czwartek, 26 lipca 2012

Miniatury Latarni Morskich

  W poniedziałek pojechaliśmy do Dziwnowa. Obejrzeliśmy osiem miniatur Latarni Morskich. Byliśmy trochę rozczarowani, bo liczyliśmy, że będzie ich więcej . 
   Zwiedzanie nie zajęło nam dużo czasu, więc weszliśmy na naszą Latarnię Morską i obejrzeliśmy z góry  falochron, budowany dla Gazoportu. Ma już półtora kilometra długości. Pogoda dopisała, a widok z góry był piękny,   nawet plażę w Niemczech widać było dość dokładnie.

Latarnia Morska na Helu


Latarnia Morska-Jarosławiec


Latarnia Morska w Jastarni


Latarnia Morska w Kikucie


Latarnia w Krynicy Morskiej


Latarnia Morska w Niechorzu


Latarnia Morska- Rozewie


Latarnia Morska-Stilo

54 komentarze:

  1. Cudne są te latarnie w miniaturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie wyszły im ładnie, to skala 1:10. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł, fantastyczne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie było na naszym terenie takich budowli więc na pewno warto. Miłego lata.

      Usuń
  3. Lotuś,
    to nic, że tylko 8, ale są przepiękne.
    Fajnie, że robią teraz miniatury: zamki, latarnie, kościoły, budowle...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo mi się podobały miniatury zamków, nie wiem czy one były u Ciebie? Pomysł dobry i kojarzy się z regionem, tylko musi być ich tu znacznie więcej. W Niechorzu podobno jest 16 miniatur, ale w Dziwnowie remontują zwodzony most, dlatego nie pojechaliśmy dalej.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetne,a Twoje napisy dla nich rewelacja.
    Kasiu,jestem grubsza;65kg:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musimy spotkać się gdzieś po środku. Ty pospaceruj bardziej intensywnie, a ja w tym czasie poleżę, dobrze? Wyrównamy i ruszymy razem do boju o zdrowy tryb życia. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  5. Mimo iż nie ma ich za dużo, ale są ciekawe. Podpisy pod nimi świetnie zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cieszyłam się, ze trafiliśmy, bo miniatur do tej pory nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Lotuś piękne są te latarnie miniaturki, szkoda, że niema ich nieco więcej (osiem to mało). Świetny pomysł z tymi uciekającymi podpisami ...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niechorzu jest ich 16, ale nie pojechaliśmy, bo zwodzony most w Dziwnowie jest w remoncie i czeka się na przeprawę. Pojedziemy tam we wrześniu. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Lotuś, ale ze mnie ciemna masa, nie mogę poradzić sobie z tym ebeam, o którym mi napisałaś. Jak go mam poszukać? 16 latarni to nie siedem :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Pojedziemy na pewno. Link podałam. Miłego weekendu życzę.

      Usuń
    4. Lotuś za linka serdecznie dziękuję. Już byłam, widziałam i pomysłowi się na dziwowałam ...:)
      Życzę miłej niedzieli.

      Usuń
    5. Miłej niedzieli życzę i trochę słońca po ulewie.

      Usuń
    6. Loteczko i co wiesz już jak to z tymi ogórkami jest, bo widziałam, że tam się dopytywałaś? Jeśli tak to proszę nadaj mi na e mail. Z góry dziękuję.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    7. Już wiem, napisałam na blogu na początku notki. Zajrzyj do niej. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. EXTRA !!!!
    Jak pięknie zrobiłaś podpisy !!!!
    Teraz zrobiła się moda na miniatury i to jest bardzo fajne.
    Ja widziałam park miniatur w Częstochowie (miniatury sakralne) i w Ogrodzieńcu (miniatury zamków). Teraz zobaczyłam miniatury latarni morskich, a pod samymi Kielcami w miejscowości Krajno ( w drodze na Św.Krzyż) są miniatury różne: jest Piramida Cheopsa, Opera w Sydney, Łuk Triumfalny, Krzywa Wieża w Pizie, Koloseum rzymskie i inne. Ma podobno być jeszcze Niagara...
    Ja jeszcze nie byłam, bo myślę, że na początek jest bardzo dużo ludzi. Wybieram się pod koniec wakacji.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na Twoje fotografie. Żałuję, ze takich rzeczy nie mam w naszej okolicy. Jest to niezły sposób na zarabianie pieniędzy, bo wstęp 8zł, to dość dużo i mogą następne eksponaty kupować. Wybierz się koniecznie, a ja będę czekać na fotografie. Zaglądałam na bloog do środka i nie bardzo mi się podobało, bo HTML nie jest tam wykorzystywany tak jak na blogspocie. Chyba nie dałoby rady takich napisów zaprezentować.

      Usuń
  8. Piękne są te miniaturki. Prawie wszystkie widziałam na żywo i muszę przyznać,że te miniatury są bardzo wiernie odtworzone. Pozdrawiam gorąco i miłego weekemndu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja do tej pory nie widziałam miniatur. Może przenieśli jr do nas z innego terenu? Pozdrawiam.

      Usuń
  9. 彡✿✿⊱╮
    Fantástico!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿彡¸.•°`♥✿⊱╮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saudações da Polónia
      Bom Fim de semana!
      Eu desejo que o sol em seu coração

      Usuń
  10. Hi my new friend!!!!
    I like this idea in the garden!!!!!!
    My name is Effie.
    Kisses!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome to Effie. I am pleased that you visited me. Thank you very much. I wish you lots of sun.

      Usuń
  11. Klik dobry:)

    Niezły pomysł ktoś miał z tymi latarniami morskimi. Faktycznie szkoda, że tylko 8.

    Szkoda też, że mnie tam nie ma,skoro pogoda ładna.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj, bo dziś trochę się popsuło. Jest ciepło, ale rano padał niewielki deszcz. Miłego pobytu. Może polubisz oscypki, bo ja je bardzo lubię, nawet te podrabiane.

      Usuń
  12. Na razie nie zrobię zdjęcia całego krzewu budlei, bo jest za mały żeby się tak pokazywać. Oczywiście, że są inne kolory. Lubię budleje, bo ślicznie pachną i przyciągają motyle. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa byłam co to za roślinka. Może kiedyś pokażesz całą, albo poszukam w internecie. Miłego weekendu życzę.

      Usuń
  13. Coz, nie bede sie powtarzac: przepiekne! Tylko 8? To i tak duzo!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej, obiecują właściciele. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Mało się na tem rozumiem, aliści zdało mi się, że więcej nam tych latarń nad morzem ocalało...
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latarń nad Bałtykiem jest więcej i mam nadzieję, że właściciele zadbają, a by w przyszłości miniatury wszystkich, znalazły się w zbiorze. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Witam w nowym miejscu....:) Dawno nikogo z sieci nie odwiedzałam. Nadmiar obowiązków i lenistwo spowodowało, że nie zaglądam do kompa ponad pół roku. Ale mam nadzieję, że mi ta niemoc komputerowa i sieciowstręt w końcu minie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, bo towarzystwo tu miłe i poczujesz się wśród nas dobrze. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Co raz więcej jest takich parków Miniatur w Polsce...Zapewne w późniejszym czasie latarni przybędzie a może właściciele wpadną na inny pomysł co do uatrakcyjnienia tego miejsca.Czas pokaże.
    Przesyłam pozdrowienia i przepraszam za tak długą nieobecność ale po odpoczynku (o tym kiedyś w poście napiszę) nastał u mnie pracowity czas:(
    Przytulam Cię Loteczko i życzę spokojnych i mile spędzonych dni:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że jesteś Aniołku, bo trochę mi Ciebie brakowało. życzę Ci szczęśliwych dni i uśmiechu na każdy nowy ranek. Całuski serdeczne zostawiam.

      Usuń
  17. Sama chętnie bym obejrzała te latarnie morskiej.
    Fajne :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł niezły, tylko musi być tego więcej. Plany mają dobre i ciekawe.

      Usuń
  18. Witaj
    Fikuśne, malutkie, ale urokliwe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są identyczne z oryginałami, tylko w skali 1:10. Miłej niedzieli.

      Usuń
  19. Teraz jest moda na miniatury, więc aby przyciągnąć turystów, w Dziwnowie zrobiono repliki latarni morskich, bo czegóż by innego. Nie wiem, ile jest latarni na wybrzeżu Bałtyku.
    Miłego wieczoru. U mnie spadł dzisiaj deszcz i trochę pogrzmiało, przynajmniej w nocy będzie można wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wybrzeżu Bałtyku jest około 14 latarni. Pomysł dobry. U nas wczoraj padało rano, a dziś od rana lało i to potężnie. Chyba skończyła się Ameryka z dobrą pogodą, szkoda. Miłej niedzieli.

      Usuń
    2. To i tak jest więcej niż połowa latarni, więc nie narzekaj;)
      U nas chyba padało całą noc, a od samego rana padało już dwa razy. Chyba jeszcze pogodowa Ameryka się nie skończyła, ale będzie przeplatana deszczem i burzami, oby niegroźnymi.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    3. Oby się Twoje słowa sprawdziły, że Ameryki jeszcze trochę będzie. Dziewczyny odpoczywają, Lenka trochę na ucho narzeka i gardło,więc odpoczynek im się należy po tygodniu plażowania.

      Usuń
    4. No widzisz, to jednak Twoje dziewczęta miały trochę nadmorskich przyjemności. U mnie dziś była pogoda gastronomiczna, jak mówił mój szwagier: raz padało, raz lało, ale mimo wszystko było cieplutko.
      Uważajcie na to ucho Lenki, bo to nieprzyjemna sprawa.
      Buziaczki.

      Usuń
    5. Dziś znów upał. To dobrze dla dziewcząt, natomiast my jedziemy w środę do Szczecina, mam wizytę u lekarki i USG. Może zatrzymamy się tam do niedzieli. Mam ochotę pojechać do Przelewic, gdzie jest ogród dendrologiczny.Zobaczymy jaka będzie pogoda, obawiam się upału. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Mysle, ze to przyjemna ciekawostka dla turystow a z czasem miniatur przybedzie!
    Serdecznosci i usciski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przybędzie, pytaliśmy o plany. Chcą nie tylko latarenki prezentować. Mają miniaturę wąskotorówki. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  21. Szukam i szukam i nie mogę Księżniczki na tych zdjęciach znależć.
    Latarenki piękne, kilka z nich widziałam w naturalnej wielkości.
    Serdeczności Lotko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wkleję Ci uśmiech naszej szczerbatej Księżniczki, bo zrobiłam zdjęcie i bardzo mi się podoba.Przy latarenkach nie było małej, grzała się z mamą na plaży. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  22. Ale gwiazdki się sypią śliczne, jak w niebie !!!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już biegnę, a gwiazdki sypią się, bo słońce świeci w dzień, więc nocą się ich na niebie nazbierało. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.