sobota, 29 września 2012

Obrazy słońcem malowane

  Kiedy przychodzi jesień, z moich okien widuję piękne wschody słońca. Dziś pokażę co zobaczyłam 26 i dziś około godziny 7 rano. Stosowałam zbliżenia i nie poprawiałam, w najmniejszym stopniu jakości, ani kolorystyki fotografii. Sama byłam zdziwiona efektem. Podczas szarych dni, przyda się każdemu trochę koloru, na dobre samopoczucie.

  Niech czas odlicza każdemu z Was szczęśliwe minuty.
26 września - słońce wzeszło kolorowo, a potem schowało się za chmurami.
Tę fotografię i następne trzy zrobiłam dziś, czyli 29września, około 7 rano.
Kolorystyka tego, zaskoczyła mnie bardzo.
Godzinę później i przez cały dzień było słonecznie.

52 komentarze:

  1. Najwspanialsze jest zdjęcie 3-cie od końca. Ale wszystkie są piękne...
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory zdjęć i mnie zaskoczyły. Zobaczyłam dopiero po wprowadzeniu do komputera i ogromnie się ucieszyłam widząc efekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To fantastyczne fotki, az nieprawdopodobne, że takie kolory wyszły. Wiem, ze w zbliżeniu tak się dzieje, bo sama takie robię. Słonecznego dnia. Maryla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie przy fotografiach nieba takie zbliżenia czynią fantastyczne efekty kolorystyczne. Miłej niedzieli.

      Usuń
  4. Och, ja ja kocham takie zdjęcia. To gra kolorów, taniec światła,złocistość chmur. Leo, zachwyciłam się Twoimi przepięknymi zdjęciami. Mnie bardzo cieszy kiedy oglądam na niebie takie cuda. Przypuszczam, że Ciebie również ponieważ jesteś szczególnie wyczulona na piękno otaczającego Cie świata.
    W środę przed 6 godz rano mnie również zachwyciła barwa nieba i jego koloryt!
    Właśnie budziła się ze snu Jutrzenka i swą cudowna barwą zaróżowiła prawie całe niebo.
    Ślę Ci bardzo gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochasz takie zdjęcia Łucjo, bo także potrafisz czuć kolor i piękno przyrody. Zamieść swoje zdjecia, bo ja lubię je robić, ale także oglądać. mam całą masę zdjęć nieba w rożnych konfiguracjach kolorystycznych i chętnie je oglądam. Kiedyś jechaliśmy ze Szczecina i przez całą drogę robiłam zdjecia chmurkom przez szybę samochodu. Mam na tym punkcje lekkiego świrka. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Witam mam tysiące zdjęć ze Szczecina/przygotowywałam przez ponad pół roku zdjęcia do folderu o Szczecinie dla Niemców/, kiedyś je wstawię - więc zapraszam do porównania. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ach, zapomniałam napisać jak bardzo jestem oczarowana Twoją nową szatą graficzną.
    Kocham zieleń, kolor nadziei, nowego życia, nadejścia wiosny.
    Białe kalie, podkreślają piękno Twojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw chciałam zrobić zielone tło żabkom z poprzedniego wpisu. potem podobał mi się kolor i zaczęłam zmieniać swoje niezapominajki. Chwilowo niech będzie zielono. Kalie dość ładnie się wkomponowały. Miłej niedzieli.

      Usuń
  6. Ale słoneczne zdjęcia :-)
    Te dwa przedostatnie czerwone takie słońce najbardziej mi się podobają :-)
    Jak z bajki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widok wschodu słońca jest tu bajkowy. Serdecznosci dla Ciebie.

      Usuń
  7. Najładniejsze to 4 od góry:) Ostatnio też widziałam ciekawe niebo, ale nigdy nie mam przy sobie aparatu:/ A szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieszkać w miejscu, gdzie wschód i zachód byłyby dla mnie widoczne, bo uwielbiam takie zdjecia. Niestety, z drugiej strony bloku nie mam podejścia do zachodu. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. andante spianato29 września 2012 13:05

    I u mnie na PP zdarzaja się ładne widoki , ale niestety gdzie im do tych Twoich. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko jesienią, kiedy słońce znajduje się pomiędzy blokami. Potem już wschód nie jest widoczny z mojego okna. Cieszę się, ze chociaż przez krótki okres oglądam kolory na niebie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. I nawzajem!
    Zaglądam trzeci raz i nie wiem co napisać... błękit,złoto przeplatane z czerwienią... niesamowite!... naturalne... to jest to!
    Chyba zmuszę się do rannego wstawania, pomimo markowania.:))... ale racze nie jutro u nas właśnie chlapie deszczem.

    Buziakolce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wstawanie ranne nie jest takie naturalne, po prostu o tej porze biorę tabletki i patrzę w okno. Jeżeli wschód jest piękny, natychmiast łapię za aparat i zapominam i tym, że jestem śpiochem. Miłej niedzieli. Buziaczki dla Ciebie.

      Usuń
    2. No ja niestety, również zaczynam dzień od tabletek, nie dla siebie co prawda, ale to niema różnicy.Z okna widzę niewiele nieba, takie są uroki blokowiska i mieszkania na parterze. W tej chwili zabudowujemy balkon, więc z pokoju nie będę widziała nawet nieba.
      ...ale co tam ... zachody również są piękne :)
      Pozdrówka.

      Usuń
    3. Oczywiście, że piękne są zachody. Kiedyś robiła fotki i wyszły bardzo ładnie. Na poprzednim blogu je zamieszczałam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Jakie piękne te wschody i zachody słońca, a to prawie całe czerwone, wygląda jak niebo w ogniu. Ale się odprężyłam, gdy sobie na nie popatrzyłam...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w Szczecinie zaczęła się moja przygoda z zachodem słońca. Do dziś oglądam te fotografie robione z okna mieszkania córki. Moje wschody też są śliczne i lubię takie fotki. Miłego dnia .

      Usuń
    2. Ależ oczysiście Loteczko, że Twoje wschody uchwycone w kadrze, są przepiękne i zostaną na dłużej niż te codzienne...
      Pozdrawiam serdecznie.

      PS.
      A u mnie dzisiaj zapiekanka, a u Ciebie co??? ... :)

      Usuń
    3. Wczoraj mieliśmy ryż po chińsku, a dziś rybka. Mąż robi ryż z warzywami na patelni, bardzo nam smakuje. Zapiekankę robiliśmy w poniedziałek. mam do tego specjalny garnek z Tupperware. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    4. Łoj, to tym razem nie udało nam się zegrać ... :)) Hmm, ryż z warzywami - świetna sprawa, a rybka to samo zdrowie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Tylko szczesliwe... A zachody slonca i wschody przypoinaja, ze czas ucieka i trzeba zdazyc, aby byc szczesliwym, bo innej opcji przeciez nie ma, nieprawdaz?
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę. Trzeba cieszyć się pięknem przyrody, bo to nasze szczęście na ziemi. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  12. Ano zajmuje. Ale ja odpowiadam KAŻDEMU. No chyba, ze przeoczę.
    Ale oby się nam w życiu nie przydarzyło nic gorszego niż odpowiadanie na komentarze.
    Pozdrawiamy Lotkę:)

    Fantastyczne fotki. Wierzę, e tak było. Jak ja o świcie idę na rybki i widzę podobny widok, to przestaję rozwijać wędki:)
    I najpierw fotki a potem rozwijanie wędek.
    Nad Wisła w Warszawie można podziwiać podobne widoczki.....
    Super!
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami żałuję, ze nie chodzę na ryby, bo rano najpiękniejsze widoki przyrody można obserwować. Ja tez zatrzymuję się na każde piękne zjawisko, szczególnie na wschody i zachody słońca jestem wrażliwa. Czerwony kolor dodaje mi energii. pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia, takie widoki można podziwiać godzinami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i większość ludzi je lubi. Mnie wręcz fascynują. Miłej niedzieli.

      Usuń
  15. Lotka piękne są wschody słońca a Ty to jesteś specjalistką od fotografii wschodów i zachodów słońca zawsze dasz na bloga coś wspaniałego ja na blog też dałam wschód słońca nad Bieszczadami ale daleko im do tych Twoich co zrobiłaś, wszystkie są po prostu piękne miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa, których mi nie żałujesz. Nie zawsze zdjecia wychodzą tak, jakbyśmy sobie życzyli, prawda? Jeżeli się udają, radość jest tym większa. Zawsze z przyjemnością oglądam je na innych blogach i poznaję okolice. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne, wspaniałe !!!
    Dech zapierają, naprawdę są wyjątkowe!
    Gratuluję tych ujęć.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nic wielkiego, tylko włączyć aparat i otworzyć okno. Fatyga niewielka, a efekt mnie samej się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Witaj

    W tak piękny, jak dziś dzionek,
    Moc moich pozdrowionek.
    Wszystkie marzenia niech
    zawsze się spełniają,
    i niech towarzyszy Ci
    radość życia,
    by każdy nowy dzień
    prawdziwie Cię zachwycał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ten wiersz miałam ale życzenia bardzo ładne wiec można je powielać. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Witaj
    Uwielbiam wschody i zachody słońca :)
    A może kiedyś zobaczę je u Ciebie?...kto wie :)
    Serdecznie pozdrawiam na miły tydzień :)
    Aha, jak zakwas i chlebek?, bo nic nie piszesz na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci abyś na własne oczy obejrzała nasze zachody wiosną i wschody jesienią, bo są bardzo piękne. Chlebka jeszcze nie piekliśmy. mam zanotowane tylko jak się to robi. Teraz eksperymentowaliśmy ciasto drożdżowe mieszane w maszynie , a pieczone na blasze. Pyszniutkie. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Nie uwierzysz w to, że ja wszystkim opowiadam jak to jedna moja znajoma blogowa zamieściła na swoim blogu takie cudne latarnie morskie. Dla mnie te latarnie to egzotyka. Na południu takich nie ma, niestety...
    Nie jest zatem tak źle!
    Zwróć uwagę na to, że na bocznym panelu ( po lewej stronie) jest wejście do Albumów Picasa. Tam są te wszystkie zdjęcia ze slajdów.W większym formacie można je obejrzeć.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że powiększone ogląda się lepiej i czasami to robię jak mam więcej czasu. Dziś poszukałam tylko Parku w Inwałdzie i obejrzałam przepiękne fotografie w internecie. Miłego wieczoru Jolu.

      Usuń
  21. Zazdroszczę Ci tych widoków, bo ja na razie jestem ich pozbawiona. Wschód słońca i jego zachód mam zasłonięty przez rusztowanie i folię. Na szczęście, front budynku już ocieplony i pomalowany, więc zobaczę zachody słońca. Na wschody będę jeszcze musiała trochę poczekać.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to będziesz miała cieplej w mieszkaniu. Nam znacznie poprawiła się temperatura i musimy często zakręcać grzejniki. Warto więc jakiś czas nie oglądać wschodów. Jeszcze troszkę, przed zimą skończą i będziesz miała spokój. Miłego dnia bez hałasu za oknem.

      Usuń
    2. Loteczko, właśnie dzisiaj zdjęto nam folię od strony ulicy, ale rusztowania jeszcze stoją. Myślę, że część wschodnia też niedługo zostanie skończona i będę mogła wreszcie wyjść na balkon.
      Moje mieszkanie i bez ocieplenia było cieple, o ile oczywiście grzały kaloryfery, jednak będzie ciepło w całym budynku i ludzie będą mniej płacić za ogrzewanie.
      To fakt, że nareszcie nikt mi nie będzie chodził za oknem na trzecim piętrze;)i wiercił dziury w betonie.
      Spokojnej nocy.

      Usuń
    3. Mijamy się często na blogu. Kiedy ja wyłączam komputer, Ty dopiero zaczynasz plumkać. Odkąd mamy ocieplony budynek, po rocznych rozrachunkach, mamy przeważnie nadpłatę. Niech jak najszybciej skończą Wasz budynek, będzie spokój za oknem. Miłego popołudnia Aniu.

      Usuń
    4. Dziś nawet pomalowano nam boczne ściany balkonu, czego się wcale nie spodziewaliśmy. Chyba jutro zdejmą rusztowanie od ulicy- nareszcie! Loteczko, w dzień mam inne zajęcia niż siedzenie przy komputerze, dlatego zawsze go włączam wieczorem i siedzę do godziny 22, dopóki nie zacznie się "Szkło kontaktowe".
      Wieczorne uściski.

      Usuń
    5. Moja najlepsza pora jest między godziną 14-17. Czasami włączam o innych porach, ale najczęściej bywam w tych godzinach. Poza wyjściem na basen, nie mam obowiązków. Dziś byliśmy na cmentarzu, rocznica śmierci mojej mamy, a po południu składamy urodzinowe życzenia siostrzeńcowi i szwagrowi. Tak się to wszystko przeplata, a październik zafundował nam dużo takich okazji. Miłego dnia Aniu.

      Usuń
  22. Cudne i bardzo energetyczne te wschody słońca u Ciebie Lotuś. Ja zawsze podziwiam wschody słońca i uważam, że wcale nie ustępują zachodom, tylko ludzie najczęściej podziwiaja zachody bo nie lubia wcześnie wstawać. Miłego dzionka .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była godzina prawie siódma, więc nie tak zupełnie rano.Zauważyłam, ze wschody i zachody mają najwięcej uroku, ,kiedy towarzyszą im chmurki na niebie. Pozdrawiam najserdeczniej.

      Usuń
  23. Klik dobry:)
    Niesamowite barwy.
    Od czasu, jak przed moimi oknami wybudowano internat, nie mam widoku na wschód słońca. Kiedyś oglądałam codziennie zaraz po przebudzeniu. Nigdy okien nie zasłaniałam, by słońce mogło mnie witać.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oknami mam tak samo. Muszą być odsłonięte żebym mogła widzieć świat. Sąsiedni blok zasłonił nam tylko latarnię morską i trochę tego żałujemy, bo jej światło biło nawet przez zasłony. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  24. Płonie niebo i złoci się,
    to znów się rumieni,
    cudne obrazy maluje,
    ciepłych barw nie żałuje,
    w parze ze słońcem
    wysyła wszystkim myśli gorące
    dla ogrzania duszy,
    bo kogo taki widok by nie wzruszył?
    Cudne fotki Kasiu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie zrymowałaś komentarzyk, miło było poczytać. To prawda, że przy takich kolorach cieplej robi się na duszy. Serdecznosci moc zostawiam.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.