czwartek, 6 września 2012

Latarnie Niechorze Animacja

Ta jest mi najbliższa. Kiedyś jej światło nie pozwalało nam spać w nocy.
                                     Mam nadzieję, że wieczorem latarenki świecą.

We wrześniu niech świeci  tym co odeszli.
I jakoś jest raźniej z miganiem flary.
Latarnie kojarzą się z morzem, więc dodałam im wody.
Ten gif ma zachęcić do czytania książek o tematyce marynistycznej.
Nawet Japonka wyszywa na kanwie obraz latarni z Niechorza.
Księżyc, nietoperze i pająki może przestraszą kogoś?

52 komentarze:

  1. Przepiękne są te animowane latarnie!!!
    Inne zdjęcia też są śliczne.
    Dla mnie, mieszkanki południowych regionów naszego pięknego kraju, cała marynistyka jest bardzo egzotyczna. Zawsze marzyłam, żeby mieszkać nad morzem. Jeszcze się moje marzenia nie spełniły, ale życie jest tak nieprzewidywalne, że wszystko jeszcze zdarzyć się może. Może więc morze będzie jeszcze bliżej mnie? Albo raczej ja bliżej morza - jak sobie wczasy wykupię, hahaha....
    Póki co jadę w góry - zdecydowanie bliżej.
    Dopiero w niedzielę wyjeżdżamy.
    Na blogu napiszę.
    Raz jeszcze w górę pojadę i sobie pooglądam te cudne obrazy:))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci Jolu miłej wycieczki, bo przecież góry o tej porze są piękne, chociaż więcej w nich koloru byłoby w październiku. Lubiliśmy jeździć w Bieszczady właśnie jesienią, kiedy zbocza pokrywają się czerwienią i złotem. Będę czekać na fotografie. Miłego dnia ze słonkiem.

      Usuń
  2. Hi my sweet friend!!!!!!
    All images are gorgeus!!!!!!!!!!!
    Kisses!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Willkommen auf meinem Blog. Woodcock gewünschten und lächeln werden, für Sie.

      Usuń
  3. Witam, bardzo ładny blog, jest taki inny :)) Zaglądam tu pierwszy ale nie ostatni raz :))

    Zapraszam do nas :)

    ewadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że jesteś, witam serdecznie. Miłego i słonecznego dnia życzę.

      Usuń
  4. Loteczko śliczne, bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia i te z fantazją, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobawiłam się jak za dawnych lat. ostatnio nie robiłam takich rzeczy więc wracam do formy. Miłego dnia.

      Usuń
  5. Fajne to wszystko, ale te latarnie są najfajniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się tak wydaje. Byłam zauroczona wrażeniem, dlatego zapaliłam im światełka. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Lotko, kapitalne są te animacje latarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się jak mogłam. Miłego popołudnia.

      Usuń
  7. Niech stanie się światłość!i stała się światłość. :))

    Jesteś niesamowita Loteczko, Twój optymizm, nazwijmy mary- nistyczny, pomysły, zaangażowanie, wrażliwość i siła po prostu mnie powalają. :))
    Fantastyczne!.. bardzo dziękuję.

    Jako jedna ze "świętych" pozdrawiam optymistyczną pieśnią.
    Oh Happy Day
    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=r1nNdTyDZEs

    Buziaki serdeczne. :)

    Ps. Już wiem dlaczego wskakują mi czasem po dwa komentarze,najpierw piszę kom. a potem się loguję, ot i jedna tajemnica rozwiązana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zostanie druga tajemnica. Trzeba wstawić jakiś obrazek zamiast znaczka. Czarny kolor wybitnie nie nadaje się do rozmowy o kolorach świata. Spróbuj coś pokombinować. Chyba do profilu musisz wejść i do ustawienia konta, a tam obrazek dać. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Zdaje się, że mam już jabłko. :) Poprzedni awatar uciekł mi z komentarzy, choć widoczny w profilu o mnie, prawdopodobnie z powodu za małej wielkości zdjęcia.

      Zapraszam do mnie na mały, wczorajszy poczęstunek , ale mogę ręczyć, że wszystko świeżutkie. :))

      Twoich gości również, jeśli mają ochotę.
      Pozdrówka serdeczne.

      Usuń
    3. Zabieram więc całą watahę i pędzę do Ciebie. Na obiad miałam tylko zupę, więc liczę na coś fajnego. Idę!!!!!!!

      Usuń
  8. Ale bajkowo tu u Ciebie. Podoba mi się tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ponownie. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Witaj Leo!
    Kiedy zobaczyłam Twoje animacje, zaparło mi dech w piersiach.
    Są fantastyczne. To jest coś niezwykłego, ciekawego, pięknego!!!!!
    Potrafisz ocieplić, ożywić kolorami i światłem każde zdjęcie.
    Każdemu zdjęciu poświęcam znaczny czas.
    Jeżdżę kursorem tam i z powrotem.
    Wodospad, książka i zakończenie postu koszem z owocami to prawdziwe cudo!!!!
    Moc buziaków!!!
    Życzę Ci dobrej, spokojnej nocki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, moje są tylko zapalone latarenki, pozostałe, to gotowce z programów. W Przydatnych linkach są te programy i można z nich korzystać. Każdy więc takie cuda może zrobić.Pochwały niezasłużone. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Klik dobry:)
    Jak pięknie robisz, Lotka, swoje obrazki. Bardzo przyjemnie się ogląda. A nietoperze i pająki nie są w stanie nastraszyć. Co nie zrobisz jest takie przyjemne dla oka.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa, ale obrazki są robione w programikach gotowców. Cieszy mnie, że są przyjemne dla oka. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  11. Loteczko, nie byłabyś sobą, gdybyś nie upiększyła swoich zdjęć, które teraz ślicznie wyglądają. Światło dodaje latarniom uroku i tajemniczości.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze korci aby zmienić coś i uatrakcyjnić post. Pamiętasz, ze od zawsze przeróbki fotografii mnie cieszyły. Na tym blogu jest jeszcze więcej możliwości. Miłego dnia.

      Usuń
    2. Loteczko, Ty nas nauczyłaś, jak korzystać z różnych możliwości poprawiania i oprawiania zdjęć. Ja swoje jedynie kadruję i ewentualnie wyostrzam, poza tym niczego przy nich nie robię. Wiesz, że nie mam tyle cierpliwości, ile masz Ty.
      Życzę miłego popołudnia bez deszczu.

      Usuń
    3. Aniu, przypomniałaś mi, że znamy się dłuuuugo, jeszcze z bloga Sybiraków, więc jakieś siedem lat, prawda? To szmat czasu. Jest mi miło, że poznałam Ciebie i że odwiedzamy się nadal. Darzę Cię wielką sympatią i mam nadzieję, że jeszcze tu na blogach posiedzimy. Całuski zostawiam.

      Usuń
  12. Gratuluję niezwykłego pomysłu i wspaniałego wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły są u mnie w linkach i góry, więc każdy może się nimi bawić i wykorzystywać możliwości, jeżeli tylko ma na to ochotę. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Piękne, przepiękne, wspaniałe, cudowne. Jestem pełna uznania dla Twojej pomysłowości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zarumieniłam się. Staram się jak mogę aby posty były w miarę ciekawe do oglądania.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Lotus zatkało mnie. Jesteś wielka. Super. Brak mi słów.Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiła Kalio, znasz te programy. Dziękuje za uznanie i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. 彡♡` Olá, amiga!

    São encantadoras!!!

    Lindo dia!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♡彡.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Ines.Pozdrawiam z Polski. Życzę dużo dobrych dni. Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lotuś, dzięki tobie mój blog staje się coraz ładniejszy. Dziękuję, że mogę czerpać garściami z tego co nam ofiarowujesz. Za to wyróżniłam twój blog nagrodą BLOG AWARD.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniczko,dziękuję za przemiłą uwagę. Za wyróżnienie również całuski dla ciebie zostawiam, ale raczej nie umiem wyróżnić żadnego bloga, bo wszystkich Was lubię i niezmiernie szanuję. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniatury latarń oglądałam na drugiej p.ółkuli. Marek

      Usuń
  19. Cudowne są te latarnie.
    Z przyjemnością do nich wracam.
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jolu za miłe słowa. Tak mnie tu rozpieszczacie, że zaczynam się rumienić. Całuski na dobry dzień zostawiam.

      Usuń
  20. Witaj Leo!
    Wpadłam aby popatrzeć na wodospady, książkę i świecące latarnie.
    Te twoje aranżacje są takie piękne.
    Wielkie dzięki, dzięki Tobie już nauczyłam się wielu rzeczy.
    Życzę Ci dobrej nocki.
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczymy się od siebie nawzajem. Na Twoim wędruję razem z Tobą po Francji i Polsce i jest nam razem dobrze. Przecież po to tu jesteśmy aby umilać sobie życie, a obrazki, które pokazujemy mają cieszyć oko. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Hej!
    No miśka dla dorosłych nie kupiliśmy:)
    Ale sporo innych pamiątek. Było jak w Baśni. Otylię pozdrowię.
    Coś mi brakuje Samiczki Alfa i nie wiem gdzie się podziać:)
    Dziś włóczyłem się bez celu.......
    Za fajnie jak jest to też niedobrze. Za duży skok potem do rzeczywistości:)
    Służyłem w wojsku 10 miesięcy na Przylądku Rozewie. To światło latarni morskiej widziałem codziennie.
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Vojtku, rozmarzony po miłej wycieczce. Idź na basen, pływanie fajnie uspokaja. Mam taką metodę na wszelkie boleści. Miłego dnia.

      Usuń
  22. Witaj Kasiu.Za każdym razem,kiedy Cię odwiedzam,nie mogę wyjść z zachwytu.Chociaż Podglądam Cię,w tworzeniu takich wspaniałych fotek nigdy Ci nie dorównam.Miło jest wpadać do Twego saloniku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła jesteś, dziękuję. Mój "salonik" zawsze otwarty dla gości. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Powiem jedno: brawo Lotus, jestes niezwykla!!!
    Serdecznie Cie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci dobry duszku. Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Loteczko tutaj też nie może się obejść bez mojego komentarzyka, musiałam jeszcze raz to obejrzeć ... jest cudownie i muszę jeszcze raz Cię pochwalić, super to zrobiłaś. Bardzo podoba mi się. Ale jeszcze chciałam się Ciebie spytać, skąd wzięłaś tą Japonkę haftującą?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do Japonki przekażę Ci na Twoim blogu

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.