sobota, 7 lipca 2012

Może się przyda

Kilka zabawek na weekend, dla odwiedzających mojego bloga. Kliknij w okienko, ukaże się kod


Tu dacie obrazek około 400szerokości, lub tekst
Kod do ramki. Ona się rozsuwa, można dawać więcej obrazków i tekst w to miejsce, gdzie jest napisane. Likwidujecie mój tekst, wstawiacie swoje obrazki, lub tekst, uważajcie aby nie usunąć znaczków

http://youtu.be/ez8TzRc_lUY&autoplej=0&kolorek=ee1b28&typek=3
Kod do muzyki Trojanka-kliknąć w ramkę, ukaże się kod





Kod do pukającego ludka-kliknąć w środek ramki



Kod do pieska-kliknąć w środek ramki, ukaże się tekst do kopiowania

24 komentarze:

  1. Skorzystałam z gościnności i pobrałam od Ciebie 'cudny program' Może skorzystam.
    Bardzo dziękuję :)))))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, po to zamieszczam propozycje aby z nich korzystać. Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zachęcająco napisałaś, że może ten piesek do kotka......
    Dziękuję :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę zobaczyć, czy nie za głośno szczeka, bo Twój kot jest uroczy. Kiedy nie zajrzę, on śpi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz Jolu, moja wina, nie zabrałam kopiowania. Przepraszam i dziękuję za to, ze mi uwagę zwróciłaś. Całuski za to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam i co dalej mam z tym zrobić?
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze na GG co trzeba zrobić z ramką, co do kodów innych, to daje się je do JavySkript. Miłego dnia, u nas się chmurzy.

      Usuń
  7. POZDRAWIAM SERDECZNIE ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU
    ŻYCZĘ PRZEMIŁYCH DNI WAKACYJNYCH I MIŁEGO WYPOCZYNKU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agatko. Ja wakacje mam przez cały rok ale Wy młodzi musicie odpocząć latem aby mieć siłę na naukę i pracę zimą. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Lotuś,
    próbowałam wgrać ramkę.
    Kod miałam na pół postu..
    Potem chciałam wstawić zdjęcie kwiatu i... klapa.
    Muszę przyznać, marna jestem w te klocki.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na pocztę. Nie jest to trudne, tylko trzeba przełączyć napisaną notkę na HTML.Miłego dnia.

      Usuń
  9. Pozdrawiam na pewno skorzystam dziekuje miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że umiesz, cieszę się, pozdrawiam.

      Usuń
  10. Fajne wszystko :-)
    Na pewno przyda się, tylko wstawię we właściwym momencie ...
    Czasami są właśnie potrzebne jakieś kolorowe inne gadżety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, wkrótce dam coś nowego. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Już działa !!!
    Bardzo dziękuję:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i to nie jest prawda, że pies z kotem nie mogą żyć w przyjaźni, prawda? Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Witaj Kasiu,ja dużo nauczyłam się dzięki Tobie korzystając z linków na tamtym blogu,ale daleko mi do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, to efekt mojego ślęczenia nad kodami przez dwa tygodnie i szukanie co z czym się je. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. A jakiej flaszy zacnej, zamiast tych kotków i piesków nie było?:))
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poczekam na chałwę, albo inne delicje :)

      Usuń
    2. Na fraszę chałwę i inne delicje przyjdzie czas, ten post zamieściłam na prośbę zainteresowanych. Nie zawsze pisane jest cudnie piękne, czasami i obrazkiem trzeba oczy nacieszyć. Nic to, że w leciech kobieta.

      Usuń
  14. andante spianato8 lipca 2012 21:18

    Jak zwykle u Ciebie ciekawe propozycje,. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot, nie każdemu one przypadają do gustu. A ja, jak wiesz, chętnie innym służę.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.