piątek, 22 lutego 2013

Międzyzdroje latem 2012r

   Z nieukrywaną zazdrością zaprezentuję zdjęcia, które robiłam latem 2012 roku w Międzyzdrojach. Nasze miasta konkurują ze sobą od wielu lat, stąd moje uczucia po obejrzeniu okolic promenady. Przepięknie ukwiecone, z artystycznym polotem pobliskie trawniki i miejsca, wzbudziły mój podziw. Mają na etacie prawdziwego mistrza kwiaciarstwa, z wyczuciem estetycznego smaku.
   Skromne kwietniki i beznadziejnie brzydkie kule na naszej promenadzie, nie umywają się do tego, co zobaczyłam u konkurencji.

60 komentarzy:

  1. Bardzo ładne , ale w Świnoujściu też są piękne dekoracje.A te z Międzyzdrojów (gdzie też mi sie podoba) sa inspirowane zachodnimi. I to jest wspaniałą sprawa bowiem należy przenosić najlepsze wzorce. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden potrafi się wzorować, inny nie. My mamy pana, który nie bardzo ma pojęcie o estetyce, dlatego jego pomysły na upiększanie miasta mi się nie podobają.

      Usuń
  2. Także podziwiałam te kwietne kompozycje w M-zdrojach , ale generalnie nie przepadam za tym miastem.Wolę zdecydowanie nasze Ś-cie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę, ale trzeba przyznać, że mają dobrego specjalistę od florystyki .

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Również czekam na wiosnę i na zapach kwiatów.

      Usuń
  4. Ale zrobilo się lato aż przyjemnie popatrzeć na piękne kompozycje prawdziwie mistrzowską ręka robione paw elegancko wkomponowany w rabatę z kwiatami miło popatrzeć na śliczne prezentowane zdjęcia z Międzyzdroji ale w Świnoujściu też jest pieknie serdecznie pozdrawiam milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Międzyzdroje, to małe miasto, dlatego kwietniki widać, są w jednym miejscu. Nasze miasto jest ogromne i duże pole do popisu dla florysty. Niestety, nasz mężczyzna nie potrafi.

      Usuń
  5. Ale ukwiecone, pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycałam się wyglądem rabatek i kwietników.

      Usuń
  6. Waćpani to zatem zaszczyt przynosi, że konkurencyi umie docenić:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze oddać szacunek temu co piękne. Serdecznosci dla Waćpana.

      Usuń
  7. Te dekoracje miejskie są wręcz obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic, tylko usiąść na jakiejś ławce i podziwiać. Jednak jeśli miasto ma status kurortu, musi dbać o wygląd, aby kuracjusze wiedzieli, że są mile widziani.
    Twoje miasto też jest bardzo ładne, Międzyzdroje są może ociupinę ładniejsze.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o ukwiecenie, to mają przewagę. Miasto nie jest ładniejsze od naszego , bo i mniejsze i ciasne.

      Usuń
    2. Może kiedyś i Twoje miasto doczeka się takiego ukwiecenia. Może napiszesz na ten temat do prezydenta miasta, bo to rozsądny człowiek.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    3. Masz rację, może napiszę. Przecież warto mieć na tym stanowisku fachowca, który się zna na kwiatach. Nasz chyba zna się tylko na drzewach, Miłej niedzieli.

      Usuń
    4. W moim mieście są dość ładne kwietniki i prawie wszystkie ronda są ukwiecone. Aż miło wokół nich przejeżdżać. W końcu kwietnia spróbuję sfotografować pierwsze wiosenne kwiaty, która nasadziła pani prezydent sprzed dwóch kadencji.
      Spokojnej nocy.

      Usuń
    5. Jeżdżąc promenadą nadmorskich miejscowości, zauważyłam niemal przy każdym wjeździe do miast ronda. Na dodatek są one ukwiecone i fajnie się na to patrzy. Mamy wiec i bezkolizyjne skrzyżowania i przyjemny dla oka widok. Miłego dnia.

      Usuń
    6. Jestem wielką zwolenniczką rond, bo naprawdę są bezkolizyjne i nigdy nie tamują ruchu jak skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. U nas chyba tylko trzy są w stanie pierwotnym, o jedno z nich toczyła się wojna, bo była propozycja, aby nazwać je imieniem L. Kaczyńskiego i mieszkańcy się nie zgodzili.
      Życzę miłego wieczoru.

      Usuń
    7. U nas jest kilka rond, zbudowano je w ostatnim okresie czasu i ruch w mieście jest ułatwiony.

      Usuń
  9. Loteczko dziękuję Ci za to lato,za piękne zdjęcia.Tak mam dosyć tej zimy, smutku jaki niesie . Buziaczki na weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dla Ciebie również moc serdeczności. Może zaczniesz pisać bloga?

      Usuń
  10. Cudnie tam jest!
    Nie byłam nigdy, chociaż byłam w Świnoujściu, a to chyba blisko.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Międzyzdrojów mamy 15 kilometrów, nawet miejskie autobusy jeżdżą. Miłego weekendu życzę.

      Usuń
  11. ✿✿彡
    Um verdadeiro paraíso!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil
    ¸.•°✿✿彡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie z Polski, życzę dużo uśmiechu na każdy dzień.

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia kocham takie fotki pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj
    Pewnie marzy Ci się koniec zimy, skoro zdjątka letnie?
    Pozdrawiam gorąco :) u nas śniegi topnieją już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas chlapa i śnieg z deszczem. Mnie marzy się wiosna od dawna. Serdecznosci dla Ciebie.

      Usuń
  14. Dziękuję Ci bardzo. Pozdrawiam serdecznie po zjedzeniu podwójnej porcji flaków.
    Na razie energii mi nie brak.
    A Otyś dodaje mi sił i chęci do życia:) To jest odpowiedź na mój komentarz u Ciebie.

    Fantastyczna lawina roślinności, kwiatów i kolorów! To jest kwintesencja lata!
    I oglądając te fotki jeszcze bardziej zimy nie lubię. W Międzyzdrojach byłem parę godzin.
    Pozdrawiam serdecznie z ponurej Warszawy(pogodowo)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy wszyscy na pierwsze promienie słońca z utęsknieniem. Zima dała w kość każdemu, szczególnie niewielka ilością słońca. jesteśmy niedoświetleni i zmęczeni niekorzystną aurą. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Bardzo dużo błędów popełniono przy zmianie ustroju.
      A największy błąd to uwierzenie w dogmat NIEWIDZIALNEJ RĘKI RYNKU. Która ta ręka miała sama z siebie zrobić wszystko dobrze. Ale nie zrobiła. Bo nie mogła zrobić. To tak w skrócie.

      Fantastyczna eksplpzja kwiatów, zieleni i lata. Pięknie to wygląda. Potwierdzam po raz drugi. A z O. z miasta G. nad morzem B. to planujemy podroż autkiem po Chorwacji. Zwiedzanie, fotografowanie, filmowanie:)
      Sami bez żadnej wycieczki:)
      Hej

      Usuń
    3. Cudownie, będziemy podziwiać Twoje fantastyczne relacje. Lubię je, bo są szczere. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Och jak pięknie!
    Takie zdjęcia mogę oglądać godzinami. Nasze miasta latem są bardzo piękne. Mnóstwo w nich kwiatów. Cieszą nasze oczy...
    Lotuś coś dziwnego ostatni dzieje się z moim Internetm mogę pisać posty...
    Gdy chcę pisać u blogowych Przyjaciół otrzymuję informację: Brak połączenia z serwerem. BŁąd. Dopiero dzisiaj jest trochę lepiej. Nadrabiam zaległości.
    Serdecznie pozdrawiam>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne zaciachy miewa internet i nie powinnaś się tym przejmować. Trzeba do skutku próbować. U nas zakłócenia bywają rzadko, ale bywają. Co do kolorów, to każdy za nimi tęskni.

      Usuń
  16. Uwielbiam Międzyzdroje-napewno w tym roku tam pojadę.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstrzymam się z uwielbieniem, bo plaża tam wąska i ludzie leżą jak placki na patelni. Przyjedź do nas, a zobaczysz prawdziwą plażę. Serdecznosci wysyłam.

      Usuń
  17. W Międzyzdrojach byłam sporo temu i z pewnością nie wygladało tak pięknie, jak na Twoich zdjęciach. Kwiaty jednak zdobią miasto i to bardzo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukwiecenie latem ma ogromne znaczenie. Ludzie wtedy z przyjemnoscia przebywają w cudnym otoczeniu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Ja też tęsknię już za ukwieconymi kobiercami. Piękny widok. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy z nas. Wszyscy czekamy na wiosnę. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Interesujesz się projektowaniem krajobrazu, czy to raczej zapis chwili?

      Usuń
    3. Nie, ale uwielbiam ładne kwiatowe kompozycje.

      Usuń
  19. Jak tu pięknie.W Międzyzdrojach byłam bardzo dawno temu.Zupełnie inaczej to wyglądało. .Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zmieniło się centrum Międzyzdrojów i okolice wejścia na molo. Jest tam ładnie.

      Usuń
  20. Piękne fotki.Gdyby nie zieleń i ukwiecenie,miasta z betonu byłyby smutne,ponure, bez dobrej energii.Niedługo będziemy się cieszyć każdym pojawiającym się listkiem,pączkiem,trawką i słoneczkiem wiosennym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, będziemy się zachwycać wszystkim co nam da natura.

      Usuń
  21. Och,...z każdym rokiem ładniej to prawda. Byłam tam dwa lata temu było ładnie ale na Twoich zdjęciach jest jeszcze ładniej...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyjechać ponownie. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Cudowne zdjęcia, Lotko! Paryskie Les Tuileries wysiadają!
    ściskam chędogo

    OdpowiedzUsuń
  23. w międzyzdrojach byłam dwa razy i za każdym razem zimą. bardzo mi to odpowiadało, bo i ludzi mało i jodu dużo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Powietrze jest zdrowsze wiosną i jesienią.

      Usuń
  24. Bardzo piękne zdjęcia. Też byłam w Międzyzdrojach i widziałam te kolorowe kwiaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Państwa :) Dziękuję za docenienie pracy ,którą wykonuje w Międzyzdrojach i bardzo się cieszę ,że sprawia radość dla oczu :) Znalazłam nie chcący ten bardzo miły kącik w internecie.Gratuluję miejsca pełnego ciepła i radości :) Urodziłam się w Świnoujściu mieszkam tu i dojeżdżam do mojego kwiatowego raju codziennie od 2009 roku.Nasze skwery i miejsca kwiatów to nie tylko posadzone rośliny...to bardzo wiele radosnych chwil w których uczestniczą turyści z całego świata ,którzy są z nami zaprzyjaźnieni .Ogrody to moja pasja ,którą przelałam na moich pracowników :D Pozdrawiam serdecznie Anida Kostrzewa.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.