wtorek, 17 kwietnia 2012

Trochę politycznie

Gdzie jest prawda?

   Obserwuję walki naszych politycznych „Gladiatorów” i wściekam się. Jakim językiem posługują się nasi wybrańcy? Ile jeszcze podłości cisną sobie w twarz? Ile wrednych określeń padnie z ich ust?
  Moje spostrzeżenia mówią,  że delikatnością rozzuchwaliliśmy polityków „jedynie mądrego i sprawiedliwego” ugrupowania, które każdego miesiąca wystaje pod Pałacem Prezydenckim i szuka tam władzy. Mieli władzę i nigdy nie zapomnę jak ścigali niewinnych ludzi i wymyślali „układy”.
  Nie znoszę polityki przez takie utarczki. Telewizja przybrała rolę przejaskrawiania faktów. Jeżeli Kaczyński kichnie, to przez cały dzień słyszę z jakiego powodu kichnął, a może na kogoś kichnął, a może powinien potrzeć  sobie czubek nosa, aby powstrzymać kichanie?
  Ludzie! Do czego doszliśmy ?  Końca tej gehenny nie widać, nie chce się włączać telewizora, aby nie natknąć na zacięte nienawiścią twarze.
  Gdybym mogła zapytać polityków „jedynie słusznego ugrupowania”, to zadałabym takie pytania: - kto układał listę uczestników wyjazdu do Katynia?…, kto kazał lecieć mimo mgły?... kto kazał lądować, choć nie było warunków?...przede wszystkim, kto kazał prezydentowi lecieć w takiej wielkiej asyście?. 
  Odpowiedź na te pytania nasuwa mi się za każdym razem jak je sobie zadaję i nie obchodzi mnie interpretacja  o zamachu, bo to stek bzdur. Jeden człowiek powinien mieć wyrzuty sumienia i je ma, co widać gołym okiem, bo miota się jak w ukropie.
  Wybaczcie mi proszę ten tekst, ale czasami ciężko jest żyć, oglądając nienawiść na ekranie telewizora i nie mieć nadziei na jej zakończenie. 
  Dodam obrazek z mojego miasta , który może poprawi humor czytającym i zaczną marzyć o letnim wypoczynku, którego życzę Wam z całego serca.

35 komentarzy:

  1. POZDRAWIAM BARDZO SERDECZNIE mam tego samego dość ...
    a wiesz, że w rocznicę żona Prezydenta Kaczorowskigo przyjechała do Wadowaic, odsłoniła tablicę, dostała honorowe obywatelstwo ... cicho, spokojnie, godnie tez najbliższa Prezydentowi osoba - mediach cicho

    a wiesz jakim echem odbiła się w Japonii wizyta Anny Komorowskiej i spotkanie z Cesarzową - w mediach cicho
    za to bez końca Tusk zdrajca , kolaborant, bydlak, Prezydent szczur i komoruski
    eeech
    ZDJĘCIE WIATRAKA PRZECUDNEJ URODY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mnie denerwuje, że TV podejmuje i roztrząsa takie wiadomości, które oglądalność zwiększają, te które wymieniłaś?... no cóż... zwykłe ...nic ciekawego, prawda? Witaj, mam nadzieję, że zagościsz u mnie i dziękuję za miłą uwagę. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. JUŻ Twó adres umieściłam w ulubionych
      ----------
      Fotomontaż jest mój , wiersz też jest mój tylko nie odważę sia nazwać go wierszem, raczej zwykła rymowanką
      Cieszę się z naszej znajomości - pozdrawiam

      Usuń
    3. Uwielbiam bawić się fotografią i na blogu zamieszczę dużo linków do takiej zabawy. Co do wierszy, to rzadko je pisze, nie potrafię, chyba że na szczególne rodzinne okazje. Dlatego podziwiałam Twój, bo bardzo mi przypadł do gustu. Na poprzednim blogu zamieszczałam wiersze mojego brata, on pisał pięknie. Podam adres mojego bloga, na którym jest masa programików i generatorów: http://kasia-komi60.blog.onet.pl/ , póki nie przeniosę ich tu. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    4. ADRES SKOPIOWAŁAM DO ULUBIONYCH
      byłam już i aż zakręciło mi się w głowie ... ależ masz tego i pewnie we wszystkich świetnie się poruszasz PODZIWIAM ... strasznie chciałam zobaczyć jakiś Twój fotomontaż ... ciekawość zżera mnie jak stonka ziemnieczana ale onet coś fiksuje i co chciałem wejść na jakiś wpis to błąd, w końcu udało mi się z Twoich ulubionych wejść na Twój pierwszy blog o Sybirze i się zachwyciłam ... eeeech - ilu moich tam zostało
      ----------
      wiesz, ja używam tylko jednego programu "foto-paint 11" stara wersja ale się przyzwyczaiłam i do tych moich zabawek wystarcza, ale wiesz - wszystko tam ręcznie się robi bo to nie jest program do fotomontaży tylko do obróbki zdjęć, można wklejać, mazać ,wycinać, teoretycznie wszystko by z kilku fotografii zrobić jedną... gdybym miała czas to bym mogła tyle nowego się nauczyć, niestety, mam bardzo absorbującą pracę a te zabawy to tylko taka odskocznia po siedzeniu w innych programach.
      Pokaz tu swoje prace - proszę ...

      najtrudnieszy fotomontaż jaki zrobiłam to na zdjęciach Vogua , były takie ulotne a zdjęcia naszych posłanek takie realistyczne , ze musiałam kombinować jak koń pod górę, w końcu dopiero jak rammki cieniutkie dodałam zaczęło wyglądać

      http://wmalinach.bloog.pl/id,330940820,title,SEJM-STYLE-FASCHION,index.html

      ale się rozpisałam - pozdrawiam

      Usuń
    5. Fantastyczne. Na blogu w linkach znajdziesz dużo programów do wstawiania twarzy. programiki tam są bardzo przydatne. Jeżeli z którym będziesz miała problemy, to pisz na pocztę przez blog Onetu. Jestem na emeryturze i trochę czasu mam. Blog i serwetki, to moje dwa hobby. Blog Sybiraka przenoszę na blogspot w zakładce Niezapominajki. To pamiętnik, od którego zaczęłam blogowanie. Potrwa to trochę, ale zrobię to na pewno. Miłego wieczoru.

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    Nie chcę przemawiać za wszystkich, ale chyba już każdy ma dosyć. Ileż można? A media, jak te sępy fruną tam, gdzie najbardziej cuchnie i w kółko Macieju to samo pokazują. Jakby zupełnie nic pozytywnego u nas się nie działo. O tym, co pisze Malina dowiedziałam się na gadu-gadu od Hiszpanki. Skąd tam wiedzą?

    Wiatrak taki trochę holenderski, prawda?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyczytuję ciekawostki w internecie albo aktualności z komputera, bo w TV jak widzimy, same plotki i idiotyczne komentarze niezbyt rozgarniętych często polityków. Szkoda, wspominam lepsze czasy i niekoniecznie te z PRLu. Miłego dnia.

      Usuń
    2. W dodatku prowadzący programy telewizyjne specjalnie jątrzą, aby zaproszeni rozmówcy się pokłócili.

      Usuń
    3. Masz rację, a oni robią to z pełnym zaangażowaniem, prawda i dają się wpuszczać w malinki.

      Usuń
  3. dziękuję za odwiedziny dałam blog do obserwacji i będę odwiedzać:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że drugi bliźniak za dużo sobie pozwala, a jego świta dorównuje mu w obszczekiwaniu prezydenta, premiera i rządu. Według PiS-u w Polsce nic dobrego się nie dzieje, bo najważniejsze to sprowadzenie wraku tupolewa, tylko że ten wrak można sprowadzić po ukończeniu śledztwa. Dziwne, każdy z nas na własne oczy widzi piękne drogi, wspaniałe budynki w miastach i wsiach, tylko że trzeba chcieć to widzieć. Zachciało się PiS-owi Euro 2012, więc szybko uciekli z rządu przed odpowiedzialnością za budowę całej infrastruktury potrzebnej do tej imprezy. Sami niczego nie zrobili, a krytykują rząd PO i PSL. Podoba mi się ten rząd i choć mam serce po lewej stronie, to uważam, że żadna partia nie zrobiłaby więcej niż obecna.
    P.S. Gdybym mogła napisać na blogu Onetu, to napisałabym o znieważaniu prezydenta i premiera przez takich chłystków jak Hofman, Brudziński czy Girzyński. Jednak dopóki Onet nie naprawi naszych blogów, to niczego nie będę pisać, a działkowy blog pozostawię tylko roślinkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie myślę, za dużo sobie pozwalają, a w słownictwie są niewybredni. Tacy młodzi, a tak bardzo przesiąknięci jadem. Mnie się wydaje, ze Lech nie bardzo chciał poddać się bratu i jego złośliwości,a le był za słaby. Miałam o nim lepsze zdanie niż o Jarosławie. Na Onecie nic chyba nie zrobią, póki ludzie nie porezygnują i nie odblokują zbyt słabych serwerów.

      Usuń
    2. Nie przepadałam za bliźniakami, przede wszystkim w młodości wyglądali bardzo śmiesznie i przypominali mi krasnoludki. Potem, gdy Jarosław palił kukłę Wałęsy, wydali mi się groźni. Na temat Lecha początkowo niczego nie mogłam powiedzieć, bo ich nie rozróżniałam. Faktem jest, że Jarosław niby wypychał Lecha naprzód, ale z zamiarem osobistego rządzenia, o czym świadczą słowa Lecha po wyborze na prezydenta:"Panie prezesie, melduję wykonanie zadania".
      Za dużo jest blogów na Onecie i większość z nich to blogi "uśpione", powinno się je usunąć, skoro nawet właściciele już nie mają do nich dostępu.
      Wydaje mi się, że Onet stać na kupno nowych, mocniejszych serwerów.
      Życzę spokojnego wieczoru.

      Usuń
    3. Moje postanowienie o przejściu kiełkowało już od dawna, ale liczyłam na to, że zmieni się na Onecie. Niestety, nie doczekałam się, ale wrócę tam jak już będzie dobrze.Odkąd Kaczyńscy dorwali się do władzy, zaczęły się niepokoje, wyzwiska,wstrętne krętactwo i wymądrzanie kto lepszy. Te wyścigi między dwoma ugrupowaniami zniechęciły mnie do całej polityki. Miłego dnia Aniu.

      Usuń
  5. Lotka, miło mi Ciebie poznać wizualnie. Kostium w takim kolorze, to chyba specjalnie do tego bloga założyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie wybrałam całkiem przypadkowe, robione trzy lata temu latem. Aktualne zamieszczę w najbliższym czasie.

      Usuń
    2. Lotka, zdjęcie bardzo mi się podoba.

      Usuń
    3. Niezapominajki są ładniejsze, bo młode. Miłego dnia.

      Usuń
  6. andante spianato17 kwietnia 2012 10:37

    Twoje zdjęcie jest super i zostaw je. Na tematy polityczne i para polityczne nie lubię rozmawiać. Lepiej pojechać do Świnoujścia, połazić po mieście, plaży. Stanąć niedaleko latarni , a także wyskoczyć na chwile do Heringsdorfu , czy nawet dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że nie lubisz takich notek. Rzadko je piszę, ale ostatnio tak mnie to wszystko zdenerwowało. Całuski dla Ciebie.

      Usuń
    2. andante spianato18 kwietnia 2012 08:50

      Szkoda zdrowia..

      Usuń
    3. Wiem, ale ciężko się powstrzymać, a z wiadomościami chciałoby się być na bieżąco. Słonka życzę.

      Usuń
  7. Lotko, witam serdecznie!!! Bardzo nie lubię mówić na tematy polityczne.
    Ponieważ polityki mam powyżej uszu. Niezdrowej, przesiąkniętej jadem sytuacji. Nie mogę milczeć.
    W 70 % taką sytuację zawdzięczamy mediom. Jarek się z zacietrzewieniem wypowiada a oni mielą to aż do znudzenia. Wyjdzie Hofman, też przesączony jadem, trąbią o tym cale dnie.
    Przestałam oglądać telewizję.Zastanawiam się kto popiera pisowców, skoro tutaj prawie wszystkie mamy ich dosyć...
    Też jestem za tym rządem. Cała Europa jest nam przychylna...Aż boję się pomyśleć, gdyby pisowcy doszli kiedyś do władzy...
    Żaden z przywódców europejskich nie miał takiej bojaźliwej ochrony jak L. Kaczyński, która pozwoliłaby na lądowanie w takich warunkach ? Żaden...
    A zdjęcie jest prześliczne...Już marzę o takiej pięknej słonecznej pogodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również boli, że takich polityków mamy, którzy prowokują zadrażnienia i tym się właśnie żywi PiS. najgorsze jest to, że nie widzę końca tej awantury. U nas jest słonko, ale zimny wiatr więc jeszcze do wiosny to nie jest podobne. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Widzę,ze przeniosłaś się i wcale się mie dziwę, bo to co onet wyprawia to przekracza wszelkie granice. Witam zatem na nowym blogu i na pewno tu będę zagladać .Pozdrawiam i miłego dzionka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kalio, że mnie tu znalazłaś. Zagospodarowuję się pomaleńku le z Onetu nie rezygnuję, będę czekać na korzystne zmiany. Pozdrawiam serdecznie. Nie mogłam u Ciebie zamieścić komentarza, chyba że wpadnie z opóźnieniem.

      Usuń
  9. Zgadzam się całkowicie i ogromną winą za taki stan rzeczy obarczam dziennikarzy.To oni "nakręcają" ten "cyrk".Aż nie chce mi sie "strzępić języka".Blog b.fajny [kolorystyka, układ].Ja tez mam problemy ze swoim, ale "chwilę" poczekam -bo zgłosiłam to administratorowi.Sciskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isiu, ja kilkakrotnie zgłaszałam administratorom i co? Na obrazki, które pojawiły się nic Ci nie poradzą, bo to linkowanie w Nadepenny Ci zaszkodziło. To oni usunęli Twoje obrazki z serwera. U mnie też one są. Co do polityki, to rzeczywiście szkoda słów. Do miłego.

      Usuń
  10. To co u nas w polityce się wyprawia,to ani smaczne,ani kulturalne,ani miłe,to pasztet ze starego stęchłego wołu.Strach myśleć o przyszłości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wielki strach, bo nic nie zapowiada, że ta nienawiść się skończy.Słonka życzę.

      Usuń
  11. Zajrzałem tu pobieżnie z braku czasu. Jutro na pewno poświęcę kilkanaście minut, na kontemplację "obrazków".
    Jednak już teraz coś mi się wydaje, że będę tu zaglądał.

    Też uciekłem z Onetu. Może nawet pomożesz mi w drobnych problemach technicznych.
    To by było na tyle!
    Do zobaczenia - u Ciebie lub u mnie! (ale to zabrzmiało!!!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie pomogę , bo sama korzystałam z pomocy. Tu jest inaczej niż na Onecie. Cieszę się, ze jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przynajmniej w tym jednym, czyli w ogromie asysty, rzec mogę, że świętej pamięci prezydenta rozumiem... Leciał na Wschód, a tam obyczaje nadal bizantyjskie, gdzie po ogromie świty się rangę dostojnika pojmuje... A że chciał tam błyszczeć to już i rzecz insza...
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.