sobota, 30 czerwca 2012

Rola telewizji

Do obejrzenia mój slajd, znajduje się z okienku telewizora.






Miłego oglądania



...  Telewizja odgrywa znaczącą rolę w ludzkiej egzystencji oraz ułatwia codzienne życie. Oprócz niezaprzeczalnych wad posiada wiele istotnych zalet.

...  Współczesny człowiek może odnieść korzyści z oglądania telewizji.W dzisiejszych czasach telewizor znajduje się prawie w każdym domu. Jest on ludzkim oknem na świat. Miliony ludzi po ciężkim dnu pracy czy nauki siadają przed telewizorem by dowiedzieć się, co danego dnia wydarzyło się na świecie.

...  Kolejny argument wiąż się z oglądaniem przez nas programów przyrodniczych, naukowych. Kto dziś ma czas czy pieniądze na podróże czy zwiedzanie? Dzięki takim programom jak Discovery czy National Geographik możemy w mgnieniu oka przenieść się na Mount Everest czy w krainę dzikiej Afryki.

...  Innym argumentem opowiadającym się za korzyściami płynącymi z oglądania telewizji jest działalność dociekliwych dziennikarzy. Dzięki nim dowiadujemy się o przypadkach łamania prawa i niesprawiedliwości na świecie czy też różnorakich problemach społecznych. Młodzi mogą bezpośrednio dowiedzieć się o problemach uzależnień czy dorastania.

...    Telewizja jest nam potrzebna, gdyż dostarcza wielu wrażeń. Programy rozrywkowe, muzyka wzbogaca i ubarwia nasze życie. Przeszłam przez wszystkie etapy bez radia i telewizji, dlatego dziś doceniam zdobycze techniki i cieszę się z wszelkich nowinek technicznych, bo dzięki nim, życie stało się bogatsze.

30 komentarzy:

  1. Klik dobry:)

    Teraz to już nawet trudno sobie wyobrazić życie bez telewizora i przypomnieć, jak to bez niego było.
    „Discovery” i „National Geographik” to wspaniałe programy. Nie znam osoby, która by ich nie lubiła.

    Pozdrawiam serdecznie i witam po krótkiej nieobecności. Zabieram się za przeglądanie znajomych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś. Wydawało mi się, że długo Cię nie było. Będę czekać na relacje z podózy. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie życia bez telewizji. Relacje z Igrzysk sportowych, festiwali i innych pięknych rzeczy. Nigdy nie zobaczylibyśmy ich, gdyby nie przekaz TV.Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko, masz rację, gdziekolwiek teraz jesteś. Życzę miłych wrażeń. Czekamy na wiadomości.

      Usuń
  4. andante spianato30 czerwca 2012 02:36

    Telewizja jest wspaniała , podaje kawę na ławę . Radio cudowne pozwala uruchomić wyobraźnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze jedno i drugie, to wynalazki wspaniałe. Pamiętam jeszcze radio kryształkowe, kiedy jedna osoba słuchawki miała na uszach, a reszta czekała na swoją kolejkę, do posłuchania. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Tv jest potrzebna, byle z niej rozsądnie korzystać ,
    a nie siedzieć na okrągło przed ekranem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najbardziej cierpią dzieci uzależnione od bajek i DVD. Miłego weekendu.

      Usuń
  6. Telewizja to coś cudownego. Programy przyrodnicze z których wiele się dowiadujemy. Czym byłby świat bez telewizji, byłby smutny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczailiśmy się już do tego, ze mamy kina w domu. To i wygodne i rzeczywiście wspaniałe. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. przyzwyczaiłam się do telewizji jak do domownika, w dzisiejszym zagonionym świecie łatwiej zobaczyć niż przeczytać ... trzeba tylko z tego zalewu informacji umieć wybrać te istotne i oddzielić ziarno od plew ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się nauczyć ograniczać. Pracujący i tak nie mają czasu, córka nasza prasuje i w tym czasie ogląda programy w TV. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Napisałam troszkę o Euro w Tunezji. Więcej mi się nie klei, ale i na to troszkę zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę przylecę, zbierałam jagódki w lesie, było cudnie.

      Usuń
  9. Mysle, ze z telewizja to jak ze wszystkim - trzeba zachowac umiar, trzeba tez wybiorczo ogladac, trzeba wiedziec co sie oglada. Dla mnie to horror jak w tle leci tv bez wzgledu na to, kto jest obecny. To cudowny wynalazek i nie wyobrazam sobie zycia bez niego, ale powtarzam raz jeszcze: tylko w rozsadnych dawkach.
    Szata graficzna powalajaca, ja sie nigdy nie nadziwie ile Ty wkladasz w to cierpliwosci. Brawo!
    Serdecznosci i usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alegrio, kiedy zajmuję się swoimi wynalazkami, to odpoczywam od wszelkich myśli. Lubię mieć problemy na blogu, czy w nowych programach, bo wtedy jestem zajęta poszukiwaniem i nawet telewizja mnie nie skusi. Miłego dnia Ci życzę.

      Usuń
  10. Ja w telewizji oglądam przeważnie jakieś serwisy informacyjne i ewentualnie jakiś dobry film. A tak telewizja jest u mnie na szarym końcu rzeczy potrzebnych w codziennym życiu...Strasznie nie cierpię reklam i jak tylko się pojawiają to od razu zmieniam kanał lub wyłączam odbiornik...
    Cudny pokaz slajdów zrobiłaś aż się miło na duszy robi kiedy się ogląda takie cudne roślinki a i muzyka taka wyciszająca w tle:)
    P.S. Loteczko znikam z bloga na jakiś czas.Wszystko wyjaśnię w poście za kilkanaście dni.Także życzę Ci miłych i słonecznych dni i dużo uśmiechu:*Pozdrawiam Cię serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze jedziesz na urlop, jeżeli tak, to życzę spokojnego i dobrego odpoczynku, a także wspaniałych wrażeń. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. I kto uwierzy, że nie umawiałyśmy się na podobne posty?
    U mnie też są slajdy, tylko, że moje zrobiłam w Albumach Picasa.
    Ja zapraszam do ruin zamkowych.
    Twoje kwiatowe slajdy są przecudne!!!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, mam to samo z JaGą, o czym tylko pomyślę do zjedzenia, ona już post zamieszcza. czasami dziwię się tym przypadkom, bo przecież się nie znamy. Pozdrawiam i za chwilę do Ciebie zajrzę.

      Usuń
  12. Aaaaaaaaa!!!! Co Ty jeszcze -Czarodziejko Blogowa - wymyślisz! Świetne slajdy ! Jestem pod wrażeniem.Moc uśmiechów i buziaków .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości tu jest bardzo dużo. Onet, to tak jak "Syrenka", a blogspot jak "Ferrari". Miłego weekendu, w "Marinie" grają.

      Usuń
  13. Ale ja też bardzo lubię słuchać radia. Ono pobudza moją wyobrażnie, a niektóre audycje są wprost niezastapione. Piękny filmik kwiatkowy. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię radio, w telewizji ostatnio sport i wiadomości. Lato na odpoczynek. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Telewizja odgrywa ważną role w życiu wielu ludzi.
    To jedyna dla nich rozrywka.
    Rzadko oglądam telewizję. Kilka pozycji. Nie jestem od niej uzależniona...
    Isia nazwała Cię czarodziejką. Ja też się pod tym podpisuję już od bardzo dawna.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Łucjo dziękuję za miłe słowa. Jeżeli coś Cię zainteresuje, proszę pytać, chętnie pomogę, lub zrobię jakąś rzecz. Wkrótce będę na blogu dawać ramki i muzykę dla Was z kodami do kopiowania. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    Wszystko w granicach rozsądku. Telewizja pomaga, ale i szkodzi. Uzależnienie od niej nie jest pozytywne.
    Pozdrawiam na miły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, trzeba we wszystkim mieć umiar.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lotuś wiesz pogubiłam się u Ciebie już z tym wszystkim. Muszę usiąść na spokojnie i wszystko sobie przestudiować :) A co do TV to u mnie gra na okrągło, czy ktoś ogląda, czy nie. A wszystkiemu winny jest mój mąż,ledwie oczy otworzy i TV już gra. Mówię i po co tak cały dzień on gra, a mąż mówi, że TV tak reaguje na niego, że od razu się włącza - automatycznie :)
    Teraz to pracuję na działce, bo popadało i dobrze na niej się pieli itp., więc i czasu mam mniej.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, jak to się stało, że przeoczyłam ten post, przecież zawsze sprawdzam. Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś o telewizji, bo to przecież nasze okno na świat.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.