poniedziałek, 27 maja 2013

Przyjedźcie do Świnoujścia

Piosenka wakacyjna, na dobre samopoczucie. 


Mylene Farmer - California


 
 Wiosna w pełni, ludzie intensywnie myślą o letnim wypoczynku. Niektórzy jadą szukać wrażeń za granicą i dobrze, bo pokażą na blogu obrazki ze swoich podróży.
   Wielu z nas będzie szukać ciekawych miejsc w kraju. Chcę zachęcić do odwiedzenia Świnoujścia. Jest tu nie tylko morze z czystą wodą i od wielu lat Błękitną Flagą, która świadczy o czystości plaży. Jest wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia. Proponuję wejście na Latarnię Morską, wizytę w Fortach, Muzeum i Marinie. 
   Można wybrać się na wycieczkę do Niemiec, Szwecji i Danii.  Może być ciekawe zwiedzanie pobliskich miejscowości naszego wybrzeża, czyli Międzyzdrojów, Dziwnowa, Trzęsacza, aż po Niechorze. To tylko 70km, a po drodze jest tyle do obejrzenia. Polecam maleńką miejscowość przed Trzęsaczem, w której jest replika krzyża z Giewontu, to Pustkowo.
   Proponuję piesze wycieczki do Cesarskich Kurortów w Niemczech. Można skorzystać z wypożyczalni rowerów, a ścieżek rowerowych "ci u nas dostatek".
  Jeżeli zachęciłam kogoś z Was  do odwiedzenia mojego skrawka ziemi, to zamelduję prezesowi o wykonaniu zadania.

                                Fontanny już działają.


 

51 komentarzy:

  1. Melduj prezesowi!
    Czuję się zachęcona. Uzdrowisko Bursztyn wpadło mi w oko.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są tu ładniejsze miejsca. Jak się zdecydujesz, zaproponuję kilka. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam różne miejsca w internecie. Za drogo!

      Usuń
    2. Prywatne kwatery są po 30. Można znaleźć dobre warunki.

      Usuń
  3. Wow jakie świetne fontanny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie sobie, dość przyjemne na upale dni.

      Usuń
  4. Dałaś z tymi pieskami. I palmę macie czyli że jest wszystko jak trzeba. Czuję się zachęcona - Maryla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy palmę i fontanny nowe i nowy Plac Wolności. Przyjedź , a zobaczysz duże zmiany.

      Usuń
  5. I jak tu się nie wybrać w tak promowane miejsca. Teraz już nawet nie wypada nie pojawić się w tym miejscu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli choć jedną osobę z bloga zachęciłam, to zadanie wykonane.

      Usuń
  6. Zaproszenie przyjęte i zaklepane będziemy na pewno w Świnoujściu po tak pięknym promowaniu Twojego miasta nie można nie skorzystać -,już liczę dosłownie dni będziemy dwa tygodnie serdecznie pozdrawiam jeszcze by tak pogoda dopisała to by było super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będziesz, napisz na GG.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ha ha ha, ja przyjeżdżam do Ciebie!!!
    Pragnę, abyś nauczyła mnie instalowania takich fontann jak na Twoim blogu.
    Wszystkie sztuczki gadżetowe będziesz mi łopatką wkładała do głowy...
    Piosenkarki pieski są fantastyczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i proszę, zgłosiło się kilka osób z chęcią odwiedzenia mojego miasta. Zamierzona reklama się udała. Fontannę można ruszyć ale programu takiego nie masz, a szkoda. Mam ten program od informatyka. Wodę można zrobić w innym, nazywa się Reflett. Całuski.

      Usuń
  8. żebym to ja bliżej mieszkała. tak bardzo kocham morze...
    a mogę wyjechać najwyżej na dwa dni, bo kot po teściowej sam zostaje.
    ale sercem jestem na plaży.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kota może dopilnować sąsiadka, tak robiła moja siostra. Nie masz do morza zbyt daleko chyba, więc może chociaż wycieczkę sobie urządzisz. Całuski.

      Usuń
  9. Loteczko, nie wiem czy uda mi się dotrzeć do miejsc, do których sobie zaplanowałam, ale jakbym znalazła czas, chętnie i w Twoje strony bym się udała. Zachęcasz tak, że aż szkoda odmówić:).
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest tu sporo do obejrzenia, szczególnie jak się ma samochód. Mnie ciągnie do kilku miejsc, ale póki co, latem gościmy dzieci, więc przypisane nam są gary. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Och z największą przyjemnością. Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zawsze chętnie tu bywasz. Daj znać, może w końcu się spotkamy. Serdeczności dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  11. Piękne zaproszenie. Zaproponuję Starszemu żeby z żoną i chłopakami sie wybrali. Jak sie uda, to zorganizujemy spotkanie na linii Księżniczka - Szczerbaty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczka będzie u nas od 10 lipca do końca sierpnia. Ma w planie obóz taneczny. Obawiam się, że nasza jest bardziej szczerbata. Ale to byłoby miłe, chętnie na to się piszę. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Fantastyczne zaproszenie do pięknego Świnoujścia, piękne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto pięknieje w oczach, dużo się inwestuje, warto polecić. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świnoujście jest cudne!!!
    Gdybym mieszkała bliżej, to na piechotę poszłabym tam bez zastanowienia.
    Ale cóż...pozostaje podziwiać na Twoim gościnnym blogu i powspominać.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J my podziwiamy Twoje miasto, bo pokazujesz również piękne miejsca. Chętnie przyjechałabym do Was, ale czeka mnie harówka latem ponieważ dzieciarnia przyjedzie i mam też inne zobowiązania. Pozdrawiam,.

      Usuń
  14. Nie poznałbym Świnoujścia!!!
    Dzięki za szantę. A ta czerwona!!! (nie szanta oczywiście).

    Zapraszam do czytania fragmentów mojej książki pt. "Epizod" na stronie "Epizod" mojego blogu. Tematem nie jest morze, ale...

    Ahoj:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam, do fragmentów jakie zamieściłeś. Kiedy jest wiosna, mam alergię na oczach i ciężko mi dłuższy czas czytać. Przyjedzie córka i zapytam, czy mają Twoje książki w bibliotekach dużego miasta. Jak coś, to będę miała. Ta w czerwonym miała uregulować Ci rytm serca, zrobiła to? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Melduj Loteczko, że czujemy się zachęceni. :)
    Wiesz, jak dawno nie byłam nad morzem ?... no cóż, spora odległość, ale kto wie, czas pokaże.
    Pięknie u Was płyną fontanny :D
    Pozdrawiamy.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wszystkie, jest jeszcze kilka w parku, który jest w renowacji i w centrum, dziś otwierają nowy wystrój Centrum miasta, zobaczymy jak to wygląda. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Cyknij zdjęcia, to będziemy oglądać.
      Ja, nie planowałam jeszcze wyjazdów, ale moja młodzież, coś przebąkuje o naszym morzu. Jak by co, to wiem, u kogo pytać o kwatery. :)
      Pozdrówka słoneczne.

      Usuń
    3. Cyknęłam, byłam na uroczystości otwarcia. Dam na blogu. Chętnie pomogę ze znalezieniem kwatery. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wiem że będziesz tędy przejeżdżać. Fajnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Hello Lotzka, it's a beautiful blend of peace and beauty. Your blog is a delight for visitors, have a nice day. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię wycieczki rowerowe ale ode mnie daleko, kto mieszka w pobliżu warto skorzystać. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, myślę, że kilka osób z bloga tu przyjedzie. Tak deklarują. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Szkoda, że tak daleko mam do morza.Bliżej mi do gór i bardzo je kocham.Jak tylko przestanie padać, to zaraz tam jadę .Pozdrawiam.Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ulu za Twoją wierną pamięć, napisz chociaz skąd jesteś. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. W Świnoujściu to ja kiedyś bywałam często, bo mój chłopak (obecny mąż)piłkę kopał...
    Ale kiedy to było! Dzięki za zaproszenie do Twojego skrawka ziemi, bo widzę i słyszę, że wiele się zmieniło od tamtego czasu i jeśli przyjdzie taka okazja, na pewno odwiedzę Świnoujście.

    PS.
    Lotuś napisałam na GG, zobacz :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość odebrałam dopiero dziś, Księżniczka jest u nas i basen był w robocie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Obyś nie żałowała tego zaproszenia, bo jeśli wszyscy byśmy się zjechali i wprosili do Ciebie na kawę i ciastko, to dopiero by było;)
    Czy prezes, któremu składasz meldunek, to taki mały, łysiejący i szczerbaty facet, który nie potrafi wymówić zbitki jakiejś spółgłoski, po której jest "ł" i dlatego "służba", to u niego "sużba"?
    Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mój Prezes jest trochę łysy i siwy, mówi cicho, bo jest po operacji krtani, ale wymawia "ł" i nie jest szczerbaty. Nie boję się najazdu gości, bo będzie lato, ciepło, a zielonej trawki u nas dużo. Ciasto do koszyczka i na weekend z gośćmi, na trawkę, na piasek morski i fale. Całuski.

      Usuń
  22. W Świnoujsciu byłem tylko raz w życiu, w 1088 r. z ozji FAMY. Pora by odświerzyć to przemiłe doświadczenie...
    buzineczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno byłeś, kilka wieków temu. W 1988 roku bywałam na FAMIE, nawet jakąś instalację w moim domu robili. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Mnie tam zachęcać nie potrzeba:) Znam, lubię... jeno, że to tak kaducznie daleko...:((
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można samolotem do Heringsdorfu, będzie szybciej. Miłej wiosny Wachmistrzu.

      Usuń
  24. Oj, Lotus... Narobilas mi apetytu, ktorego w tym roku na pewno nie zaspokoje :-(
    Chetnie zrealizuje jednak proponowany przez Ciebie program...
    W tym roku jedziemy na tydzien nad Morze Polnocne i mam nadzieje, ze uda nam sie zrobic pare ladnych zdjec.
    Pozdrawiam Ciebie i Pana Jana bardzo, bardzo serdecznie. Calus dla Lenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję gościć Cię w naszym mieście. Tymczasem życzę Ci miłego wypoczynku tam, gdzie zamierzasz jechać. Serdeczności przekazuję dla Ciebie i męża.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.