poniedziałek, 30 lipca 2012

Widok z Latarni Morskiej w Świnoujściu

   Po obejrzeniu miniatur Latarni Morskich w Dziwnowie, weszliśmy na czubek naszej. Pokonaliśmy 280 stopni, nie bez trudności. Nabawiłam się przy tym, zakwasów na kilka dni. 
   Warto było. Mogliśmy ocenić postęp prac na Terminalu Paliwowym i zobaczyć półtorakilometrowy, nowo budowany falochron. Nawet tłumy ludzi opalających się na plaży , widać było jak na dłoni, oczywiście w dwudziestokrotnym zbliżeniu.
Aby weselej się Wam oglądało fotografie, proponuję poklikać na ludziki. 

 
Latarnia Morska.

Prom wypływa w rejs.

Pusta Marina, żaglowce wypłynęły w morze.

Panorama widoku z Latarni.

Falochron i wiatrak, ulubione miejsce spacerów.

Tyle ludzi było w tym dniu na plaży.

Statek wycieczkowy.

Falochron Gazoportu.

39 komentarzy:

  1. Piękna latarnia i piękne zdjęcia,
    ale ja już nie wejdę na te 280 stopni :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było, ale dla takiego widoku polazłabym jeszcze wyżej. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Lotuś, nigdy Cię nie odwiedzę, bo kazałabyś mi jeszcze wejść na tę latarnię, a ja padłabym po dziesięciu schodkach.
    Widoki prześliczne, ale ten tłok na plaży to nie dla mnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedź mnie , proszę. Nie każe Ci nigdzie wchodzić, będziesz jeździć windą, a latarnię tylko pokażę Ci z daleka. Tłok na plaży tez nie dla mnie. Znów świeci, więc dziewczyny poszły się opalać, a my chcieliśmy do Niemiec jechać, ale akumulator siadł i mąż pojechał kupić nowy, bo w czwartek jedziemy do Szczecina. Całuski.

      Usuń
    2. Loteczko, wiesz dobrze, że z przyjemnością bym Cię odwiedziła, ale wiesz też, że taka podróż to nie dla mnie, chociaż po akupunkturze już mi się poprawiło.
      Na szczęście teraz nie ma problemu z kupnem akumulatora, nie to, co kiedyś. W niedzielę jedziemy do rodzinnej wsi.
      Uściski.

      Usuń
    3. Obie więc będziemy podróżować. Życzmy sobie fajnej pogody, aby nie za gorącej. my mamy plany dość fajne, ale nie wiemy ile nam z tego wyjdzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Widoki piękne.Daaaaawno nie byłam na latarni.Obawiam się ,że teraz moje nogi nie bardzo dały by sobie radę z tyloma schodami.Czekam na windę w wieży przy sądzie.Tam też bywałam na górze jako nastolatka.Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłabyś Isiu, na pewno. Przecież tam nikt nie goni, można odpoczywać. Jeżeli potrafisz pływać jak ryba, to sprawności Ci nie zabraknie, a wejść warto. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Lotuś, fantastyczne zdjęcia i równie piękne widoki.
    Kiedy byłam nad morzem, to latarnie nie były udostępniane do zwiedzania.
    280 stopni to nie lada wyczyn.
    Tłumy przerażają ale z drugiej strony to dobrze, że my Polacy możemy wyjeżdżać, zwiedzać, podziwiać cieszyć się pięknem świata.
    Skoro ja podróżuję to inni też podróżują.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plaży tłok, ale powiem szczerze, połowa opalających się, to Niemcy. Dla nich wczasy w Polsce, to raj na ziemi, bo wszystko dużo tańsze. Przy tym są głośni więc nie za bardzo lubiani przez turystów. Już drugi tydzień słońca, z dwoma dniami przerwy. To pięknie się ludzie opalą. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne widoki, zapierają dech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty również pokazujesz ładne miejsca, dlatego chętnie odwiedzam Twój blog.

      Usuń
  6. Klik dobry:)
    O matko kochana, ile ludzi na tej plaży. Mrowisko po prostu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że pokonałaś 280 schodów i pokazałaś piękne widoki z góry, szczególnie na wiatrak, bo ja bym chyba nie dała rady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałabyś radę, to tylko strasznie brzmi, ale pokonanie tylu schodów nie jest trudne. Jeżeli staruszka dała radę, to każdy wejdzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Klik dobry:)
    Góry serdecznie pozdrawiają morze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze serdecznie pozdrawiam góry!!!

      Usuń
  9. Widoki wspaniałe , ludziki umilajace do tego i nic więcej nie trzeba.Super Lotuś . Jesteś prawdziwą czarodziejką.Miłego dnia, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  10. Lotuś mi to-by wystarczyło tylko pomyśleć, że mam pod tyle stopni w latarni wejść, a już miałabym dość, a Ty pomimo wszystko jeszcze nam takie widoki pokazałaś. Ludziki są świetne!!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.
    Zapowiada się ładna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, był moment, że się bałam. Mam lęk wysokości i kiedy o nim sobie przypomniałam, to cofnęłam się w głąb. Najgorzej było robić panoramę, bo musiałam się wychylić. Oj, to było straszne.

      Usuń
  11. A co do ogórków w butlach już sobie przeczytałam i podziękowałam. Teraz dziękuję również Tobie. Nawet dołączyłam linka do swoich ogórków:))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy robić ogórki po powrocie ze Szczecina. Mam ochotę wreszcie zwiedzić trochę miasto, ale mam wizytę u lekarza. Całuski i serdeczności dla Ciebie.

      Usuń
  12. Chyba nie będę w te wakacje w Świnoujściu więc z sentymentem oglądałam te zdjęcia.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień też u nas jest piękna, więc nie koniecznie latem tu się przyjeżdża. Wrzesień zwykle bywa piękny. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Pięknie jak zawsze zdjęcia z latarni ,widoki na plażę nie mówiąc już o rozsypującycm się tekście a ludziki wspaniałe dodają uroku Twoim blogom
    co do schodków 280 myślę ze bym dała rady wejść mam nadzieję że odwiedzę jeszcze
    Świnoujście czuję mój osobisty sentyment do tego miejsca może w przyszłym roku
    serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejście na Latarnię, to wielka atrakcja dla turystów, ale jest tu więcej miejsc do zwiedzania i Forty i Muzeum i Port i wycieczki do Skandynawii i Niemiec. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wiem że jest dużo do zwiedzania do Dani i Szwecji pojechać promem czy statkiem też można och marzenia ,marzenia piękne zdjęcia miłego dnia

      Usuń
  14. Od lat marzę by pojechać do Świnoujścia ale jakoś się nie składa, na przyszły rok będę już miała więcej czasu , bowiem pracuje tylko do marca. Loteczko przepraszam ,ze tak mało się udzielam ale czasu mam jak na lekarstwo, nie dosyć ze pracuję, znowu dopadły mnie kłopoty zdrowotne, to jeszcze dwa tygodnie pilnowałam domu córki bo byli na urlopie. Za kilka dni przyjeżdża do mnie rodzina z Portugalii i są jeszcze inne sprawy o których nie piszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym się nie martw, lato obfituje w nieprzewidziane zdarzenia. A do Świnoujścia watro przyjechać nie tylko latem. Życzę dobrego zdrowia.

      Usuń
  15. Witaj
    Urocze miejsca, piękne fotki :)
    A ja nadal marze o urlopie i wypoczynku :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Procującym nie zazdroszczę, latem jest ciężko. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Przecudne fotki!!!!
    Bardzo Ci dziękuję za kod.
    Jeszcze nie próbowałam wstawiać, bo miałam jakiś kiepski szablon.
    Jego kiepskość objawiała się tym, że w tekstach pisanych litery wchodziły na siebie. Nie mogłam tego zlikwidować i w końcu zdecydowałam się na zmianę szablonu. Wiązało się to oczywiście z różnymi ustawieniami. Teraz jest OK.
    Jutro sprawdzę możliwość wstawienia kodu od Ciebie.Powinno się dać, bo ja w każdą zimę wstawiam sobie śnieg.Wiosną go likwiduję.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojego nowego szablonu, zaraz pobiegnę zobaczyć. Cztery dni mnie nie będzie, mam wizytę u lekarza, chcemy pozwiedzać trochę. Miłego weekendu życzę. Całuski dla Ciebie na dobre dni.

      Usuń
  17. DODAŁAM i DZIAŁA !!!!
    Dziękuję bardzo serdecznie raz jeszcze:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ładnie wygląda. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    2. W tym szablonie nie da się tła zmienić, musi być czarne:(((
      Ale za to wszystko tu działa jak należy i to najważniejsze.
      Ja chciałam blog z narzędziówką obustronną, dlatego nie może być ten, o którym piszesz.
      Muszę cieszyć tym co mam.
      Raz jeszcze dziękuję i też miłego weekendu życzę!
      Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

      Usuń
    3. To jednak blogspot jest ciekawszy do ustawień, bo można wykorzystać dużo możliwości, nawet własne kompozycje.Myślę, ze mój blog będzie co jakiś czas zmieniany, lubię takie zabawki. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  18. Swietnie przybliża twój aparat, byłem niedawno na latarni, dla mnie to żaden problem :)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.