil Google. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Piękne ujęcia zaprezentowałaś, aż chciałoby się tam być.
    No cóż, starsi siedza w domu, jak narazie, a młodzież nich zażywa przyjemności morskich.:)

    Pozdrawiam serdecznie.
    Ostatnio jestem częściej na flogusiu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi młodzi przyjechali do nas na całe wakacje, więc mi pozostaje kucharzenie. Serdecznosci zostawiam dla Ciebie.

      Usuń
  21. Cudne jest lato nad morzem!
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko nad morzem jest pięknie. Lubimy też lato w górach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Hej Lotko. U Was sezon w pełni a u nas odwrotnie:) Ale nudno nie jest. Na pewno zlot żaglowców to będzie najważniejszym wydarzeniem! Świnoujście chyba każdemu kojarzy się z morzem. Teraz może mniej. Bo się nad morze często na południe jeździ. A kiedyś prawie tylko nad Bałtyk. Życzę przyjemnego gotowania. I smacznego dla całej rodzinki.
    Pozdrawiam z letniej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczesną jesienią to się raczej ruszę w Twoje strony:) Bałtyk też ciągnie tak jak za dawnych lat:)
    Pozdrawiam rodzinę i mieszkańców Świnoujścia
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią też jest u nas ładnie. Zauważyliśmy zmasowany najazd turystów nad Bałtyk. Może dlatego, ze u nas woda jest najcieplejsza i szeroka plaża z miękkim piaskiem. Pogoda dopisuje więc i moje wczasowiczki poszły nad morze pławić się w wodzie. Ja nie lubię opalania, mam alergię na słońce. Jednak zachęciłam Cię do odwiedzenia naszych stron. Na pewno warto. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Cieszą mnie bardzo takie widoki, bo pokazują, że jesteśmy nie mniej dobrzy w tym sposobie wypoczynku niż w innych krajach i mamy czym się chwalić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy czym się chwalić na pewno, bo miasta pięknieją i Polacy nabierają ogłady. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Takie zdjecia budza teskonte za wielkim swiatem. Nigdy nie plynelam jachtem i pewnie nie poplyne, ale musi to byc przyjemne przezycie!
    Serdecznosci i calus dla Ksiezniczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie pokazane Świnoujście - port jachtowy :)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.