niedziela, 1 lipca 2012

Ostatnia odsłona "Różanki"Szczecin


29 komentarzy:

  1. Lubię muzykę puścić w tle i tak pracować przy komputerze :-)
    A róże piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię, ale czasami wolę ciszę. W poprzednim poście miałam ptaszki i musiałam je usunąć, bo zaczęły drażnić po pewnym czasie. Pozdrawiam ciepło, u nas 40 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lotuś,
    zdjęcia róż cudowne, nie wyróżnię żadnej, gdyż wszystkie są przepiękne.
    Powiem Ci, że odpłynęłam, kiedy usłyszałam Abby.
    Każda zamieszczona przez Ciebie melodia, jest piękna.
    Też wgrałam muzykę, ale przy podglądzie postu wyskakuje mi error, więc ją wykasowałam.
    Czy miałaś taki przypadek ?
    Fantastyczne zdjęcie nagłówkowe.
    Oczywiście dziękuję za życzenia urlopowe i wakacyjne.
    Życzę miłej niedzieli. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod postem Muzyka w życiu człowieka podałam e-mail, wyślę Ci kod muzyki, tylko napisz jaka ma być. Różne niespodzianki mnie spotykały kiedy dawałam muzykę i nie mogę rozszyfrować od czego to zależy.A tu są różne Muzykony, może coś dla siebie wybierzesz? Pozdrawiam ciepło, życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klik dobry:)

    Róże, jak kwiaty u Ciebie zawsze, piękne.
    A z prezentem zupełnie nie wiem, co mam zrobić. Po kliknięciu widzę napisy po rosyjsku i kod obrazkowy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie można zrobić sobie taką kartkę z muzyką. Na pewno znasz rosyjski, podróżowałaś po Ukrainie, pamiętam. Miłej niedzieli i wesołego kibicowania.

      Usuń
    2. Tak, dam radę przeczytać i zrozumieć.

      Ależ emocje wczoraj były. Nie znam się na piłce, to nazwę mecz po babsku - piękny.

      Usuń
    3. Dla mnie też był "piękny", bo znam się tak samo jak Ty. Zasłużenie Hiszpanie wygrali, piłka chodziła im jak w zegarku. Co do kartki, to musisz mieć tylko adres piosenki MP3 z http. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Witam w niedziele róże są piękne piosenki jeszcze ładniejsze a niespodzianka superowa
    zadałaś mi lekturę na parę dni myślenia i kombinowania co i jak zrobić bardzo się cieszę i dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz sobie radę. Przecież potrafiłaś rozpracować programy z bloga na Onecie i robiłaś piękne kartki. To program, w którym robi się takie kartki jakie zaprezentowałam. Miłego popołudnia.

      Usuń
  7. Róże obejrzałam z przyjemnością, bo są wspaniałe, muzyki nie słuchałam i wiesz, z jakich powodów (bo nie lubię). Przede mną w kryształowym wazoniku stoi purpurowa róża i pachnie tak, jak powinny pachnieć prawdziwe róże, bo te z kwiaciarni pachną jedynie zielskiem.
    Miłego dnia.
    P.S. U nas przed chwilą przez 10 minut padał deszcz, akurat tyle, aby biedne wróbelki miały co pić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też wolę te z ogrodu. Na mojej działce, najbardziej pachniały żółte róże. Nic, co sztuczne nie dorówna naturalnemu. Mnie ogromnie cieszą chabry i maki na polu. Wszystkie kwiaty uwielbiam, ale mam sentyment do polnych. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Chyba teraz nie mam żadnej żółtej róży na działce, kiedyś miałam śliczne, podobne do herbacianych. Chyba kwiaty w kwiaciarniach są pryskane specjalnymi preparatami, aby się dłużej trzymały i to zabija ich zapach.
      Lotuś, myślę, że obie wychowane na wsi, znałyśmy najpierw kwiaty łąkowe, a dopiero potem ogrodowe. Moja mama nie sadziła kwiatów w przydomowym ogródku, bo warzywa były ważniejsze. Potem zaczęła sadzić georginie, które jednak pięknie nie pachną.
      Miłego dnia.

      Usuń
    3. Obie znamy kwiaty z dzieciństwa. Zbierałam łąkowe kwiaty, a były tam łąki kolorowe. Pamiętam nawet ich zapach. A zapach kopru, koniczyny, zboża, miodu z plastra. Wspomnienia czuję całą sobą. Tylko kilka gatunków róż hodowlanych pachnie, pytałam w kwiaciarni.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ależ cudowny prezencik....Przecudne różyczki ubrane w kolorowe sukienki i muzyka....jest pięknie....Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie...Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krystynko. W programie z prezentem, pod klikiem, można wykonać taka kartkę jak zaprezentowałam z moimi różami. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Róże piękne, wprost przecudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę, a wyobraź sobie całe ich pole? To "Różanka" w Szczecinie właśnie.

      Usuń
  10. Loteczko jestem dla Ciebie pełna podziwu, ile Ty pracy musiałaś w to wszystko włożyć. Prezencik jest super, tylko muszę nad nim troszku posiedzieć i się zorientować. Pogoda u mnie zapowiada się ładnie, więc zaraz lecę na działkę. U mnie cały czas kwitną też różyczki na ogródku (żółte).
    A te z ogrodu różanego są przepiękne. Loteczko bardzo podoba mi się ten menuet, który jest przy trzeciej róży :)
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyka łagodzi obyczaje, tak mówią, jak się tak nasłucham, to czuję się lepsza. Co do róż i kwiatów, to znasz moje zamiłowanie to kwiatów i tych ogrodowych i domowych, które zasłaniają mi całe ściany w pokoju. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądanie kwiatów przy muzyce,toż to raj.Dzięki za relaks Kasiu i za prezent,który muszę dopiero rozgryźć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do muzyki, kartka i już masz efekt taki jak u mnie na różach. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Róże cudowne!!!
    Czas lata to czas dla róż.
    Muzykę dobrałaś znakomicie.
    Najbardziej podobało mi się 'Jezioro Łabędzie' - cudne to jest:)))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się podzielę Jeziorem, bardzo proszę. Róże zawsze cieszą oko, a tu było ich całe pole, to dla mnie raj. Nie czułam, gorąca i przez dwie godziny w upale, w pełnym słońcu robiłam zdjecia. Miłego dnia życzę.

      Usuń
  14. Witaj
    U mnie brak róż chwilowy, za to cudnie kwitną lilie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnę zobaczyć, bo to tez cudne kwiecie. Miłego dnia.

      Usuń
  15. Dzięki hurtowemu zmniejszaniu zdjęć, udało mi się szybko zrobić 3 albumy w Picasa. To Twoja, Lotka, zasługa. Dziękuję pięknie :) Dyg, dyg! Cmok, cmok!

    Poprzednie robiłam całymi miesiącami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dyg, dyg! Cmok, cmok! Cieszę się i merdam uszkami idę spać cała radosna.

      Usuń
  16. Sliczne te roze... Czajkowski przy pierwszej rozy to piekny zestaw :-)))
    Serdecznie Cie Lotus pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.