wtorek, 24 kwietnia 2012

Turniej tańca

Księżniczka tańczy

    Muszę podzielić się z Wami sukcesem naszej Księżniczki. Ci, którzy mnie znają z bloga na Onecie wiedzą, że mam prawie siedmioletnią wnusię , która uczęszcza drugi rok do Szkoły Tańca. Sprawia jej to wielką przyjemność i na lekcje uczęszcza pilnie.
    W sobotę 21 kwietnia miała pierwszy w swoim życiu prawdziwy turniej tańca. Warunki ubioru były sztywne, jednolita czarna sukienka i włoski uczesane w koka.
   Poszło świetnie i  ku naszej wielkiej radości, Księżniczka zdobyła złoty medal. Bardzo się z niego cieszymy i w nagrodę wysyłamy ją na wakacyjny, tygodniowy pobyt ze Szkołą Tańca, w pobliskiej miejscowości.
Szczęśliwy numer
Rama, to najważniejsza rzecz
Złote medalistki w pierwszym rzędzie
Z instruktorką tańca
Na podium


34 komentarze:

  1. No to rodzice Księżniczki i jej dziadkowie mają być z czego dumni. Szkoda, że dziewczynki nie mogły być barwnie ubrane.Wolę, gdy dziewczynki chodzą na lekcje tańca niż na zajęcia karate.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolałabym aby ładniejsze sukieneczki były możliwe. Przecież nawet jednokolorowe, ale jakieś żywsze trochę. Córka miała kłopot ze znalezieniem czegoś podobnego do sukienki. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A jaki to był rodzaj tańca?
      Oczywiście, że teraz dziewczynki nawet nie noszą sukienek czy spódniczek, lecz spodnie.
      Miłego dnia.

      Usuń
    3. To były cztery tańce,wykonywane solo. Muszą najpierw opanować podstawy. Na początku lipca ma jechać na tygodniowy obóz ze szkołą, nie wiemy czy da sobie radę nasz pieszczoch i trochę się boimy,ale ona ma wielką ochotę. Miłego dnia.

      Usuń
    4. Chyba łatwiej tańczyć z partnerem niż solo. Nie martwcie się, przez tydzień wytrzyma. Nasz Klaudia już dwa razy była na obozie żeglarskim i jej matka się nie bała. Na dodatek nocowała pod 10- osobowym namiotem bez podłogi. Najgorzej, że było mokro i gryzły komary.
      Słonecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. To moje gratulacje dla wszystkich od wnusi poczynając. Szkoda, że kiedyś nie było takich różnych szkół tańca, bo ja też bardzo lubiłam tańczyć
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele możliwości nam umknęło w życiu ale nie ma co żałować, bo nasze wnuki spełnia i nasze marzenia. Miłego dnia.

      Usuń
  3. Gratulacje dla Księżniczki. Brawo!

    Nie rozumiem tego obowiązku na czarno. To nie jest kolor dla małych dziewczynek. Kto to wymyślił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bali się, że rodzice ubiorą swoje maluchy jak papużki? Szkoła to wymyśliła, bo szkoła organizowała przegląd. Może to i dobrze, bo te małe już zaczynają się malować, nasza prosiła o zrobienie sobie maseczki z ogórka i zrobiłam, a jak! Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Księżniczko, gratuluję!!!!
    Lotko, Tobie również gratuluję takiej ślicznej i zdolnej wnuczki.
    Na zdjęcie - ostatnie, gapiłam się przez pół godziny jak sroka w kość.
    Prześliczne!!!! Jaka gracja, pozuje jak prawdziwa modelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubi tańczyć to prawda. Dając ja dwa lata temu do tej szkoły nie myślałyśmy, ze da sobie radę, tylko o tym aby zająć dziecku czas i dać trochę gimnastyki. Chyba chwyciła dryg i to nas cieszy. Nie spodziewamy się niczego wielkiego ale niech ma jakieś zainteresowania. Miłego dnia.

      Usuń
    2. Masz rację Loteczko, że to co było a nie jest nie pisze się w rejestr.Muszę Ci powiedzieć, że moja wnuczka też pobiera tańce w szkole (realizuje chyba marzenia babci) ... :))
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

      Usuń
    3. No i nie tu się wpisałam, chyba pójdę już lu-lu :)

      Usuń
    4. Nic się nie stało. Łucja-Maria nam wybaczy, bi i Tobie i jej serdeczności zostawię w tym miejscu.

      Usuń
  5. Serdecznie GRATULUJĘ zdobywczyni złotego medalu !!!Loteczko Tobie GRATULUJĘ tak pięknej i zdolnej wnuczki,jestem pod wrażeniem,pozdrawiam Teresa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Tereniu, że trafiłaś do mnie, bo chciałam Ci wnusię pokazać i moje nowe mieszkanko na blogspocie. Onet tak mnie zdenerwował, bo tam nic nie można zrobić. Chyba oni już nie chcą abyśmy tam blogi prowadzili. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.

      Usuń
  6. Lotko, w końcu dotarłam na Twój blog i jestem oczarowana.Formą, treścią i wszystkim, bo lubię jak Księżniczki tańczą i jak Komentatorzy są OK.Gratuluję Ci i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą uwagę co do bloga. Onet nas zawiódł, bo usterki nie kończą się na nim i są ze wszystkim problemy. Nie likwiduje tamtego bloga, ale tu zaczynam się czuć dobrze i możliwości jest dużo więcej.Kilka osób znajomych już tu jest ze mną, z czego ogromnie się cieszę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. www.razwazna.blog.onet.pl25 kwietnia 2012 06:16

    Loteczko gratuluję wnusi zajęcia pierwszego miejsca, oj musisz być z księżniczki bardzo dumna. pozdrawiam i całuje i powiem ,że choroba goni chorobę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa, że choroby atakują. Ja cały ostatni rok, a nawet dłużej miałam rózniste problemy. Trochę się z nich wygrzebałam. Tobie również życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia. Całuski zostawiam dla Ciebie na dobre dni.

      Usuń
  8. Życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy pozdrawiam cieplutko.Niech dobry sen, niczym piękny Anioł zawita w Twe progi.
    Niechaj przyniesie ze sobą odpoczynek błogi.
    A gdy już zaśniesz i cisza nastanie,
    niech bez żadnych zakłóceń będzie Twoje odpoczywanie
    aż do chwili, gdy nowy dzionek wstanie
    i uśmiechnie się do Ciebie na powitanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny wiersz Agatko, dziękuję Ci za niego i miłego dnia życzę, aby wiosenna pogoda gościła w Twoim sercu w najbliższych dniach i zawsze.

      Usuń
  9. Poznałam już na tyle Księżniczkę, toteż ta nagroda mnie nie dziwi. Ta mała kobietka ma talent, wdzięk i styl. A ja idę ćwiczyć, choć i tak gracji nie dorównam Księżniczce. Ta nóżka, to spojrzenie... wow! :))) Lody były? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że były lody i to zaraz po turnieju. Jesteś doświadczona mamą i wiesz, ze lidy, to najważniejsza rzecz dla Księżniczek. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  10. ROZKOSZNE!!!
    A na podium Księżniczka wygląda, jak prawdziwa gwiazda.
    Piszę szczerze, wcale nie chcę ci kadzić. Ona jest wprost przeurocza. Pannica powoli.
    Współczuję rodzicom, sama zobaczysz, jak chłopaki będą się za nią uganiali.
    No, ale to nie będzie twój problem. Babcia jest do rozpieszczania. To Twoja i jej słodycz.

    Pozdrawiam wiosennie mimo, że w Ottawie temperatury wciąż nie takie jakich bym chciała.
    Dzięki za wizytę. One czynią, że choć ledwo, ciągle zipię :)
    Trzymaj się
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilianko, Księżniczka już ma narzeczonego w przedszkolu. Powiedział tak " wszystkie dziewczyny są najgorsze, ale ty jesteś najlepsza", czy to nie komplement? Ciągnij Lilianko aby jak najprędzej skończyć pracę, to potem juz będziesz tylko odpoczywać i cieszyć się sukcesem. Całuski na dobre dni.

      Usuń
  11. Dzieki , staram się myśleć optymistycznie...ciepłe dni idą więc jest nadzieja na wygrzanie się w słoneczku. Ściskam księżniczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze, zobaczysz. Miewałam takie złe dni i tygodnie, było ciężko ale powolutku pokonywałam kręte ścieżki. Tobie też się uda. Przytul swoje Księżniczki.

      Usuń
  12. Ano to i powinszować następców:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. No to jest mniej więcej na takim samym etapie jak ÓCŚ.Z tym ,że on pobiera lekcje tańca klasycznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny ma w przedszkolu, a my traktujemy jej zajęcia jako gimnastykę i dobrą zabawę. Jedynie ogłady nabrała do występów publicznych, bo przedszkole często daje rozmaite koncerty. Niech tańczą te nasze maleństwa, to przecież taka piękna sprawa. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Jest powód do dumy,moje gratulacje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę jaka modelka, gratulacje "Babuniu" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.