niedziela, 5 maja 2013

Kolorowa majówka

   Przez ostatni tydzień mieliśmy ładną i słoneczną pogodę. Księżniczka codziennie chodziła z dziadkiem na rolki i wykorzystała wolne dni, spędzając je na świeżym powietrzu.
   W muszli koncertowej odbyło się dużo imprez rozrywkowych. Wczasowicze i mieszkańcy licznie gromadzili się w okolicy Promenady, bo  tu było i najcieplej i najciekawiej. Od chłodnego powiewu wiatru chronił wysoki żywopłot. Na dobre ociepliło się trzeciego maja.
 W naszej rodzinie nie zabrakło wspomnień o pochodach pierwszomajowych z dawnych lat. Władza w tym dniu była "z ludem", dziś zamknęła się we własnym gronie. Każde ugrupowanie świętowało po swojemu i po swojemu interpretowało znaczenie świąt. Nie ma jedności wśród Polaków, szkoda. 
   Majówka była kolorowa, o czym świadczą  moje ostatnie fotografie.




Ten oryginalny płot przyciągał turystów i mieszkańców. 

39 komentarzy:

  1. Władza zawsze markowała bycie z ludem, ale udawano, że jest "jedność moralno-polityczna narodu". Dziś już nikt się na to nie nabiera:-)

    PS. Ołówki są najciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysztofie, naucz mnie jak mam się poruszać u Ciebie w komentarzach. Plumkam tam i nie widzę tego, co piszę. Masz inaczej ustawione więc proszę o instrukcję. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja kilka razy robiłam "podchody" do Krzysztofa, ale nie umiałam się u niego poruszać :(((

      Usuń
    3. Nie ma mi kto podpowiedzieć jak mam zatwierdzać komentarz. Gdybyś się dowiedziała, to napisz mi, proszę.

      Usuń
    4. Ja nawet zacząć komentować nie potrafię, bo mi się jakiś "kreator" włącza, który nakazuje coś tam, a to mnie zawsze zniechęca.

      Usuń
    5. Mnie udało się pokonać kreator, nawet kiedyś widziałam swój komentarz, a dziś ani w ząb. Jakieś udziwnienia tam są.

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    To faktycznie nadzwyczaj kolorowa majówka.
    Ależ Ci się, Lotka, udały zdjęcia tulipanów. Przeeeeeecudne!

    Pozdrawiam serdecznie.

    PS. A płot kredkowy to ogrodzenie prywatne, czy miejskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płot kredkowy, to chyba własność prywatna. Za płotem będzie prywatne przedszkole. Majówka była kolorem tulipana. Tak bardzo zachwyciłam się rabatkami, że narobiłam masę zdjęć tulipanom. Wyglądały cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Witam już prawie po długim majowym swiętowaniu a u Ciebie tulipanów... wszystkie jakie są to śliczne zdjęcia zrobilaś sama przyjemność je oglądać powtarzam za poprzednikami płot z kredek jest ekstra liczy sie pomysł a do tego Księżniczka na wrotkach ekstra bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i miłego popoludnia u nas pięknie świeci słoneczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest dość ciepło, ale chyba będzie jakaś zmiana, bo wieje wiatr. Tulipany zachwyciły mnie bardzo, więc uwieczniłam je na fotografiach. Księżniczka wykorzystała wolne dni od deski do deski. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia tulipanów, uwielbiam je, pozdrawiam już majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabatki cieszyły oko, więc spędziłam przy nich dobrych kilka chwil.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Faktycznie zachwycają się nim przechodnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zrobiłyśmy Młodej magiczną sesję przy tym płocie, pójdzie do teczki SOF, jako kolejna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł mieli bajkowy. Obserwowałam ludzi, którzy z zachwytem przyglądali się kolorowej fortecy.

      Usuń
  7. Faktycznie arcyciekawy płot , a tulipany swymi kolorami rozbrajaja. Nie ma jak wiosna. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna, radosna. Nie na darmo na nią tyle czasu czekaliśmy, daje kolorowe koncerty. Serdecznosci dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  8. Czy taką kredką z płotu można coś narysować? Pozdrawiam serdecznie na miły tydzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś ma bujną wyobraźnie, to namaluje kolorowy świat. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ktoś, kto postawił i uwiecznił na zdjęciu płot z kredek również ją posiada. :)

      Usuń
    3. To prawda, muszę się dowiedzieć od kogo wyszedł pomysł, bo sama jestem ciekawa. Miłych i słonecznych dni życzę.

      Usuń
  9. Jak tam jest cudnie!
    Ten płot jest rewelacyjny:)
    U nas na południu długi weekend był fatalny: lało, wiało i było zimno.
    Wczorajsza niedziela była najładniejszym dniem całego weekendu. Było ciepło, nie było wiatru.Dzisiaj jest do niczego: słonecznie, ale wieje... jak w kieleckim:(
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie było najgorzej. Wiaterek chłodził, słonko ogrzewało więc wczasowicze mieli wszystko w jednym. Opalali się na Promenadzie, ale i nie zabrakło odważnych na morską kąpiel. Całuski.

      Usuń
  10. Faktycznie superowy płot,świetna inspiracja.
    Pozdrawiamy ciepełko i już słonecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia dla Was, wysyłamy promyki najcieplejsze i uśmiech serdeczny.

      Usuń
  11. Ten płot otacza prywatne przedszkole i złobek[ ale chyba wiesz o tym].Rzeczywiście-my nie mieliśmy powodu do narzekania na pogodę.Turystów też było dużo.Restauratorzy zarobili nieźle.Oby tak dalej! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale pomysł z ogrodzeniem wydaje mi się fantastyczny i stał się atrakcją turystyczną. Miłych słonecznych dni życzę.

      Usuń
  12. U nas to się zawsze dużo dzieje. Czasami strach z domu wyjść:) Za to od tych róznych zdarzeń to sobie na wsi odpoczywam i ładuje akumulatory.
    Tak rybki brały. Nie cały dzień ale tak w porywach.
    Czyli robisz za DOBRĄ BABCIE :)
    Dobra babcia to prawdziwy skarb. I ja taką miałem.

    Piekne tulipany! I ten płot bardzo oryginalny. Jeszcze takiego nie widziałem. Super. Podoba mi się jak u mnie napisałaś o dawnym pochodzie. Jednak dużo ludzi ma sentyment. I nic w tym złego. Pozdrawiam Ciebie wnusię i dziadziusia. O 18 wybywam z domu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazuję pozdrowienia od moich domowników. Tak, robiłam za dobrą babcię i cieszyłam się jak mała pochłaniała to, co przygotowałam, bo to frajda trafić w gust. Imprez u Was dużo, to prawda. Najważniejsze, ze potrafisz znaleźć się w odpowiednim miejscu, aby nam zgotować ciekawą relacje. Dlatego właśnie lubię przychodzić na Twój blog, bo Twoje relacje nie są wydęte, wydumane, piszesz tak jak widzisz i to jest ciekawe.

      Usuń
  13. Tulipany rewelacyjne, ja mam tylko jednego pełnego, musimy dokupić więcej, bo są przepiękne. Ciekawa jestem, czy pomyślano, co będzie, gdy tulipany przekwitną i zostanie puste miejsce.
    Bardzo pomysłowy płot.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne są pełne tulipany. Pamietam jednak, że dość szybko się wyradzały i po dwóch latach nie były zbyt dorodne. Dziś widziałam je też w innych miejscach i wciąż są świeże i ładne.Mógłby spaść deszcz, bo jest strasznie sucho, a wiatr jeszcze bardziej suszy. Wokół grządki z tulipanami są inne rośliny więc chyba nie będzie pustego placu. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Często tak bywa, że tulipany tracą kolory. Na jednym rondzie w naszym mieście posadzono wokół setki tulipanów, według mnie chyba około tysiąca. Nawet nie wiem, jaki maja kolor, bo jeszcze nie zakwitły. U nas wczoraj padało przed ponad pół dnia, natomiast dzisiaj jest bezdeszczowo.
      Ciekawa jestem, jak będą wyglądały skwerki, gdy tulipany przekwitną. My zawsze dbamy, aby na działce nie było pustki.
      Spokojnej nocy.

      Usuń
  14. Jejku jak pięknie i kolorowo. A to ktoś miał super pomysł na zrobienie tak oryginalnego płotu. Tulipany są przepiękne i swą barwą zachwycą mnie od samego rana.
    A ten motyli zegar, też jest bardzo oryginalny.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płot wzbudza zachwyt i turystów i mieszkańców. Tulipany wciąż są cudne i na następnych rabatkach dziś takie widziałam. Miłego dnia ze słonkiem.

      Usuń
  15. Cudowne kolory, wiosenne klimaty dają wiele radości i dużą porcję optymizmu:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzisz co to jest dobra reklama? Strzał w dzisiątkę ten płot:) Pomysł się liczy:)
    Ano idę i patrzę. Zawsze mnie interesowało co się dzieje. Ale bez pośrednictwa TV i radia. Jak to wygląda naprawdę. Więc gdzie mogę tam idę.
    A wiadomo, że wszędzie się nie da:)
    W Warszawie pogoda zmienna. Ale w sumie super jest:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne fotki,Kasiu a ten ołówkowy,właściwie kredkowy płot-rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie,wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia tulipanów to strzał w dziesiątkę. Są prześliczne!
    Kolorowy, kredkowy płot jest świetny.
    Księżniczka na rolkach wygląda rewelacyjnie.
    Najważniejsze, że dużo przebywała na powietrzu i dobrze się bawiła z Dziadziem.
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.