czwartek, 28 czerwca 2012

Czerwone róże "Różanka" Szczecin

"Różanka" Szczecin.






Lotka

31 komentarzy:

  1. Lotuś jak ślicznie u Ciebie ten słowik śpiewa. Zaraz idę na GG i zabieram sobie go, wklejam i też będę go miała dzięki Tobie. Później odezwę się do Ciebie Na GG.
    Róże są piękne, dzięki za zachęcenie ludności do odwiedzania w moim mieście ogrodu różanego "Różanki"! Ja na działce mam żółtą różę (czasami nawet jest herbaciana) i to ona u mnie jest królową kwiatów. kwitnie przez całe lato, aż do jesieni. a jej zapach wprost powala mnie.
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie śpiewa słowik, ale ja go dałam miedzy kod obrazka i będę musiała pokombinować aby kiedyś usunąć, bo słychać go z każdej strony. Miłego dnia. idziemy do lasy za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwir, ćwir Lotuś, nasza wspólna przyjaciółka mi powiedziała żeśmy baaardzo we dwie się rozćwierkały ;))) Ćwir, ćwir ...
      Najlepiej jak pójdę na blog do Róży, wtedy słyszę muzykę i śpiew ptaków i od razu jest cudownie, mam dwa w jednym. I jak tam Lotuś, jagody są?
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Witam! taki śpiew słowika zachęca do słuchania czuję się jak w lesie po prostu wspaniale a róże to są bardzo śliczne życzę miłej wycieczki do lasu (może na grzyby)pochwal się co Cię tam spotkało pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybków u nas nie ma, dopiero pod koniec sierpnia, a my jagódki zbieraliśmy. Kręgosłup marny więc po litrze na głowę nazbieraliśmy i do domu. Sadziłam też kwiatki w skrzyneczkach na balkonową wypustkę. W lesie ćwierkało tak, jak na moim blogu. Było miło. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jeszcze za wcześnie na grzybki to fakt a jagódki są pyszne zycze smacznego same witaminki
      lubie chodzić po lesie a jak zobaczę grzybka to nawet mnie kregoslup nie boli trzeba sie ruszać to jest moje hobby pozdrawiam (dziękuje za wszystko)

      Usuń
    3. Też wolę zbierac grzyby i tak jak Ciebie, kręgosłup przy tym nie boli. Miłego dnia.

      Usuń
  4. Ech jak tu cudnie pachnie różami i skowronkami. Zupełnie jak w moim lesie. Ja wczoraj znalazłam w lesie pierwsze kanie . Kurki też ponoć są, ale ja nie znalazłam bo jak na razie spaceruje tylko leśnymi scieżkami. Miłego popołudnia kochana.Cmok...cmok...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas grzybków nie ma, a kurek nie spotkałam nigdy. Zbieramy jagódki, na grzyby przyjdzie czas później. Załóż bloga na blogspocie i przyjdź tu do nas, też będą u Ciebie ćwierkać ptaki, bo wiem jak bardzo lubisz przyrodę. Pomogę, obiecuję. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Cudny śpiew słowika[?] i róże też nadzwyczaj urodziwe.Buziaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowika wzięłam z lasu hi hi, a róże z "Różanki" i mam w domu gaj i raj. Miłego popołudnia Ci życzę.

      Usuń
  6. Aby wszystkie fajne dni w żółwim tempie upływały,
    by co dzień uśmiechał się świat cały,
    by nigdy nie było porannej pobudki
    i wiał wiatr specjalny, co rozwiewa smutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenia Agatko są zawsze pięknie zredagowane, dziękuję Ci za nie. Życzę miłego dnia.

      Usuń
  7. Aż w leżących na komputerze słuchawkach usłyszałam ten szczebiot:) Róże cudowne, chciałoby się je powąchać.
    Miłego oglądania meczu półfinałowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj w lesie słuchałam śpiewu ptaków.Zawsze mi to przypomina "grającą lipę" z Radźwiłowców. Miłego dnia Aniu.

      Usuń
    2. A za moim oknem od rana do wieczora szczebiocą wróbelki. Często bywa, że wróbelki siadają na szczebelkach mojego balkonu i z ciekawością zaglądają do pokoju. Takie maleństwa lubię, natomiast do pasji mnie doprowadzają upiornie gruchające gołębie, skrzeczące sroki i drące się wrony, że nie wspomnę o gawronach.
      Najwspanialej było obudzić się wcześnie rano na obozie harcerskim, gdy powietrze pachniało żywicą i ślicznie śpiewały ptaki.
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  8. Pasuje ten głos śpiewającego słowika do tych pięknych róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wybrałam słowika, bo mi również do róż pasował. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne róże i piękny szczebiot :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Loteczko pienie jestem pod wrażeniem a ja dalej noga w pojmowaniu klucza tego bloga, zresztą ostatnio znowu wizyty u lekarzy u mnie to standard , miłego udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedziałam godzinami aby pojąć o co chodzi w kodach HTML i pisaniu w nich notek. Jeszcze wszystkiego nie pojmuję, ale dalej idę po omacku. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Witaj Lotuś !
    Ale się u Ciebie rozmarzyłam. Cudowne róże i śpiewający słowik.
    Mnie nie potrzeba nic więcej do szczęścia.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowika zabrałam, bo tak się rozśpiewał, że nie mogłam go uspokoić. Może innym razem nam jeszcze zaśpiewa. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ach,ale cudnie:)Przepiękne te róże.
    Pozdrawiam i życzę pięknego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ten weekend spędzony na łonie natury dostarczy nam dźwięków jakie lubimy. pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ależ u Ciebie pięknie "różanie i słowikowo " :-))). Pozdrawiam ( komentarz od Ciebie był jeden i dzięki za niego).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam pięknie, życzę spokojnego weekendu.

      Usuń
  14. Cudne te czerwone roze... Sa tak pieknie sfotografowane, ze od razu pamiec przywoluje zapach.
    Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. Kolor czerwony lubię, jakem Skorpion.

      Usuń
  15. witam jak tam zrobić sobie blog spota zrobić bo nie umiem zrobić pomocy kama

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.