czwartek, 5 lipca 2012

Program do tworzenia ruchomych obrazków

  Podaruję Wam zabawkę na lato. Jest to program do ozdabiania fotografii, czy kartek. Przesadziłam z efektami, aby pokazać możliwości programu. Trzeba kliknąć w strzałkę, pobrać obrazek z komputera i poczekać aż się załaduje. Potem wybrać sobie odpowiedni efekt, klikając z lewej u góry na różne możliwości. Jak mamy gotowca, to po prawej u góry klikamy na zielonego ptaszka i otrzymamy adres obrazka, a jak chcemy zapisać  go na komputerze, to pod spodem będzie taka możliwość "save".

to klik do adresu strony z programem:

Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystkich takie zabawki interesują, dlatego będzie do dwudniowa prezentacja. Pozdrawiam serdecznie.
                                                                    A to efekt

21 komentarzy:

  1. Dziękuję, efekty są wspaniałe, będę korzystać, tylko ciekawa jestem czy pójdą na Onecie, bo tam wciąż jestem. Dziękuję.Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, na Onecie idą, bo kiedyś dawałam. Możesz więc śmiało przystąpić do pracy. Miłego dnia.

      Usuń
  2. Dziękuję zapisałam sobie adres, zajrzę w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, czekam na Wsze prace, na pewno będą ładniejsze od mojego mazidła. Miłego dnia.

      Usuń
  3. Lotuś, fantastyczna praca. Jeżeli znajdę chwilkę czasu będę próbowała to zrealizować.
    Gdybym miała problemy, będę do Ciebie pisać o pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, chętnie służę. Pisz z bloga http://kasia-komi60.blog.onet.pl? Tam można pisać i trafia do mnie na pocztę. Miłego dnia.

      Usuń
  4. Piękna prezentacja ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres zapisałam, ale czy go wykorzystam, to nie daję głowy.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczyłam, że nie wszystkim się takie bajery podobają, ale może ktoś skorzysta.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Lotuś podany adres już sobie wzięłam i dziękuję ...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się kiedyś przyda i ugotujesz z tego fajne danie. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Lotka, idziesz z czasem i to mi sie podoba. To nalezy chwalic.
    Ja niestety, ale wciaz gonie z czasem. Nie moge dogonic obecnej chwili.
    Wlasnie wrocilam z Polski. Wyczerpana emocjami. Jak sie domyslasz ten moj wyjazd byl zupelnie inny od poprzednich.
    Spelnilam swoje marzenie. Polska przyjela mnie otwartymi ramionami. Ujela. Jest mi tak bardzo, bardzo milo.
    Mialam duzo promocyjnych spotkan, ktore cieszyly choc przyznaje ze czesto mialam wielka treme.
    W najblizszych dniach zrobie wpis na blog z moim pierwszym radiowym programem. Jak bedziesz dysponowala godzina wolnego czasu, zapraszam. Posluchaj. Tym razem bedziesz mogla mnie uslyszec.
    Pozdrawiam cie bardzo serdecznie
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno przeczytałam komentarz. pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jestes niezmordowana, podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam!!!!
    Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. DZISIAJ TRAFIŁEM NA TĄ STRONĘ PODZIWIAM SUPER

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.