poniedziałek, 7 maja 2012

Uroczystość na Kremlu

Car Rosji wstępuje na tron


32 komentarze:

  1. Chyba coś nie tak... widzę same znaki zakazu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już będą widoczne. Źle ustawiłam widoczność albumu. U Ciebie kilka razy podchodziłam do kodów. Wyłącza się je chyba w ustawieniach i "Włącz weryfikację obrazkową", chyba tu, ja mam "nie" . Miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, spróbuję to zmienić.Miłego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby były wyraźniejsze i łatwiejsze do wpisywania, byłoby dobrze, a oni wymyślają jakieś koślawe i jest problem z powtarzaniem wpisywania. Uciekamy z Onetu między innymi z powodu trudności z komentowaniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oky. nie ma sprawy Lotuś już to przerabiałyśmy :).. i z góry przepraszm,że podczs ustawień wlączyłam moderację komentarzy :))
      http://www.youtube.com/watch?v=vXkAD-Q0KmI
      Pozdrawiam majowo :)

      Usuń
  5. Dzisiaj, to mój drugi szok. Pierwszy przeżyłam u Maliny a teraz u Ciebie.
    Jakiż ze mnie jest matołek, że nie potrafię robić takich fantastycznych rzeczy.
    Powiem Ci szczerze, że wpadam powoli w kompleksy.
    Ja tu prowadzić, takie coś jak moje...
    Cieszę się, że już jesteś wolna...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przeżyłam szok jak zobaczyłam Twoje, pięknie oprawione fotografie. Są cudne i nie wpadaj w rozpacz, że nie potrafisz. Potrafisz więcej niż Ci się wydaje. Szkoda, że na odległość ciężko jest pomóc,a le i ja na tym, blogu jestem "nowa" i z pomocy Elli korzystałam. Całuski na dobry dzień.

      Usuń
  6. JA TAK JAK łUCJA,OD DAWNA MAM JUŻ KOMPLEKSY:((
    Kasiu cudne te ramki,a jakie treściwe-gratulacje,super refleksje.
    Nie mogę zrozumieć,jak w dzisiejszych czasach tak długo trwa samowładztwo,
    w cywilizowanym kraju.
    Jakim trzeba być człowiekiem,żeby grać taką komedię przed swoim narodem
    i trzymać go na smyczy,raniąc go i nie ponosząc żadnej odpowiedzialności
    -car samozwaniec.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie samozwaniec. Nas zastanawia fakt, że takie wielki naród, a tak niedużo jest tam ludzi myślących. Przecież świat idzie do przodu, a ci jak trepy klaszczą temu, który nimi manipuluje jak chce. Miedwiedziew jako chyba jedyny na świecie nie podjął walki, bo umowa, to umowa. To jest właśnie cała Rosja. Znam tych ludzi z bliska, to ciekawy naród. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Loteczko jak zawsze cudnie to wszystko oprawiłaś. A swoją drogą to Rosjanie mają (jak dla mnie) zawsze piękne bajki. Cóż pomarzyć można. Oglądałam też troszku tej transmisji w TV, było bajkowo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, było bajkowo i ogromnie sztucznie...jak zwykle na uroczystościach w Moskwie. Tyle piękna na raz zobaczyć można tylko u Rosjan i ta odnowiona twarz pana i władcy. Oj, oj, jak cudnie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bajka bajką, a rzeczywistość rzeczywistością ...
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    3. To prawda, bo dla jednych życie jak w bajce, a dla drugich ulica. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  8. Klik dobry:)
    Co, jak co, ale rosyjskie bajki zawsze były i są widowiskowe. To i zasługują na piękną oprawę :)))

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Starałam się jak mogłam, bo uroczystość przypomniała mi bajkę o "Rybaku i złotej rybce". Mam nadzieję, że i ta tak się zakończy. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ja tylko w skrócie w Wydarzeniach obejrzałam tą uroczystość i widać było,że na niczym nie oszczędzano.Tylko te pieniądze powinno się spożytkować inaczej a nie tworząc takie widowiska...Tak samo denerwuje mnie wybudowanie tych naszych stadionów za grube pieniądze.Jakby na świecie było mało takich obiektów,więc po co budować kolejne.Drogi w Polsce są fatalne lepiej na nie by wydawać pieniądze a nie na coś co cieszy tylko przez jakiś czas...Ale to moje zdanie na ten temat,każdy ma inne podejście do tych spraw...
    Przesyłam pozdrowienia i ślę moc serdeczności:*:*:*
    P.S. Wyślę Ci za chwilkę maila. Odbierz proszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za e-maila dziękuje i za zdjęcie. Miło że jesteś. na Onet nie mogę się dostać, nawet po to aby wpisać komentarz na blogach przyjaciół. Co do Rosji, to oni zawsze byli specyficzni, czekam kiedy zmądrzeją i przestaną czcić kukły. Całuski.

      Usuń
  10. Tak,tak, prawie jak car imperator.Rosjanie zawsze lubowali się w majestacie i przepychu.Ale mają -co wybrali[?].
    Isia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, oni od lat wybierali może i dobrze , ale urna jakaś zaczarowana u nich. Ładny Ci on jest!!! Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Putin miał swoje wejście smoka. Tam się na razie nic nie zmieniło.
    Bardzo dziękuję za miłą wizytę.
    Zapraszam jeszcze, ślicznie tu u Ciebie, dodam do ulubionych.
    Ja mam też blogi na WP i tam też komentarza z linkiem przekierowującym wstawić z Bloggera nie można.Ale ja znalazłam taki oto sposób: wpisałam znajomych w ulubionych a oni się tylko podpisują.Ja jak chcę im odpisać korzystam z linku, który mam u siebie. I jest dobrze.Zachowałam wszystkich znajomych.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, przyszłam z Onetu, bo tam od dłuższego czasu mamy problemy z blogami. Usterki nie pozwalają na spokojne zamieszczanie notek i komentarzy. Dlatego na Blogspocie jestem "pierwszakiem" i wielu rzeczy nie umiem. Miło, że jesteś.Serdeczności dla Ciebie zostawiam.

      Usuń
  12. Znamy się, więc ... już nie będę Cię zapewniała, jak zawsze podziwiam Twoje prace.... Politycznie się nie wypowiem, bo w necie nie lubię. Prawdę mówiąc, czasu nie mam ostatnio, by siedzieć przy TV, kołowrotek ... ech... Miłego tygodnia, u nas słoneczko, cieplutko, ale już nie upalnie, ufff...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi politykę, ja też nie bardzo ale niektóre rzeczy traktuje z przymrużeniem oka, więc to nie jest wielka polityka. U nas słonko ale nie za ciepo, bo wciąż kaloryfery w mieszkaniu ciepłe. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Cudnie to opisałaś. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Miłego i słonecznego dnia życzę.

      Usuń
  14. andante spianato8 maja 2012 23:38

    W Moskwie było jak widzielA społeczeństwo w"lansadach" stało na Kremlu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie "wzruszyła" ceremonia, a jeszcze bardziej wiadomość wczorajsza, że Duma pozwoliła Putinowi na mianowanie Miedwiedziewa na Premiera. Oj, a gdyby tak nie pozwoliła? Nie mogę dostać się na Onet, przykro mi. Całuski tu zostawiam.

      Usuń
  15. Ciekawy opis, gratulacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo. Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Loteczko, ale jesteś złośliwa, ja "koronację" cara Putina odebrałam zupełnie inaczej. Oklaski na Kremlu były dość głośne, a twarze zaproszonych gości rozanielone. Ulica to co innego, bo rządzi się innymi prawami. Dziś oglądałam Dzień Zwycięstwa w Moskwie, jak zwykle było majestatyczne, żałowałam tylko, że nie przelatywał największy samolot świata Rusłan. W ubiegłym roku leciał.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to było nadęte przedstawienie i nie widziałam tam rozanielonych twarzy. Ta "ulica" , to ludzie, którzy chcą żyć bez oszustwa, strachu i łagrów. Pisze do mnie rodzina co dzieje się z tymi, którym marzy się demokracja. Tak jak za dawnych lat, giną bez wieści. Lubię Rosjan Aniu, ale polityki ich nienawidzę, bo komu może podobać się taka zamiana dwóch panów, którzy umówili się, że "teraz ty, a potem ja". Szkoda słów i nikt mnie nie przekona, że tam jest inaczej i że jakieś prawo funkcjonuje.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.