poniedziałek, 23 lipca 2012

Trzy dni Karuzeli Cooltury w Świnoujściu

      Zakończyły się dni z Karuzelą Cooltury.
    Przez trzy dni, Promenada w Świnoujściu tętniła życiem. Spotkania, gawędy, tańce i muzyka, rozbrzmiewały w specjalnie przygotowanych namiotach. Wczasowicze, kuracjusze i mieszkańcy, mogli na żywo spotkać się z celebrytami z różnych dziedzin, zapytać, zrobić zdjęcie i porozmawiać. Byli oni dostępni i przystępni niemal przez cały dzień, chętnie pozowali do fotografii.
W niedzielę tańczył zespół PARADA AGLAJA z Belgii. Piękne dziewczęta, z gracją wykonywały układ taneczny.
 

Zespół Parada Aglaja z Belgii.
Przesympatyczni panowie w tańcu z flagami.
Tomasz Zubilewicz z Olą Kwaśniewską, na spotkaniu z dziećmi.
W tych namiotach odbywały się pokazy, spotkania i zabawy klockami Lego.
Można było skorzystać z rad specjalisty od relaksacji.
Za chwilę odbędzie się spotkanie, publiczność zajmuje miejsca.

45 komentarzy:

  1. Ciekawa ta Karuzela, okres letni obfituje w takie imprezy , ale uważam ,że to bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, bo kontakt z ludźmi znanymi z telewizora, jest nie lada atrakcją. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej karuzeli, to wspaniała rzecz, móc poznać tylu ciekawych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo znanych ludzi przyjeżdża na Karuzelę i są bardzo dostępni, nawet prywatne rozmowy można z nimi prowadzić. Pani Krzywonos, to dusza człowiek i jest ładna. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dużo mówili o tym w telewizji. Na pewno mieliście fajowe wrażenia. Wołoszański chwalił wasze forty. Dobrej pogody dla was. Maryla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, wrażeń nie brakowało, ale najciekawsze było wieczorami. Miłego pobytu Marylko.

      Usuń
  5. Wydaje się że była fantastyczna impreza, zawsze mnie cieszy gdy organizatorzy staną na wysokości zadania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I stanęli, od rana do wieczora coś się działo, w mieście również było ich pełno. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Lotuś, witam serdecznie.
    Jak dobrze, że jestem znowu z Wami.
    To musi być kapitalna impreza. Teraz, latem organizuje się wiele fajnych imprez.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, cieszę się, ze jesteś. Kiedy ktoś z Przyjaciół nie pojawia się na blogu, martwimy się, czy wszystko w porządku. No, już jestem spokojna. Dziś jestem po wycieczce do miniatur latarni morskich. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Nie podoba mi się słowo "cooltura", bo to ani polskie, ani angielskie, a poza tym wszystko mi się podoba. Przynajmniej Twoje miasto żyje. Moje będzie żyć dopiero na początku września.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wrzesień jest Wasz. Powiem szczerze, ta nazwa mi również nie leży, ale muszę jej używać, bo ktoś, gdzieś taką nazwę wymyślił. Impreza w każdym razie była świetna. Mam fotkę z Henryka Krzywonos, fajna i miła babeczka. Wszyscy chętnie rozmawiali z ludźmi i byli wśród tłumu. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Imprezy organizowane na świeżym powietrzu, pozostawiają niesamowite wrażenia.. doskonale rozumiem ten entuzjazm "zdjęciowy" :)... tylko z ta pogodą u was to jakby nie lato... wiem bo moja sister wróciła nie tak dawno z urlopu i narzekała na brak słońca, ale stwierdziła, że chociaż nawdychała się jodu... szkoda, że mnie nie było na tej "karuzeli" :)

    Pozdrawiam, buziaki zostawiam i słoneczka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze Twoja sister wyjechała, bo od wczoraj pogodę mamy jak drut. Moje dziewczyny już dwa dni cieszą się i słońcem i morskimi kąpielami.Miasto moje chętne turystom zaprasza. Znajdzie się i nie najdroższa kwatera i jadło dobre. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Bajecznie,kolorowo,fajna rzecz takie imprezy,taniec kobiet super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardziej lubiłam imprezy, teraz nie zawsze mam ochotę na głośną muzykę, czy zatłoczone miejsca. Karuzela przyciąga, bo celebryci mieszają się z tłumem i jest miło. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Cieszę się,że takich imprez jest coraz więcej i ludzie nie siedzą w domach, tylko w nich uczestniczą. Pokazana przez Ciebie musiała być świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka lat z rzędu Karuzela u nas się kreci i weszła do stałego programu imprez letnich. Miłe zdarzenie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. O jejku, takich wspaniałych imprez w Świnoujściu nie pamiętam. Ich nie było, przynajmniej, kiedy ja tam bywałam.
    Fantastyczna Karuzela!
    Kolorowo, wesoło, nawet pogoda dopisała.
    Widzę, że zachowałaś się czujnie, porobiłaś kapitalne zdjęcia oddając atmosferę, a filmik także zobaczyłam z przyjemnością.
    Dziękuję, bo oglądając czułam się tak, jakbym tam była.
    Uściski
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Lilianko. Impreza wspaniała i tylu sławnych ludzi, lubianych z telewizji, można było dotknąć, porozmawiać, zrobić z nimi zdjęcie. Prawdziwa integracja "ludu miast i wsi" ze sławami naszego kraju. I tyle muzyki, spotkań i miłych rozmów. Jesteśmy usatysfakcjonowani. Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

      Usuń
  12. je ferais aussi de même m'allonger sur l'herbe....

    OdpowiedzUsuń
  13. jak widze macie tam atrakcji co nie miara, pogoda też chyba dopisuje , zatem nic tylko odpoczywać i korzystać z tych dobrodziejstw. Miłego dnia Lotuś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dopiero od wczoraj jest ładna, słonko przez dwa dni pięknie świeci, dzieciaki na plaży. Imprez u nas rzeczywiście jest dużo latem. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Super impreza !!!
    Pana Zubilewicza bardzo lubię!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomka też bardzo lubię, dlatego najwięcej jego zdjęć mam w zbiorze. Był sympatyczny i na spotkaniu z dorosłymi i z dziećmi. Jeszcze urzekła mnie p. Krzywonos. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Witaj
    Lato, to atrakcje wypoczynkowo- turystyczne, zwłaszcza w większych miastach i dobrze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie chociaż mogą odpocząć i skorzystać z rozrywek. pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Dzięki za info.
    Nie, nie znam tego bloga.
    Nie wiem z jakiej jest witryny?
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że z blogspota. Na Onecie nie zdarzało się nam, aby pojawiały się wirusy, tu jest chyba za bardzo międzynarodowo. Jeżeli nie masz, to bardzo dobrze. Miłego dnia.

      Usuń
  17. Te flamandzkie dziewuszki w rzeczy samej niczego sobie...:) A mówią, że to Polki najładniejsze...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapatrzyłeś się Waćpan na dziewuszki, ale o Polkach nie zapominaj, tym bardziej, że są w zasięgu reki. Najmilej pozdrawiam.

      Usuń
  18. Cieszę się Kasiu,że wyciągnęłam Cię na spacer,mnie on trzyma w pionie,a z otoczenia czerpię energię.Ja mam tak dużo ciszy,że aż dzwoni w uszach,dlatego wiosną i latem hałas mi nie przeszkadza,jedynie co mi przeszkadza to gdy ktoś zakłóca ciszę nocną i roboty drogowe.
    Pozdrawiam serdecznie,pamiętaj ruch to zdrowie:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, ale czasami trudno mi jest pokonać lenia. Wczorajsze wejście na Latarnię przypłaciłam zakwasami w łydkach. Nic to. Dziękuję pięknie i pozdrawiam.

      Usuń
  19. Jak fajnie spędzony czas udokumentowany zdjęciami, i tak trzymaj kochana lato w pełni.A ja siedzę u córki i pilnuje domu i dobytku a oni buszują w Chorwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pomóc, nie ma wyjścia. Moje dziewuszki już trzeci dzień na plaży, a ja trochę odpoczywam. Mądrze się opalają, bo nie są upieczone na raczka. Miłego odpoczynku Ci życzę.

      Usuń
  20. Klik dobry:)
    Lubię takie imprezy w miastach, kiedy deptaki tętnią muzyką i tańcami.

    Pozdrawiam serdecznie.

    PS. Laptopka mam ze sobą, ale z łącznością kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wędruj sobie, wędruj. Miłych wrażeń Ci życzę i z przyjemnością poczytam i obejrzę zdjęcia, bo ostatnie mnie urzekły. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Pamiętam, jak wpadłaś do mnie na chwilę, żeby zostawić wiadomość, że o mnie nie zapomniałaś :o) Ja też nie zapomniałam ;o))) Oraz chciałam powiedzieć, że jak zwykle piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze jesteś. Nie daj się rodzinie, a ciocią bądź, ale z daleka. Naucz się tego, że lato jest i dla Ciebie odpoczynkiem, nie musisz stać przy garach i zmywaniu. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Pozdrawiam serdecznie.Bardzo ciekawy blożek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  23. Piękna impreza jak zawsze Świnoujście tętni życiem czuje się tę wspaniała harmonię tańca i muzyki ,spotkania ze sławnymi ludźmi jest bardzo przyjemne odpocząć tez można milego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem takich atrakcji mamy w bród, ale nie zawsze chce się wychodzić z domu, lenistwo przeważa. Miłego dnia.

      Usuń
  24. Zawsze sie ciesze jak widze, ze ludziom chce sie chciec... Ze jedni tworza a drudzy podziwiaja... Mysle, ze to pretekst do wymiany mysli i poznania czegos nowego. Bardzo mi sie Twoja relacja podoba. Serdecznosci Lotus, calus dla Ksiezniczki!

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.