środa, 2 stycznia 2013

Świąteczny wieczór w Świnoujściu

   Święta i Sylwestra mamy za sobą. Będziemy czekać na spełnienie  życzeń, które otrzymaliśmy. 
   Trzynastki bywają przeważnie szczęśliwe, więc z nadzieją kroczmy po szczęśliwych ścieżkach 2013 roku.
  Zapraszam na wieczorny spacerek po mieście, jeszcze w świątecznym nastroju.
Choinka sztuczna, ale podobała się wszystkim.
Ładnie oświetlony port.
Światełka na drzewie ułożyły obrazek orła.
Ta ulica prowadzi do granicy.
Tu można "zatankować".
Fontanna na promenadzie, fotka wcześniejsza.
Nowy Rok widziany z okna.

62 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia kochana super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tutaj na stałym blogu nie mam już bloga o agatuszka.blog tylko na stałe na blogspocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik dobry:)
    To ja jeszcze życzę, żeby życzenia się spełniły.

    Podoba mi się nazwa "Tankowiec" :)))

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam tez spodobała się bardzo. Pośmialiśmy się z mężem i zastanawialiśmy się, czy mamy zatankować, czy iść do domu. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Spacerek uroczy.
    Ja też 'przelotem' bo czekam na X. po kolędzie, ha,ha,ha....
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważna wizyta i obrazek dostaniesz jak byłaś grzeczna. Miłego dnia Jolu.

      Usuń
  5. Dziękuję Lotko.
    Właśnie o to chodzi. W życiu za dużo powodów do radości nie mamy. Nawiązuję do Twojej wizyty u mnie na blogu.
    Życzę,życzymy Tobie wszystkiego najlepszego!
    A zdrowia najwięcej.
    U nas podobna sztuczna choinka.
    I fotki nOcne bardzo ładne.
    Ale ja już oczekuję PRZEDWIOŚNIA:)
    Serdecznie pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na wiosenne ocieplenie, bo wtedy radośniej na sercu i może ludzie będą mniej skrzywieni? Pozdrawiam Was serdecznie.

      Usuń
  6. Witaj w Nowym Roczku ;)
    Nie napisałaś w jakim to mieście...
    Czekamy na spełnienie życzeń i dobry, lepszy rok :)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam nazwę miasta. Zawsze myślę, że wszyscy wiedzą gdzie mieszkam, bo tak często prezentuję widoki mojego miasta. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Ależ tam u Ciebie pięknie Lotko.Iluminacja godna pozazdroszczenia.Trzynastka to dla mnie szczęśliwa liczba.Czekajmy więc na spełnienie naszych życzeń. Serdeczności Lotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spełnią się, bo tyle ich było. Miasto w tym roku ładnie oświetlone i udekorowane, sama byłam trochę zdziwiona. Nie wszystko dało się pokazać na blogu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Życzenia noworoczne muszą się spełnić, nie mają innego wyjścia.
    Tankowiec i fajerwerki superowe. :)
    Serdeczności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie również dobre życzenia przekazuję. Stojąc przed "Tankowcem" zastanawialiśmy się..zatankować?...czy iść do domu. Wybraliśmy to drugie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Miły spacer. Lubię taką świąteczną atmosferę. U mnie na osiedlu między blokami w sylwestrową noc, też niebo rozświetlało się kolorowymi "ognikami". Też bym chciała, żeby wszystkie życzenie się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy marzy o spełnieniu marzeń i życzeń, więc niech tak będzie i nich się spełniają. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  10. Dziękuję za życzenia. Ja tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku.
    Właściwie to się cieszę, że już po świętach i po Sylwestrze, bo już niedługo zaledwie 2-3 miesiące i będzie wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na nią czekam, bo lubię ciepło, a szczególnie wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia. U nas jest dość ciepło, ale pada. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Świnoujście jak zwykle na medal. Wszystko ładne i wzruszające , niemal czuję morską bryzę. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morska bryza tu na Ciebie czeka. Wkrótce przyjdzie wiosna i będzie najlepsze powietrze nad morzem. Całuski i pozdrowienia.

      Usuń
  12. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Έχετε το νέο έτος πολύ καλή γεγονότα. Να είστε ευχαριστημένοι.

      Usuń
  13. Brak śniegu, ale przynajmniej lampki nadają świąteczny klimat przełomowi roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje świąteczne są urocze , szczególnie wieczorem. Pozdrawiam .

      Usuń
  14. życzę miłego dnia
    i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te dekoracje[szczególnie wieczorem].Szkoda ,że śniegu zabrakło całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brakowało mi śniegu, a spacer w ciepły wieczór sprawił przyjemność. Wolę jak jest ciepło. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Myślę, że nie ma w Polsce żadnej miejscowości, która nie byłaby udekorowana na święta i Nowy Rok. Wczoraj przejeżdżałam w nocy przez wiele wiosek i zawsze w jakiś sposób były one rozświetlone. Na dodatek były to dekoracje wykonane przez samych właścicieli gospodarstw i przez nich opłacanych. Nie ma się więc co dziwić, że Twoje miasto jest tak pięknie udekorowane, bo finansowało to miasto.
    Serdecznie pozdrawiam w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jechać samochodem w okresie świat, bo dekoracje świąteczne są cudne, nawet na wsiach domy są pięknie przystrojone. W latach sześćdziesiatych otrzymywałam paczki od koleżanki z USA i między innymi lampki na choinkę, po 50, 100 sztuk. Wtedy u nas nie było takich. Wszyscy się zachwycali, my również. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. W dawnych czasach mój tatuś, który był elektrykiem, sam zrobił lampki na choinkę ze zwykłymi małymi żaróweczkami, które pomalował na różne kolory. Jedyną wadą takiego świecącego łańcucha było to, że żaróweczki często się odlutowywały i trzeba było na nowo lutować drut i żarówkę.
      Uściski.

      Usuń
    3. Pamiętam Aniu, rzeczywiście ludzie robili sami oświetlenie na choinkę. Pamiętam też, jak pachniały świeczki w lichtarzykach na naturalnym drzewku. To były wspaniałe czasy, nawet na Pasterki wtedy chodziłam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Mysle, ze Warszawa pobila wszyskie miasta w Polsce pod wzgledem dkoracji. Zrobilam zdjecia, ale po ich obejrzeniu stwierdzilam, ze nie oddaja tego co widzialam golym okiem...
    Wszystkiego co piekne i dobre w Nowym Roku i nie tylko.
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w TV udekorowana warszawę i bardzo żałowałam, że nie mam możliwości być tam i oglądać takie cuda. Szkoda, że fotografie Ci nie wyszły, bo robienie nocnych zdjęć wymaga trochę wprawy. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Wielka szkoda,że zabrakło bieli,tego śnieżnego uroku.Pozdrawiam serdecznie z zapłakanego deszczem Buska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też płacze, w tej chwili akurat nie, ale lało przez kilka dni. Grudzień i styczeń funduje nam wiosenną pogodę. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  19. Dziękuję Lotko.
    Mam nadzieję, ze nikt nam nie przeszkodzi w robieniu to co lubimy. A nic złego nie robimy. Wręcz przeciwnie. Mam różne plany na podróże i opowiadania o tym i pokazywania.
    U mnie w domu wszyscy wiedzą z kim jadę i po co jadę.
    Trudno robić z tego tajemnicę jak to w necie jest.
    Otylia ma fantastyczne nastawienie do życia i dziękuję Bogu, że Ją spotkałem.
    No się trochę wstydzę za znajomość mojego miasta. Ale żadna z kilku napotkanych osób na czele z taksiarzem nie wiedziały gdzie to jest!
    U nas za dużo i za często się wszystko zmienia:)
    Pozdrawiam Vojtek
    Ps. Te sztuczne choinki ładne są wieczorem. W dzień mniej mi sie podobają. Mają za bardzo geometryczne kształty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku, mam przyjaciela , jeszcze z liceum. Ludzie mówią, że kobieta nie może przyjaźnić się z mężczyzną. Otóż może. W szkole pływaliśmy na kajakach, żaglówkach, śpiewaliśmy spacerując za miastem. On był z domu dziecka, więc zaprzyjaźnił się z całą moją rodziną. Wyszłam za mąż, a nasza przyjaźń kwitła. Mąż polubił go bardzo i do dziś jesteśmy przyjaciółmi. Czy to nie jest piękne?

      Usuń
  20. Loteczko z nowym rokiem, nowym krokiem, a więc życzę Ci aby ten rok był bardzo szczęśliwy i udany. Bardzo lubię patrzyć na oświetlone miasto nocą, wydaje mi się wtedy, że jedy ono pełne tajemnic. A może to drzewko zostało specjalnie oświetlone na kształt orła, wygląda wspaniale...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie specjalnie, bo kilka metrów dalej już orła nie było widać. To przypadek, ale jaki sympatyczny. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    2. No to faktycznie, niechcący wyszedł orła znak. Przypadek bardzo ładny, żeby takie i podobne temu przypadki powtarzały się częściej, to już byłoby... super!

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. We wszystkim można coś zobaczyć. Pamiętasz Marki Boskie na drzewach? Pozdrawiam.

      Usuń
  21. ŁADNY TEN WIDOK Z OKNA , UDANE ZDJĘCIA .OBY JAK PISZESZ TEN 2013 BYŁ SZCZĘŚLIWY DLA CIEBIE TWOJEJ RODZINY.POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię zrobić zdjęcie z okna, najczęściej są to wschody lub zachody słońca. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Witaj Lotka!Chetnie bym pospacerowała razem z Wami w tak pięknym oświetlonym
    Świnoujściu (ale o ile się nic nie zmieni i zdrowie dopisze to w wakacje odwiedzę Twoje śliczne miasto)wybieramy się na dwa tygodnie nad Baltyk ,moze zrealizuję moje największe marzenie w tym roku i odwiedzę Świnoujście po czterdziestu latach serdecznie pozdrawiam miłego piątku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz u nas latem, to więcej atrakcji Was czeka, bo wtedy najwięcej się tu dzieje i różne imprezy są organizowane. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Dziękuję. Na kajakach i ja pływałem. Nawet byłem dwa razy na spływie kajakowym na Mazurach. Z Sorkwit do Rucianego. I żeglowałem trochę. Po Zalewie Zegrzyńskim.
    Piękna sprawa. Jak poczułem wiatr w żaglach to od razu z kolega wędki porzuciliśmy dla żagli. Dużo ciężej jest znaleźć koleżankę, przyjaciółkę serdeczną niż dziewczynę do chodzenia i romansu. Raz byłem w Świnoujściu. Na wycieczce z Kołobrzegu. Zapamiętałem batdzo szeroką plaze ana niej helikopter. To były lata 80 te:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że znaleźć prawdziwego przyjaciela jest trudno. Nie wiem czy teraz potrafiłabym znaleźć kogoś. Uważam, ze samotni ludzie powinni szukać takich przyjaźni, mogliby spędzać razem czas, realizować zainteresowania. A tak, to babcie siedzą w domu i dziadkowie też, a nie potrafią się odnaleźć. Znam kilka takich dochodzących par, razem gotują, spędzają czas,a wieczorem wracają do swoich domów i nie czują się samotni, bo jest jakieś jutro. Nie dotyczy to Ciebie oczywiście, boś za młody na to. Ty masz żyć pełnią życia.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. No..no....pięknie bylo tak pospacerować między światelkami....Moja mała wioseczka też była oswietlona i świętowala -dużo bylo huku!Pozdrowionka serdeczne zostawiam.Spełnienia marzeń w tym 2013 roczku.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech i Twoje się spełniają Krysiu. Pięknieje nam Polska w okresie świat i rozświetla się jak może. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.

      Usuń
  25. Witaj! Jaki piękny wieczór.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wieczór był piękny i ciepły. Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Lotuś, bardzo dziękuję.
    Wspierałaś mnie ze wszystkich sił bym powróciła.
    Jestem taka szczęśliwa. Na świecie jest tylu wspaniałych, szlachetnych ludzi.
    Jeszcze raz dziękuję, całuję i pozdrawiam
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj konieczne, możesz ustawić logowanie. Najwyżej mniej ludzi przyjdzie, ale nam przecież nie zależy na ilości komentarzy, tylko na jakości. Pozdrawiam i czekam na właściwą Twoją decyzję.

      Usuń
  27. "Tankowiec" będzie mym faworytnym:) Raz jeszcze wszytkiego w Nowem Roku dobrego:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, być może do zobaczenia w "Tankowcu". Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  28. Tak. W tamtych czasach OBNOSZENIE SIĘ Z BOGACTWEM było źle widziane. I mało ko to robił. Dziś akurat jest odwrotnie.
    Pani profesor nie dawno zmarła.
    Jurka spotykam od czasu do czasu. Blisko siebie mieszkamy.
    Pozdrawiam Ciebie i Twoich czytelników
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ludzie byli skromniejsi, dziś nowobogaccy nie mają czasami granic. Oglądam na Style, jak zachowują się Rosjanie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  29. Lotka i dla Ciebie życzenia!!!! Spóźnione trochę ale to z racji mojej dłuższej tu nieobecności. Niech Ci służą jako drogowskaz, przyjemność w myślach, życia prognozach!
    Abyśmy zawsze czuli się niezwykle
    Kochani, szanowani i bezpieczni
    Aby radość, miłość i siła
    była przy nas zawsze
    Abyśmy czuli ją, wszędzie.
    By matrix, był matixem
    A życie, życiem!
    Abyśmy czuli we wszystkim pozytywną energię!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mina Wetp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i serdeczności zostawiam dla Ciebie w tym miejscu.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.