sobota, 21 kwietnia 2012

Storczyki w moim domu


23 komentarze:

  1. Uwielbiam patrzeć na storczyki, bo aż trudno uwierzyć, że natura stworzyła coś takiego pięknego jak te kwiaty.
    Życzę miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście trafiły do Polski i nawet mamy piękne hodowle tych kwiatów. Kiedyś mogłyśmy tylko o tym pomarzyć. Miłej niedzieli. U nas od rana pada wiec i moje samopoczucie jest marniutkie.

      Usuń
    2. Z moim samopoczuciem też nie jest zbyt dobrze, bo gdzieś w Polsce muszą być burze. Kiedyś kupiłam mamie storczyka na Dzień Matki, wytrwał bardzo długo, ale dłużej trwały fiołki alpejskie, chyba nawet są jeszcze do dzisiaj. Wolę dawać w prezencie kwiaty w doniczce niż cięte.
      Miłego popołudnia.

      Usuń
    3. Ostatnio widziałam w kwiaciarni kamelie i bardzo mi się podobały, tylko były za drogie. Obiecałam sobie, ze kiedyś kupię jak więcej dowiem się o tym jak je hodować. Dobrego samopoczucia życzę.

      Usuń
  2. Storczyki były moimi ukochanymi kwiatami. Miałam sporą kolekcję, około 30 sztuk...
    Niestety, musiałam kupić roślinę z tarczkami...Zaraziła mi prawie wszystkie. W ciągu dwóch lat straciłam wszystkie. Zostały tylko dwa...
    Lotko !!! Twoje są prześliczne, a gdy patrzę na zdjęcia już bym pobiegła do ogrodnika by kupić chociaż jednego storczyka.
    Ślę wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tarczki, to malutkie białe robaczki, to ja też miałam z nimi przygodę. Zarażone miałam wszystkie storczyki. Wyciągałam je z doniczek, ziemię przepalałam w piekarniku, a kwiaty moczyłam w płynach z trucizną. I tak dwa razy. Storczyki tak mi się odwdzięczyły, ze potem kwitły jak nigdy.Kupuję sierotki, bo na drogie mnie nie stać. Miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  3. Lotuś tak chciałam zobaczyć Twe piękne storczyki, ale nic, null, zero widać. Czyżbym coś robiła nie tak ?! Lotuś no powiedz czy tu na bloggerze nie jest fajnie?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już widać, to była wina moich ustawień chyba. Ania zwróciła mi uwagę i poprawiłam. Jest dobrze, nie ma takich zaciachów, bo tam nadal są problemy. Witaj po dłuższej przerwie. Całuski.

      Usuń
    2. Jejku jakież te Twoje storczyki są urokliwe i takie kolorowe. Cuda !!!
      Buźka.

      Usuń
    3. Ostatnio kupiłam, dwa, zupełnie inne. Mam fotografię i kiedyś ja dam na blog. W Lidlu były, nawet niezbyt drogie. Miłego dnia.

      Usuń
  4. Klik dobry:)

    Piękny jesteś storczyku, jak gwiazda na niebie, ale niezapominajka ładniejsza od ciebie, o!
    Rośnie nad potoczkiem, patrzy na mnie oczkiem. A storczyk co? Wcale nie mogę się nim nacieszyć. Nad potoczkiem nie ma, a w domu nie utrzymuje się u mnie.

    Pozdrawiam z nad potoczku (tego ze zdjęcia w notce "niebieskie marcowanie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj nad potoczkiem Ellu. Mam nadzieję, że podczas weekendu odpoczywasz dobrze i na łonie natury. Moje samopoczucie podczas deszczowych zmian ciśnienia uległo pogorszeniu. Nic to, poprawi się na pewno jak zaświeci słońce. Całuski Generale!!!

      Usuń
    2. Zdrówka i słoneczka!

      Słońceeeeeee!!! Do Lotki biegiem marsz,i już, i o!

      Usuń
    3. Zdrówka i słoneczka!

      Słońceeeeeee!!! Do Lotki biegiem marsz,i już, i o!

      Usuń
    4. Dziękuję Generale, słońce posłuchało rozkazu i towarzyszyło nam wczoraj i dziś, choć z przerwami, stąd samopoczucie do kitu. Miłego dnia.

      Usuń
  5. Podoba mi się oryginalna nazwa orchidea , ale jak zwał , tak zwał. Storczyki są piękne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna nazwa. Mnie też bardzo się podoba, bo brzmi tak wyniośle i egzotycznie. Miłego dnia.

      Usuń
  6. Cudne,co można więcej powiedzieć.
    Fotki lilaków również piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kwiaty to słońce dla duszy, dlatego wszyscy je kochamy.

      Usuń
  7. kocham takie kwiaty wszystkie praktycznie a zwłaszcza które pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kocham, dlatego nie mogę ominąć żadnego krzaczka aby go nie sfotografować.Miłego dnia.

      Usuń
  8. ja mam tylko jeden storczyk - biały
    bardzo go kocham a on mi się odwdzięcza i kwitnie jak oszalały, po kilkanaście kwiatów na raz , gałązka wyglada jak bukiet slubny
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój biały też kwitnie bardzo długo. ostatnio ponad pół roku trzymała się gałązka z ogromnymi kwiatami, potem obcięłam go nad trzecim oczkiem, bo zawsze tak robię i puścił pęd, który też pół roku kwitł. Niektóre jednak krócej kwitną, zależy jaka to pora roku i czy nie zaziębię którego wietrząc mieszkanie. Miłego dnia.

      Usuń

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.