sobota, 8 września 2012

Park Zdrojowy w Świnoujściu

   Proszę obejrzeć jak w tym sezonie wygląda nasz Park Zdrojowy. Uważam , że czerwone kwiatki ożywiły go, stworzyły pozytywną energię i stał się on bardzo energetyczny. 
   Liczni spacerowicze i ludzie z aparatami fotograficznymi odwiedzają to miejsce i przesiadują na ławeczkach, słuchając szmeru fontann. W dalszym ciągu trwa renowacja Parku i z każdym miesiącem przybywa coś nowego.

Ożywione fontanny wyglądają ładniej.
W ubiegłym roku rabatki były w żółtym i szarym kolorze. 


43 komentarze:

  1. Wasz park jest piękny. Z wielka radością i przyjemnością można tutaj przesiadywać godzinami.
    Szum fontann jest kojący powiedziałabym nawet usypiający.
    Wszędzie ład, porządek.Begonie w kolorze białym i czerwonym fantastycznie współgrają z zielenią krzewów i drzew.
    A ożywione przez Ciebie dwie pierwsze fontanny "tętnią życiem".
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze masz dla mnie dużo miłych słów, dziękuję Ci za to. Mieszkańcy naszego miasta są dumni z tego, że park odnawiają. nie tylko park, śródmieście również. mamy dobrego gospodarza od pięciu lat i cieszymy się z tego, bo miasto zmienia się na lepsze. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. piękne zdjęcia są super kocham takie zdjęcia oglądać bo są cudne pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agatko. pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

      Usuń
  3. Klik dobry:)
    U nas wycięto ogromną rabatę czerwonych róż, bo były w kolorze politycznym, a w ich miejsce posadzono żółte bratki, bo to w pobliżu pomnika Papieża. Nawet kwiatami rządzi, jak nie polityka to religia hi, hi...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ocipieli z tym kolorem politycznym. Jak nie czerwone, to czarne, masz rację, Polak nigdy nie jest zadowolony. Całuski.

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo. Ładnie tu u Was. Chandra mi przejdzie. To kwestia czasu. Dzisiaj pokręciłem się bez celu po Centrum Handlowym...
    A na basen chodzić lubię. Skakałem kiedyś z trampoliny i mam uprawnienia ratownika wodnego:)
    Pozdrawiam i smacznego!
    Placki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony kolor na moich fotografiach powinien dodać Ci dobrej energii. To mój ulubiony kolor i kiedy czuję się nie za bardzo, staram się nim otaczać. Życzę Ci miłego wieczoru i spokojnej, pogodnej niedzieli.

      Usuń
  5. Piękny zadbany park, aż chce się iść na spacer jego alejami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadbany jest, jednak zdarzyły się nieliczne przypadki zniszczeń.Miłej niedzieli.

      Usuń
  6. Isttnie, ten zywy czerwony kolor wniosl od razu duzo zycia!
    Mam nadzieje, ze po wszystkich pracach park bedzie cudnym miejscem...
    Serdecznosci i usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się odzyskać dawną jego świetność. Kiedy mieszkali tu Niemcy, park był zadbany. Teraz znów nabiera barw. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękny ten park i bardzo zadbany. Te białe i czerwone kwiatki to chyba begonie. Też mam takie zestawienie begonii w donicy i wyglądają bardzo patriotycznie.
    Tryskające fontanny naprawdę ożywiły i dodały uroku zdjęciom.
    Życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dalszym ciągu prowadzone as prace nad renowacją, a park jest olbrzymi. Jeszcze zostało dużo do zrobienia. Będą tez dodatkowe fontanny i duży park rozrywki. Już od ubiegłego roku jest siłownia. Czekam na całość. Miłej niedzieli Aniu.

      Usuń
  8. Bardzo ładny i taki zadbany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny, czysty i świeży. Spacer w tym miejscu daje duże zadowolenie. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Z przyjemnością bym tam zawitała. Kompozycja kolorystyczna żywcem ściągnięta z naszej flagi, mocnym jest akcentem. Fontanny żyją, tak właśnie lubię.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w tym parku żyje więc i fontanny na blogu nie mogły być nieruchome. Miłej niedzieli.

      Usuń
  10. Lotuś naprawdę w tak pięknym miejscu, aż chce się człowiekowi odpoczywać. A Ty to wszystko pięknie potrafisz ożywić...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja opisuję przyrodę, a Ty pyszności dla podniebienia.Bardzo chętnie korzystam z Twoich propozycji, a czasami przypominasz mi o czymś. Jesteśmy więc sobie potrzebne. Trwajmy tu jak najdłużej. Miłej niedzieli.

      Usuń
    2. Lotuś to prawda, że człowiek nieraz zapomni o jakiejś potrawie dobrze mu już znanej, ale wystarczy żeby zajrzeć do mnie i "przypominacz"...przypomni:)
      Masz rację, że musimy tu być jak najdłużej (o ile zdrowie pozwoli) i cieszyć się tym wszystkim.
      Lotuś dziękuję Ci za tę Japonkę...
      Serdeczności zostawiam.

      Usuń
    3. Dla Ciebie również moc serdeczności zostawiam. Dziś odwiedziliśmy Międzyzdroje i Muzeum Figur Woskowych.Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. andante spianato8 września 2012 20:00

    Widzę go cały czas pod zamkniętymi powiekami . W sezonie wygląda tak samo tylko więcej ludzi napawa się jego urokiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam pod powiekami ubiegłoroczne brzydkie kwiatki. latem nie miałam kiedy go odwiedzić. Byłam mile zaskoczona. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Powiem Ci, że pamiętałam go jeszcze w formie mocno nadszarpniętej. Do ponownego odwiedzenia go namówiła nas nasza córka, która często z przyjaciółmi jeździ tam na rowerze. Piękny się robi, a będzie jeszcze piękniejszy, bo mam nadzieję, że Pan Ż. dopilnuje sprawy do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Ż jest dobrym gospodarzem i dla miasta zrobił najwięcej. Park pamiętam z końca lat pięćdziesiątych, były tam ogromne doły z laskami prochu, a dokoła pełno łusek od naboi. Podziwiam go teraz. Miłej niedzieli.

      Usuń
    2. Według mnie jest najlepszym. Wystarczy rozejrzeć się po mieście ;o) Miłego, jeszcze letniego, popołudnia ;o)

      Usuń
    3. Według mojej rodziny, również jest najlepszy. Szkoda, że tyle kłód mu pod nogi rzucają, najbardziej mi szkoda Eris. Miłego i słonecznego.

      Usuń
  13. Witaj
    Cóż ja mogę napisać- cudnie i już :) w takich miejscach warto bywać, aby zrelaksować się na maksa :)
    Pozdrawiam na miły tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś można się relaksować. Pogoda słoneczna i jest ciepło. Lato jeszcze nie odpuszcza. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękne miejsce, kocham parki i ogrody, więc ta fotograficzna opowieść to czysta przyjemność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że kochasz, widać to na Twoim blogu. Serdecznosci dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  15. Widać gospodarska rękę w tym parku bo cudnie kolorowo i czysto.Miło zapewne tam przysiąść.Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przysiąść, a nawet pograć w szachy, bo jest stolik specjalnie przystosowany do tego. Gospodarz mamy bardzo dobrego. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. serdecznie pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebawem Loteczko,, postaram się umieścić zdjęcia z parku puławskiego, gdzie jesień maluje drzewa kolorami. Piękne dywany kwiatowe, przypominają mi troszeczkę, olbrzymie dywany Ciechocinka, gdzie kiedyś odpoczywaliśmy.
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w Ciechocinku i dywany mamy na fotografiach. Niestety, nie było wtedy cyfrowych aparatów.Będę czekać na Twoje fotografie, bo nie tylko lubię je robić, ale też oglądać. Miłego popołudnia.

      Usuń
  18. Coś mi się wydaje, że te zdjęcia już u ciebie widziałam. Zapewne były podobne, bo ciągle pstrykasz nowe.
    Wciąż nie mogę uwierzyć, jak bardzo to moje Świnoujscie się zmieniło. Cieszy mnie jego widok.
    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Były zdjecia z ubiegłego roku, z innymi kwiatami, w tym roku są ładniejsze. Była tylko jedna fontanna, teraz dobudowali drugą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż miło po takich alejkach spacerować.U mnie Kasiu też jest rewitalizacja,ale końca nie widać ogromnego bałaganu,nie tylko w Zdroju,ale w całym mieście.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. W całej Polsce robi się wielkie porządki. To dobrze, bo będzie piękniej wokół nas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.