sobota, 8 czerwca 2013

Księżniczka na zawodach pływackich

>

   

Większość z nas zwalnia tempo pisania na blogu. Przyszła i na mnie kolej. Zaplanowany od dawna remont kuchni, musi być zrobiony przed wakacjami. Biorę się poważnie do dzieła i mam nadzieję, że będę pomocna przy tapetowaniu i ustawianiu nowych mebli.
   Tymczasem zaprezentuję moją Księżniczkę w wodzie. Zgłosili ją na zawody pływackie, a ja nawet nie wiedziałam, że ona umie pływać. Załatwiłam jej lekcję z ratownikiem i zobaczyłam, że rzeczywiście, szkolne lekcje na basenie przyniosły efekt.
   6 czerwca, odbyły się zawody międzyszkolne na największej pływalni w mieście. Księżniczka zajęła 7 miejsce w kategorii pływania stylem grzbietowym. Jestem z niej dumna. Przecież chodzi dopiero do pierwszej klasy.

Ratownik na kolanach błagał aby się nie utopiła.
Udało się!!!
Na tym basenie odbyły się zawody.
Rozgrzewka.
I na starcie.

50 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że umie pływać, reszta się nie liczy, chociaż z pewnością sprawia przyjemność wnuczce i Babci. U nas na szczęście też wyszło słoneczko :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech świeci jak najjaśniej. W Krakowie tez często padało, właśnie rozmawiałam z przyjaciółka. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję...Wasza ukochana Księżniczka jest w czołówce.
    Świetna relacja fotograficzna.
    Och, współczuję remontu...Jednak przychodzi taki czas, że należy go zrobić.
    Przesyłam pozdrawienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remont prosił się już od kilku miesięcy. W końcu zmobilizowaliśmy się i od poniedziałku do pracy. Meble zamówione, nie ma więc wyjścia. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. W dwójkę się szybko uporacie.
      Uwielbiam ten czas po remoncie. Jest super.
      Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  3. Nie ma to jak duma z własnych wnucząt. Na razie nie mogę powiedzieć, że rozumiem i wiem,jak to jest, bo moje wnuki dopiero mają być... kiedyś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuki, to najpiękniejszy wymysł Najwyższego. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. ¸.•°❤❤⊱彡

    Princesa da água, pequena sereia.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ;)
    Pięknie i radośnie u Ciebie :) buziaczki dla pływaczki ;)
    Moje remonty się odkładają, bo mąż wiecznie zapracowany zawodowo.
    Pozdrawiam serdecznie na pracowity czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowity czas się przedłuża, sami robimy więc trwa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Piękny fotograficzny reportaż, wspaniała akcja dla dzieciaków:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała, a rodzice bardziej przezywają niż startujące pociechy. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Też lubiłam pływać na grzbiecie, bo się nie męczyłam i nie łykałam wody.
    Basen piękny, a Księżniczka rewelacyjna. Może kiedyś zaprosi Was na olimpiadę?
    Życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, aby mała miała radość z tego co robi. I taniec i pływanie, to ruch i sport, dlatego cieszymy się z tego, że jest sprawna fizycznie. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Nie potrafię pływać i to niedobrze , bo w wodzie nie wchodzę głębiej niż do kolan. Zawsze podziwiam umiejętności innych. Ja po prostu boje się wody.Mała jest rewelacyjna... Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pływam od zawsze i cieszę się z tego, że i mała nauczyła się utrzymywać na wodzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję babcia dumna ze swej Księżniczki reportaż jak zawsze z klasą serdecznie pozdrawiam miłej niedzieli (szybkiego remontu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remont się przedłuża, sami robimy, dlatego trwa i trwa. Już jestem tym zmęczona, a końca nie widać. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Aż mi wstyd, ja niestety umiem tylko jeden styl pływacki, zwany potocznie "siekierką na dno"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się nauczyć, masz przed sobą całe pływackie życie, ucz się. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Brawa dla Księżniczki, a ja się boję pływać, bo kiedyś się podtapiałam.
    Loteczko świetny ten Elvis Presley, też chcę takiego :) No to pracuj moja droga i wracaj do nas szybciutko...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elvisa można wziąć z bloga, który jest na trzeciej pozycji, podałam kod. Strach przed wodą ma bardzo dużo ludzi. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Lotuś dzięki za Elvisa :)
      Przyjemnego remontu :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Będzie z niej znakomita pływaczka. Zapraszam na mój nowy blog na W.P: Sakralne Diamenty, adres: monia450.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie pływaczką, ale ważne że umie pływać, bo nad morzem jest to potrzebne. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Gratuluję Małej. Pływanie to zdrowy sport, a tu jeszcze dodatkowo sukces. Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukces maleńki ale i mała to osóbka. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Brawo!!Życzę Księżniczce wielu sukcesów.Widzę Kasiu jak bardzo jesteś dumna z wnusi,niech Twoja radość trwa i nic jej nie zmąci.Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją Księżniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przezywamy każdy jej sukces i każdą porażkę, tak jak wszyscy dziadkowie chyba. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Nareszcie Cię ponownie zlokalizowałam. Weszłam tu od Andande i pozdrawiam serdecznie.
    Większość z nas zwalnia z Blogami. Obowiązki, rodzina i pędzące życie nie pozwalają nam poświęcać się tylko jednej sprawie.
    U mie też remont w domu, a wnusie, to także abo gimnastyka, albo pływanie.
    Do pływania mam największy sentyment, bo moja Patka była kiedyś wyczynową pływaczką.
    Przez lata nasze życie toczyło między pracą a treningami, licznymi wyjazdami na zawody.
    Piękne czasy, słodkie wspomnienia.
    Twoja Księżniczka mi je przypomina.
    Fajna sprawa.
    Posyłam uściski i do następnego
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę tego zwalniania u mnie będzie. Pracy jest dużo, a wszystko robimy sami. pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Brawo Ksiezniczko!!!!!!!!
    Lotus, mozesz byc dumna z wnusi, ktora zaskakuje coraz nowymi talentami.
    Bardzo mnie ta relacja ucieszyla!
    Serdecznosci i usciski dla Was i buziak dla Lenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznosci dla Ciebie Alegrio zostawiam. Oczywiście, ze każdy sukces małej przeżywamy bardzo i wszystko nas cieszy. Za dwa tygodnie już będzie w drugiej klasie.

      Usuń
  17. Naprawdę wielkie gratulacje dla Was obu!
    Pierwszy raz jestem na Twoi blogu, ale będę zaglądała częściej, bo naprawdę mnie zaciekawił.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas!
    Nostie |www.ToKa.blog.pl|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa. Na pewno odwiedzę Cię na blogu.

      Usuń
  18. Jak widać, Ratownik ma wielki wpływ (nomen omen) na Księżniczkę. A może to w rzeczywistości Książę? Sprawdź Lotko, sprawdź:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba go sprawdzić, ale po czym poznam , że to Książę?

      Usuń
  19. Pływanie, Lotko, dla nastolatków jest sportem wprost zbawiennym! Umięjetny rozwój mięśni (bez potrzeby siłowni), równomierne dotlenienie, podnoszenie sprawnosci fizycznej organizmu itp. Toteż warto to u wnuczki pielegnować przez zachęty pochwały itp.
    Osobiście remontów nie cierpię, więc z góry Ci współczuję!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje współczucie przyjmuję, bo napracowaliśmy się bardzo, ale efekt wygląda nieźle. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Gratulacje dla księzniczki!
    Ja bardzo pływać lubię i dużo pływałem. Już Ci kiedyś chyba o tym wspomniałem to się powtarzać nie będę. Woda to dobra gimnastyka ciała. Bardzo dobra. I się nie tyje:)
    Stylem grzbietowym lubię pływać a najlepiej żabką po prostu, czyli stylem klasycznym. Basen bardzo ładny. Aż bym tam wskoczył. dałem nowy wpis.
    Może i ja trochę zwolnię?
    W weekend przyszły na wioskę jadę. I już coś się dzieje:)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Księżniczkę
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia, wzajemnie. Remont prawie ukończony. Napracowaliśmy się bardzo, sami wszystko robiliśmy, a więc tapetowanie, malowanie, składanie mebli i instalowanie wszystkiego. Całą kuchnię odnawialiśmy.

      Usuń
  21. Witam, gratuluję z niemałą zazdrością, ale taką zdrową, bo też marzę o tym, żeby sobie popływać!

    Moc serdeczności dla Księżniczki przesyłam, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci JoAsiu. Podczas wakacji, na pewno będziesz miała okazję popływać. Serdecznosci dla Ciebie.

      Usuń
  22. Un bonjour depuis Berne, capitale de la Suisse...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć. Pozdrawiam z Polski.

      Usuń
  23. Księżniczka już tak wyrosła, jeszcze przez wakacje śmignie. Moje księżniczki też rosną jak na drożdżach. Pozdrawiam Ciebie i księżniczkę. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy bardzo wyrosła, zauważyliśmy, że jest to już dziewczynka, nie dziecko. Pozdrowienia.

      Usuń
  24. Serdeczne gratulacje dla Księżniczki. :)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.