poniedziałek, 1 lipca 2013

Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach-2013r.


  
 Od 3-7 lipca, odbędzie się w Międzyzdrojach  Festiwal Gwiazd. Wczasowiczom i kuracjuszom polecam to wydarzenie , ponieważ w tym czasie odbywają się spotkania z gwiazdami, spektakle teatralne, koncerty i wystawy.
   Najważniejszym jednak wydarzeniem jest gala odsłonięcia odcisków dłoni. W tym roku będą to:Janusz Morgenstern (pośmiertnie), Janusz Zaorski, Jerzy Satanowski, Hanna Banaszak, Marta Lipińska, Emilian Kamiński, Edward Linde Lubaszenko, Ewa Kasprzyk, Joanna Kurowska, Magdalena Różczka, Jan Wieczorkowski, Maciej Zakościelny, Antoni Pawlicki, Jakub Wesołowski, Jan Wołek.
   Zawsze kiedy jestem w Międzyzdrojach, muszę przejść się po ścieżce z odciskami dłoni moich ulubionych artystów i reżyserów.
Oto kilka fotografii z moich wędrówek:




51 komentarzy:

  1. Holoubek wygląda tak, jakby czekał az ktoś się przysiadzie i z nim porozmawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiada się do niego niemal każdy spacerujący.

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    A czemu nie przysiadłaś się do pana Holoubka?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie, jak tak. Przysiadłam się, a jakże i fotografię zrobiłam. Każdy się z nim fotografuje. Pozdrawiam, miłego dnia życzę.

      Usuń
  3. ja jeszcze nie byłam w alei gwiazd. i w międzyzdrojach dawno nie byłam. daleko ode mnie są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te odległości. Ja też często nie mam odwagi ruszyć w daleką podróż.

      Usuń
  4. Dzięki. Tak sam wyraz "zagraniczny" elektryzował :)
    W naszej podstawówce w Warszawi w latach 60 tych to tylko jeden człowiek miał amerykańskie jeansy LEVISY. Syn znanego reżysera. To się wszyscy na Niego patrzyli jak byłby dalej niż z Marsa:) Oczywiście z zazdrością i dotykaliśmy palcami PRAWDZIWEGO JEANSU:)
    Jak to się mówiło "za longa Beetlów to można było mieć każdą dziewczynę"
    Pamiętam jak wujek nam przysłał z USA trzy bluzki . Dla mnie i dla sióstr. To się zaraz ubraliśmy i na podwórku tylko my się liczyliśmy:):)
    Po prostu łatwiej się było cieszyć. Teraz to trudno zaimponować.
    Na pewno będę się cieszył z O. jak po raz pierwszy zobaczymy Adriatyk!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Ciebie, męża i wnuczkę -Księżniczkę

    Tak Międzyzdroje kojarzy mi się między innymi z festiwalem gwiazd. Znam to z TV i gazet. I i wiem, że taka aleja jest.
    A w Międzyzdrojach to byłem dosłownie kilka godzin. Za komuny jeszcze. Pamiętam, że tam jest bardzo szeroka plaża. I pamiętam Wyspę Wolin i widok na Zatokę Pomorską.
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było łatwiej z zagranicznymi ciuchami, bo przywozili je rybacy z dalekich rejsów. Pamietam jak kupowaliśmy "nonajrony", a jakiem luksusem były elastyczne bluzki i spodnie. Płaszcze ortalionowe, włoskie przywozili rybacy, na nie trzeba było całą pensję wydać, kosztowały 1200zł. Miło powspominać.
      Zmienił się świat, my również zmieniliśmy swoje przyzwyczajenia i nie ma tyle radości z życia, bo wszystko jest, tylko trzeba mieć pieniądze. Kiedyś zdobywało się wszystko , stąd i radość była duża z każdej zdobytej rzeczy.
      Co do Międzyzdrojów, to latem jest tam sporo atrakcji,a największą z nich jest Festiwal Gwiazd.
      Miłego dnia Vojtku, serdeczności dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  5. Miałam przyjemność być i ogladać te rączki. To fajny pomysł. Bardzo mi się podoba...Gorąco pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Aleję Gwiazd i szkoda, że nasze miasto nie ma takiej atrakcji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. W Międzyzdrojach byłam dawno, z Rodzicami. Podoba mi się ten pomysł.
    Nie jesteśmy gorsi od Cannes. Mamy swoje prawdziwe gwiazdy.
    Jestem zachwycona ławeczką z Panem Holoubkiem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ławeczka Holoubka jest lubiana, wszyscy robią z nim zdjecia. Postać wykonana wiernie. Bardzo dobry pomysł z odciskami rąk. Jak się im dokładnie przyjrzeć, to odzwierciedlają charaktery znanych ludzi. Lubię je oglądając. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. A wiesz, byłam któregoś roku.
    Lubię Międzyzdroje, jednak najczęściej jeżdżę tam na ferie zimowe.
    Lubię wtedy te łabędzie na plaży.

    Pozdrawiam najserdeczniej, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą nasze miasta nie mają takiego uroku. Latem morze zaprasza do kąpieli i masa ludzi tworzy klimat. W tym roku, woda jak do tej pory jest zimna i nie widać najlepszych perspektyw na najbliższe dni. Miłych wakacyjnych dni życzę.

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł.
    Niestety, nie byłam nigdy w Międzyzdrojach i nie miałam okazji zobaczyć osobiście.
    Myślę, że wszystko jeszcze przede mną.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przed Tobą. Załatw sobie sanatorium w Świnoujściu, to do Międzyzdrojów od nas blisko. Pozdrawiam Cię Jolu.

      Usuń
  9. Jaki ciekawy post! Z lezka w oczach patrzylam na odciski tych ludzi, ktorzy odegrali duza role w zyciu kulturalnym kraju...
    Nie bylam w Miedzyzdrojach, ale teraz wiem, ze warto tam kiedys pojechac.
    Serdecznosci i usciski, calus dla Ksiezniczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z łezką w oku oglądam odciski dłoni artystów, którzy odeszli. Kiedyś kino było prawie jedyną rozrywką, dlatego znamy ich i pamiętamy. Każdego roku spaceruję po Alei, czytam nazwiska i rozmyślam. Lubię to miejsce. Księżniczka jest na obozie tanecznym. Pozdrawiam i serdeczności zostawiam.

      Usuń
  10. Widzę, że sfotografowałaś płyty z nazwiskami prawdziwych aktorów i reżyserów, bo z tych gwiazd, które teraz mają odcisnąć swe ręce, kilku bym odrzuciła, bo może są celebrytami, ale z aktorstwem mają niewiele wspólnego.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, młodzi aktorzy są inni, nie maja ciekawych ról, a my w szczególności zniechęcamy się do nich, bo role często mają nieodpowiedni język. Zawsze będąc w Międzyzdrojach robię zdjęcia w Alei Gwiazd. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Młodzi aktorzy, Loteczko, muszą się czymś zasłużyć, niż tylko graniem w głupawych serialach. Z przyjemnością oglądam filmy, w których grali prawdziwi aktorzy, a nie mizeroty, które mają złą dykcję.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
    3. A cóż to za wykrzykniki na Twoim znaczku? Dziś u nas wielka impreza z udziałem TVNu, Janiak prowadzi, a relacje są na ogólnopolskiej tv. Byliśmy na plaży, ale nie chciało się nam zdejmować obuwia i iść do nich po piachu.O prawdziwych aktorach ludzie pamiętają, a tych nowych nawet nazwisk nie znam. Miłej niedzieli.

      Usuń
  11. Pojawią się aktorzy z Czasu Honoru, jak się nie mylę:) Fajnie, bardzo lubię ten serial a poza tym fajny pomysł z tymi odciskami dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł fajny i ludzie z przyjemnością idąc czytają znane nazwiska. Jest tu cała masa odciśniętych przez lata dłoni. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Władysławowo też ma swoją aleję gwiazd... Jakiś czas temu spędzałem tam regularnie czerwcowe dwa tygodnie. W Międzyzdrojach jeszcze nie byłem. Wstyd mówić, ale w wielu miejscach w Polsce jeszcze nie byłem. Zbyt zajmowało mnie włóczenie się po świecie...

    Pozdrowienia z wyrzutami sumienia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą Wojtku. Warto zajrzeć na nasze wybrzeże, szczególnie polecam Świnoujście, przez które na pewno niejeden raz płynąłeś. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Wspaniałe zdjęcia, znakomity pomysł z odciskami dłoni, cieszę się również że będą aktorzy z "Czasu honoru":) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku wszyscy znani odcisną dłonie w Alei międzyzdrojskiej promenady. Każdy więc znajdzie swojego ulubionego aktora.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Widzę, że Lotko dobrze pamiętasz to co ja. Ciesze się:) Ortaliony oczywiście pamiętam i non irony:):)
    Pamiętasz jaki był szczyt szelestu??????????
    "ON I ONA W ORTALONACH " :):)
    To co jest rzadko dostępne JEST ATRAKCYJNE. To co już jest wszędzie, nawet jak tego nie masz to atrakcyjne już tak nie jest.
    Pamiętam jak mięso było na kartki. Idę rano do pracy, przechodzę koło sklepu a tu MIĘSO BEZ KARTEK! To znaczy wędlina. Kupiłem kilo bo tylko tyle było można i wygwizdując radośnie idę do pracy:):):)
    Szef mnie wita i się pyta "co taki zadowolony jestem"
    A ja na to, ze "bez kartek udało mi się kupić kiełbasę"
    A wtedy szef do mnie: "Panie Wojtku co to za kraj, ze mężczyzna 40 to letni cieszy się, że kupił kilo kiełbasy!"
    A cieszyłem się. 1 kg kiełbasy wystarczył mi do szczęścia:):):)
    Vojtek dziś bez kiełbasy :)

    A na ławce na pierwszej fotce siedzi Gustaw Holoubek
    Vojtek na krześle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Vojtku, że kiedyś siądziesz na ławce obok Holoubka, bo od Świnoujścia, to zaledwie 15km. Pamietam czasy lat sześćdziesiąt-osiemdziesiąt. Pamiętam bistory i elastiki, jaki to wtedy był szyk mody. Miałam koleżankę, kierowniczkę Pewexu, podrzucała mi fajne ciuchy za polskie pieniądze, potem mąż pływał i kiedyś przywiózł mi trzy worki moheru. To dopiero była radocha, miała modne swetry w różnych kolorach. Fajne to były czasy, cieszyliśmy się drobiazgami, a nawet papierem toaletowym na sznurku po 10 sztuk. Wtedy nie kupowało się, tylko zdobywało. Fajne czasy, musimy kiedyś o tym porozmawiać. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Wiesz, ja nigdy w sanatorium nie byłam,a jak dostałam taką propozycję od lekarza, to odmówiłam. Jakoś zawsze przerażała mnie myśl o tym co tam się dzieje. A że się dzieje to wiem z opowiadań - mam bardzo rozrywkową kuzynkę.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to nieprawda co Ci opowiadają o sanatoriach. Przecież kto jak chce, tak się zachowuje. Były tu moje koleżanki ostatnimi czasy, skromne dziewczyny i chwaliły sobie. Przyjedź, pójdziemy razem na spacer plażą.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Oj, na skrzydłach poleciałabym do Ciebie...
      Żeby tak trochę bliżej było.
      Na pewno masz rację, bo mitów chyba więcej na ten temat niż prawdy.
      Pozdrawiam z południa:)))

      Usuń
    3. Pisałam komcia i mi zginął. Powinnaś pójść do lekarza rodzinnego i zgłosić chęć wyjazdu. Poczekasz kilka miesięcy i na pewno dostaniesz skierowanie. Teraz można wybrać miejscowość. Miłej niedzieli.

      Usuń
  16. Witaj :)
    Panu Zakościelnemu chętnie uścisnęłabym dłoń i uśmiechnęła się szczerze do niego :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, miał kilka świetnych ról, a przy tym jest uroczym człowiekiem. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Z którą gwiazdą chciałabyś porozmawiać przy kawie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym porozmawiać z Hanią Bielicką. Wiem, że niewiele mogłabym powiedzieć w jej towarzystwie, bo nie dopuściłaby mnie do głosu. Lubiłam jak mówiła, więc mogłabym słuchać jej godzinami. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Czy w Międzyzdrojach jest jej pamiątkowa tablica?

      Usuń
    3. Jest i wielu innych sławnych ludzi kultury. Mam masę zdjęć, może dam je do albumu. Miłej niedzieli.

      Usuń
  18. O proszę Loteczko, dzięki Tobie mogłam tam być Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maleńki wycinek Alei, jest tam masa odcisków i pamiątkowych miejsc znanych artystów, reżyserów i aktorów. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. °º✿✿ Bom fim de semana!!!
    °º✿ Tudo de bom!!!!
    º° ✿♥ ♫° ·. Beijinhos do Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są Międzyzdroje. I ta Aleja Sław.
    Dziękuję Ci serdecznie za tę wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś finał tej imprezy i na pewno dużo ludzi w Międzyzdrojach się pojawiło.

      Usuń
  21. Jak byłam w Międzyzdrojach, to jeszcze tego nie było. Podoba mi, że jest teraz aleja z odciskami dłoni znanych aktorów i reżyserów.Podobnie jest z uroczą ławeczką z naszym wspaniałym Holoubkiem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lotka, nie wiesz, co się stało z blogiem działkowym Anny? Aż mnie w sercu piknęło, gdy zobaczyłam komunikat, że blog został usunięty.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. To piękne i miłe.Dzięki za ten maleńki spacer Aleją Gwiazd Kasiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy na żywo nie widziałam takich odcisków dłoni. U nas w Opolu jest coś podobnego - aleja gwiazd (gwiazdy z podpisami).
    Pozdrawiam i zapraszam no nas, Nostie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lotka ja byłam w Międzyzdrojach przed Festiwalem 27.06.2013r. zrobiłam trochę zdjęć byliśmy przejazdem chcieliśmy być wszędzie jestem pod wrażeniem serdeczności zostawiam

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.