sobota, 23 czerwca 2012

Róże


Kilka piosenek do posłuchania

31 komentarzy:

  1. Lotka piękne różyczki wybrałaś dla Swojego taty
    jest DZIEŃ OJCA (ja też odwiedziłam swojego)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nasz obowiązek, prawda? Dzień Matki i Ojca wymyśliły mądre osoby, bo to świeta najważniejsze w roku. Miłego dnia.

      Usuń
  2. JUŻ NAPRAWIŁAM I PRZEPRASZAM ZA UTRUDNIENIE DOSTĘPU DO MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Ja ustawiłam u siebie prawidłowo, a inni noga nie znaleźć. Miłego dnia.

      Usuń
  3. .(?).☼(▒)(▒))  Serdecznie
    ..(▒)(▒)۰̮̑●̮̑۰(▒) pozdrawiam!
    (▒)۰̮̑●̮̑۰(▒)(▒) Życzę dnia
    ..(▒)(▒)) pełnego radości
    ╔║═╗║ i pogodnych myśli..
    ║╚═║╝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, piękne są Twoje życzenia, bardzo dziękuję.

      Usuń
  4. Chyba Twój tatuś kochał białe róże, bo tylko takie umieściłaś w tym poście. Ja kocham wszystkie kolory tych pięknych kwiatów.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przypadek, że dałam białe. Jak większość facetów, nie odróżniał róży od szczypioru, ale czasami lubił zapach róż, bo kiedyś one chyba ładniej pachniały, jak wszystko zresztą. Miłej niedzieli.

      Usuń
  5. Wyjątkowy dzień i trzeba pamiętać.Najpiękniejsze z kwiatów wybrałaś dla swojego taty,które są tak piękne jak Twoja miłość do niego.
    Przesyłam moc serdeczności:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe róże są cudne i takie jakieś niewinne. Miłość do rodziców trudna jest do wyrażenia. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękna róża,królowa wśród kwiatów,
    jak piękne jest serce,które o bliskich pamięta,
    każdy Rodzic jest wart,by otrzymać piękny kwiat.
    Ja nie mogłam pojechać,ale zapaliłam znicz,również wirtualny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wystarczy, bo ich energia i tak jest gdzieś blisko nas. Czasami musielibyśmy jechać wiele kilometrów. Najważniejsze, ze pamiętamy, prawda? Miłej niedzieli.

      Usuń
  7. Skoro był Ów róż miłośnikiem, to piękniejszego prezentu czekać nie mógł:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie był miłośnikiem kwiatów, jak każdy mężczyzn, ale co mogę mu dać dziś? Mogę zapalić światełko i różę na blogu "posadzić. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Lotuś, co możemy ofiarować naszym Tatusiom ?
    Kwiaty i modlitwę. Mój uwielbiał bratki, cynie i astry.
    Kiedy zakwitały bratki, chodził, podziwiał i liczył ile każdy krzaczek ma kwiatów.
    Jeszcze dzisiaj widzę w jego oczach radość, podziw do kwiatów.
    To był najcudowniejszy mąż, i ojciec...
    Och, jak dobrze, że mamy cudowne wspomnienia związane z Rodzicami...
    To oni nauczyli mnie podziwiać piękno świata.
    Jednego żałuję, że nie odziedziczyłam w genach, umiejętności barwnego opowiadania...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odziedziczyłaś Łucjo, Twoje komentarza są pełne ciepła i miłości do ludzi i świata. Tak ładnie opisałaś swojego ojca, ze widzę go chodzącego po ogrodzie. Mój Sybirak, często nie zauważał piękna obok siebie, bo przytłaczały go niemiłe wspomnienia i nocne koszmary. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Przepiękne !!!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miłego dnia życzę ze słonkiem.

      Usuń
  10. Piękną różę Tacie podarowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętać trzeba, bo póki pamiętamy, oni żyją. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Promykiem słońca są wpisy od Ciebie...
    Każde Twoje słowo...wciąż płynie po niebie...
    W Twoich słowach ciepło,którego tak mało...jak miło Cię
    było poznać,szczęście mnie spotkało...że istnieje ktoś kto
    potrafi wzruszyć,kto potrafi sprawić,by serce się śmiało...
    Pozdrawiam....miłego dnia z promykami słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, jesteś miłą osóbką, więc cieszę się, że jesteś, a Twoje miłe słowa trafiają prosto do serca. Dziękuje Ci za to i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Lotuś te białe różyczki są przepiękne i takie delikatne, niewinne.
    Dzisiaj posłuchałam sobie Chrisa - dzięki.
    Za życzenie wakacyjne też ślicznie dziękuję i na wzajem :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie róże były piękne. Następne będą czerwone. Siedziałam w pełnym słońcu prawie dwie godziny robiąc zdjecia, więc muszę je pokazać innym. Przy okazji pochwalę piękne miejsce w Twoim mieście. Miłego wieczoru życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loteczko dziękuję serdecznie za pochwałę miasta mego, a róże jak najbardziej nadają się do tego ...
      Lotuś odpisałam Ci już na GG, ale nie wiem czy wszystko poszło mi tak jak trzeba, bo coś mi się chyba pokićkało ?!
      Serdeczności zostawiam.

      Usuń
    2. Nic się nie pokićkało, jest OK. Miłego dnia ze słońcem dla Ciebie i niech te róże po deszczu rosną wesoło, a Twoje miasto niech pięknieje abym mogła tam jeszcze dużo zdjeć zrobić. Jagody już są w lesie. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Lotuś te najpiękniejsze z róż na pewno radują serce Twego taty. Miło było je zobaczyć .Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego dnia dla Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisalam juz tutaj komentarz, ale gdzies sie zapodzial :-(
    Cudne biale roze i mam nadzieje, ze Twoj ojciec usmiecha sie z gory na widok tej nieskazitelnej bieli kwiatkow. Przy tej okazji jeszcze ABBY posluchalam, dziekuje :-).
    Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.