czwartek, 12 lipca 2012

Wakacje nad morzem

   Lato w pełni. Jadą nad morze całe rodziny, bo i dorośli i dzieci potrzebują zregenerować siły. Pogody ładnej, jak do tej pory, u nas nie było, a ponieważ przyjeżdża Księżniczka, wolelibyśmy, żeby słońce w końcu wyjrzało  zza chmurek i pozwoliło jej wysokości pławić się w morskiej wodzie, bo nic lepiej nie leczy alergii, niż plażowanie i kąpiele.
   Za to babcie i dziadkowie, w pełnym rynsztunku staną przy kuchni, aby dogodzić swoim gościom smakowitymi pierożkami i naleśniczkami.
  Wszystkim wyjeżdżającym życzę dobrego wypoczynku i pięknej pogody. Od soboty rzadziej będę na blogu,  wybaczcie proszę.
    Kilka fotografii zmierzchu nad Bałtykiem, a  zachód słońca jest widokiem przepięknym. Przy okazji możecie posłuchać spokojnej muzyki.

56 komentarzy:

  1. Księżniczki zawsze wymagają naszej obecności w realu... :-)))
    Miłego rodzinnego spotkania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, przez półtora miesiąca muszę uzbroić się w cierpliwość. Niech odpoczywają, bo we wrześniu zacznie się prawdziwe życie dla Księżniczek.Miłego dnia.

      Usuń
  2. Ja nie rozumiem nic.
    U mnie jest jedno małe zdjęcie.
    Nie wiem o co chodzi.
    Ale widocznie jakis problem jest....
    Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, teraz go wcale nie widzę. Napisz co się stało?

      Usuń
  3. Piękny ten zachód słońca nad polskim morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, rzeczywiście zachody są piękne. Lubię fotografować niebo o każdej porze,a le wschody i zachody słońca są najpiękniejsze.

      Usuń
  4. Witaj
    Cudne fotki :)
    Pozdrawiam najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podobają, dlatego dałam je może trochę na dłużej. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Lotuś śliczne są te zachody słońca nad morzem i ta muzyka, taka stonowana ...
    Akurat pasuje do tych zachodów. Masz rację, że jak słońce wschodzi też jest przepięknie. O, Księżniczka przyjedzie na wczasy do dziadków, to już widzę jak będziecie jej dogadzali;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy dogadzali. Dziś nazbieraliśmy jagód a w sobotę będzie konkurs na najczarniejszy język. Musimy ją zachęcić do jedzenia pierożków. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Loteczko a czy Twoja wnusia lubi zupki owocowe? Ja robię je z kompotu jakiegoś, borę mąkę ziemniaczaną lub kisiel owocowy, gotuję makaron i już zupka jest. Możesz dodać śmietanę lub nie. Mi smakuje. Teraz właśnie ostatnio robiłam zupkę z kompotu wiśniowego i kisielu takiego samego ...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Nie wiem, na jak długo przyjeżdża Księżniczka, ale coś mi się wydaje, że nie pokąpie się w Bałtyku, bo ma nie być pogody. niestety, 8 czerwca na św. Medarda padał deszcz i było chłodno, więc nie możemy się spodziewać słonecznego lipca.
    Ucałuj wnusię ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prognozy sprawdziły się w ubiegłym roku, więc marzę o tym aby w tym się nie sprawdziły. Kiedy nie ma pogody, jest koszmarnie, bo nie wiadomo co z dzieckiem robić przez cały dzień. Dziś świeci słonko, może coś się poprawi. Mała będzie u nad prawie do końca sierpnia. Córka przyjedzie za tydzień. Przyjeżdżają jutro, więc jeszcze dziś mam luzy. Miłego dnia Aniu.

      Usuń
    2. Loteczko, bardzo bym chciała, aby św. Medard się pomylił, bo mój siostrzeniec z rodziną, w tym z 3- letnim Maciusiem, są właśnie nad morzem. U nas dzisiaj już zdążyło porządnie popadać, a nawet raz zagrzmieć. Na szczęście jest dość ciepło.
      Dawno temu, a dokładnie w 1988 roku, byliśmy na urlopie nad morzem i chyba tylko przez dwa dni mieliśmy słoneczko, resztę dni spędzaliśmy na zwiedzaniu okolicznych miejscowości, dobrze, że mieliśmy małego fiata.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    3. Aniu, córka prosi, abyś odwołała swoje prognozy. Pamięta, że w ubiegłym roku nie pomyliłaś się co do prognoz związanych ze św. Medardem. Nie chcemy mieć w tym roku takiego lata, a wszystkie znaki na ziemi wskazują, ze może tak być. U nas dziś cały dzień leje. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    4. Loteczko kochana, gdyby to ode mnie zależało, przez cały rok byłaby temperatura 25 stopni. Chyba widziałaś, co się dzisiaj stało na północy Polski: nawałnice i trąby powietrzne. Oby sierpień był ładniejszy, bo wg św. Medarda może lać do św. Urszuli, a nie tylko przez 40 dni.
      Życzę Twoim dzieciom cudownej pogody.

      Usuń
    5. Obejrzałam dziś długoterminową pogodę, następny tydzień jeszcze nie będzie najlepszy, a niby potem ma być lepiej.Dziś był i plac zabaw i jazda na koniu na promenadzie, nie na prawdziwym oczywiście, tylko takim na kółkach. Jest tam trochę atrakcji. Miłego wieczoru.

      Usuń
    6. Nie wierz, Loteczko w długoterminowe pogody, bo sami synoptycy mówią, że mogą przewidzieć pogodę tylko na dwa dni. Pamiętasz, jak na Wielkanoc zapowiadano piękną pogodę i co z tego wyszło?
      W ostateczności będziecie chodzić z Księżniczką na basen.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, zachęcają do wakacyjnego wyjazdu nad piękne morze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz duszę wędrownika, więc miałabyś tu co robić, bo i trasy rowerowe są u nas wielokilometrowe i do Niemiec można jechać i piesze wycieczki też ciekawe. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. ŚLICZNE ZDJĘCIA UJĘCIE TAKICH EFEKTÓW TO SZTUKA PROFESJONALIZM POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale to raczej chwila do uchwycenia była piękna. Miłego popołudnia.

      Usuń
  9. andante spianato13 lipca 2012 03:10

    To są moje klimaty. Tam jest mi dobrze, ale nie wiem czy w te wakacje będeę miała możliwość przyjechać do Świnoujścia.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź, przecież zawsze cieszysz się z wizyty w Ś-ciu. Ania zapowiada, że lipiec będzie chłodny, to może sierpień wybierz. Pozdrawiam ciepło z zimnego raczej miasta.

      Usuń
  10. Super zdjęcia.Muszę się także kiedyś wybrać na plażę pod wieczór i coś popstrykać.Acha, przypomniałam sobie [pewnie już po czasie] -miała być Lusia w Ś-ciu i miałyśmy się spotkać?...Czy coś "nie wypaliło"?Nie wiem co o tym myśleć...Ale może wolałyście się spotkać tylko w rodzinnym gronie...Zrozumiem.Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś czas zleciał , trochę ją z programami zapoznawałam, trochę na wycieczki jeździła i naprawdę nie było kiedy, bo wieczorami oczywiście miała tańce. U nas też była zaledwie kilka razy. Prosiła, abym Cię serdecznie pozdrowiła. Prowadzi Chomika, dlatego na blogach się nie zjawia.

      Usuń
  11. Przepiękne fotografie Kasiu i odpowiednia do nich muzyka.Jestem zauroczona takimi widokami.
    Pozdrawiam serdecznie.U mnie się ochłodziło,do Ciebie wysłałam słońce.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, słonko jeszcze nie dotarło, bo strasznie pada, a tu wnuczka już w drodze do nas. Czekam na Twoje słońce i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zachody słońca piękne, a Wam wszystkim życzę wspaniałej pogody i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre życzenia, póki co, pada okropnie. Chętnie obejrzałabym taki piękny wschód albo zachód słońca. Miłych dni z dobrą pogodą dla Ciebie.

      Usuń
  13. Ależ te zachody są prześliczne.
    Powiem Ci bardzo szczerze, że zakochałam się w Twoich zdjęciach.
    Co do blogu Joli, mam podobną sytuację. Otrzymałam wiadomość, że blog nie istnieje. Muszę skoczyć do niej na inny blog. Wejdę przez Napotkane, tam mam Jej blog z W.P. Moje świętokrzyskie.
    Życzę miłego wypoczywania. Teraz jest okres urlopów i różnych wyjazdów, więc nieobecność na blogu bardzo często podyktowana jest tymi przyczynami. Właściwie to przyjemnościami.
    PAAAAAAA, ślę dla Was wszystkich moc całusów.
    Wypoczywajcie. Ja też dzisiaj przesunęłam swój wyjazd z powodu ulewnego deszczu.
    Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siadłam do komputera , mała śpi a ja byłam ciekawa czy macie dla mnie wiadomości o Joli blogu i nie zawiodłam się. Bardzo się cieszę, że jesteście obie i że kontakt z Jolą nie urwał się. Ciekawa jestem jak jest przyczyna usterek na blogspocie. Na Onecie pytaliśmy operatorów, a tu jakieś forum trzeba zakładać. Dziękuje Ci Słonko za miłe słowa co do zdjęć, ja też lubię je i korzystam z każdej nadarzającej się okazji. Ze swojego okna mam widoki na piękne wschody. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  14. Kochane Kobietki!!!!
    Nie wiem jak mam przeprosić za nagłe i niespodziewane moje zniknięcie całkowite!
    Po Twojej Lotuś informacji spróbowałam wejść na bloga 'Słoneczny' z komputera mojego męża, bo na moim było dalej wszystko OK.To co zobaczyłam przeszło moje wyobrażenia! Było dokładnie tak jak opisałaś. Jeżeli napisałabym, że się zdenerwowałam to bym skłamała. Ja się tak przeraziłam, że popadłam w panikę. Mąż zresztą też się zdenerwował i powiedział, że aby uniknąć poważniejszych kłopotów mam natychmiast tego bloga usunąć. No to ja we łzach nad sobą albo nad tym blogiem - już nie wiem za kim bardziej zrobiłam to jednym ruchem.Po tym kroku rozmawiałam na skypie z Marysią z Orzesza z bloga: 'Samo życie'. Okazało się, że Ona już ma ogromne kłopoty związane z blogiem Jasnej.Jej blog opanowała chmara informacji reklamowych dotyczących kotów, których to informacji nie była w stanie w ogóle usunąć.Te informacje nie są widoczne na Jej blogu na zewnątrz tylko w środku. Ona też się zdenerwowała, ale postanowiła walczyć o blog.Nie rozmawiałam z Nią dzisiaj i nie wiem jak sobie poradziła. Prawdopodobnie źródłem całego zła jest blog Jasnej. Nie piszę tego jednak jako pewnika bo na 100% tego nie wiem, ale....wszystko na to wskazuje.Jasna prawdopodobnie zarabia na reklamach. To nie jest nic złego ale to może być źródłem różnych nieprzewidzianych rzeczy.Nie mówię o tym głośno bo może tak nie jest.To są tylko moje domysły.W każdym razie ja uwolniłam się od problemów i na Bloggera już nie wrócę. Mam bloga na WP i zakładam teraz bloga na Onecie.Ale na Onecie są takie szmery-bajery, że idzie mi to coś pomału.Jak tylko uruchomię tę witrynę to dam znać.
    Dziękuję, że napisałaś do mnie, zapraszam póki co do bloga kieleckiego na WP - 'Moje świętokrzyskie' Jak uruchomię blog na Onecie to oczywiście obwieszczę!
    Na razie serdecznie zapraszam do świętokrzyskiego.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze jesteś Jolu i że wyjaśniłaś mi o co chodzi, bo Twój blog zniknął po moim komentarzu, więc nie wiedziałam co jest grane i się zmartwiłam abyś mnie nie posądziła o złe intencje, których nawet nie umiałabym użyć. Ja nie rozpowszechniam bloga, jak zauważyłaś i nie daję grona znajomych, więc póki co mam spokój. Jeżeli coś będzie nie tak, to nie będę niczego żałować, bo żadnych ważnych rzeczy nie daję na tym blogu, po prostu bawię się nim, bo ma dużo możliwości. Na Onecie nie zakładaj bloga, bo szkoda nerwów, oni przenieśli się na inny portal a blogów chcą się pozbyć. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom fim de semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenciosamente, muito obrigado pela sua visita. O sol faz o polonês

      Usuń
  16. To znaczy sfera blogowa jest tam bardzo rozwinięta i teraz nazywa się blog.pl.
    Jest tam bardzo zagmatwane wszystko i rzeczywiście bardzo mało czytelne. Nie widzę np żadnych blogowiczów (???) a przecież na pewno są.
    Starej wersji bloga już założyć tam nie da.
    Chyba rzeczywiście nie będę się tam wysilała ale na pewno na razie nie wrócę na Bloggera.
    Za dużo mnie to kosztowało. Blog świętokrzyski na WP działa znakomicie.Zalinkowałam Cię tam i nie ma problemu. Pozastanawiam się jeszcze nad wyborem - mam czas.
    Dziękuję, że do mnie napisałaś.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam przecież żywotnie zainteresowana tym, co stało się z Twoim blogiem. Zaglądałam do blog.pl, ale nic mi się tam nie podobało, prościzna jakaś. Póki co, będę tu eksperymentować. Przecież tu są blogi na całym świecie, więc czemu mój akurat miałaby spotkać jakaś niespodzianka. Może powinnaś była spróbować naprawić usterkę? A ja proponuję, załóż jeszcze raz i zobaczymy co będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie mam swojego bloga na WP i jestem bardzo zadowolona. Nie ma może tylu narzędzi co w Bloggerze, ale jest dobrze i bezawaryjnie.Wp to polski portal i jakby na to nie patrzeć to musi tu być mniej (różnych) ludzi niż w światowym Bloggerze.Wiedz o tym, że im większa społeczność, tym większe szanse na to, że coś wyjdzie nie tak. Tu jest o niebo spokojniej. A jak ja miałabym znowu włożyć serce i pracę w coś, co mi padnie to nie mam na to ochoty. Ja sobie nabiłam głowę, że to Jasna jest przyczyną całego mojego nieszczęścia blogowego, że ona do mnie pisze, a ja nie odpisuję, bo się boję do niej wejść.
    Coś musiało być, samo tak się nie zrobiło. A zrobiło się w momencie kiedy przesłałam do niej zdjęcie mojego kota - na konkurs. Zachciało mi się to mam. Zapraszam Cię w gości do mnie zawsze, kiedy tylko będziesz miała czas i ochotę.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęci jak to się mogło stać, ale działo się na moich oczach, dlatego robiłam zrzut z ekranu, bo mnie samą to zadziwiło, tym bardziej, że zdjęcia były jednakowe. Może jakaś burza narobiła bigosu? Ale nie wnikajmy, bądźmy razem. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Klik dobry:)

    A u mnie w linkowni cały czas stoi, jako najnowsza notka - "linki". A tu proszę, taki piękny zachód słońca.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawałam linki na blog, to prawda. Niby wstawiłam wsteczną datę, ale niektóre blogi wykazują jako aktualny post. Miłego dnia życzę.

      Usuń
  20. Lotuś cudne zachody nadmorskie nam pokazujesz. Ja teraz jestem jakby w zawieszeniu, jeszcze nie całkiem sprawna , bo staw niestety pozostaje na 70% sztywny, ale ponieważ jestem pracownikiem biurowym na rente liczyć nie moge, a mozliwe do wykorzystania chorobowe i rehabilitacyjne wykorzystałam, więc pracuję, pod biurkiem cwiczę noge , a po południu sie rehabilituję i tak dokoła Macieju. Więc wybacz,że takrzadko bywam. Miłego dnia. Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmartwiłaś mnie trochę Kalio, nie przypuszczałam, ze tak poważne jest to uszkodzenie. Życzę Ci dobrego zdrowia i kondycji, bo Twoje fotografie sprawiają, że życie jest lepsze. Całuski dla ciebie, bądź zdrowa.

      Usuń
  21. Piekne zdjęcia Loteczko ,zatęskniłam za takim spokojnym ciepłym wieczorem i taki zachód słońca. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko usiąść i pomarzyć prawda? W Twoim przypadku, jeszcze ułożyć wiersz. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wnikajmy już jak to się stało to co się stało.
    Ja zaczynam pomału odradzać się na nowo i prowadzę działalność w innych rewirach.
    Zapraszam w wolnej chwili.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam i wracam zadowolona, bo ciekawy blog prowadzisz. Na pewno będę tam bywać.

      Usuń
  24. super zdjęcia
    pozdrawiam Adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Dziękuję za wizytę na nowym blogu.
    Cieszę się, że się podoba.
    Ja mam bardzo dużo albumów i wpadłam na pomysł, żeby je (te albumy,he,he...)pokazać na blogu.
    Stopniowo będzie ich przybywało.
    Zapraszam zatem ponownie!
    Buziaki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie będę oglądać uważniej, kiedy będę mniej zajęta małą Księżniczką. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  26. Kandydat do ręki Twojej Księżniczki, czyli mój Szczerbaty - razem z Pytalskim i rodzicami przebywa w Ustronie Morskim. Szkoda, że Świnoujście na wyspie leży, bo może w trakcie spaceru brzegiem morze - jedno na wschód, a drugie na zachód - spotkaliby się i zbudowali razem jakiś zamek z piasku.
    Serdeczności wakacyjne pozostawiam. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w zamku grałaby muzyka, bo szczerbata Księżniczka, ze szczerbatym Księciem chętnie zatańczyliby swoim Dziadkom cudne tango. Ech, bajkowe są te nasze szczerbole, niech żyją szczęśliwe. szkoda, że pogody na morskie kąpiele nie mają, ale ma się poprawić w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  27. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze skorzystam z zaproszenia. Słonecznych dni życzę.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.