piątek, 5 października 2012

Park Miniatur Latarni Morskich w Niechorzu - gazanie

   W Parku Miniatur Latarni Morskich w Niechorzu,  na trawnikach rosły przepiękne gazanie. Rzucały się w oczy i zwiedzający chętnie robili im fotografie. Wiedziałam, że ich kolory przydadzą się na słotny, deszczowy,  jesienny czas, dlatego zatrzymałam je w kadrze.
   Od kilku dni pogoda nie nastraja optymistycznie, dlatego zamieszczę zdjęcia słonecznych kwiatków, aby poprawić sobie i Wam humor.
   Nie martwmy się,  przeminie jesień, potem biała zima i  znów nam zaświeci ciepłe, wiosenne słonko.
  Dołożę kilka aromatycznych poziomek. Smacznego.






61 komentarzy:

  1. Gazanie są prześliczne !!!
    Udało Ci się nie tylko trochę lata zatrzymać, ale i zrobić piękne kolaże. U mnie dzisiaj cały (prawie, bo jest dopier 15.10) dzień świeci słonko. Jednak piękną i słoneczną pogodę psuje ostry, zimny wiatr. Właściwie powinnam napisać wicher, bo wieje jak ... w kieleckim, hahaha....
    A ja nie cierpię wiatru i siedzę w domku, zaległości blogowe nadrabiam...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wiatru nie lubię i czuję się nie za bardzo kiedy "wieje jak w kieleckim". Dziś pada i jest zimno, a na basen szłam w kurtce i nie było mi za gorąco, bo chyba nawet nie ma 10 stopni. Trzymaj się ciepło Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatki i śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki mają piękne kolory, dlatego są orzekające i słoneczne. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie również się podobają, jeden krzaczek, mam nawet na balkonie.

      Usuń
  5. No to u mnie jeszcze cieplutko, słonko ostro świeci aż żaluzje przysłoniłam bo w zachodnim pokoju siedzę i mi świeci na klawiaturkę. Tylko wieje mocno.
    Te kwiaty ze stroną: www.Rybnik są prawdziwe. Co roku wysadzają ten adres, kapitalnie to wygląda.
    Buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kolaże robię, tak,tak w Picasie:)))

      Usuń
  6. Nie spodziewałam się, że kwiaty są żywe, wyglądają jak murek pomalowany na zielono.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gazanie rozweselają życie w pochmurny dzień. Wyglądają jak słoneczka. Miłego dnia życzy ci Marylka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam Twoje fotografie, dziękuję. Gazanie mają wesołe kolory i mogą kojarzyć się ze słońcem. Czekam na odpowiedź.

      Usuń
  8. często kolaże robię w Picasie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w Pocasie robi się kolarze, nigdy tego nie robiłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Gify poziomek są cudowne, zaś gazanie wspaniałe. Koniecznie muszę kupić nasiona różnych kolorów, bo moja jedyna gazania jest żółta, a tymczasem czerwone są przepiękne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrzyneczce balkonowej mam jedną zółtą i bardzo ładnie kwitnie do teraz. To ładne kwiatki, tylko lubią jak się obrywa przekwitnięte kwiaty. W przyszłym roku tez dam tę roślinkę, bo długo jest świeża i kolorowa. Pozdrawiam Cię Aniu.

      Usuń
    2. Lotuś, do tej pory nie wiem, skąd wzięła mi się ta gazania, jednak doszłam do wniosku, że wśród różnorodnych nasionek, które wsialiśmy w ziemię, niektóre były z innego gatunku, po prostu ktoś pomieszał. Chyba w ten sposób zasiał mi się ten niebieski kwiatek, którego zdjęcie zamieściłam w ostatnim poście.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    3. To miałaś niespodziankę na działce. To chyba miłe, że nie siałaś, a wyrosło, prawda? Obcowanie z roślinami w ogródku jest cudne, bo cieszy Cię każdy kwiatek, każda roślinka czy owoc. Miłych i ciepłych dni Ci życzę, abyś mogła jeszcze trochę nacieszyć oczy kolorami swoich kwiatów. Miłego dnia Aniu.

      Usuń
    4. Loteczko, już chyba niewielu działkowiczów będzie cieszyć swe oczy kwitnącymi kwiatami. Kończy się sezon na kwiaty i będziemy czekać do marca na pierwsze przebiśniegi.
      W przyszłym roku rozejrzę się za nasionami gazanii.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    5. Jeszcze sporo roślin jest w dobrej formie, nawet róże kwitną tu i tam. Lubię też chryzantemy i nacieszymy się nimi podczas Święta Zmarłych. Łażę po cmentarzu i oglądam, bo każdego roku przybywają nowe gatunki. Miłego dnia.

      Usuń
  10. Tyle słońca w całym mieście nie widziałaś tego jeszcze, popatrz... tak sobie zanuciłam.. :)
    Słoneczka na jutro... u nas jeszcze podobno ma być. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzysz słonka, a tu od rana leje, już drugi dzień, do znudzenia. "szerokimi ulicami..."- też sobie zanuciłam. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zostawiam obiecany niegdyś dywan kwiatowy na rozweselenie samopoczucia, a sama zmykam dalej siedzieć jak bałwan, nie pod śniegiem bynajmniej, lecz wśród tumanu remontowego kurzu... :))... ale w koło jest wesołoo... tak sobie zanuciłam. :)

      Dywanik robiony we wrześniu, miłego oglądania.
      http://tiny.pl/hnrkq

      Serdeczne pozdrówka.

      Usuń
    3. Remont, to brzmi strasznie. Nabawiłam się alergii oczów przez to, że
      kiedys w naszym mieszkaniu robiliśmy remont i kuliśmy ściany. pozdrawiam ciepło. Idę obejrzeć dywanik.

      Usuń
    4. Nie byłaś daleko od diagnozy , jekem nocny marek, mam zapalenie spojówek od kurzu, a nie od markowania :)... jestem uczulona na wiele rzeczy nawet na perfumy... wcale nie, na złej jakości.. po prostu na pewne zapachy, perfumy...remont to nie brzmi fajnie i masz rację, że można się zaścianić. Ja zmykam czyścić podjazd dla mojego synia. :)

      http://video.google.com/videoplay?docid=7537901785624234406

      Pozdrawiam bardzo serdecznie, :)



      Usuń
  11. Piękne kwiaty na pięknych fotkach,zatrzymałaś Kasiu słońce.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatrzymałam piękne kolory słońca i cieszę się, ze za oknem pada, a tu mogę popatrzeć na kolorowe kwiatki. Miłego dnia.

      Usuń
  12. Lotuś od razu zrobiło mi się cieplej :) A u mnie tak jak i u Ciebie: szaro, buro i ponuro ...
    Gazanie są przepiękne i te ich kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem od dzieci jaka u Was pogoda, bo meldują się co jakiś czas na telefonie. szkoda, ze weekend będzie szary, bo pada nadal. Serdecznosci zostawiam.

      Usuń
    2. Niestety Lotuś, ale to już październik i z taką aurą pogodzić nam się trzeba. Można tylko powiedzieć ... ach jak mi szkoda lata.
      Przyszłam jeszcze do Ciebie, żeby pościągać (od nowa) strony z interesującymi linkami. Nawaliła mi Mozilla i mąż musiał mi zamontować ją jeszcze raz, a więc wszystko co miałam w zakładkach ... utraciłam.
      Dobrze, że wiem gdzie przyjść :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Jeżeli blog mój na coś się przyda, to bardzo się cieszę. rzeczywiście, niektóre linki są bardzo przydatne, sama z nich korzystam. U nas dziś sztorm i solny wiatr, u Was też, bo przed chwilą dzwoniła córka i słyszałam jak wiało. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uwielbiam gazanie.
    Teraz jest dla nich wspaniała pora. Od dłuższego czasu bardzo słonecznie. One to bardzo lubią.
    Fantastyczne zdjęcia, wiele w nich radości.
    W czwartek, piątek bardzo późno wracałam do domu. Wczoraj napisałam posta.
    Prawie nigdzie nie zaglądałam. Jest słoneczna piękna pogoda zaraz wyjeżdżamy do Krakowa.
    Życzę miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów ode mnie moje ulubione miasto, wędrowniczko. Mam nadzieję nowe fotografie obejrzeć u Ciebie. Będę czekać. Pozdrawiam, życzę miłej podróży.

      Usuń
  14. Przypominają nasturcje i gerbery...W ogolnym rozrachunku - wzruszajace...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę ożywiają, bo przy deszczowej pogodzie, jestem niesamowicie śnięta. Miłego dnia.

      Usuń
  15. Wspaniałe kwiaty, wspaniałe kolory, takie widoki dają dużo radości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każdy zatrzymywał się przy gazaniach i robił im zdjecia, a ze była słoneczna pogoda, to kwiaty w pełni były rozwinięte. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Dzięki za wizytę. dałaś malutką cegiełkę dziki której też jadę na Blog Forum Gdańsk 2012. Więc dziękuję!!!
    Tak jasień przeminie i zima i znów plany urlopowe, wycieczkowe. Z Otylią już czegoś ciekawego szukamy:) Samo szukanie jest tez przyjemnym zajęciem prawda?
    A w Warszawie nawet ładna pogoda. Było +19 stopni!
    Kwiatuszki śliczne upiękniają brzydką szarugę.
    Pozdrawiam po spacerze
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich wrażeń ze spotkania Blog Forum w Gdańsku. Na pewno poznasz ciekawe postaci z blogowego grona. Będę czekać na relacje. Pozdrów blogowiczów od nas, życz im wytrwałości i dobrych relacji, takich jakie my tu mamy na naszych blogach. Pozdrawiam Cię Vojtku.

      Usuń
  17. U mnie dzisiaj była bardzo ładna pogoda, ale z przyjemnością patrzyłam na śliczne kwiatki na Twoich zdjęciach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba niedziela nie przyniosła i Wam dobrego nastroju. U nas pokazało się słonko, ale w Polsce potrzebny będzie kolor kwiatów dla polepszenia nastroju. Miłej niedzieli.

      Usuń
  18. Piękne gazanie i odpowiednio dobrane gadżety ,dziękuję za przypomnienie o programie Photo Scape następny post kiedy dam na bloga posłużę się programem milej niedzieli serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy oglądam maliny na Twoim znaczku, to uśmiecham się serdecznie. Miło ze jesteś i że mogłam przypomnieć Ci o programie. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  19. Amo flores, principalmente margaridas e gazânias (que eu chamo de margaridinhas coloridas).
    Amei a alegria das suas fotos.

    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º✿♫
    °º✿ Beijinhos do Brasil!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochasz kwiaty ta jak my wszyscy. Gazanie kojarzą się ze słońcem, dlatego sa piękne jesienią. Pozdrawiam, życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  20. Tak, masz racje... Zdjecia kwiatow przydadza sie na okres, kiedy ich nie bedzie... Przed nami jeszcze piekna czesc jesieni, ale przyjda ciemne dni pozbawione kolorow.
    Serdecznie Cie pozdrawiam Lotus!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że jesteś Alegrio, bo trochę się o Ciebie martwiłam. Musimy jakoś przetrwać jesienne szarugi, a wiosenne słonko, znów przyniesie nadzieję na lepsze jutro. Miłej niedzieli.

      Usuń
  21. Odkąd poznałem blogerkę O. to żadna inna osoba płci przeciwnej nie robi na mnie wrażenia. Więc jestem spokojny.
    Tylko O. potrafi mi głowę obrócić o 360 stopni i wcale tego nie czuję:)
    A jeśli coś czuje to i tak to jest nie do opisania więc nic tu po mnie:)
    Pozdrawiaaaaaam z Mazowsza!!!!!!!!!!
    Ps. Zjadłbym teraz poziomki......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wiem, pamiętam, ty lubiłeś poziomki..." Ładna piosenka i można przy niej sobie pomarzyć. Miłego dnia Vojtku. Pozdrawiam z nad moooooorza!!!

      Usuń
  22. Uwielbiam gazanie. W ubiegłym roku gościłam je na swoim balkonie, w tym roku dałam 'wrobić sie' w begonie i to był błąd ;o(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonie pełne miała przez trzy lata. W tym roku ma jedną gazanię w skrzyneczce, a w dwóch fajny zestaw niebieskiej lobelii i szarej roślinki, starzec się chyba nazywa. Ładnie wyglądają do tej pory.

      Usuń
  23. Poziomeczki pyszne są.
    W tym roku nie było ich wiele - susza dała się we znaki.
    U nas dopiero dzisiaj pogoda się popsuła, od rana leje.
    Deszcz jest bardzo potrzebny, żeby poziomeczki były za rok!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sezon już jest za nami. Pamiętam aromatyczne, pachnące ciepłem lasu poziomki. W Polsce nie widziałam poziomek leśnych, na naszych terenach ich nie ma. Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Też mam podobne zdanie odnośnie przemijania jesieni! I uraczyłeś mnie tymi pięknymi kwiatami, takie obrazy poprawiają niewątpliwie jesienny nastrój ...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę. Musimy przetrwać jesienny czas, a kolor kwiatów jest energetyczny. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  25. Klik dobry:)
    Ach poziomki... Dlaczego ich nie jadłam, kiedy był sezon?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był sezon, a ja ich nawet nie widziałam na oczy. Na straganach nie było, a na działce u nikogo nie byłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  26. cudne zdjęcia zawsze są kolorowe i dają nam wszystko do pocieszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że nie ma ładnej pogody i wieje jak trzeba. Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Witaj Lotuś.twoje kolorowe kwiatki na pewno pomoga w słotne dni. U nas za oknem słonko świeci, a Pani jesień kolorki rozdaje. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy dzień, to sztorm na Bałtyku więc za oknem mamy silny wiatr. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.