piątek, 27 kwietnia 2012

Ze słońcem w chowanego

Dogonić słońce

 

  Aby nie nudzić się w podróży, można wyciągnąć komórkę i robić zdjęcia przez szybę samochodu. Te, które zaprezentuję były takim  sposobem wykonane.

Najpierw zobaczyłam tęczę



Potem wyjrzało słońce
Potem schowało się za chmurami
Znów się pojawiło na tle błękitnego nieba
Na zakręcie bawiło się ze mną w chowanego
Oświetlony most koło Wolina
I znów chmurki zasłoniły tarczę
Uff...na miejscu... ale samochód...no?
Dał się trochę wymazać

 

 

 

                                      


38 komentarzy:

  1. Masz "OKO" do fotografowania, Lotko.Każdy z nich jest jak obraz.A może talent malarski też masz i trzymasz w utajeniu?Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do talentu malarskiego , to ani ani. Nigdy nie umiałam malować, dlatego zainteresowały mnie programy graficzne.To fotografia dla zabawy tylko, a ramki w Photoshopie dodane. Miłego weekendu życzę.

      Usuń
    2. Fotografowanie to moja pasja Kaśka

      Usuń
  2. Mistrzostwo świata!-szczególnie ,że zza szyby samochodu.Ten blog bardzo mi się widzi.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Twój mnie. Ewakuacja się udała, więc będziemy tu sobie tkwić, póki nas nie wyrzucą. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne fotki Kasiu.Ja też lubię fotografować podczas jazdy samochodem,ale nie zawsze mi to wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ogromnie zdziwiona, że z telefonu zdjecia wychodzą lepiej niż z aparatu, kiedy samochód jest w ruchu. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Rzadko, ale czasem tez robię zdjęcia zza szyby samochodu.Inna rzecz , że nie wychodza mi takie piekne....Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nigdy takie nie wychodziły. Po raz pierwszy z tej komórki robiłam i jestem zdziwiona, że lepiej robi niż aparat, podczas jazdy samochodu.Miłej majówki.

      Usuń
  5. Выдатна!
    Дзякуй за цудоўныя здымкі неба

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Очень приятна Вас гостить на маём блоге, дзякую. Поздравляю з далёкай Польщы.

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia. W całym blogu są fantastyczne...Super fotograf z Ciebie.
    Też czasem próbuję robić z samochodu. Boczne wcale mi się nie udają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się zdziwiłam, że komórka robi je tak ładnie. Po raz pierwszy spróbowałam. Z aparatu wychodziły rozmazane, a komórka jakoś je zapisuje potem. Pozdrawiam ciepło i majowo.

      Usuń
  7. Klik dobry:)
    Życzę wspaniałych chwil z Księżniczką i serdecznie oraz słonecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Słonko. Zimno u nas okropnie, mała wraca po krótkim spacerze. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Tylko pogratulować,Loteczko no nie każdy takie fotki potrafi wykonać,jeszcze z poruszającego się samochodu,to chyba ta piękna tęcza prowadziła Twój wzrok!Jestem pełna zachwytu i podziwu!Jesteś wspaniałym fotografem! Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, to się tylko udało. Po raz pierwszy tak robiłam komórką i ogromnie się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam efekt. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Może zachód jest wschodem?

      Usuń
  9. Zrobiłaś cały fotoreportaż z podróży. Jacek i Placek ukradli księżyc, a Ty nie dogoniłaś słońca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogoniła słońce Aniu, udało się. Polowałam na nie przez całą drogę i szybciej mi czas zleciał. Całuski.

      Usuń
    2. Faktycznie, ukradłaś słońce w obiektywie;)
      Pozdrawiam pierwszomajowo.

      Usuń
    3. Świeci i to jasno. Cóż z tego, zimno mamy straszliwe. Ludzie zimowe kurtki pozakładali. Nie udał się weekend majowy. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. A wiesz co jest najładniejsze na niektórych Twoich zdjęciach?
    Słońce, prześwity w jego świetle. To mnie zawsze cieszy, z chęcią oglądam.
    Życzeę ci jak najwięcej słońca w życiu.
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mnie również fascynują prześwity, dlatego w drodze często robię fotografie nieba ze słońcem, jak igra ze mną, to chowa się , to pokazuje. fajna zabawa. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Dalsza zabawa zdjęciami ?... dlaczego nie... to takie ciekawe :)
    Udanej majówki Loteczko
    atabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też bawisz się fotografią, więc udanej zabawy i moc serdeczności ode mnie.

      Usuń
  12. Cudowny blog:) Ślicznie wygląda, aż się chce tutaj zaglądać:) Miłego dłuuugiego weekendu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, może znów mnie odwiedzisz. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. swietny pomysł na nudę . Witam w te upalne dni i miłej majówki zyczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upalnych dni u nas nie ma, marzniemy jak trzeba. Z plaży nici, a ludzi najechało bardzo dużo. Wieje bardzo zimny wiatr. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Witaj. Zajarzałam do Ciebie od Andante.
    Od razu zajarzyłam że Księżniczka to wnuczka. Moi dwaj książęta /prawie 8 i 3 i pół/ też są bardzo kochani. Jeśli pozwolisz to będę do Ciebie zaglądać. Spotykałyśmy się czasami i mijałyśmy na różnych blogach.
    Nawet komórką można piękne zdjęcia zrobić.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Stokrotko. Zakwitłaś mi pięknie i cieszę się bardzo, tym bardziej, ze tez masz swoje Książęta. Pobiegnę za chwilę do Ciebie, ale na Onecie coraz trudniej się komentuje. Miłego weekendu.

      Usuń
  15. Przepiękny fotoreportaż ... Pozdrawiam, czekam i całuski dla Księżniczki przesyłam....

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęciem opowiadać można o wszystkim.Pozdrawiam, całuski odwzajemniamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś przeczytałam, że więcej niż słowem. I ja się pod tym podpisuję już od dawna... miłych chwil życzę...

      Usuń
  17. Dziękuję, że znalazłaś wolną chwilę aby wpaść do mnie do... Napotkanych perełek.
    Mam do Ciebie ogromną prośbę...
    Gdy odjedzie Księżniczka,i znajdziesz troszkę czasu to bardzo proszę, napiszesz mi jak mogę zamieścić na Blogspocie informację o moim blogu: Napotkane perełki.
    Zrozumiem, jeżeli będziesz zajęta...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezeli nie dotarłam z wiadomością, proszę podaj mi adres e-mail

    OdpowiedzUsuń
  19. Napis jest bardzo fajny. Ciekawe w jakim programie wykonany. Ewka

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.