wtorek, 18 września 2012

Park Miniatur Latarni Morskich-Niechorze-Żaby

   W Parku Miniatur Latarni Morskich jest mały stawik. Widziałam w nim czerwone rybki, które gromadziły się w pobliżu fontanny szukając tlenu i żabki wygrzewające się na ciepłych kamieniach.
   Pozowały do fotografii, a  ja cieszyłam się, że mogę oglądać je z bliska. Nigdy dotąd nie udało mi się zrobić zdjęcia żabie. Siedziały wokół stawu i było ich bardzo dużo, więc i radość moja była ogromna. 
   Proszę zobaczyć, czyż nie są piękne?





68 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    Żaby to jedno, ale ta bajkowa roślinność w stawie...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bajkowo, mnie zafascynowały żabki. Dawno nie oglądałam ich z tak bliska. Zdjęcia mnie bardzo ucieszyły.

      Usuń
  2. Loteczko, Twój ptaszek dokazuje dzisiaj. Usiadł na "Opublikuj" i musiałam się z nim droczyć, hi, hi... aby wysłać komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw sobie ptasia, będzie weselej. Wszędzie siada, nawet za slajdami i patrzy z góry na to, co robię.. Niesamowicie zabawny.

      Usuń
    2. Zabawny, ale kłopot czasem sprawia, jak się uweźmie zbytnik jeden :)))

      Usuń
    3. Nie ma kłopotu, bo delikatnie poruszasz nad nim myszką i ucieka. Zrób, proszę!!!!!!

      Usuń
  3. Te żaby są jak modelki, takie fotogeniczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobały, niektóre płochliwe, a większość siedziała spokojnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetne ujęcia żabek.Wszystkie zdjęcia -super!!!Buziaczki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki żabkom, zdjęcia wyszły ładnie. pod słońce nie widziałam jak robię, dopiero w domu podziwiałam jak wyszły. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. uwielbiam zdjęcia takie i żaby zawsze lubiłam w dzieciństwie bo w lesie długo z nimi przebywałam pomimo zbierania grzybów lub na wakacjach na campingu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pamiętam rechot żab w stawach w maju. To istny koncert był. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zielona żabka,całkiem sympatyczna,a fotki suuuuper.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę nieskromna, ale te żaby mnie urzekły i fotki też mi się podobają. Miłego dnia.

      Usuń
  7. To żaby czy ropuchy?
    Ale i tak śliczne na Twoich zdjęciach :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na tym za bardzo. Dla mnie nawet ropucha, to żaba. Słonka życzę.

      Usuń
  8. andante spianato18 września 2012 13:29

    Na widok żywej żaby zmykam z predkością światła , jednakowoż rechotu w stawie posłuchać lubię....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rechot pamiętam z dzieciństwa. Mieszkaliśmy wśród łąk i stawów. W maju istny koncert było słychać z każdego mokrego miejsca. Uwielbiam patrzeć na żaby. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Niby żaby urodą nie grzeszą, ale u Ciebie Lotuś są jak jakie królowe ... piękne. Ślivzną sesję zdjęciową im zrobiłaś ... :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To one poprosiły mnie o wykonanie zdjęć, nie widzisz jak się wdzięczą przed obiektywem? Lubię obserwować zwierzęta z bliska. Miłego popołudnia.

      Usuń
    2. Rzeczywiście nigdy bym nie pomyślała, że żaby takimi modelkami są ...
      Mój mąż obserwował kiedyś ptaki na ogrodzie. Sikorki zajadały sobie słonecznika - tylko środek, a wróble zjadały łupiny pozostawione przez sikorki. Także nie było obawy, że się pobiją. Idę teraz robić buraczki w słoiki.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Jesteś pracowita, więc ja leniuch, jestem przy Tobie "malutka". Jestem po trzydniowym balu więc tylko zostawię Ci serdeczności i zmykam. Pada u nas.

      Usuń
  10. Lotus toi chyba były zaczarowane żabki , bo cudne nadzwyczaj i jak rasowe modelki je uwieczniłaś.Super. Miłego dnia , bo u nas choc to jeszcze ostatnie dni lata za oknem słotna jesień.Cmok...cmok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona, jak obejrzałam fotki w domu. W słońcu nie bardzo widziałam co robię. Słodkie żabiny mi wyszły i sama się z tego cieszę. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Lotka miałaś bardzo dużo szczęścia zrobić tak wspaniałe ujęcia są bardzo ładne u nas spotkać żabkę to cud (tak nieczyste środowisko)żabka lubi nieskażone tereny. W dzieciństwie z dziadkiem szukaliśmy żabek ,dziadek pokazywał gdzie są ale te Twoje pozowały jak modelki są niesamowite serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona efektem. Żabki siedziały wokół stawu na ciepłych kamieniach i było ich tam bardzo dużo. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Słodkie, uwielbiam żaby, są przeurocze:) I jeszcze jak się uroczo gapią:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są urocze. Siedziały na kamieniach rzędem wokół stawiku. pozdrawiam.

      Usuń
  13. Podobna ropuszka przestraszyła mnie kiedyś nad brzegiem jeziora, bo tak niespodzianie wyskoczyła z szuwarów, że choć nie miałam zamiaru wejść do wody, to do niej wpadłam. Mężowi udało się sfotografować tego delikwenta, który mnie przestraszył. Dodam, że żadnych żab ani ropuch się nie boję, bo wiele kica po mojej działce.
    Miłej środy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej też było dużo żabek, szczególnie rankiem śmigały po trawie. Te były przeurocze. Takiej ilości żab w jednym miejscu nie widziałam nigdzie na naszym terenie. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Kiedyś na mojej działce mieszkała w truskawkach pewna obrzydliwa ropucha, która mi obgryzała owoce, ale że nie krzywdzę żadnych zwierząt, więc jej nie wypędzałam, tylko wmawiałam jej, że jest prześliczna. Kto wie, może to był zaklęty królewicz z bajki;)
    Miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, uważam, że straciłaś swoją życiową szansę. To na pewno był Królewicz. Chciaż może to i dobrze, bo mieszkając w pałacu, nie wpadłabyś na pomysł, aby pisać bloga. Dobrze, ze jesteś Aniu.

      Usuń
    2. Loteczko, mimo całej mojej sympatii dla żab i ropuch, nie pocałowałabym "mojej" ropuchy, aby przekonać się, czy to zaklęty królewicz;)
      Kiedyś żyła też na działce jaszczurka zwinka, ale była tak czujna, że nie mogłam do niej blisko podejść.
      Na naszych działkach w zeszłym roku mieszkał też jeż, mężowi udało się go sfotografować, ale musiał się za nim sporo nabiegać. Nigdy bym nie przypuszczała, że jeże są takie szybkie na tych swoich maciupcich łapkach.
      Dziękuję, Loteczko, za słowa sympatii i życzę miłego czwartku.
      P.S.To Twoje niebieskie ptaszysko znowu usiadło mi na komentarzu i wytrzeszcza na mnie czarne oczęta.

      Usuń
    3. U mnie też siedzi na komentarzu. Pisze nadal, a on tkwi nieruchomo. Lubie go, nawet bardziej, niż moje ropuszki ze zdjęć. Trzymaj kciuki Aniu, dowiedziałam się, ze bal mamy i jutro i w sobotę, z orkiestrą. Dostaliśmy apartamenty więc można będzie czuć się swobodnie. Kierowniczką jest znajoma jednej z naszych, dlatego tak dogadza. Podobno będzie widok na morze, a ja liczę na wschód i zachód słońca. Miłego dnia.

      Usuń
  15. Są urocze, bardzo lubię żabki...
    Jestem Loteczko, powróciłam z wojaży i nareszcie jestem z Wami.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się martwiłam co z Tobą jest, że Cię nie ma. Nie lubię jak blog milczy zbyt długo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. śliczne zdjęcia ja rzadko piję kawę z lodem ale mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa z lodem to najwspanialsza rzecz latem. Bardzo często robiliśmy sobie ten przysmak. Miłego dnia.

      Usuń
  17. Jej! Zdjęcia po prostu niesamowite... ! Żabki nadają się nawet do zamieszczenia w atlasie! :) Muszę Ci przyznać, że masz talent... :) . Mam ochotę obejrzeć więcej!
    Pozdrawiam ;]
    http://literaturadlazaczytanych.bloog.pl/
    Hania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu, ze taki sympatyczny komentarz zamieściłaś. Odwiedzę Cię oczywiście. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  18. Niesamowite zdjęcia, super ! :)...już Ci "zazdroszczę" takich ujęć. Spotkałam w tym roku jedną ropuchę siedzącą sobie w trawie, ale nie była chętna do współpracy i przez to ma nieciekawe zdjęcie.
    Pozdrawiam.

    ps. Dzisiaj siedziałam nad filmem z pewnego muzycznego wydarzenia, ale przy przesyłaniu na komputer wszystko mi trachło.:( Muszę zaczynać od nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak sądzisz i za te słowa bardzo dziękuje. Ropuszki urzekły mnie już tam, na miejscu w stawie. Nie bały się ludzi, widocznie wszyscy je adorują z aparatami. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mają śliczne ubarwienie, dlatego takie fotogeniczne.:)
      Powiem szczerze, że nie wiem co się u nas dzieje z tymi żabami, bo będąc na działce jeszcze jakieś 2-3 lata temu z pobliskich stawów, wieczorami słychać było niesamowicie głośny kum-rechot, a teraz zupełna cisza. Czyżby pozamieniali się w królewiczów/królewny i ruszyli w dalekie strony... ?:)

      Serdeczne pozdrówka.

      Usuń
    3. Ucieszyłam się, jak zobaczyłam Twoje jabłuszko. Pasuje do pory roku i jest widoczne. Wczoraj odwiedziłam żabki w Niechorzu. Mieliśmy w Rewalu spotkanie "naszej klasy" i zrobiliśmy sobie pieszą wycieczkę brzegiem morza. Żabek nie było tak dużo, chyba poszły na zimowy sen pod kamyczki. Kilka zastałam na brzegu. Może było za sucho i dlatego mniej żabek w niektórych miejscach, a może zostali "wycałowani"faktycznie? Całuski.

      Usuń
  19. Witaj
    Uwielbiam rechot żabek, kojarzą mi się ze szczęśliwą wsią i wiejskimi, spokojnymi klimatami :)
    Buziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, w dzieciństwie mieszkałam w takim miejscu, gdzie koncerty żabie odbywały się przed zachodem słońca. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Witaj Leo!
    Cudowne zdjęcia. Mam wrażenie, że w któreś w tych żabek jest ukryty Książę. To on nakazał żabkom by przed Twoim aparatem nie uciekały. Bardzo rzadko mogę zrobić im zdjęcia. Mnie zawsze uciekają do wody.
    Wybacz, że wczoraj nie wpadłam do Ciebie. Mieliśmy wolne i O 5 rano pojechaliśmy do Sanoka. Zwiedzaliśmy skansen, i kolekcję ikon w sanockim zamku.
    Wróciliśmy około 20,oo pokonując w sumie 560 km. Oczywiście w obie strony.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak zwykle podróżujesz. Dobrze, ze masz na to siłę i energię. Mam nadzieję zobaczyć zdjecia na Twoim blogu. W Sanoku byliśmy w latach osiemdziesiątych więc niewiele z tego miasta pamiętam. Coś załatwialiśmy z kolegą, który nad Soliną ma bar. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Te żabki to nie żabki tylko "żabie modelki".
    Cudnośći zdjęcia.
    :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zachowywały się jak modelki. Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  22. Fantastyczne zdjęcia, przyroda pozwala nam podziwiać niezwykłe obrazy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz o tym najlepiej, moja podróżniczko. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  23. Widziała pani swój link na stronie Parku? Oto on
    http://niechorze.park-miniatur.com/pl/linki/fotogalerie
    Z photobloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, właśnie idę zobaczyć. Bardzo dziękuję za informację i pozdrawiam.

      Usuń
  24. Z otwartym sercem
    do Ciebie przychodzę
    Trudy powszednich dni
    Ci wynagrodzę
    Podziękuję oczom co
    na świat patrzały
    Podziękuję rączkom co
    do mnie pisały
    Dam uśmiech
    pochmurnej twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, cudnie to napisałaś i dziękuję Ci za miłe słowa. pozdrawiam deszczowo. U Ciebie chyba tez pada.

      Usuń
  25. Witam po moich wakacjach. Zdjęcia żabek są świetne i pięknie Ci do nich pozowały. Szkoda, że w moim oczku wodnym od dwóch lat ich nie ma. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy dałoby się wpuścić żabki do Twojego oczka. Może spróbuj? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  26. Nie tylko z nich cierpliwe modelki, ale i kolorystycznie pięknie się prezentują.
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam, życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedziela była miła i nie tylko, bo pod piątku czas spędzałam w cudnym Rewalu ma spotkaniu "naszej-klasy. Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Jestem i przychodzę do Ciebie żabki pooglądać, bo naprawdę są rewelacyjne!
    Udało Ci się fantastycznie je sfotografować.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jolu. Wczoraj znów u nich byłam ale większość poszła spać, widocznie za zimno się zrobiło. Kilka tylko pozowało do fotografii. Byliśmy tam z "naszą klasą", bo w Rewalu urządziliśmy sobie trzydniowe spotkanie.Pozdrawiam.

      Usuń
  28. ✿彡
    º°♫♪º°
    Imagens lindas, cheias de detalhes.
    Boa semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫♪♪¸.•°`❤彡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ✿ Bem-vindo. Obrigado por visitar o meu blog. Saudações do polonês. Beijos para você.

      Usuń
  29. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Welcome. Thank you for visiting my blog looked at your blog. I really liked the suggestion to use the man's shirt collar. Thank you, I'm sure will use. ZXapraszam back to my guests. Yours.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się nareszcie uporałam ze zdjęciami z gór i zrobiłam pokaz slajdów - zapraszam:)
    Planowaliśmy więcej zobaczyć i utrwalić, rzecz jasna ale...pogoda się całkiem załamała.Wiadomo - jesień. Teraz pozostały mi do pokazania inne ciekawe miejsca tamtego urokliwego regionu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja odpoczywam po spotkaniu naszej klasy, dlatego trochę zwolniłam tempo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.